Pagina 2 din 3

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 10 Iun 2011, 15:11
de zofei.2006
CFR Călători informează că în perioada 13 iunie – 18 septembrie 2011, pentru adaptarea circulaţiei trenurilor la traficul de călători din sezonul estival, vor interveni modificări următoarele modificări:


* în perioada 13 iunie – 18 septembrie 2011, în locul trenului accelerat 1671 de pe ruta Bucureşti Nord – Urziceni – Galaţi va circula suplimentar trenul accelerat 1575, pe ruta Bucureşti Nord (plecare 14.30) – Buzău (plecare 16.28) – Galaţi (sosire 19.04).
* în perioada 14 iunie – 18 septembrie 2011, în locul trenul accelerat 1670 de pe ruta Galaţi – Urziceni – Bucureşti Nord va circula suplimentar trenul accelerat 1570, pe ruta Galaţi (plecare 09.10) – Buzău (plecare 11.53) – Bucureşti Nord (sosire 13.52).


Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pasagerii să solicite la staţiile şi agenţiile CFR informaţii privind rutele şi orariile trenurilor. Informaţii suplimentare sunt disponibile şi la telefon 0219521 sau pe site-ul http://www.cfrcalatori.ro.

Din nou cfr calatori neglizeaza traficu de calatori intre Bucuresti - Urziceni - Faurei si favorizeaza traficu pe Bucuresti - Buzau care este o ruta facuta praf si lunga.
Ca de obicei vor sa obtina mai multi bani in defavoarea timpului de parcurs mult mai mic .

This is Romania, fack Romania
Cfr Calatori suks.

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 11 Iun 2011, 16:20
de Trifu22
INVATA SA SCRI IN LIMBA ROMANA

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 11 Iun 2011, 16:24
de Daniel
Trifule, imi permit sa te corectez:

"INVATA SA SCRI IN LIMBA ROMANA" va deveni "INVATA SA SCRII IN LIMBA ROMANA" - ai uitat un "I". :lol:

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 11 Iun 2011, 16:26
de Trifu22
E CRIZA! dacă el își permite, îmi permit și eu :) stai liniștit, cunosc pricina lipsei I-ului
(un i din rădăcină, al doilea i din terminaţia de conjunctiv prezent)

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 11 Iun 2011, 17:26
de zofei.2006
bla, bla, bla, bla, bla :!:

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 17 Iun 2011, 22:49
de Daniel
Ei bine, tin sa va anunt ca la inceputul saptamanii trecute am vazut o echipa de la Infrastructura care se ocupa de refactia si burarea liniilor la iesirea din Gara Urziceni in directia X a liniei. Din pacate nu am avut cum face poze. Asa se explica si afluxul din ultima vreme de garnituri tehnice pe M 700.

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 21 Iun 2011, 20:10
de zofei.2006
Nu stiu ce sa zic poate sunt venite de la Ploiesti .

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 26 Iun 2011, 09:01
de sulzerul 0733
Daniel scrie:Ei bine, tin sa va anunt ca la inceputul saptamanii trecute am vazut o echipa de la Infrastructura care se ocupa de refactia si burarea liniilor la iesirea din Gara Urziceni in directia X a liniei. Din pacate nu am avut cum face poze. Asa se explica si afluxul din ultima vreme de garnituri tehnice pe M 700.

Am impresia ca s-au apucat de refacerea tronsonului Urziceni-Faurei, tronson aflat intr-o stare groaznica, aproape ca pe 801. Pe Urziceni-Faurei (68 km) viteza medie se situeaza undeva pe la 70 km/h, dar sunt atatea restrictii de 15, 20 sau 30 km/h incat trenul IC parcurge distanta asta in circa 1h30min iar garnitura are balansul foarte mare pe rarele portiuni pe unde merge mai repede. Infrastructura e la pamant, statiile distruse( mai exista doar un singur punct pt eventuale incrucisari de trenuri la Pogoanele-105 km de Bucuresti si fix jumatatea distantei dintre Urziceni si Faurei-34 km), iar traficul de marfa 100% inexistent. Cel local de calatori este asigurat doar de un automotor LVT care are doar o cursa dus-intors Faurei-Urziceni-Faurei dimineata devreme(daca anul trecut cursa de dupa amiaza era trecuta ca fiind doar cu ordin special, anul asta cursa nu mai apare ) care parcurge distanta in aprox. 2 ore.

