Ceva nu e in regula cititi cu atentie

Ceva nu e in regula cititi cu atentie

Mesajde Vladyz pe 17 Mai 2010, 20:52

CFR SA detine si o infrastructura feroviara privata compusa din linii care sunt destinate strict exploatarii necomerciale, instalatii de telecomunicatii, cladiri etc., precum si proprietati care nu sunt legate direct de circulatia feroviara, exploatarea acestora fiind o sursa importanta de venit. Ca urmare a repartizarii patrimoniului SNCFR, in conformitate cu domeniul specific de activitate, CFR SA detine in proprietate privata cladiri si constructii, terenuri, unitatile de productie SPIACT, SIRCUC, SUDAREC, SIMC, ateliere de proiectare, Centrul de informatica si oficiile de calcul teritoriale, Agentia de telecomunicatii, Tipografia Filaret, Editura Feroviara, centrele de instruire si de perfectionare, grupuri scolare si gradinite, cluburi si baze sportive, hoteluri si restaurante si altele.
CFR SA presteaza servicii de productie industriala dintre care: instalatii de sonorizare, indicatoare de circulatie feroviara, transformatoare si redresoare de toate tipurile, confectii metalice, prelucrari prin aschiere, impregnare traverse lemn. Unitatile de productie sunt situate in Bucuresti, Ploiesti, Craiova, Galati, Suceava, Brasov, Oradea, Arad.

Calea ferata romana este una din cele mai sigure dintre cele europene. Actiunile de reconstructie si reabilitare a infrastructurii reprezinta o prioritate...

Compania se mandreste cu indicatori de securitate foarte buni si mentinerea acestor indicatori este primul sau obiectiv. La calea ferata siguranta este cea mai importanta. Desigur ca punctualitatea reflecta cel mai bine calitatea serviciilor oferite, dar se prefera sacrificarea ei atunci cand siguranta ar putea fi afectata.

Infrastructura feroviara din Romania este de calitate medie, avand linii magistrale pe care se circula cu viteze de 140 km/h, dar si linii secundare pe care vitezele de circulatie sunt mai mici. Gradul de automatizare si telemecanizare este destul de ridicat, un atu constituindu-l, in actuala conjunctura, gradul mare de electrificare, care are un impact negativ redus asupra mediului inconjurator.

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - S.A. este preocupata constant de reabilitarea (care cuprinde reparatia capitala si modernizarea la nivelul actual al cerintelor de interoperabilitate cu retelele vecine pentru a nu fi exclusi din transportul international) a tronsoanelor de cale ferata incluse ;n traseele europene de transport.
sursa: www.cfr.ro
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Ceva nu e in regula cititi cu atentie

Mesajde Vlad0012 pe 17 Mai 2010, 21:50

hmmm totusi ceva nu mi se pare ok aici....si inca ceva au uitat sa specifice faptul ca organizeaza si nunti botezuri chefuri in trenuri si la acestea se ofera : un vagon restaurant un vagon cuseta sau dormitor si bine inteles locomotiva tariefele sunt destul de mari si eu cu clony am hotarat ne facem nunte in tren :))
ImagineImagine

Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
Vlad0012


Mesaje: 539
Membru din: 04 Feb 2010, 22:28
Localitate: Timisoara

Re: Ceva nu e in regula cititi cu atentie

Mesajde Daniel pe 18 Mai 2010, 03:16

Eu cred ca "nunta in tren" organizeaza mai mult smecherii de pe la CFR si posibil sa fie MOCA pentru aia. In rest, sa fim seriosi ca la capitolul viteza si infrastructura e pur si simplu JALE! Cand se vor gasi bani si pentru astea??? Domnii de la minister! Domnii de la Guvern! Facem noi cheta?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1


ÃŽnapoi la Discutii diverse despre liniile din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki