Pai daca iti folosesc anumite materiale despre gari publicate de mine pe Railnet, poti sa preiei informatiile, pozele, cu mentionarea sursei, fara probleme. Eu iti dau acordul meu pentru imbunatatirea sit-ului tau, care este unul interesant.
In alta ordine de idei, starea infrastructurii si a materialului rulant ale societatilor din CFR, este deplorabila. Nici daca treceam printr-un razboi nu cred ca ajungeau sa arate asa. In schimb, in privinta CFR Calatori am observat ca exista inca angajati care fac tot posibilul ca toti calatorii sa fie multumiti - ceea ce este mai mult decat de apreciat. Pacat ca de acolo de "sus" conduita exemplara a acestor angajati este umbrita de conditiile tehnice deplorabile. Am intilnit in ultimul meu drum catre Craiova un domn angajat al caii ferate (nu ma intreba ca nu voi afla vreodata ce functie avea, dar era in "civil") care m-a ajutat sa-mi gasesc locul intr-un vagon care nu mai avea numere pe scaune. La finalul calatoriei, pentru ca am coborat in aceeasi statie, m-a intrebat daca totul a fost in regula, cum a fost calatoria, etc. Si partidele trenurilor cu care am circulat s-au comportat exemplar cu toti calatorii. Tocmai de asta spun ca e pacat de acesti oameni care fac o imagine buna companiilor in care lucreaza. Intentiile lor bune si comportamentul exemplar, repet, sunt umbrite de conducerea (probail de foarte de "sus") care nu misca un deget pentru remedierea problemelor grave - in conditiile in care se tot urla peste tot pe la Bruxelles ca se dau bani prin proiecte europene pentru modernizare, reparatii, etc. Unde se duc si de ce nu vin aceste fonduri, e o intrebare la care nu vom gasi raspuns prea curand.
E pacat sa ajungem sa traim doar din amintiri...