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 06 Iul 2011, 14:16
de adycfrbucuresti
Magistrala 700 (iunie 2011)


Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 04 Dec 2011, 00:08
de Daniel
Pe aceasta magistrala, marfarele sunt o raritate. Pe la finele lunii noiembrie (a.c.) am suprins intr-o noapte un marfar cu vagoane tip Eakkmos ce transportau piatra sparta spre Faurei. Trenul apartinea companiei Transferoviar Grup si a fost remorcat de masina 60-0657-1, o masina cu fluier - asadar una din putinele fluieroase veritabile din Romania. In prima parte a filmuletului vom vedea acest convoi in zona racordului dintre LInia 901 cu Magistrala 300 dintre Chitila si Sabareni. Trenul a traversat Magistrala 300 in zona Haltei de Miscare Buciumeni de unde a intrat pe racordul cu Magistrala 700 catre statia Mogosoaia.

Asadar in exclusivitate pe Railnet.ro un marfar pe Magistrala 700:



:shhh:

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 19 Apr 2012, 17:27
de zofei.2006
Incepand cu data de 01.04.2012 ne-am luam adio de la singuru Interegio pe M 700 care mai doreste sa calatoareasca intre Bucuresti si Galati prin Urziceni o poate face in continuare dar cu IC dar la un pret mult mai mare fata de Interegio.

Pe o ploaie mocaneasca soseste/pleaca ultima si singura pereche de Interegio pe Urziceni, pacat ca cei din minister neglizeaza aceasta ruta si foloseste mai mult Ploiesti Sud - Buzau - Faurei :cry: .

Mai jos veti urmari ultimile poze cu IR pe Urziceni pentru mersul trenurilor in curs :cry: .

65-0947-5 repartizata la 1670 Galati - Bucuresti Nord via Urziceni, 01.04.2012.jpg

63-1002-3 trimisa pentru a prelua trenu 1671 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni, 01.04.2012.jpg

65-0947-5 asteapta plecarea trenului 1671 pentru retragerea in BC dupa ce a adus trenu 1670, 01.04.2012.jpg

63-1002-3 efectueaza manevra pentru a se lega la 1671 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni, 01.04.2012.jpg

63-1002-3 repatizata la trenu 1671 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni, 01.04.2012.jpg

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 22 Apr 2012, 01:44
de zofei.2006
R 7036 Urziceni - Bucuresti Nord via Moldoveni 14.04.2012


Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 19 Iul 2012, 16:37
de ANDU2100CP
Viteza de pe magistarla 700 - eram cu R7036 carmit de un 060-DA al depului ploiesti la 99 KM/h

M 700.JPG

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 01 Aug 2012, 22:03
de Daniel
Daca tot v-a amagit Andu cu o poza de pe Magistrala 700, am sa continui eu cu o serie de imagini de pe aceeasi magistrala. Am tras o tura impreuna cu Zofei prin zona in aceasta vara. Ce-i drept, pictorialul meu se va opri la Balotesti. Insa, va voi oferi aceste imagini in mai multe parti. Asadar, haideti sa urmarim frumusetea peisajului strabatut de aceasta linie si lucrurile interesante pe care ea le ascunde pe aceasta sectie...

Pornim intr-o zi frumoasa de vara cu imagini din apropierea haltei Depoul Bucuresti Triaj, unde se afla si noua pasarela pietonala inaugurata in primavara acestui an, ce supratraverseaza si linia Magistralei 700, cu mica halta acoperita de vegetatie...

Catre halta Depoul Bucuresti Triaj pe M700.jpg
Catre halta Depoul Bucuresti Triaj pe M700 / Foto: Daniel


Ne apropiem de noua pasarela pietonala ce supratraverseaza si M700.jpg
Ne apropiem de noua pasarela pietonala ce supratraverseaza si M700 / Foto: Daniel


In dreapta se afla peronul haltei Bc.T dincolo de vegetatie.jpg
In dreapta se afla peronul haltei Bc.T dincolo de vegetatie / Foto: Daniel


Urmeaza singurul tunel activ din Complexul Feroviar Bucuresti.jpg
Urmeaza singurul tunel activ din Complexul Feroviar Bucuresti / Foto: Daniel


Iata ca ne apropiem si de singurul tunel de cale ferata activ din Complexul Feroviar Bucuresti, cel al Magistralei 700 dinspre Bucuresti Triaj catre Mogosoaia. Prin acest tunel scurt, M700 subtraverseaza Magistrala 300:

Ne apropiem de tunel dinspre Halta Bc.T catre Mogosoaia.jpg
Ne apropiem de tunel dinspre Halta Bc.T catre Mogosoaia / Foto: Daniel


Intrarea in tunel.jpg
Intrarea in tunel / Foto: Daniel


O imagine din interiorul acestuia.jpg
O imagine din interiorul acestuia / Foto: Daniel


La iesirea din acest tunel, intalnim podul rutier (pasajul) al DN7A (Bucuresti - Targoviste) ce supratraverseaza Magistrala 700 la intrarea in orasul Chitila, punct din care linia noastra merge in paralel cu linia fostului racord c.f. Post Colentina - Mogosoaia, ce unea alte doua racordari construite pe la finele anilor 1970: Chiajna - Mogosoaia si Bucuresti Triaj - Mogosoaia. Dupa pasajul rutier, linia noastra traverseaza Raul Colentina pe un pod de fier vechi, in paralel cu vechiul racord, vizibil in partea stanga a imaginilor.

Podul rutier al DN7A ce supratraverseaza M700 la Chitila.jpg
Podul rutier al DN7A ce supratraverseaza M700 la Chitila / Foto: Daniel


Vechiul pod ce traverseaza raul Colentina catre Mogosoaia.jpg
Vechiul pod ce traverseaza raul Colentina catre Mogosoaia / Foto: Daniel


Podina trotuarului este descomplectata.jpg
Podina trotuarului este descomplectata / Foto: Daniel


Trecem si de acest pod si inaintam catre Mogosoaia. Se observa stalpii fostei catenare a racordarii Post Colentina - Mogosoaia, dezgoliti de suporti si retea de contact...

Catre Mogosoaia pe firul M700. In stanga firul fostului racord Chiajna - Bc.T- Mogosoaia si stalpii goliti ai catenarei acestuia..jpg
Catre Mogosoaia pe firul M700. In stanga firul fostului racord Chiajna - Bc.T- Mogosoaia si stalpii goliti ai catenarei acestuia. / Foto: Daniel


De aici ne pregatim sa intram pe podul de fier ce trece peste DN1A in zona localitatii Mogosoaia. Acest pod vechi de cale ferata comporta trei poduri separate: cel din stanga pentru fosta racordare, cel din centru pentru Magistrala 700 si cel din dreapta, candva un pod al fostei Linii a Forturilor, din care nu s-a mai pastrat decat tablierul adesea lovit de catre vehiculele agabaritice.

In fata podului de la Mogosoaia ce supratraverseaza DN1A o restrictie de 15..jpg
In fata podului de la Mogosoaia ce supratraverseaza DN1A o restrictie de 15. / Foto: Daniel


O imagine de ansamblu asupra podului cu cele trei cai de rulare..jpg
O imagine de ansamblu asupra podului cu cele trei cai de rulare. / Foto: Daniel


Tablierele fostei cai de rulare a Liniei Forturilor azi dezafectata.jpg
Tablierele fostei cai de rulare a Liniei Forturilor azi dezafectata / Foto: Daniel


Mai departe catre Mogosoaia.jpg
Mai departe catre Mogosoaia / Foto: Daniel


Intram in statia CFR Mogosoaia:

Capatul x al statiei CFR Mogosoaia.jpg
Capatul x al statiei CFR Mogosoaia / Foto: Daniel


Doua batrane coloane hidraulice pentru alimentarea cu apa a locomotivelor cu aburi.jpg
Doua batrane coloane hidraulice pentru alimentarea cu apa a locomotivelor cu aburi. / Foto: Daniel


Mai departe catre capatul X al statiei.jpg
Mai departe catre capatul X al statiei / Foto: Daniel


Ne aproiem de semnalele de iesire ale statiei.jpg
Ne aproiem de semnalele de iesire ale statiei / Foto: Daniel


Semnale de iesire ale liniei curente si abatutelor statiei Mogosoaia.jpg
Semnale de iesire ale liniei curente si abatutelor statiei Mogosoaia / Foto: Daniel


In plan apropiat semnal de iesire tip SSSR al liniei curente.jpg
In plan apropiat semnal de iesire tip SSSR al liniei curente / Foto: Daniel


Statia Mogosoaia este punctul in care se termina racordarea dinspre Postul Colentina si din care se desparte linia de centura cu cale dubla, candva electrificata, ce continua catre Otopeni. Astazi, catenara este distrusa si linia inchisa circulatiei, in asteptarea unor vremuri mai bune...

In dreapta vechea racordare cu linia de centura catre Otopeni.jpg
In dreapta vechea racordare cu linia de centura catre Otopeni / Foto: Daniel


Separator catenara catre racordul cu Otopeni.jpg
Separator catenara catre racordul cu Otopeni / Foto: Daniel


In dreapta linia dubla a centurii catre Otopeni cu catenara furata, iar in stanga M700 continua catre P.O. Aeroport.jpg
In dreapta linia dubla a centurii catre Otopeni cu catenara furata, iar in stanga M700 continua catre P.O. Aeroport / Foto: Daniel


Ne despartim de linia de centura ce continua intr-o curba la dreapta catre Otopeni..jpg
Ne despartim de linia de centura ce continua intr-o curba la dreapta catre Otopeni. / Foto: Daniel


Ne continuam drumul, admirand peisajul de campie, dominat de galbenul crud al culturilor de floarea soarelui, ce contrasteaza placut cu albul norilor.

Lanuri de floarea soareluri in dreapta M700.jpg
Lanuri de floarea soareluri in dreapta M700 / Foto: Daniel


Un vechi stalp de telegraf pe marginea liniei.jpg
Un vechi stalp de telegraf pe marginea liniei / Foto: Daniel


Reteaua de telegraf coboara fata de linie pe langa lanul de floarea soarelui.jpg
Reteaua de telegraf coboara fata de linie pe langa lanul de floarea soarelui / Foto: Daniel


Trecem in viteza pe langa Halta Odaile, cu putin inainte de a ajunge la Punct Oprire Aeroport, una din statiile mai noi si importante ale acestei magistrale:

Semnale de trecere in zona Haltei Odaile.jpg
Semnale de trecere in zona Haltei Odaile / Foto: Daniel


Semnalul de trecere pentru directia X a liniei.jpg
Semnalul de trecere pentru directia X a liniei / Foto: Daniel


Ne apropiem si de localitatea Otopeni, marcata de trecerea liniei peste DN1, trecere realizata pe un pod metalic:

In fata noastra se deschide o curba frumoasa.jpg
In fata noastra se deschide o curba frumoasa / Foto: Daniel


In dreapta terasamentului inalt al curbei M700 un drum local.jpg
In dreapta terasamentului inalt al curbei M700 un drum local / Foto: Daniel


In departare un semnal prevestitor.jpg
In departare un semnal prevestitor / Foto: Daniel


Semnale de trecere BLA cu functie de prevestitor in zona podului ce supratraverseaza DN1.jpg
Semnale de trecere BLA cu functie de prevestitor in zona podului ce supratraverseaza DN1 / Foto: Daniel


Iata-ne ajunsi in apropierea Punctului Oprire Aeroport, finalul primai parti incursiunii noastre. ;)

Ajungem in dreptul  P.O. Aeroport....jpg
Ajungem in dreptul P.O. Aeroport... / Foto: Daniel

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 01 Aug 2012, 23:02
de cosmin_sulzer
duminica, 29.07.2012...mai ramane sa mai pun

DSCF9137.jpg


DSCF9124.jpg


DSCF9141.jpg

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 01 Aug 2012, 23:09
de cosmin_sulzer
intr-o sambata, cu don' Pandar, si vlad, intr-o feroexcursie la urziceni

DSCF8903.png


Untitled_HDR2.png

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 02 Aug 2012, 20:41
de cosmin_sulzer

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 04 Aug 2012, 22:37
de Daniel
Multumim Cosmin pentru imagini. Astept cu nerabdare si altele. Hai sa continuam scruta noastra incursiune pe M700 pana la Balotesti si inapoi. Asadar, ajungem la Punct Oprire Otopeni, locul de unde pasagerii trenului Regio "Henri Coanda Expres" coboara pentru a lua microbuzul catre Aeroportul International Henri Coanda.

In fata, P.O. Aeroport.jpg
In fata, P.O. Aeroport / Foto: Daniel


Ajungem in statie.jpg
Ajungem in statie / Foto: Daniel


Peronul acoperit al P.O. Aeroport, de unde calatorii iau microbuzul catre Aeroportul Henri Coanda.jpg
Peronul acoperit al P.O. Aeroport, de unde calatorii iau microbuzul catre Aeroportul Henri Coanda / Foto: Daniel


Ne apropiem de Balotesti.jpg
Ne apropiem de Balotesti / Foto: Daniel


De aici, nu mai este mult pana la statia CFR Balotesti, punctul terminus al incursiunii noastre pe Magistrala 700. Particularitatea acestei statii consta in folosirea a doua sisteme de semnalizare diferite: cel Bloc Linie Automat (in capatul Y) si cel cu semafoare mecanice (in capatul X). De asemenea cabinele statiei sunt intacte in ambele capete.

Intrarea in statia Balotesti dinspre Mogosoaia.jpg
Intrarea in statia Balotesti dinspre Mogosoaia / Foto: Daniel


Norii se aduna amenintator....jpg
Norii se aduna amenintator... / Foto: Daniel


La intrare cabina nr 2 a statiei Balotesti plasata in capatul Y (catre Bucuresti).jpg
La intrare cabina nr 2 a statiei Balotesti plasata in capatul Y (catre Bucuresti) / Foto: Daniel


In capatul Y al statiei Balotesti semnale BLA.jpg
In capatul Y al statiei Balotesti semnale BLA / Foto: Daniel


Alte semnale de iesire BLA tip SSSR.jpg
Alte semnale de iesire BLA tip SSSR / Foto: Daniel


La linia 4 a statiei catre capul X.jpg
La linia 4 a statiei catre capul X / Foto: Daniel


Panorama a liniilor si cladirii statiei  Balotesti dinspre capatul Y.jpg
Panorama a liniilor si cladirii statiei Balotesti dinspre capatul Y / Foto: Daniel


La un moment dat apare din capatul X al statiei trenul Regio 7034 pe relatia Urziceni - Bucuresti Nord, tractat de masina 65-1025-9. Trenul opreste la linia 3 directa a statiei Balotesti.

Apare trenul Regio 7034 de la Urziceni catre Bucuresti Nord.jpg
Apare trenul Regio 7034 de la Urziceni catre Bucuresti Nord / Foto: Daniel


Trenul opreste la linia 3 cap Y.jpg
Trenul opreste la linia 3 cap Y / Foto: daniel


Masina 65-1025-9 cu trenul Regio 7034 demareaza din Balotesti (iunie 2012).jpg
Masina 65-1025-9 cu trenul Regio 7034 demareaza din Balotesti (iunie 2012) / Foto: Daniel


O alta panorama a statiei Balotesti cu unul din trenurile de aeroport ce asteapta rebrusarea catre P.O. Aeroport.jpg
O alta panorama a statiei Balotesti cu unul din trenurile de aeroport ce asteapta rebrusarea catre P.O. Aeroport / Foto: Daniel


Capatul X al statiei prevazut cu semafoare mecanice. In dreapta cabina 1 a statiei Balotesti.jpg
Capatul X al statiei prevazut cu semafoare mecanice. In dreapta cabina 1 a statiei Balotesti / Foto: Daniel


Ne pregatim si noi sa ne intoarcem catre Bucuresti Nord, nu inainte de a mai fotografia cate ceva pe drumul de intoarcere.

Camp de floarea soarelui intre Balotesti si Mogosoaia.jpg
Camp de floarea soarelui intre Balotesti si Mogosoaia / Foto: Daniel


Undeva pe la kilometrul 14 + 8.jpg
Undeva pe la kilometrul 14 + 8 / Foto: Daniel


Lasam in urma Balotestiul....jpg
Lasam in urma Balotestiul... / Foto: Daniel


Ne vom revedea cu imagini de pe aceasta sectie in episoadele urmatoare. ;)

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 04 Aug 2012, 23:59
de zofei.2006
Este linia 3 directa nu curenta .

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 11 Aug 2012, 21:11
de zofei.2006
Trenu IC 574 Galati - Bucuresti Nord via Urziceni asteapta pe linia 2 directa in statia Fierbinti intrarea pe linia 1 abatuta a trenului R 7037 Bucuresti Nord - Urzceni via Mogosoaia pentru a putea continua calatoria catre Bucuresti Nord .


Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 01 Sep 2012, 14:02
de zofei.2006
Luna plina pe linia CF 700, 31.08.2012


Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 26 Sep 2012, 11:42
de zofei.2006
incepand cu data de 11.09.2012 au fost reintroduse urmatoarele trenuri:

- IR 1670 Galati - Braila - Faurei - Urziceni - Bucuresti Nord cu plecare la ora 9:20 din Galati si sosire in Bucuresti Nord la ora 13:09.

- IR 1671 Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Braila - Galati cu plecare la ora 13:40 din Bucuresti Nord si sosire in Galati la ora 17:35.

Motivu neoficial ar fi fost ca depoul Bucuresti Calatori refuza sa mai dea locomotiva pentru trenu 1573/4 ,altfel nu mai revenea Interegio pe Urziceni .

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 26 Sep 2012, 14:18
de Trifu22
Si probabil ca le vor scoate cand vor realiza ca le scade cota pe conexiunile prin Ploiesti Sud
daca nu vor sa se mai incurce cu locomotiva mai bine baga un supozitor

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 26 Sep 2012, 15:39
de zofei.2006
Trifu22 scrie:Si probabil ca le vor scoate cand vor realiza ca le scade cota pe conexiunile prin Ploiesti Sud
daca nu vor sa se mai incurce cu locomotiva mai bine baga un supozitor


Alea nu rezista la drum lung, cand erau IC-urile de Iasi, Galati cu sageti, picau pe capete din cauza ca nu rezista la drum lung .

Re: Magistrala 700 (Bucuresti Nord-Urziceni)

MesajScris: 26 Sep 2012, 18:40
de Trifu22
pai se stie ca nu au fost create pentru sine cu gropi in ele :)) (exfolieri, rupturi, etc) si nu sunt ergonomice pentru distante mai mari de 100km