Pagina 8 din 8

Re: Linia 801 (Bucuresti Obor-Oltenita)

MesajScris: 11 Mai 2017, 13:27
de ldh80
Schita statiei Bucuresti-Sud-Grupa-Calatori (in trecut cunoscuta si sub numele de Titan-Grupa-Calatori sau Gara Catelu)


Are in total 7 linii (din care una infundata) , plus inca 4 linii (infundate) la terminalul transcontainere.

Are si rampa de marfa.

Are instalatie tip SBW.

Prin linii industriale deserveste (sau deservea): Depozite Strauss-Romania, O sectie a Policolor (Policolor-2), ICC Intercontinental Constructii (printr-o linie industriala care merge paralel cu linia curenta, de-a lungul strazii Industriilor), o fabrica (printr-o cale ferata industriala care traverseaza Soseaua Garii Catelu), si alte 3 unitati economice, situate la capatul spre Oltenita, dar care nu stiu cum se numesc (pe schita le-am marcat cu ?).



In trecut (pana prin 2006) sectorul din calea ferata de centura, cuprins intre: Statia Constantin David (Voluntari)- Ram. Constantin David (Ram. Voluntari)- Ram. Loulis- Ram. 1 Titan- Titan Grupa Calatori (Bucuresti Sud Grupa Calatori), Ram. 1 Titan- Titan Grupa Marfuri (Bucuresti Sud Grupa Marfuri) si Titan Grupa Calatori (Bucuresti Sud Grupa Calatori)- Titan Grupa Marfuri (Bucuresti Sud Grupa Marfuri) era si electrificat!

Conform unor informatii postate pe alte forumuri, in cursul anului 2006, firul liniei de contact, pe aceste sectoare, a fost efectiv furat de tigani! Este reala aceasta informatie, sau electrificarea a fost demontata de CFR pe acest sector ?

Când a ajuns ultima locomotiva electrica in statiile Bucuresti Sud Grupa Calatori si Bucuresti Sud Grupa Marfuri ?



In apropierea acestei statii exista si fosta bucla de intoarcere a fostei linii de tramvaie 28 (linie de tramvaie care mergea paralel cu Soseaua Garii Catelu).

2.png