Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde zofei.2006 pe 26 Sep 2012, 19:49

Trifu22 scrie:pai se stie ca nu au fost create pentru sine cu gropi in ele :)) (exfolieri, rupturi, etc) si nu sunt ergonomice pentru distante mai mari de 100km


Ma refeream strict la motor ca nu duce pe distante lungi si mai ales la fir intins .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde zofei.2006 pe 11 Ian 2013, 14:24

60-1548-7 repartizata la un tren de marfa al operatorului privat Grup Feroviar Roman avand in compunere vagoane de tip Uagps, Fals, Zaes soseste in Statia CF Urziceni din directia Faurei la linia 4 abatuta, 16.11.2012

English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde ldh80 pe 07 Mar 2017, 07:44

O ciudatenie remarcata pe M700, de la mersul valabil pe anul 2017, in privinta IR-urilor Bucuresti- Galati:

-Din cele 5 perechi/zi trenuri IR Bucuresti- Galati, care ar fi suficiente (cu plecare din Bucuresti Nord la 5.27, 8.30, 13.15, 15.28 si 18.15) , la 4 din acestea aparea mentiunea : circula cu ordin special!

Consider ca nu este normal sa lasi numai un singur IR/zi cu circulatie permanenta, care sa lege Bucurestiul de Galati!


-Consider ca este o mare greseala a anula toate trenurile de calatori de pe sectorul Urziceni- Faurei al M700! Aceasta portiunea este in prezent cea mai degradata de pe intreaga M700, si ar trebui facut un RK la aceasta portiune, pentru a fi readusa la viteza proiectata de 100 km/h!
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde ldh80 pe 07 Mar 2017, 09:35

Propuneri pentru introducerea unor trenuri de calatori in relatia Galati Calatori- Giurgiulesti- Reni Vest (pe cale larga, cu material rulant a CFM sau UZ).


-Reni Vest UZ plecare 6.10, Giurgiulesti CFM 6.20/7.05, Galati Calatori CFR sosire 7.30
(legatura la tren IR 1574 Galati Calatori plecare 8.30, Bucuresti Nord sosire 12.46)


-Galati Calatori CFR plecare 13.40, Giurgiulesti CFM 14.05/14.50, Reni Vest UZ sosire 15.00
(legatura de la tren IR 1573 Bucuresti Nord plecare 8.30, Galati Calatori sosire 12.40)


-Reni Vest UZ plecare 15.10, Giurgiulesti CFM 15.20/16.05, Galati Calatori CFR sosire 16.30
(legatura la tren IR 1578 Galati Calatori plecare 17.35, Bucuresti Nord sosire 21.51)


-Galati Calatori CFR plecare 23.30, Giurgiulesti CFM 23.55/0.40, Reni Vest UZ sosire 0.50
(legatura de la : tren IR 1579 Bucuresti Nord plecare 18.15, Galati Calatori sosire 22.25, tren IR sezonier 1971 Constanta plecare 18.35, Galati Calatori sosire 22.45 si de la tren IR 1731 Brasov plecare 17.40, Galati Calatori sosire 23.02)

Necesar un automotor de cale larga, a CFM sau a UZ.


Timpii de mers intre statiile Galati Calatori si Reni Vest s-au calculat estimativ, tinand cont de distanta intre aceste statii (Galati Calatori km 0, Galati Triaj Bazin Port Nou/Gara nr.8 km 1, Ram. Badalan km 2, Galati Transbordare/Galati Marfuri km 2,5, Galati Larga Grupa A km 4, Galati Larga Grupa B CFR km 5, Giurgiulesti CFM km 12, Reni Vest UZ km 17).

Timpul de asteptare de cca o ora in statia Galati Calatori ar fi necesar pentru îndeplinirea formalitatilor vamale.

-Galati Calatori- Giurgiulesti= linie incalecata cu 4 sine (atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg).
-Giurgiulesti- Reni Vest= linie larga

VS este de ? km/h.
Se circula la cale libera.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde Daniel pe 07 Mar 2017, 12:28

ldh80 scrie:O ciudatenie remarcata pe M700, de la mersul valabil pe anul 2017, in privinta IR-urilor Bucuresti- Galati:

-Din cele 5 perechi/zi trenuri IR Bucuresti- Galati, care ar fi suficiente (cu plecare din Bucuresti Nord la 5.27, 8.30, 13.15, 15.28 si 18.15) , la 4 din acestea aparea mentiunea : circula cu ordin special!

Consider ca nu este normal sa lasi numai un singur IR/zi cu circulatie permanenta, care sa lege Bucurestiul de Galati!

-Consider ca este o mare greseala a anula toate trenurile de calatori de pe sectorul Urziceni- Faurei al M700! Aceasta portiunea este in prezent cea mai degradata de pe intreaga M700, si ar trebui facut un RK la aceasta portiune, pentru a fi readusa la viteza proiectata de 100 km/h!


Din ce stiu inca din 2014 Urziceni - Faurei a fost inchiriata de la CFR S.A. pana in zilele noastre in urma unei licitatii la BRM, catre Regiotrans (RC-CF Trans). Daca actualul gestionar al liniei repective nu a investit bani nici acum de la atatia ani de cand a preluat-o, si din ce am inteles anul trecut ar fi cerut catre CFR Calatori TUI-ul in avans pentru trei ani (la fel si catre alti OTF), masura cu care compania de stat nu ar fi fost de acord (daca e adevarat, e si normal pana la urma) nu ma mira ca au anulat trenurile pe portiunea aia de linie si merg pe Buzau - Faurei. Daca tu stii mai multe poate ma iluminezi si pe mine in privinta asta.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9740
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde ldh80 pe 07 Mar 2017, 13:01

Problema ca a fost o mare greseala- si este si absurd- închirierea unei bucati dintr-o magistrala de cale ferata catre un operator privat de infrastructura feroviara!

Linia Urziceni- Faurei (ca si linia Faurei- Tecuci) nu trebuiau nicioadata si sub nici o forma inchiriate unui gestionar privat de infrastructura feroviara, ci trebuiau lasate tot timpul in administrarea CFR-Infrastructura!

Nu stiu ce a fost in capul celor care au decis acest lucru, si cum au putut considera o bucata dintr-o magistrala de cale ferata ca fiind chipurile sectie neinteroperabila!


Inteleg sa declari sectie neinteroperabila o sectie scurta, infundata (precum Marasesti-Panciu, Floreni- Dornisoara, etc) si sa o inchiriezi unui gestionar privat de infrastructura feroviara, insa este absurd sa declari ca si sectie neinteroperabila o bucata dintr-o magistrala de cale ferata sau o cale ferata importanta ce asigura legatura intre doua noduri feroviare (precum linia Tecuci- Faurei).
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde Daniel pe 07 Mar 2017, 13:08

Fara sa fiu rau (ca si asa traim intr-o lume de oameni mai rai ca fiarele), asta e o remanenta a vremurilor cand a lu' Comana (RIP) era pe cai mari si probabil nu i se refuza nimic. Cineva ar trebui sa indrepte greselile astea pentru ca asa cum spui si tu, e o portiune dintr-o linie magistrala si nu e in regula asa ceva. Oricum destinul liniei 700 este unul trist, pentru ca ar fi putut fi o cale mult mai rapida de a ajunge la Galati si Braila. Linia stiu ca fusese pozata pentru cale dubla si Ceausescu intentiona s-o dubleze si s-o electrifice toata.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9740
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde CostelCFR pe 07 Mar 2017, 19:37

Linia Faurei-Tecuci este de câtiva ani din nou la CFR SA, care o intretine periodic, in prezent fiind destul de circulata cu marfare pe distanta Faurei-Ciorasti, portiune unde BLA-ul este inca functional. Linia Faurei-Urziceni cu exceptia silozului de la Pogoanele nu prezinta vreun interes pentru alte marfuri. Dupa 3 luni de la suspendarea circulatiei trenurilor de calatori, astazi e prima zi in care a fost circulata de marfarul Constanta Port-Pogoanele, sosit la silozul din Pogoanele pentru a fi incarcat cu cereale. Daca asta reprezinta un profit sa folosesti linia la 3 luni pentru accesul unui marfar, atunci cu siguranta gestionarul actual al sectiei RC CF Trans ar trebui sa reanalizeze oferta catre CFR Calatori si TFC, doi operatori cu adevarat interesati de aceasta linie.
CostelCFR


Mesaje: 87
Membru din: 08 Noi 2011, 18:42

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde riciu pe 22 Mar 2018, 11:40

Are cineva vesti cu privire la podul de la Mogosoaia?
riciu


Mesaje: 2
Membru din: 26 Noi 2017, 22:10

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde Daniel pe 22 Mar 2018, 17:45

Salutari! Eu unul nu mai stiu nimic referitor la stadiul acelei lucrari - respectiv podul de supratraversare a DN7 parca. Ultima data stiu ca se forasera coloanele pentru pod si mai departe de atat nu se mai vede nimic. Poate cineva de la CFR S.A. te poate lamuri daca faci o intrebare. E mai corect asa. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9740
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde 133 313 pe 22 Mar 2018, 20:26

Supratraversare DN1A nu DN7. Eu stiu ca s-a montat ceva tablier metalic. Trebuia sa ajung si pe acolo (PE BICICLETA) in ziua cand am ajuns la Straulesti la M4 dar nu s-a mai intamplat din cauza de timp lipsa. In ziua aia am fost in sistem turbo din cauza ca urma vreme rea, in 3 ore si un sfert (pe bicicleta) eram de la Unirii la Straulesti via IMGB, Raul Doamnei si Ciurel!!! Cu o colectie de 800 de poze facute pe drum. :lol: Cred ca am doborat un record, cu automobilul n-aveam sanse sa scot timpul asta. :twisted: Dupa ce se imbuneaza vremea poate sa ajung intr-o zi si sa-l pozez ca lumea.

P.S. Scuzati auto-laudele, dar chiar am fost incantat de viteza cu care am putut sa fac un rezumat la multe lucrari in ziua aia. M5, Ciurel, tot ce se lucreaza prin sectorul 4, M4, niste netcity... :oops: totul in 03:15 ore.
133 313


Mesaje: 228
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde Daniel pe 22 Mar 2018, 20:31

Merci de corectie. Tot asa cand o mai pleca Iarna asta din Martie, poate sa-mi fac timp sa mai vad ce e cu podul ala. Tot via bicileta ca nu am mai scos-o demult de la naftalina. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9740
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

Mesajde CostelCFR pe 22 Mar 2018, 21:03

Lucrarile la pod sunt aproape gata. Acum o saptamana, echipele si-au reluat activitatea insa vremea rea a stagnat din nou lucrarea. Ar mai fi de compactat piatra si de pus linia noua.
CostelCFR


Mesaje: 87
Membru din: 08 Noi 2011, 18:42

Anterior

Înapoi la MAGISTRALA 700: Bucureşti - Urziceni - Făurei - Brăila - Galaţi

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki