Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Informatii, descrieri despre complexele feroviare din România.

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 13 Apr 2011, 17:05

Hai sa ne intoarcem putin la BcT si la IRLU de data aceasta cu o filmare din tren asupra zonei. Enjoy! :dance:



:roll:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 01 Mai 2011, 23:43

Astazi (deja ieri :lol: ) impreuna cu Trifu si Zofei am mai facut o incursiune prin Bc.T. Am vazut multe lucruri interesante, dar de aceasta data voi incepe cu frisca de pe tort, practic ceva ce va face in mod sigur deliciul tuturor pasionatilor de trenuri! Chiar daca in momentul cand am ajuns acolo, din pacate vremea nu ne-a mai putut ajuta (s-a innorat si a inceput sa ploua) am reusit sa prindem pentru voi un set de imagini cu parcul rece de locomotive electrice ale Depoului Bucuresti Triaj. Masinile se afla in conservare, multe din ele avand gratii sudate la geamuri, asa cum se obisnuieste cu masinile aflate in acest stadiu. Oricum fata de ceea ce am vazut in alte parti, aceste masini zic eu ca sunt conservate foarte bine. Cred ca sunt cam toate functionale, sau cel putin asa par. Gata cu vorba si hai sa va arat ce am prins noi astazi, in limita posibilitatilor. Din pacate locomotivele aflate mai in spate nu au putut fi surprinse de mine in totalitate. Cred ca Trifu a inaintat ceva mai mult si va pune si el ceva. ;)

De la dreapta la stanga - parcul rece, turnul de apa si dormitoarele Bc.T.-ului.jpg
De la dreapta la stanga - parcul rece, turnul de apa si dormitoarele Bc.T.-ului / Foto: Daniel

Panorama a masinilor aflate in primul rand.jpg
Panorama a masinilor aflate in primul rand / Foto: Daniel

40-0380-2 a CFR Marfa.jpg
Foto: Daniel

De la dreapta la stanga 40-0380-2, 40-0285-3 si 40-0307-5.jpg
Foto: Daniel

40-0380-2 urmata de un sir de alte masini.jpg
Foto: Daniel

40-0285-3 si 40-0307-5.jpg
Foto: Daniel

In dreapta 40-0307-5 si la stanga ei 40-0634-2.jpg
Foto: Daniel

De la dreapta la stanga 40-0380-2, 40-0285-3 si 40-0307-5.jpg
Foto: Daniel

40-0380-2 si in spate alte 3 masini.jpg
Foto: Daniel

Din nou 40-0380-2.jpg
Foto: Daniel

In prim plan 40-0307-5.jpg
Foto: Daniel

Imagine de ansamblu al masinilor din primul rand.jpg
Foto: Daniel

Din nou 40-0307-5.jpg
Foto: Daniel

Undeva mai in spate si masina 40-0274-7.jpg
Foto: Daniel

De la dreapta la stanga 40-0380-2, 40-0285-3 si 40-0307-5, 40-0274-7 si 40-0634-2.jpg
Foto: Daniel

Masina 40-0634-2.jpg
Foto: Daniel

40-0634-2 urmata de alte doua masini.jpg
Foto: Daniel

40-0634-2 in prim plan.jpg
Foto: Daniel

In imagine masinile 40-0307-5 si 40-0285-3  cu gratii la fereastra mecanicului.jpg
Foto: Daniel

Aceleasi masini vazute din departare.jpg
Foto: Daniel

40-0285-3 in plan apropiat.jpg
Foto: Daniel

Masina 40-0307-5 urmata de alte patru masini ale Bc. T..jpg
Foto: Daniel

40-0380-2 vedere laterala.jpg
Foto: Daniel

In stanga imaginii 40-0285-3 si in dreapta plan secund 40-0380-2.jpg
Foto: Daniel

Masina 40-0307-5 vedere laterala.jpg
Foto: Daniel

In spate un vechi LDH 1250 ruginit....jpg
Foto: Daniel

Incercare de detaliere a H-ului.jpg
Foto: Daniel

Masini si masini....jpg
Foto: Daniel

Culoar 'electrifcat'.jpg
Foto: Daniel

40-0380-2 vedere laterala.jpg
Foto: Daniel

Alte trei masini ale BcT.jpg
Foto: Daniel

In spatele lor alte doua masini ale caror numere nu le-am determinat.jpg
Foto: Daniel

Sir de clasice ale Bc.T..jpg
Foto: Daniel

40-0285-3, 40-0307-5 si 40-0634-2.jpg
Foto: Daniel

Masina 40-0380-2 la odihna.jpg
Foto: Daniel

In prim plan masina 40-0285-3 si in plan secund masina 40-0307-5.jpg
Foto: Daniel

40-0380-2 in dreapta si in stanga 40-0285-3.jpg
40-0380-2 in dreapta si in stanga 40-0285-3 / Foto: Daniel

Panorama cu masinile 40-0380-2, 40-0285-3 si 40-0307-5.jpg
Panorama cu masinile 40-0380-2, 40-0285-3 si 40-0307-5 / Foto: Daniel

Masinile din Clasa 40 ale Bc.T. aflate in conservare.jpg
Masinile din Clasa 40 ale Bc.T. aflate in conservare / Foto: Daniel


Ufff! Destule cat sa sature pe toata lumea! ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde tunetu pe 02 Mai 2011, 21:32

Foarte interesant si deasemenea frumos. Numai bine . Si..la cat mai multe reportaje !! Succes !
Avatar utilizator
tunetu


Mesaje: 23
Membru din: 30 Oct 2009, 22:30
Localitate: Ulmeni , Maramures

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 02 Mai 2011, 21:55

Multumesc pentru aprecieri. Trebuie retinut faptul ca Bucuresti Triaj a fost cel mai mare triaj din Romania! Acesta a fost construit intre anii 1910-1913, initial fiind denumit Chitila Triaj, care din cauza bombardamentelor din timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, a fost avariat grav. Odata cu cresterea traficului de marfuri de dupa anii 1940, paralel cu acesta s-a construit un triaj nou, denumit chiar Bucuresti Triaj-Nou. Dar mai multe date va voi oferi pe viitor, deoarece inca nu am epuizat acest subiect. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde LDH450HP pe 03 Mai 2011, 09:46

Foarte frumos! Felicitari Daniel!:)
"Să zicem: poate Dumnezeu există, poate nu există... Să cântărim câştigul sau paguba pe care le-am avea dacă spunem că Dumnezeu există. Sunt două posibilităţi: dacă câştigi, câştigi totul, dacă pierzi, nu pierzi nimic. Deci nu mai şovăi, pariază că El există!"
Blog: http://exitwebphoto.blogspot.ro/
Avatar utilizator
LDH450HP


Mesaje: 185
Membru din: 20 Ian 2011, 14:55
Localitate: Bucuresti

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 03 Mai 2011, 22:49

Ei bine, inainte de a fi ajuns prin parcul rece al Bc.T. am vizitat si Postul 23 Giulesti (daca va mai aduceti aminte de el de anul trecut). Din toamna trecuta pana acum, s-au produs niste schimbari. Liniile din jurul postului au disparut... A ramas catenara deasupra ierbii... Cat despre cele patru "cadavre" de Ks-uri, aflate in zona, au mai ramas numai doua care se afla si ele in plina demontare.

Postul 23 Giulesti si liniile ce au disparut din preajma sa.jpg
Postul 23 Giulesti si liniile ce au disparut din preajma sa / Foto: Daniel

Un suport posibil al unui stalp de panou ceva.jpg
Foto: Daniel

Catre Bc.T..jpg
Foto: Daniel


Astfel, din acel sir de foste KS-uri candva dotate cu sisteme de cuplare automate, au disparut cele din mijloc. Astfel va putem arata cateva imagini cu "supravietuitoarele". Oricum norii negri se abat atat la propriu cat si la figurat asupra zonei. Nu cred ca va mai rezista mult acest post, in conditiile actuale...

Din cele 4 Ks-uri au ramas numai doua....jpg
Foto: Daniel

Primul fost KS.jpg
Foto: Daniel

Manete distribuitor si schimbator de regim frana.jpg
Foto: Daniel

Se smulg rotile....jpg
Foto: Daniel

Cel de-al doilea ramas.jpg
Foto: Daniel


Sa privim putin si in directie opusa Postului 23 Giulesti catre Chiajna si Chitila. Acelasi peisaj dezolant. De remarcat ca s-a facut totusi curatenie de catre cei de la Infra, indepartandu-se din vegetatia "feroviara" a lui Trifu.

De la Ks-uri la Chiajna dupa Postul Giulesti.jpg
Foto: Daniel

Panorama in directia opusa Postului 23.jpg
Panorama in directia opusa Postului 23 / Foto: Daniel


Pentru final, am sa va mai ofer o panorama catre Bc.T. dinspre Postul 23 intr-o versiune mai innourata, asa cuma fost acea dupa-amiaza dar cum este se pare, din nefericire si viitorul caii ferate...

Norii negri.jpg
Norii negri / Foto: Daniel


Aventura va merge mai departe. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde zofei.2006 pe 03 Mai 2011, 22:52

Chiar ca incet incet cam dispar linile de pe acolo, mare pacat ca se renunta la ele :roll: :roll: .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde EA033 pe 04 Mai 2011, 00:02

Da...foarte multe nu mai sunt de adaugat dupa ce vezi asemenea imagini. Dureros, ce pot sa zic. Fiind unul dintre cei care au vazut ani de zile la drum toate aceste locomotive, nu pot decat sa spun ca al doilea depou de marfa din tara, a ajuns ceva de nerecunoscut. Acum un an si ceva, pe cand am facut o vizita acolo, pe unul dintre gardurile depoului, statea mandru lipit un afis "Sa traiti bine". In astfel de imagini regasim modul in care traieste calea ferata, si noi asemenea ei.

In poze zarim EA096, 258, 274, 280, 285, 288, 290, 307, 309, 326, 380, 389, 429, 634, 643, 685, 686 si probabiil si altele.Locomotive care, foarte putini si-ar fi imaginat ca intr-o zi vor ajunge intr-o asa zisa conservare Conservare care in cel mai sigur mod le pregateste pentru o vanzare ulterioara pe bani de nimic la oricine doreste...

Mare pacat ca aceasta cale ferata a ajuns una dintre cele mai mari rusini ale tarii...foarte mare pacat...Nu cred ca are rost sa mai deschidem alte discutii pe tema triajului de la doi pasi de depou...imaginile cred ca pot inchide chiar si cele mai bogate guri.

Cel mai pacat este ca lumea din ziua de azi in general, incepand de la ceferisti, politisti, ingineri, si orice oameni de orice meserie, accepta cu buna stiinta sa fie calcati in picioare, cu tot cu institutii, de acesti nenorociti al caror singur scop mai mult sau mai putin declarat este sa DISTRUGA...
EA033


Mesaje: 408
Membru din: 26 Apr 2010, 21:12

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Andrei Irimescu pe 21 Iul 2011, 07:31

Doua instantanee cu Statia Chitila :)
DSCN0349.JPG
DSCN0360.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Poze de tot felul

Mesajde ANDU2100CP pe 28 Mar 2014, 17:25

Macaralele pentru descarcarea marfurilor in Bucuresti triaj ....sau ce a mai ramas din ele , caci nici linia nu mai exista ..!

MACARA 01.jpg

MACARA 02.jpg

MACARA 03.jpg
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 04 Iun 2016, 22:31

Ei bine, iata ca dupa ceva ani, va invit din nou la un nou episod al incursiunii noastre in aceasta parte a Complexului Feroviar Bucuresti, respectiv zona Bucuresti Triaj. Va voi prezenta cocoasa de triere din Bucurest Triaj, franele de cale aflate la baza acesteia, cladirea CED-urilor, care candva presupun ca dispunea si de un post de comanda de unde se coordonau manevrele in acest triaj. Din pacate astazi cocoasa de triere nu mai functioneaza, iar Triajul in sine, de cativa ani a fost inchis, impartasind soarta trista a multor triaje din Romania, asta si din cauza scaderii traficului de marfuri la cote de neimaginat in urma cu 10-20 de ani...

