Conform strategiei de restructurare CFR aflam ca:
se va propune anularea unor trenuri de călători în perioada septembrie-decembrie
2011, ceea ce conduce la anularea unui volum de aproximativ 1.300.000 tren-km, cu o economie
financiara de aproximativ 31 milioane.lei.
Aplicarea măsurilor de mai sus pot avea ca efect închiderea activităţii în anumite locaţii, cu
implicaţiile corespunzătoare în reducerea numărului de personal şi a costurilor de întreţinere
administrativă. Asfel,
- Prin anularea circulaţiei trenurilor pe secţiile Oraviţa – Anina şi Oraviţa – Iam, se justifică
închiderea activităţii Postului de Revizie Oraviţa, cât şi a SELC Oraviţa;
- Prin anularea circulaţiei trenurilor pe secţiile Ploieşti – Măneciu şi Ploieşti - Slănic, se justifică
închiderea activităţii Reviziei de Vagoane Ploieşti Sud;
- Reducerea personalului comercial de însoţire tren;
- Prin prelungirea trenurilor de călători de la Lugoj la Timişoara Nord se justifică închiderea
activităţii SELC Lugoj;
- Prin anularea circulaţiei pe secţia neinteroperabilă Caransebeş - Bouţari, se justifică închiderea
activităţii SELC Caransebeş.

- Foto: Teodora Marin