Cai ferate de racord

Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 03 Ian 2017, 15:50

Prezentam mai jos, un tabel cu toate caile ferate (de ecartament normal) de racord din Romania, asa cum existau ele la nivelul anului 1991*

*Cu exceptia liniei de racord Sendreni- Barbosi Triaj Grupa A, care in 1991 era linie simpla, iar astazi este linie simpla electrificata (SE).


-Regionala Iasi

1. Ram. Pascani Triaj Grupa A- Pascani Triaj- Pascani= lungime 4 km, SE, construita in perioada 1880- 1917

2. Pascani Triaj- Ram. Pascani= lungime 2 km, SE, construita probabil in 1870
*Asigura accesul din directia Targu Frumos inspre directia Roman, evitând rebrusarea in statia Pascani.

3. Ramificatia Nicolina- Socola Grupa A= lungimea 1 km, SE, construita probabil in 1986
*Asigura accesul din directia Vaslui in directia Ungheni, evitând rebrusarea in statia Nicolina.


-Regionala Galati

4. Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Nrd hc- Tecuci Ram. Cozmesti= lungimea 1 km, SE (din 1996), construita probabil in 1872
*Asigura accesul din directia Bârlad in directia Marasesti, evitând rebrusarea in statia Tecuci.

5. Ram. General Eremia Grigorescu/Ram. Doaga- Marasesti RAM. Putna= lungimea 1 km, SE. construita probabil in perioada 1880- 1917
*Asigura accesul din directia Tecuci in directia Focsani, evitând rebrusarea in statia Marasesti.

6. Ram. Adjud Grupa B- Adjud Triaj- Ram. Adjud Grupa A= lungimea 4 km, SE, construita probabil in perioada 1880- 1917.

7. Fosta HM Nisipurile- Faurei= lungimea 7 km, S, construita in perioada 1960- 1989
*Cunoscuta si sub denumirea de Bucla. Dupa desfiintarea traseului initial dintre fosta HM Nisipurile si Faurei (traseu care era cunoscut ca si linia veche), aceasta linie de racord devine linie curenta pentru linia Faurei- Tecuci.

8. Faurei RAM. Ciresu- Faurei RAM. Gaiseanca= lungime 1 km, SE, construita probabil in perioada 1880- 1917.
*Asigura accesul din directia Tandarei in directia Braila, evitând rebrusarea in statia Faurei.

9. Ram. Buzau Grupa A- Buzau Grupa B- Buzau= lungimea 3 km, SE, construita probabil in perioada 1960- 1989

10. Ram. Buzau Sud- Buzau Sud= lungime 4 km, SE, construita probabil in perioada 1880- 1917
*Asigura accesul din directia Focsani in directia Faurei, evitând rebrusarea in statia Buzau.

11. Sendreni- Barbosi Triaj Grupa A= lungimea 2 km, SE (in 1991 era linie simpla), construita in perioada 1960-1989

12. Grupa A Barbosi Triaj- Ram. Barbosi Triaj Post 14= Lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989

13. Ram. Barbosi Triaj Post 14- Ram. Barbosi Siret= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989
*Asigura accesul din directia Tecuci in directia Braila, evitând rebrusarea in statia Barbosi Calatori.

14. Grupa A Barbosi Triaj- Grupa B Barbosi Triaj- Barbosi Calatori (racordare in sensul spre Filesti)= lungimea 4 km, DE, construita in perioada 1960-1989

15. Grupa A Barbosi Triaj- Grupa B Barbosi Triaj- Barbosi Calatori (racordare in sensul spre Braila)= lungimea 4 km, DE, construita in perioada 1960-1989

16. Ram. Barbosi Port- Barbosi Port Mineralier= lungimea 5 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Statia Barbosi Port Mineralier are instalatie SBW.

17. Ramificatia Tunel- pe langa Ramificatia Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 3 km, linie de ecartament larg de 1524 mm, construita in perioada 1960-1989

18. Ramificatia Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 2 km, SE, construita in perioada 1960-1989.

19. Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 2 km, linie de ecartament larg de 1524 mm, construita in perioada 1960-1989

20. Galati Calatori- Galati Brates= lungimea 2 km, SE, construita in perioada 1960-1989

21. Ram. Galati Brates- Galati Brates= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Asigura accesul din directia Bârlad spre directia Galati Brates, evitând rebrusarea in statia Galati Calatori

22. Galati Brates- Galati Marfuri= lungimea 1 km, linie dubla electrificata, cu unul din fire incalecat cu 4 sine, atat pentru ecartament normal cat si pentru ecartament larg de 1524 mm, construita in perioada 1960-1989

23. Ram. Badalan- Galati Brates= lungimea 1 km, linie incalecata cu 4 sine, construita in perioada 1960-1989


-Regionala Constanta

24. Ram. Slobozia Noua- Ram. Amara= lungimea 1 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917
*Asigura accesul din directia Urziceni in directia Tandarei, evitând rebrusarea in statia Slobozia Veche.

25. Ram. Triaj Ciulnita- Ciulnita Triaj- Ciulnita= lungimea 5 km, SE, construita in perioada 1960-1989

26. Ramificatia Borcea/Halta Borcea h- Ovidiu= lungimea 3 km, SE, construita in 1895
*Linia de pe podul vechi

27. Dunarea HM- Cernavoda Pod= lungimea 5 km, SE, construita in 1895
*Linia de pe podul vechi

28. Medgidia- Medgidia Triaj- Ram. Medgidia Triaj= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989

29. Constanta Ram. 1- Constanta Marfuri= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989

30. Palas- Ram. Post Medeea- Ram. 3 Constanta- Ram. Constanta Vii/KM 228 h- Constanta Port= lungimea 9 km, DE, construita la începutul anilor 1970

31. Constanta RAM. 3- Constanta RAM. 2= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989

32. Palas- Constanta Port= lungimea 5 km, SE, construita intre anii 1896-1900
*Era linia prin tunelul portului. Din 1992 este inchisa si inutilizabila (partial desfiintata).


-Regionala Bucuresti

33. Targoviste Nord- HM Aninoasa= lungimea 2 km, S, inaugurata in 1946
*Permitea accesul din directia I.L.Caragiale in directia Pietrosita, evitând rebrusarea in HM Teis.

34. Ploiesti Sud- Ploiesti Vest= lungimea 3 km, DE, construita in 1879

35. Brazi- Ploiesti Triaj= lungimea 5 km, DE, inaugurata in 1915

36. Ploiesti Sud- Ploiesti Triaj= lungimea 3 km, DE, inaugurata in 1915

37. Ploiesti Vest- Ploiesti Triaj= lungimea 3 km, DE, inaugurata in 1915

38. Ploiesti Triaj- Ghighiu Triaj= lungimea 4 km, SE, construita in perioada 1960-1989

39. Brazi- Ghighiu Triaj= lungimea 6 km, DE, construita in perioada 1960-1989

40. Ghighiu Triaj- HM Dambu= lungimea 4 km, DE, construita in perioada 1960-1989

41. Ghighiu Triaj- Corlatesti= lungimea 6 km, SE, construita in perioada 1960-1989

42. Ploiesti Est- HM Dambu= lungimea 3 km, DE, construita in perioada 1960-1989

43. Ploiesti Est- Ploiesti Est Post 1 /Halta Dacia h= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989

44. Ploiesti Vest- Ploiesti Crang= lungimea 3 km, SE, construita in 1931 sau 1938

45. Constantin David/Voluntari- Ram. Pasarea= lungimea 2 km, DE, construita in perioada 1960-1989

46. Ram. Pantelimon- Constantin David/Voluntari= lungimea 2 km, SE, construita in perioada 1880-1917

47. Pantelimon- RAM. Constantin David/RAM. Voluntari= lungimea 4 km, SE, construita in perioada 1880-1917

48. Ram. 3 Pantelimon- Ram. 5 Pantelimon= lungimea 1 km, SE, inaugurata in 1932
*Permite accesul din directia Bucuresti Baneasa in directia Bucuresti Obor, evitând rebrusarea in statia Pantelimon.