Chitila Triaj harta.jpg
Sursa: Google Maps / Zona explorata din Triaj.


Mai departe, vom explora franele de cale, si vom trece putin si catre liniile de triere unde sunt stocate multe vagoane ale CFR Marfa, de la vagoane proaspat vopsite si reparate, pana la vagoane care asteapta reparatia sau casarea. Asadar va invit la o aventura in imagini de primavara, de Mai, sper eu foarte placuta.

Cocoasa de triere.

Cocoasa de triere, in lungime aproximata de circa 1.100 de metri, folosea la trierea vagoanelor. Aceasta reprezinta instalatia peste care sunt trecute vagoanele dintr-o garnitura ce urmeaza sa fie triate in scopul compunerii de trenuri pe grupe de destinatie, si dupa care vagoanele se deplaseaza pe principiul gravitatiei pana pe liniile destinate compunerii trenurilor in functie de curentii de vagoane care se specializeaza. Teoretic ea este asezata in zona Grupei B a statiei, cea de unde are loc trierea propriuzisa a vagoanelor intr-o anumita ordine. Principiul era simplu. Inaintea varfului acesteia, exista o grupa de sosire (primire) vagoane, de unde convoiaele de vagoane erau manevrate prin impingere de catre un LDH. Vagoanele nu erau legate intre ele, fie erau legate in grupuri si erau astfel impinse pe rand catre o panta din varful cocoasei (un plan inclinat). Un macaz cu schimbare rapida, controlat din turnul de control de catre un operator de miscare, directiona aceste vagoane (realiza parcursurile de la varful cocoasei la destinatie) catre liniile de triere pe care trebuia sa ajunga fiecare vagon sau grup de vagoane, dupa caz, din garnitura impinsa la triere. Nu am sa mai intru in detalii referitoare la triere, deoarece subiectul de fata este unul strict de prezentare a zonei si este destinat pasionatilor de trenuri, nu specialistilor in domeniu. Important este sa retineti in linii mari modul de lucru.

Iata o panorama a cocaosei de triere dinspre strada Chitila Triaj (pe partea cu cartierul Giulesti):

Cocoasa triere BCT.jpg
Foto: Daniel


Sa observam acum zona varfului cocoasei de triere, explorata dinspre grupa de primire (sosire):

In apropierea varfului cocoasei de triere dinspre grupa de sosire.jpg
Foto: Daniel

Varful cocoasei de triere .jpg
Foto: Daniel


Semnalele luminoase de triere, dadeau diverse indicatii. Din varful acestei cocoase, plecau cate doua linii pana in baza unde se afla franele de cale ce reduceau viteza vagoanelor.

Semnalele luminoase de triere ale cocoasei.JPG
Foto: Daniel


Astazi, cocoasa fiind inchisa, singura indicatie mai este "Triere oprita!" atat ziua cat si noaptea.

Semnal luminos de triere ce indica 'Trecerea oprita'.JPG
Foto: Daniel


Din varf sa aruncam o privire catre baza pantei si invers (dinspre franele de cale spre varful cocoasei):

De la acest semnal, vagoanele alunecau pe planul inclinat catre franele din baza cocoasei.JPG
Foto: Daniel


Din varf catre baza.JPG
Foto: Daniel


Catre semnalul M18 B aflat la baza cocoasei.JPG
Foto: Daniel


Din baza catre varful cocoasei.JPG
Foto: Daniel


Varful cocoasei de triere de la care trecem spre franele de cale aflate in directie opusa.JPG
Foto: Daniel


Franele de cale.

Franele de cale.jpg
Foto: Daniel


Frana de cale, asigura moderarea vitezei vagoanelor lansate pe cocoasa de la un pupitru de comanda, pentru evitarea tamponarilor violente. Ne putem imagina ce viteza poate lua un vagon pe o panta cu declivitate de peste 15‰. In Bucuresti Triaj se afla doua astfel de frane de cale. Manipularea franelor de cale se facea de catre un agent din cabina, prin actionarea franelor de cale corspunzatoare de pe fascicolul respectiv (linie) pentru reducerea vitezei vagoanelor. Reducerea vitezei se face in functie de viteza vagonului, greutatea vagonului, starea timpului, distanta de oprire, etc.

Iata si o imagine cu franele de cale, pe care o poti vedea dinspre cocoasa de triere:

Vedere frontala a celor doua frane de cale din baza cocoasei de triere.jpg
Foto: Daniel


Cele doua frane de cale, se afla la baza pantei (planului inlcinat) al cocoasei de triere, in vecinatatea cladirii ce adaposteste instalatiile CED (centralizare electrodinamica). Intre franele de cale si liniile de triere, exista o trecere la nivel cu calea ferata de tip IR (cu indicatoare rutiere, fara bariere si semibariere, sau instalatii de avertizare acustica si luminoasa) desfiintata recent. Hai sa mai vedem si imagini cu detalii ale diferitelor componente ale acestui sistem interesant de reducere a vitezei vagoanelor:

Panorama a franelor de cale (1).jpg
Foto: Daniel

Panorama a franelor de cale (2).jpg
Foto: Daniel

Panorama a franelor de cale (3).jpg
Foto: Daniel


Detalii ale sistemelor de franare:

Detaliu sisteme de franare.JPG
Foto: Daniel

Detaliu 2.JPG
Foto: Daniel

Detaliu 3.JPG
Foto: Daniel

Detaliu 4.JPG
Foto: Daniel

Detaliu 5.JPG
Foto: Daniel

Detaliu 6.JPG
Foto: Daniel

Detaliu 7.JPG
Foto: Daniel


Franele de cale sunt dotate de-o parte si de alta cu reflectoare pentru lucrul pe timpul noptii. Intre capatul acestor frane de cale si liniile de retriere ale grupei C si de triere si expediere, grupa D a statiei, a existat o trecere la nivel de tip IR despre care am vorbit mai devreme.

Un reflector de iluminare a franelor de cale pe timpul noptii.JPG
Foto: Daniel

TN tip IR la capatul franelor de cale dinspre liniile de triere.jpg
Foto: Daniel


Sa mergem mai departe, catre grupele de triere si retriere (C si D), fara a uita si de cladirea ce adaposteste instalatiile SCB, respectiv cele ale centralizarii electrodinamice a statiei (CED).

Bariera frane de cale.jpg
Foto: Daniel


Cladirea CED-urilor.

Cladirea CED-urilor vazuta dinspre franele de cale (baza cocoasei).jpg
Foto: Daniel


Este o cladire robusta, construita pe 4 niveluri, ce adaposteste diferitele instalatii electrice necesare centralizarii liniilor statiei si functionarii cocoasei de triere. Dupa cum arata in partea dinspre liniile grupei B in baza cocaosei (zona franelor de cale) este posibil ca aici sa fi existat in zona acelui balcon acoperit, un pupitru de comanda, repectiv un pupitru CED, similar celui din biroul de miscare, dedicat controlului macazurilor la masa de manevra. Nu am sa intru in detalii pe aceasta tema. Oricum, este interesant modul cum arata postul de comanda, de unde in mod sigur se observa execelent intreaga zona a triajului.

Cladirea CED-urilor vazuta dinspre strada Chitila Triaj.jpg
Foto: Daniel


O alta panorama a cladirii vazuta din spatele liniilor.jpg
Foto: Daniel


Grupele de triere si retriere (C si D).

Ei bine, in continuare, dupa ce depasim bariera, ajungem in zona fostelor deja grupe de triere si retriere. Sincer in acest moment, neavand si un PTE al statiei, nu-mi pot da seama exact care din cele doua grupa a cate 15 linii in medie fiecare (dintr-un total de peste 30) au apartinut grupei C sau grupei D. In zilele noastre pe aceste linii sunt stationate grupuri de vagoane de la cele in stare buna de functionare, pana la cele care au defecte si lipsuri majore asteptand reparatia, fie sunt in prag de casare. Haideti sa privim aleatoriu o serie de imagini si din aceasta grupa, dincolo de care se zareste foarte departe si cladirea Depoului Bucuresti Triaj.

Catre capatul B (Y) al liniilor de triere.jpg
Foto: Daniel

Liniste, caldura si vegetatie feroviara.jpg
Foto: Daniel

Panorama cu vagoane vazute dinspre franele de cale.jpg
Foto: Daniel


Multe din vagoanele cu defecte am observat ca sunt de tip Gbs si Ibbhs (frigorifice):

Un Gbs alaturi de mai multe Ibbhs-uri garate pe linia vecina.jpg
Foto: Daniel

Vagoane tip Gbs si Ibbhs garate pe o linie indepartata.jpg
Foto: Daniel

Pan vagoane BCT.jpg
Foto: Daniel


Sa ne uitam putin si catre Depoul Bc. T.

In stanga liniile merg catre Depoul Bucuresti Triaj, iar in dreapta catre Pajura.jpg
Foto: Daniel

Grupuri de vagoane - in dreapta Fals-uri.JPG
Foto: Daniel

Vagoane si osii.JPG
Foto: Daniel


In zona se observa si o veche macara portal pentru containerele (unitatid e transport intermodale) de toate tipurile ce se incarcau si se descarcau odinioara, alaturi de megafoane si nocturne.

O veche macara portal pentru containere (unitati de transport intermodale).JPG
Foto: Daniel

Vagoane si un megafon al coloanei de convorbiri extrem de util in vremurile cand se tria peste cocoasa.jpg
Foto: Daniel

O veche nocturna vegheaza liniile triajului.JPG
Foto: Daniel


Mai aruncam o privire inainte de a lasa in urma aceasta zona extrem de interesanta despre care se poate vorbi la nesfarsit...

O alta panorama de primavara.jpg
Foto: Daniel

Alte vagoane aflate in spatele unui post de macazuri catre Pajura.jpg
Foto: Daniel


Aici se incheie si incursiunea noastra recenta in Bucuresti Triaj. Pana la urmatoarea reintalnire, sper ca aceasta v-a oferit sansa de a vedea un loc in care nu se intra zi de zi si oricum, si care v-a dezvaluit cateva din "secretele" sale. Sunt convins ce pentru multi pasionati de trenuri a fost o buna ocazie de a vedea si intelege cum arata un triaj de capacitate mare si mai ales cum se lucreaza cu o instalatie de genurl cocoasei de triere.

Ne luam ramas bun de la aceasta zona, plina cu maci.JPG
Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Ciprian Birtea pe 30 Iun 2016, 03:10

Vezi că pozele nu se văd.
Nu contează cât de lung am părul,
Important e cât și cum gândesc!
Imagine
Avatar utilizator
Ciprian Birtea


Mesaje: 6
Membru din: 29 Iun 2016, 04:25

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Andrei98 pe 30 Iun 2016, 16:35

Nu se vad la tine,ca la restu se vad.Poate ai ceva plug in lipsa.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 30 Iun 2016, 19:50

La toata lumea se vad, insa la el poate o fi sistemul virusat, mai ales daca o folosi Windows, care este "aspirator" de asa ceva. Sau, poate e o gluma. ca nu stiu ce altceva sa cred. :?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde ldh80 pe 12 Mar 2017, 13:13

O schita cu liniile din complexul Bucuresti-Triaj , asa cum existau in 1990 (cu rosu- linii electrificate in 1990)

Bucuresti Triaj_1.jpg
Bucuresti Triaj_2.jpg
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Incursiune in zona Chitila-Bucuresti Triaj

Mesajde Daniel pe 12 Mar 2017, 15:06

Salut! Imi pare rau ca a trebuit sa-ti reduc atat de mult dimensiunea pentru schita aceasta. Sper ca se mai intelege ceva din ea. Referitor la subiect, din ce stiu triajul in sine este desfiintat de cativa ani, in fapt in Romania nu mai exista niciun triaj activ, asta din cauza scaderii dramatice a traficului de marfuri din ultimele decenii. Putini stiu ca din acelasi motiv manevra prin imbrancire nu se mai efectueaza.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Anterior

Înapoi la COMPLEXE FEROVIARE DIN ROMÂNIA / ROMANIAN RAIL COMPLEXES

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki