Prezentam mai jos, un tabel cu toate caile ferate (de ecartament normal) de racord din Romania, asa cum existau ele la nivelul anului 1991*
*Cu exceptia liniei de racord Sendreni- Barbosi Triaj Grupa A, care in 1991 era linie simpla, iar astazi este linie simpla electrificata (SE).
-Regionala Iasi
1. Ram. Pascani Triaj Grupa A- Pascani Triaj- Pascani= lungime 4 km, SE, construita in perioada 1880- 1917
2. Pascani Triaj- Ram. Pascani= lungime 2 km, SE, construita probabil in 1870
*Asigura accesul din directia Targu Frumos inspre directia Roman, evitând rebrusarea in statia Pascani.
3. Ramificatia Nicolina- Socola Grupa A= lungimea 1 km, SE, construita probabil in 1986
*Asigura accesul din directia Vaslui in directia Ungheni, evitând rebrusarea in statia Nicolina.
-Regionala Galati
4. Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Nrd hc- Tecuci Ram. Cozmesti= lungimea 1 km, SE (din 1996), construita probabil in 1872
*Asigura accesul din directia Bârlad in directia Marasesti, evitând rebrusarea in statia Tecuci.
5. Ram. General Eremia Grigorescu/Ram. Doaga- Marasesti RAM. Putna= lungimea 1 km, SE. construita probabil in perioada 1880- 1917
*Asigura accesul din directia Tecuci in directia Focsani, evitând rebrusarea in statia Marasesti.
6. Ram. Adjud Grupa B- Adjud Triaj- Ram. Adjud Grupa A= lungimea 4 km, SE, construita probabil in perioada 1880- 1917.
7. Fosta HM Nisipurile- Faurei= lungimea 7 km, S, construita in perioada 1960- 1989
*Cunoscuta si sub denumirea de Bucla. Dupa desfiintarea traseului initial dintre fosta HM Nisipurile si Faurei (traseu care era cunoscut ca si linia veche), aceasta linie de racord devine linie curenta pentru linia Faurei- Tecuci.
8. Faurei RAM. Ciresu- Faurei RAM. Gaiseanca= lungime 1 km, SE, construita probabil in perioada 1880- 1917.
*Asigura accesul din directia Tandarei in directia Braila, evitând rebrusarea in statia Faurei.
9. Ram. Buzau Grupa A- Buzau Grupa B- Buzau= lungimea 3 km, SE, construita probabil in perioada 1960- 1989
10. Ram. Buzau Sud- Buzau Sud= lungime 4 km, SE, construita probabil in perioada 1880- 1917
*Asigura accesul din directia Focsani in directia Faurei, evitând rebrusarea in statia Buzau.
11. Sendreni- Barbosi Triaj Grupa A= lungimea 2 km, SE (in 1991 era linie simpla), construita in perioada 1960-1989
12. Grupa A Barbosi Triaj- Ram. Barbosi Triaj Post 14= Lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989
13. Ram. Barbosi Triaj Post 14- Ram. Barbosi Siret= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989
*Asigura accesul din directia Tecuci in directia Braila, evitând rebrusarea in statia Barbosi Calatori.
14. Grupa A Barbosi Triaj- Grupa B Barbosi Triaj- Barbosi Calatori (racordare in sensul spre Filesti)= lungimea 4 km, DE, construita in perioada 1960-1989
15. Grupa A Barbosi Triaj- Grupa B Barbosi Triaj- Barbosi Calatori (racordare in sensul spre Braila)= lungimea 4 km, DE, construita in perioada 1960-1989
16. Ram. Barbosi Port- Barbosi Port Mineralier= lungimea 5 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Statia Barbosi Port Mineralier are instalatie SBW.
17. Ramificatia Tunel- pe langa Ramificatia Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 3 km, linie de ecartament larg de 1524 mm, construita in perioada 1960-1989
18. Ramificatia Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 2 km, SE, construita in perioada 1960-1989.
19. Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 2 km, linie de ecartament larg de 1524 mm, construita in perioada 1960-1989
20. Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 2 km, SE, construita in perioada 1960-1989
21. Ram. Galati Brates- Galati Brates= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Asigura accesul din directia Bârlad spre directia Galati Brates, evitând rebrusarea in statia Galati Calatori
22. Galati Brates- Galati Marfuri= lungimea 1 km, linie dubla electrificata, cu unul din fire incalecat cu 4 sine, atat pentru ecartament normal cat si pentru ecartament larg de 1524 mm, construita in perioada 1960-1989
23. Ram. Badalan- Galati Brates= lungimea 1 km, linie incalecata cu 4 sine, construita in perioada 1960-1989
-Regionala Constanta
24. Ram. Slobozia Noua- Ram. Amara= lungimea 1 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917
*Asigura accesul din directia Urziceni in directia Tandarei, evitând rebrusarea in statia Slobozia Veche.
25. Ram. Triaj Ciulnita- Ciulnita Triaj- Ciulnita= lungimea 5 km, SE, construita in perioada 1960-1989
26. Ramificatia Borcea/Halta Borcea h- Ovidiu= lungimea 3 km, SE, construita in 1895
*Linia de pe podul vechi
27. Dunarea HM- Cernavoda Pod= lungimea 5 km, SE, construita in 1895
*Linia de pe podul vechi
28. Medgidia- Medgidia Triaj- Ram. Medgidia Triaj= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989
29. Constanta Ram. 1- Constanta Marfuri= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989
30. Palas- Ram. Post Medeea- Ram. 3 Constanta- Ram. Constanta Vii/KM 228 h- Constanta Port= lungimea 9 km, DE, construita la începutul anilor 1970
31. Constanta RAM. 3- Constanta RAM. 2= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989
32. Palas- Constanta Port= lungimea 5 km, SE, construita intre anii 1896-1900
*Era linia prin tunelul portului. Din 1992 este inchisa si inutilizabila (partial desfiintata).
-Regionala Bucuresti
33. Targoviste Nord- HM Aninoasa= lungimea 2 km, S, inaugurata in 1946
*Permitea accesul din directia I.L.Caragiale in directia Pietrosita, evitând rebrusarea in HM Teis.
34. Ploiesti Sud- Ploiesti Vest= lungimea 3 km, DE, construita in 1879
35. Brazi- Ploiesti Triaj= lungimea 5 km, DE, inaugurata in 1915
36. Ploiesti Sud- Ploiesti Triaj= lungimea 3 km, DE, inaugurata in 1915
37. Ploiesti Vest- Ploiesti Triaj= lungimea 3 km, DE, inaugurata in 1915
38. Ploiesti Triaj- Ghighiu Triaj= lungimea 4 km, SE, construita in perioada 1960-1989
39. Brazi- Ghighiu Triaj= lungimea 6 km, DE, construita in perioada 1960-1989
40. Ghighiu Triaj- HM Dambu= lungimea 4 km, DE, construita in perioada 1960-1989
41. Ghighiu Triaj- Corlatesti= lungimea 6 km, SE, construita in perioada 1960-1989
42. Ploiesti Est- HM Dambu= lungimea 3 km, DE, construita in perioada 1960-1989
43. Ploiesti Est- Ploiesti Est Post 1 /Halta Dacia h= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989
44. Ploiesti Vest- Ploiesti Crang= lungimea 3 km, SE, construita in 1931 sau 1938
45. Constantin David/Voluntari- Ram. Pasarea= lungimea 2 km, DE, construita in perioada 1960-1989
46. Ram. Pantelimon- Constantin David/Voluntari= lungimea 2 km, SE, construita in perioada 1880-1917
47. Pantelimon- RAM. Constantin David/RAM. Voluntari= lungimea 4 km, SE, construita in perioada 1880-1917
48. Ram. 3 Pantelimon- Ram. 5 Pantelimon= lungimea 1 km, SE, inaugurata in 1932
*Permite accesul din directia Bucuresti Baneasa in directia Bucuresti Obor, evitând rebrusarea in statia Pantelimon.
49. Ram. 1 Titan- Ram. 2 Titan= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Permitea accesul de pe centura feroviara in directia Oltenita, evitând rebrusarea in statia Titan Grupa Calatori.
50. Ram. 1 Titan- Titan Grupa Calatori= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1880-1917
51. Titan Grupa Calatori- Titan Grupa Marfuri= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1880-1917
Va urma.
Explicatia notatiilor (starea liniilor este cea existenta la nivelul anului 1991, cu doua exceptii- linia Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Cozmesti, care in 1991 era linie simpla, iar astazi este linie simpla electrificata, si a liniei Sendreni- Barbosi Triaj Grupa A, care in 1991 era probabil linie simpla, iar astazi este linie simpla electrificata):
DE= Linie dubla electrificata
SE=Linia simpla electrificata
D=Linie dubla
S=Linie simpla