49. Ram. 1 Titan- Ram. 2 Titan= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Permitea accesul de pe centura feroviara in directia Oltenita, evitând rebrusarea in statia Titan Grupa Calatori.

50. Ram. 1 Titan- Titan Grupa Calatori= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1880-1917

51. Titan Grupa Calatori- Titan Grupa Marfuri= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1880-1917


Va urma.



Explicatia notatiilor (starea liniilor este cea existenta la nivelul anului 1991, cu doua exceptii- linia Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Cozmesti, care in 1991 era linie simpla, iar astazi este linie simpla electrificata, si a liniei Sendreni- Barbosi Triaj Grupa A, care in 1991 era probabil linie simpla, iar astazi este linie simpla electrificata):

DE= Linie dubla electrificata

SE=Linia simpla electrificata

D=Linie dubla

S=Linie simpla
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Cai ferate de racord

Mesajde Daniel pe 03 Ian 2017, 16:58

Interesanta enumerarea acestor linii. Trebuie mentionat ca linia de legatura "49. Ram. 1 Titan- Ram. 2 Titan= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1960-1989
*Permitea accesul de pe centura feroviara in directia Oltenita, evitând rebrusarea in statia Titan Grupa Calatori."
a fost desfiintata in urma cu cativa ani buni.

De asemenea, trebuia mentionata si racordarea Sabareni - Buciumeni, care se afla astazi deja pe un al doilea amplasament. Cand am timp am sa pun cateva imagini cu urmele vechii linii de legatura, care avea cu totul alt traseu decat cel de astazi. M-ar fi interesat anul in care cele doua variante de legatura intre L901 si M300 au fost construite.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Cai ferate de racord

Mesajde Trifu22 pe 03 Ian 2017, 17:10

Deasemeni nu e ste mentionat racordul 300-700 Buftea - ram. Buciumeni - Mogosoaia construita undeva prin anii '80
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 03 Ian 2017, 19:28

Multumesc pentru observatii, dar nu am terminat enumerarea tuturor liniilor de record!

Intradevar, multe din ele nu mai existe astazi, dar eu le-am precizat pe toate cele care exstau la nivelul anului 1991, pentru a aveea o imagine de ansamblul, a ceea ce exista, in perioada de maxima dezvoltare (ca volum de trafic) a cailor ferate romane!

Continuui prezentarea liniilor de record:


52. Ram. 1 Jilava- Ram. 2 Jilava= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1960- 1989
*Permite accesul din directia Varteju in directia Bucuresti Progresul, evitand rebrusarea in statia Jilava.

53. Ram. 1 Bucuresti Cotroceni- Ram. 2 Bucuresti Cotroceni= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1946-1959
*Permite accesul din directia Varteju in directia Bucuresti Cotroceni Militari, evitand rebrusarea in statia Bucuresti-Vest (Ciorogarla).

54. Ram. 1 Chiajna- Ram. 2 Chiajna= lungimea 1 km, S, construita in 1944
*Permite accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitand rebrusarea in statia Chiajna.

55. Bucuresti Nord- Bucuresti Nord Post 5- HM Pajura- Chitila= lungimea 9 km, SE, construita in 1912, o data cu inceperea constructiei triajului "Bucuresti-1" (fostele grupe A1 si B1)
*Cunoscuta si ca "fir 3 Chitila"

56. Bucuresti Nord- Bucuresti Grivita= lungimea 2 km, DE, construita in 1914

57. Bucuresti Nord- Bucuresti Basarab= lungimea 2 km, DE, construita in perioada 1960-1989

58. Ram. Pajura- Bucuresti Triaj ( Cabina 1 Grupa A2)- Bucurestii Noi= lungimea 4 km, SE, construita in 1912 intre Ram. Pajura- Bucuresti Triaj si respective in 1944 intre Bucuresti Triaj- Bucurestii Noi.
*Aceasta linie de racord asigura si legatura dintre magistralele 800 si 900 (prin interiorul Bucurestiului), fiind folosita ocazional , in trecut, si de unele trenuri de calatori.

59. Ram. Pajura- HM Pajura= lungimea 2 km, SE, construita probabil in perioada 1918-1938.
*Utilizata in trecut de trenurile CM Bucuresti Baneasa- HM Snagov Plaja.

60. HM Pajura- RAM. Laromet- Chitila= lungimea 4 km, SE, construita in perioada 1960-1989

61. Bucuresti Nord Post 5- Bucuresti Triaj Fosta Grupa B1- Bucuresti Triaj Fosta Grupa A1= lungimea 2 km, SE, construita in 1912

62. Ram. Post Rudeni- Chitila= lungimea 2 km, DE, construita in perioada 1960-1989

63. Bucurestii Noi- Ram. Post Rudeni= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989

64. Ram. Post Rudeni- Ram. Post Giulesti= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989

65. Ram. Post Giulesti- Ram. Post Colentina= lungimea 1 km, SE, inaugurate in 1943

66. Ram. Post Giulesti- Chitila= lungimea 1 km, SE, construita in 1912

67. Ram. Post Giulesti- Bucuresti Triaj fosta Grupa A1= lungimea 3 km, SE, construita in 1912

68. Ram. Post Rudeni- Bucuresti Triaj Grupa D2= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989

69. Ramificatie Buciumeni- Ram. Remiza Speciala- Mogosoaia= lungimea 6 km, SE, construita in perioada 1960-1989

70. Ram. 1 Sabareni- Ram. 2 Sabareni= lungimea 1 km, S, construita probabil in 1876
*Permite accesul din directia Buftea in directia Titu, evitand rebrusarea in statia Chitila.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 03 Ian 2017, 20:18

-Regionala Craiova

71. Ram. Pod Arges- Bradu de Sus= lungimea 4 km, S, construita probabil in 1876
*Permite accesul din directia Titu in directia Costesti, evitand rebrusarea in statia Pitesti.

72. Ram. Triaj Piatra Olt- Triaj Piatra Olt- Piatra Olt= lungimea 3 km, S, construita in perioada 1960-1989

73. Cernele- Craiova Triaj- Craiova= lungimea 6 km, DE, construita in perioada 1960-1989

74. Jiu Gara Noua- Banu Maracine= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1960-1989
*Permite accesul din directia Golenti in directia Caracal, evitand rebrusarea in statia Craiova.

75. Ram. Triaj Golesti- Golesti Triaj- Golesti= 3 km, S, construita in perioada 1960-1989


-Regionala Timisoara

76. Caransebes- Caransebes Triaj- RAM. Caransebes Triaj= lungimea 5 km, SE, construita probabil in perioada 1880-1917

77. Textila Post Ajutor Miscare- Lugoj= lungimea 5 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917
*Permite accesul din directia Buzias in directia Timisoara Est, evitand rebrusarea in statia Lugoj.

78. Ram. Pod Micalaca- Glogovat= lungimea 6 km, SE, construita in perioada 1854/1869- 1879
*Pe aceasta linie se afla si singura intersectie la nivel din Romania, intre o cale ferata electrificata si o linie de tramvaie.
*Permite accesul din directia Aradu Nou in directia Radna, evitand rebrusarea in statia Arad.

79. Bacia- Simeria Triaj Grupa B= lungimea 4 km, DE, construita probabil in perioada 1880-1917

80. Simeria Triaj Grupa B- Simeria Triaj Grupa A- Ramificatie Simeria= lungimea 3 km, SE, construita probabil in perioada 1880-1917

81. Simeria Triaj Grupa A- Simeria= lungimea 6 km, SE, construita in perioada 1880-1917

82. Petrosani- Petrosani Triaj- Ram. Petrosani Triaj= lungimea 3 km, SE, construita in perioada 1960-1989

83. Ram. 1 Severinului- Ram. 2 Sacalaz/Triaj= lungimea 1 km, SE, construita probabil in perioada 1854/1869-1879

84. Ram. 2 Sacalaz/Triaj- Ronat Triaj- Ronat Triaj Grupa A si B= lungimea 3 km, DE, construita probabil in perioada 1880-1917

85. Ronat Triaj Grupa A si B- Ronat Triaj Grupa D= lungimea 1 km, SE, construita probabil in perioada 1880-1917

86. Ram. 2 Sacalaz/Triaj- Ram. 3 Jimbolia= lungimea 1 km, S, construita probabil in perioada 1854/1869-1879
*Permite accesul din directia Aradu Nou- Sanandrei in directia Carpinis-Jimbolia, evitand rebrusarea in statia Timisoara Nord.

87. Ram. 1 Severinului- Ram. 4 Solventul= lungimea 1 km, S, construita in perioada 1854/1869-1879
*Permite accesul din directia Aradu Nou- Sanandrei in directia Timisoara Sud, evitand rebrusarea in statia Timisoara Nord.



-Regionala Cluj

88. Ram. Jucu- Ram. Cojocna= lungimea 1 km, SE, construita in perioada 1880-1917
*Permite accesul din directia Dej Calatori in directia Campia Turzii, evitand rebrusarea in statia Apahida.

89. Ram. Dej Triaj- Dej Triaj- Ram. Dej Grupa B= lungimea 1 km DE (intre Ram. Dej Triaj- Dej Triaj) si respectiv 2 km SE (intre Dej Triaj- Ram. Dej Triaj Grupa B), construita in perioada 1880-1917

90. Dej Calatori- Ram. Dej CCH= lungimea 1 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917

91. Cadea hc- Sacuieni Bihor h= lungimea 1 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917
*Permite accesul din directia Episcopia Bihorului in directia Marghita, evitand rebrusarea in statia Sacuieni Bihor.

92. Oradea Vest- Episcopia Bihorului= lungimea 6 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917

93. Holod Vest HM- Ram. Holod= lungimea 1 km, S, construita probabil in perioada 1880-1917
*Permite accesul din directia Ciumeghiu in directia Beius, evitand rebrusarea in statia Holod.


-Regionala Brasov

94. Coslariu Gara Podu Mures- Coslariu= lungimea 2 km, SE, construita probabil in perioada 1854/1869-1879
*Permite accesul din directia Blaj in directia Alba Iulia, evitand rebrusarea in statia Teius.

95. Coslariu- Triaj Coslariu- Ramificatie Coslariu= lungimea 3 km, SE, construita probabil in perioada 1880-1917

96. HM Sibiu Grupa Selimbar- Sibiu Triaj- Sibiu= lungimea 4 km, S, construita in perioada 1880-1917

97. Ram. Triaj Siculeni (Ciceu)- Siculeni Triaj- Siculeni= lungimea 3 km, SE, construita probabil in perioada 1880-1917

98. Darste- Ram. 2 Triaj- Brasov Triaj= lungimea 8 km, DE, inaugurata probabil in 1962

99. Brasov Triaj- Harman= lungimea 4 km, SE, inaugurata in 1962

100. Ram 1 Triaj- Ram 2 Triaj= lungimea 1 km , SE, inaugurata probabil in 1962

101. Brasov- Ram 1 Triaj- Brasov Triaj= lungimea 4 km, DE, inaugurata probabil in 1962.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 03 Ian 2017, 20:43

In afara de aceste linii de racord, la intrarea in unele statii s-au mai realizat racorduri, pentru evitarea rebrusarii in acele statii. Astfel de racorduri exista sau au existat, la intrarea in urmatoarele statii:


-Regionala Iasi:

-Suceava (permite accesul din directia Paltinoasa/Gura Humorului in directia Darmanesti, evitand rebrusarea in statia Suceava)

-Bacau (permite accesul din directia Piatra Neamt in directia Roman, evitand rebrusarea in statia Bacau)



-Regionala Galati

-In 1989 se afla in stadiul de executie o linie de racord, care sa permita accesul din directia Panciu in directia Adjud, prin evitarea rebrusarii in statia Marasesti. Aceasta linie de racord urma a aveea si in pod peste ceea ce urma a fi canalul de irigatii Siret- Baragan.


-Regionala Constanta

-O linie de racord din directia Lehliu spre directia Calarasi Sud (evitand rebrusarea in statia Ciulnita)

-O linie de racord din directia Slobozia Veche in directia Fetesti, evitand rebrusarea in statia Ciulnita

-O linie de racord din directia Faurei in directia Slobozia Veche (evitand rebrusarea in statia Urziceni)


-Regionala Bucuresti

-O linie de racord din directia Golesti in directia Targoviste, evitand rebrusarea in statia Titu

-O linie de racord din directia Ploiesti Crang in directia I.L.Caragiale (care trecea peste magistrala 300)

-O linie de racord din directia Ploiesti Crang in directia Buda, evitand rebrusarea in statia Ploiesti Vest.


-Regionala Craiova

-O linie de racord din directia Giurgiu Nord in directia Rosiori Nord, evitand rebrusarea in statia Videle

-Racord din directia Slatina in directia fostului triaj Piatra-Olt si spre Babeni (evitand rebrusarea in statia Piatra-Olt)

-O linie de racord din directia Amaradia in directia Targu Carbunesti, evitand rebrusarea in statia Targu Jiu.
Ultima oară modificat de ldh80 pe 03 Ian 2017, 21:57, modificat 1 dată în total.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 03 Ian 2017, 21:56

-Regionala Timisoara

-Racord din directia Resita Nord in directia Caransebes Triaj- Lugoj.

-Racord din directia Jebel in directia Buzias (evitand rebrusarea in statia Timisoara Sud)


-Regionala Cluj

-Racord din directia Ulmeni Salaj in directia Botiz (evitand rebrusarea in statia Baia-Mare)

-Racord din directia Zalau Nord in directia Ulmeni Salaj (evitand rebrusarea in statia Jibou)

-Racord din directia Satu Mare in directia Halmeu (evitand rebrusarea in statia Botiz)

-Racord din directia Satu Mare Sud si Sarmasag in directia frontierei cu Ungaria/fosta statie Berveni (evitand rebrusarea in statia Carei)



-Regionala Brasov

-Racord din directia Reghin in directia Saratel (evitand rebrusarea in statia Deda)

-Racord din directia Comanesti in directia Deda (evitand rebrusarea in statia Siculeni/Ciceu)

-Racord din directia Fagaras in directia Victoria (evitand rebrusarea in statia Ucea)
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 03 Ian 2017, 22:00

Din pacate, foarte multe din aceste linii de racord sunt astazi fie desfiintate, fie neutilizate.


O situatie aparte o constituie constructia racordului de evitare a statiei Vintu de Jos, care va permite accesul direct din directia Sibiu in directia Alba Iulia, fara a mai fi necesara rebrusarea in statia Vintu de Jos.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Cai ferate de racord

Mesajde ldh80 pe 06 Ian 2017, 12:34

Mai exista un racord, care permitea accesul din directia Slobozia Noua in directia Faurei, prin evitarea rebrusarii in statia Tandarei.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi


ÃŽnapoi la Discutii diverse despre liniile din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki