Pagina 1 din 1

Se inchide linia 801

MesajScris: 19 Iul 2010, 23:07
de bigutza
Incepand cu data de 1 august linia 801 (Buc. Obor-Titan Sud-Oltenita)nu v-a mai fi circulata de nici un tren din prezetnt.Astfel trenurile personale 8081,8082,8062,8061 nu vor mai circula din aceasta data.Anuntul este prezent in gara Titan Sud argumentul fiind lipsa de rentabilitate dar noi,sulzerul_0733 si eu,credem ca se inchide linia doar pana in decembrie pentru a se putea schimba linia.
Lucrarile au inceput deja,dar se pare ca nu exista timp suficient intre trenuri.Astefel s-a invocat aceasta scuza cu retabilitatea.

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 07:04
de danny96
Na...:( pai sa speram ca o vor redeschide curand

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 13:09
de Daniel
Daca e nerentabila atunci nu are logica inlocuirea liniilor. Poate se pregateste preluarea traseului de stim noi cine. :think:

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 13:21
de Vlad0012
Daniel scrie:Daca e nerentabila atunci nu are logica inlocuirea liniilor. Poate se pregateste preluarea traseului de stim noi cine. :think:


si crezi ca ei fac ceva pt infrastructura?:))

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 13:23
de Daniel
Care "ei" Vlad, ca sa inteleg si eu: CFR-ul sau privatii?

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 13:42
de bigutza
Nu aveau motiv sa o inchida pentru a putea lucra la infrastructura si au bagat-o pe asta cu rentabilitatea

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 13:51
de cortexedge
Inchiderea unei linii pe motiv de reparatii nu e un motiv solid? :lol:
Cand CFR-ul are 2 perechi de trenuri care circula de pomana, apoi invoca motivul nerentabilitatii, atunci chiar nu e rentabil.
Mai degraba scot linia, decat sa o repare pe ruta aia :lol:
Sunt alte rute mult mai importante decat aia care stau in paragina fiindca CFRu' nu are bani pt reparatii...

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 13:54
de Daniel
Poate nu ati vazut voi bine, dar e posibil sa scoata liniile definitiv. Nu ar fi exclusa varianta asta, care in opinia mea e una trista. Am mai asistat inainte de revolutie la disparitia unei linii din interiorul Bucurestiului, prin 1987, si am avut un sentiment greu de descris la vremea respectiva. Aici e vorba de o linie mult mai importanta si cu oaresce istorie... Pacat... :(

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 22:02
de bigutza
cortexedge scrie:Inchiderea unei linii pe motiv de reparatii nu e un motiv solid? :lol:
Cand CFR-ul are 2 perechi de trenuri care circula de pomana, apoi invoca motivul nerentabilitatii, atunci chiar nu e rentabil.
Mai degraba scot linia, decat sa o repare pe ruta aia :lol:
Sunt alte rute mult mai importante decat aia care stau in paragina fiindca CFRu' nu are bani pt reparatii...


Imi permit sa te contrazic!Linia asta e foarte importanta doar ca nu e gestionata cum trebuie.Foarta multa lume calatoreste cu trenul(navetisti),iar daca CFR ar dorii sau chiar nu vrea linia asta ar aduce mai multi bani decat altele "mult mediatizate".Orasul asta fiind un oras mort lumea merge la serviciu un bucuresti,cu trenul.Deci asta e treaba.
Si de desfiintat nu se desfiinteaza avand in vedere ca deja s-a schimbat o portiune importanta de linie.

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 22:43
de cortexedge
Bine ar fi sa fie asa cum zici tu. :)

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 22:46
de sulzerul 0733
bigutza scrie:Incepand cu data de 1 august linia 801 (Buc. Obor-Titan Sud-Oltenita)nu v-a mai fi circulata de nici un tren din prezetnt.Astfel trenurile personale 8081,8082,8062,8061 nu vor mai circula din aceasta data.Anuntul este prezent in gara Titan Sud argumentul fiind lipsa de rentabilitate dar noi,sulzerul_0733 si eu,credem ca se inchide linia doar pana in decembrie pentru a se putea schimba linia.
Lucrarile au inceput deja,dar se pare ca nu exista timp suficient intre trenuri.Astefel s-a invocat aceasta scuza cu retabilitatea.

Se pare ca am fost inteles gresit de bigutza. Am spus ca sunt afise in trenuri care anunta suspendarea trenurilor de la 1 august, dar exista posibilitatea mentinerii acestora in circulatie cu conditia cresterii vanzarilor la bilete, ceea ce mie imi da impresia ca acest afis reprezinta o incercare disperata a companiei CFR Calatori de manipulare a calatorilor ca sa creasca vanzarea biletelor la aceste trenuri. Totusi, exista un precedent periculos in privinta asta: in anul 1999, a fost suspendata circulatia trenurilor timp de circa 2 saptamani. Sa fie o simpla coincidenta faptul ca acest lucru a avut aceeasi motivatie, ca asta din prezent, adica lipsa vanzarilor la bilete? Plus ca mai e si perioada aceea a suspendarii: exact in primele 2 saptamani din luna august, pe aici trenurile de calatori au amutit complet. Mi se pare cam dubioasa treaba. Voua nu?

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 22:52
de sulzerul 0733
Daniel scrie:Daca e nerentabila atunci nu are logica inlocuirea liniilor. Poate se pregateste preluarea traseului de stim noi cine. :think:

Mai mentionez ceva: linia 801 este sectie INTEROPERABILA inca, deci momentan se exclude varianta preluarii de catre un OTF privat, oricare ar fi acela.
Si da, linia asta are o istorie de peste 100 de ani. Nu stiu exact anul infiintarii, dar stiu ca Hm. Frunzanesti a fost construita in anul 1907, deci acum gara de aici are venerabila varsta de 103 ani. Promit ca o sa ma documentez mai temeinic si o sa revin cu mai multe date concrete despre aceasta sectie ;)

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 23:13
de Trifu22
sa-nteleg ca vine regiotomberonul ?

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 20 Iul 2010, 23:40
de Daniel
De abia astept datele istorice despre aceasta linie :)

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 21 Iul 2010, 04:37
de sulzerul 0733
Trifu22 scrie:sa-nteleg ca vine regiotomberonul ?

Dupa cum am mentionat mai sus, linia asta inca e sectie INTEROPERABILA, deci nici vorba sa vina tomberonul sau alt OTF ;) .
AAAAAAAAAAALO, domnu' Trifu, te-am prins! Nu citesti tot :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Oricum ar fi, o sa fie mai multe de vorbit dupa data de 01 august 2010, cand s-ar putea pune in aplicare aceasta amenintare. Eu sper din suflet ca asta sa fie DOAR o amenintare si sa nu se aplice. Daca se aplica, e o lovitura de gratie, o sa cam iasa cu revolta, cum a fost in 1999, cand au fost nevoiti sa redeschida linia. Mai scriam, dar nu mai am timp, trebuie sa plec la 8082, ca in timpul liber,pana la sfarsitul lunii, ma plimb aproape zilnic cu trenul, asa preventiv :)

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 21 Iul 2010, 09:24
de Trifu22
pai railnet.ro va initia o campanie pentru ca linia sa fie deschisa. asa vom deveni arhicunoscuti :p

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 21 Iul 2010, 15:35
de Daniel
Sunt de acord cu tine. Insa cum propui sa facem asta? :idea:

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 21 Iul 2010, 21:32
de sulzerul 0733
Trifu22 scrie:pai railnet.ro va initia o campanie pentru ca linia sa fie deschisa. asa vom deveni arhicunoscuti :p

Eu n-o sa particip la campanie. Lasati linia sa se inchida, ca idiotii astia de aici nu merita trenuri x( Hotii astia nu merita nici macar vagoane de animale

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 26 Iul 2010, 02:00
de dacia_cfr
sa speram ca nu se inchide... orice linie inchisa e pacat de ea

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 02 Noi 2010, 20:08
de sulzerul 0733

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 02 Noi 2010, 20:46
de EA033
Refrenul anilor '90 era "stricam, furam, ne f.... in cur unii pe altii, pe urma stam in carciuma, bem si povestim ce fain era pe vremuri". Acum suntem la etapa bautului, deja bine ametiti, unii chiar spre lemn de beti. Ce se va intampla dupa asta ? Ne vom duce dracului toti, impreuna cu tara asta, n-am niciun fel de indoiala. O asemenea tara intr-un asemenea hal n-are cum sa mai existe, si in mod sigur nu va mai exista, oricat de crunt ar parea si oricat incercam sa ne mintim cu zicale de autobaza gen " las-o ba, ca merge asa !". Nu mai merge. Nu mai merge pentru ca atunci cand mergea, mergea pentru ca mai era de furat, de ciupit, de jumulit, indiferent in ce domeniu. Intre timp, industria s-a furat bucata cu bucata si s-a vandut la fier vechi, resursele incetul cu incetul se cam gata iar micile afaceri de mahala au cam apus de vreo cativa ani incoace.Si exemple de "ceea ce a fost si nu mai e" mai pot fi multe.

Ultimii mamuti de stat, gen CNH, CET, SNL, CFR, Electrica, Petrom, Gazrom sau RAN si-au anuntat sau urmeaza sa-si anunte rand pe rand inchiderea sau trecerea la capitalul privat. Exista foarte multe intrebari care incep cu "de ce?" legate de aceste privatizari. Iar intrebarea de baza este " cum de o societate de a caror servicii beneficiaza o tara intreaga, gen Electrica, poate sa fie declarata nerentabila si vanduta pe nimic ? " Aceeasi intrebare in cazul CFR Marfa, care in 2007 aducea cca 10% din contributia la bugetul de stat, iar in 2008, brusc realiza un deficit cat jumate din buget . Sa nu mai discutam cum resursele de subsol, dupa '90 trebuiau conservate si importate la preturi mai mult decat accesibile din orientul mijlociu.

Asta este pretul platit de noi pentru integrarea in marea mizerie care se cheama UE. Desi e frustrant ca niste unii gen FMI ne cam impun sau recomanda diverse imbecilisme iar noi trebuie sa tacem, nu trebuie insa sa ne si mire. Tara este vanduta scump la acesti baieti, iar mai in gluma, mai in serios ne cam au la mana. E firesc, in momentul in care ai la mana pe cineva sa impui regulile dupa cum ai chef. Ca nu e de bun augur, nu mai conteaza.

Probabil, da, se va privatiza si CFR Marfa, iar CFR Calatori probabil va bate spre restrangere pana la limita subzistentei. Societati precum CNH se vor inchide, iar minereul va fi importat din Polonia sau Ucraina la preturi dupa bunul plac al fiecaruia. Dincolo de toate acestea, ramane intrebarea " Tara asta de unde mai produce oare bani, distrugand toate aceste contributii bugetare ( pana la urma orice societate cu capital de stat, ar fi daca s-ar vrea, un contribuitor la buget) " ? .

Sigur, in afara de masuri gen "taiere bruta de 25%...", "inchideti tot sau privatizati...!!" mai exista si o alta solutie : rentabilizati !!!, dar care sigur ca nu intereseaza pe nimeni. Asta cu atat mai mult cu cat asta presupune munca. Orice e cu munca e greu la noi. Daca e munca ce necesita si putina minte, e cu atat mai grav. Doar vorba 'ceea, "cap ai, minte ce-ti mai trebuie?"

Tinand cont de aceste lucruri, daca ne uitam putin imprejur, avem raspunsul la toate intrebarile puse mai sus. Iar daca cunoastem aceste raspunsuri, n-ar trebui, cred eu, sa ne mire ca se intampla lucruri, sau ca intr-o buna zi ne vom duce pe apa sambetei cu totul...

Re: Se inchide linia 801

MesajScris: 02 Noi 2010, 21:08
de Daniel
Pai sa citam si sa demolam:

"Principalele măsuri la CFR Călători

923 salariaţi disponibilizaţi în 2011

19 secţii închise în funcţie de veniturile colectate

957 milioane euro investite în rame electrice până în 2019"

E simplu sa dai afara angajati decat sa cauti sa reduci pe bune scurgerile de capital - scurgerile astea convin unora pentru ca umplu buzunarele. Deci hai sa dam afara ca sa avem de unde mai fura. :dance:

Sectiile trebuiesc inchise, nu de alta dar de fier vechi este nevoie, de ce nu, ca si de acolo ies bani care se duc in anumite buzunare - si iarasi e mai simplu de "gestionat" problema. :dance:

Investitiile in rame electrice... Hai da voi chiar nu stiti ca Grecia a fost obligata de catre Germania sa cumpere rame electrice (Grecia neavand decat o singura linie electrificata destul de scurta) - asta doar ca sa se organizeze Olimpiada? Si acum acele rame zac pe la greci pentru ca nu au pe unde circula. Asta aduce profit firmelor germane din domeniu - deci e o masura buna! Nu v-i se pare aiurea ca daca CFR Calatori are pierderi e absolut aiurea sa mai bage banu in astfel de rame? Da lasa 'nenea FMI ca e bine. :dance:

In definitiv, fara menajamente fata de nimeni declar scurt/2: toate masurile astea sunt luate pentru ca 'nenea FMI sa faca pula cat ciorapu pe spinarea romanilor! Da lasa ca e bine! FMI vegheaza, noi cu drag muncim! :puke-huge: