Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Informatii, descrieri despre complexele feroviare din România.

Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde zofei.2006 pe 25 Oct 2012, 19:38

Centura intre Otopeni si Mogosoaia

Observand lipsa trenurilor pe centura feroviara feroviara a Bucurestiului din zona de Nord de cativa ani, am decis sa realizez o incursiune intre Statile CF Otopeni si Mogosoaia, acesta incursiune a fost realizata in data de 24.07.2011.

Gara Otopeni

Cladirea veche a garii Otopeni este posibil sa fi fost construita pe la finele anilor ’40 ale secolului trecut. Data infiintarii statiei este 17.11.1886 . Nici numarul initial de linii nu am reusit sa-l aflam.

In “Indexul alfabetic al statiilor” din anul 1956, statia Otopeni apare cu codul 100 4 2, pe sectia de circulatie cu numarul 46. Numarul de ordine al statiei era 02, asadar a doua de pe aceasta sectie.

Astazi, in statia de C.F. Otopeni, aflata in apropierea fostului fort cu acelasi nume (astazi unitate militara), mai gasim vechea cladire de calatori a statiei, cu un W.C. public, alei cu gard viu, vechi stalpi de iluminatie si urme ale dotarilor specifice, precum si o noua cladire a statiei ce adaposteste releele SCB precum si Biroul de Miscare, undeva la parterul cladirii, constructie adaugata in anul 1972, odata cu dotarea sectiei cu instalatii de tip CED, BLA si instalatie de autostop.

IMG_3762.JPG
Stalpi ramasi doar cu suportii pentru fir
IMG_3765.JPG


Statia detine un numar de 7 linii, dintre care 4 electrificate, iar a saptea desfiintata. Lungimea lor este de 750 de metri.

IMG_3758.JPG
Vedere a statiei Otopeni catre Voluntari
IMG_3759.JPG
Linile 2-3 directele statiei CF Otopeni
IMG_3760.JPG
Stalpi pentru sustinerea firului de contact au ramas doar cu firu de otel, cel de cupru a fost furat
IMG_3761.JPG
Efectele furtului de cupru


In zona semnalalelor de iesire din statia CF Otopeni spre Mogosoaia s-a furat tot sistemul de prindere a firului contact, afisand o imagine dezolanta cu stalpi goi si vegetatia care incet, incet, acapareaza linile...

IMG_3764.JPG
IMG_3765.JPG
IMG_3767.JPG
IMG_3771.JPG
Vegetatia incepe sa camufleze linile


Linia folosita la macazurile de intrare in statia CF Otopeni sunt produse la Combinatul Siderurgic Resita in anul 1988, si sunt de tipul 49.

IMG_3780.JPG
Sina produsa a Combinatu Siderurgic Resita in anul 1988 de tip 49


Din cauza lucrarilor de constructie a pasajului suprateran peste calea ferata cei de la CNCF „CFR” SA au fost nevoiti sa demonteze reteaua aeriana de alimentare a locomotivelor electrice, iar dupa terminarea lucrarilor s-au montat stalpi noi din metal.

IMG_3788.JPG
IMG_3791.JPG
IMG_3793.JPG
IMG_3794.JPG
Contragreutatile din beton folosite pentru intindeferea firului de contact aruncate
IMG_3781.JPG
IMG_3783.JPG
IMG_3784.JPG
IMG_3786.JPG
IMG_3787.JPG
Smenalele de intrare ale Statiei CF Otopeni vedere dinspre Mogosoaia


O data cu reparitia CB-ului furtul de catenara se opreste, dar continua distrugerile sistemului de semnalizare a trenurilor .

IMG_3795.JPG
Borna kilometrica
IMG_3796.JPG
IMG_3798.JPG
IMG_3799.JPG
IMG_3800.JPG


In zona semnalului de ramificatie pentru linia industriala a Arcelor Mittal aflata pe CB s-au furat componente feroviare pentru dirizarea traficului.

IMG_3801.JPG
IMG_3802.JPG
IMG_3803.JPG
IMG_3804.JPG
IMG_3805.JPG


Pe parcurs am tot descoperit vandalizari, furturi de inductori distrusi pentru a le putea sustrage electromagneti aflati in carcasa de plastic .

IMG_3806.JPG
IMG_3807.JPG
IMG_3808.JPG
IMG_3809.JPG
IMG_3810.JPG
IMG_3814.JPG
IMG_3818.JPG
IMG_3820.JPG


Odata cu separarea centurii Feroviare de centura Rutiera, furturile au luat din nou amploare, ramanand doar stalpii si linia. In rest s-a furat tot ce se putea valorifica.

IMG_3821.JPG
IMG_3823.JPG
IMG_3825.JPG
IMG_3827.JPG


In primul rand au fost distruse zonele de intindere pentru a putea avea acces mai usor la reteaua aeriana de alimentare a locomotivelor care este fabricata din fir de cupru, care dus la centrele de colectare a fierului vechi poate aduce venituri frumoase.

IMG_3828.JPG
IMG_3830.JPG
IMG_3831.JPG
IMG_3833.JPG
IMG_3837.JPG
IMG_3840.JPG
IMG_3843.JPG
IMG_3845.JPG


La jumatatea distantiei intre Statiile CF Mogosoaia si Otopeni in plin camp, catenara impreuna cu tot sistemul de prindere al acesteia care este furat, ramanand doar niste stalpi golasi, izolatori sparti, indusi furati .

IMG_3859.JPG
IMG_3860.JPG
IMG_3866.JPG
IMG_3869.JPG
IMG_3870.JPG
IMG_3871.JPG
IMG_3873.JPG
IMG_3874.JPG
IMG_3875.JPG
IMG_3876.JPG
IMG_3878.JPG
IMG_3881.JPG
IMG_3883.JPG


Semnalele de trecere care nu sunt în exploatare, două sipci încrucisate, fixate pe semnale .

IMG_3887.JPG


La zona neutra aflata la km 8+900 intre Mogosoaia si Otopeni am ramas socat cand am vazut ca era fost vandalizata, distrusa si furate toate componentele (relee, bobine, circuite, etc) care se aflau pe stalpi si in camin .

IMG_3912.JPG
IMG_3910.JPG
IMG_3896.JPG
IMG_3897.JPG
IMG_3898.JPG
IMG_3899.JPG
IMG_3900.JPG
IMG_3901.JPG
IMG_3908.JPG
IMG_3909.JPG
IMG_3920.JPG
IMG_3921.JPG
Deconectează disjunctorul locomotivei electrice
IMG_3922.JPG
IMG_3923.JPG
IMG_3925.JPG
Balize avertizoare


Caminul si interiorul caminului.

IMG_3911.JPG
IMG_3913.JPG
IMG_3914.JPG
IMG_3915.JPG
IMG_3916.JPG
IMG_3917.JPG
IMG_3919.JPG


Indicatorul de deconectare a disjunctorului este la 300 m!

IMG_3925.JPG
Balize avertizoare


Incet, incet, ne apropiem de statia CF Mogosoaia iar peisajul dezolant continua cu aceleasi furturi si distrugeri a retelei aeriene de alimentare a locomotivelor electrice .

IMG_3929.JPG
IMG_3930.JPG
IMG_3933.JPG
IMG_3934.JPG
IMG_3935.JPG
IMG_3937.JPG
IMG_3940.JPG


In zona semnalelor de intrare in Statia CF Mogosoaia inca se mai vad urmele furturilor de componente. Dupa semnalele de intrare acestea dispar datorita patrulelor politiei TF care are un post in incinta garii .

IMG_3944.JPG
IMG_3947.JPG
IMG_3948.JPG
IMG_3949.JPG
IMG_3951.JPG
IMG_3954.JPG
IMG_3957.JPG
IMG_3959.JPG
IMG_3960.JPG


In pozele de mai jos se poate observa linia Urziceni si cele doua fire de pe centura care se racordeaza in 700 in Statia CF Mogosoaia.

IMG_3963.JPG
IMG_3966.JPG
IMG_3967.JPG


Iar in incheiere va propun sa vizionati o filmare cu trenul R 874 Galati - Bucuresti Nord via Urziceni care trece pe linia 3 directa a Statiei CF Mogosoaia in directia Pajura HM.

IMG_3971.JPG
Semnal de trecere al statiei Mogosoaia


English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Trifu22 pe 25 Oct 2012, 19:56

cu ocazia asta ii multumim lu' baghera si Didi care asta vara tineau TF-ul ocupat cu alte "cazuri"
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Cornel Grigore pe 27 Oct 2012, 23:46

Sa nu uitam de semnalele pitice canu mai au cablaj,becuri,usi,tablitele de numerotare,sepci si chiar lentile :cry: :cry: :cry:
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 03 Noi 2012, 17:40

Ei bine, la cateva luni dupa incursiunea lui Zofei pe aceasta sectie a liniei de Centura, impreuna cu Trifu am pornit din nou prin luna August a lui 2011 pe o parte din acest traseu. Ca de obicei, Zofei a fost ghidul nostru. De aceasta data am studiat mai atent linia si am descoperit lucruri interesante pe care le vom impartasi cu voi, pe parcursul a cateva parti.

Am pornit din capatul X al statiei c.f. Mogosoaia catre racordarea cu linia de centura. Incet incet, am strabatut la pas o buna parte din linia catre Otopeni. Ne-am oprit undeva la intalnirea liniei ferate cu noua sosea de centura. In Mogosoaia, se afla garata pe una din abatutele statiei, o garnitura de vagoane tip Facopps de la Infrastructura, destinata lucrarilor de intretinere pentru Magistrala 700, lucrari care se desfasoara si astazi.

Convoi de vagoane Facopps la Mogosoaia.JPG
Convoi de vagoane Facopps la Mogosoaia / Foto: Daniel


Este interesant faptul ca cele doua fire de circulatie candva electrificate, contin cupoane de sina de doua tipuri: profile tip 65 si profile tip 49. Unele din cupoanele tip 49 sunt fabricate in anul 1942, insa calitatea lor este net superioara celor din ziua de astazi. Veti vedea si de ce. Este posibil ca ultima refactie a liniei sa dateze fie din anul 1977 cand s-a electrificat aceasta sectie, fie de prin anii '80 cand s-a introdus si semnalizarea de tip CED.

Pornim catre Centura din capatul X al statiei.JPG
Pornim catre Centura din capatul X al statiei / Foto: Daniel


Pe parcurs, in drum catre iesirea din statia Mogosoaia, intalnim o groapa in ciuperca unui cupon de sina pe una din liniile statiei, dovada a patinajului vreunei locomotive a unui tren de marfa probabil.

O groapa in ciuperca liniei.JPG
O groapa in ciuperca liniei / Foto: Daniel


Semnalele de iesire din capatul X  Mogosoaia.JPG
Semnalele de iesire din capatul X Mogosoaia / Foto: Daniel


Ne contiuam drumul catre iesirea din statia Mogosoaia. In zona racordarii cu linia de centura, descoperim noi dovezi ale caderii in paragina a acestei linii si a furturilor repetate. Aceasta portiune a liniei de centura a fost lasata necirculata cam de prin anul 2007, odata cu debutul lucrarilor la pasajul de supratraversare a liniilor de catre DN1 in zona Otopeni. De atunci, procesul de degradare s-a accelerat. Furturile au fost o alta cauza a distrugerii liniei. Un macaz blocat pe pozitia de directa ne atrage atentia printr-o joanta uriasa in directia abatutei (fosta racordare cu Centura).

O joanta 'generoasa' la unul dintre macazurile de racordare cu Centura.JPG
O joanta 'generoasa' la unul dintre macazurile de racordare cu Centura / Foto: Daniel


Distanta este apreciabila.JPG
Distanta este apreciabila / Foto Daniel


Macazul sigur este blocat si nefolosit de ani buni de zile.JPG
Macazul sigur este blocat si nefolosit de ani buni de zile / Foto: Daniel


Cupon de sina tip 49 din anul 1942.JPG
Cupon de sina tip 49 din anul 1942 / Foto: Daniel


Acelasi cupon vechi de sina.JPG
Acelasi cupon vechi de sina / Foto: Daniel


Fabricantul este celebra firma germana Krupp.JPG
Fabricantul este celebra firma germana Krupp / Foto: Daniel


Referitor la prezenta acestui cupon de sina tip 49 din anul 1942, nu putem decat sa inaintam cateva ipoteze: fie se gasea la momentul ultimei refactii in stocul de cupoane nefolosite ale CFR-ului, fie a facut parte din vechea linie de centura si a fost refolosit (mai ales ca otelul de la Krupp este unul de o calitate deosebita), sau provine dintr-un lot de cupoane de sina importate din U.R.S.S. prin anii '50, cu prilejul transformarii tuturor liniilor pe ecartament normal din teritoriile proaspat capturate dupa 1945, in linii de ecartament larg. Asadar, daca provin dintr-un lot cumparat sau primit de la sovietici, ar fi putut face parte din zona Galitia (actuala Ucraina de vest), Basarabia sau cel mai probabil din fosta Prusie Orientala sau Slovacia (estul fostei slovacii). Insa, acestea raman doar ipoteze...

Asadar, ne continuam drumul...

Mergem mai departe pe unul din firele catre Otopeni.JPG
Mergem mai departe pe unul din firele catre Otopeni / Foto: Daniel


La tot pasul apar urmele distrugerilor cauzate de furturile repetate.

In aceeasi zona un pichet de cale desfacut din care presupunem ca lipsesc diverse componente.JPG
In aceeasi zona un pichet de cale desfacut din care presupunem ca lipsesc diverse componente / Foto: Daniel


Intram pe firul din dreapta catre Otopeni de la iesirea din Mogosoaia (posibil firul 1).JPG
Intram pe firul din dreapta catre Otopeni de la iesirea din Mogosoaia (posibil firul 1) / Foto: Daniel


Urme de 'civilizatie'.JPG
Urme de 'civilizatie' / Foto: Daniel


Se pare ca intilanirea cu fostul fir 1 de circulatie (dupa cum presupunem) ne arata faptul ca de aici incepea reteaua de contact, dupa aparitia semnului de sfarsit al retelei de contact intors de partea cealalta a stalpului ce ancora finalul aceastei retele...

Candva sfarsitul retelei de alimentare.JPG
Candva sfarsitul retelei de alimentare / Foto: Daniel


Pe fostul fir 1 al liniei de centura.JPG
Pe fostul fir 1 al liniei de centura / Foto: Daniel


Panorama a fostelor fire de circulatie electrificate ale Centurii catre Otopeni. In stanga Magistrala 700 catre Faurei.jpg
Panorama a fostelor fire de circulatie electrificate ale Centurii catre Otopeni. In stanga Magistrala 700 catre Faurei / Foto: Daniel


In fata noastra foste semnale de intrare dinspre centura.JPG
In fata noastra foste semnale de intrare dinspre centura / Foto: Daniel


Se pare ca nici inductorii nu au fost crutati de catre hotii de componente de cale, asa dupa cum vazuseram si in pozele lui Zofei. E drept, ca din interiorul lor hotii nu prea au ce lua, insa au "incercat"...

Un inductor scos din uz si spart.JPG
Un inductor scos din uz si spart / Foto: Daniel


Detaliu inductor avariat.JPG
Detaliu inductor avariat / Foto: Daniel


Inaintam prin caldura dupa amiezii de august...JPG
Inaintam prin caldura dupa amiezii de august... / Foto: Daniel


Se pare ca o borna hectometrica ne indica faptul ca am ajuns in zona kilometrului 8+1. Linia descrie o curba la dreapta, dupa care se pierde in zare. Inca ne mai aflam in vecinatatea Magistralei 700 (catre Urziceni) de unde se aude un zgomot infundat... Insa, ne vom opri aici intr-o prima partea a acestei incursiuni. Vom vedea in episoadele urmatoare ce am mai descoperit, sau cat de "diferit" arata linia fata de imaginile lui Zofei din primavara aceluiasi an.

O veche borna hectometrica ce indica faptul ca suntem la km 8 + 1.JPG
O veche borna hectometrica ce indica faptul ca suntem la km 8 + 1 / Foto: Daniel


Mai departe, linia se inscrie intr-o curba la dreapta cum vii dinspre Mogosoaia.JPG
Mai departe, linia se inscrie intr-o curba la dreapta cum vii dinspre Mogosoaia / Foto: Daniel


In stanga noastra, pe M700 se aude un zgomot....JPG
In stanga noastra, pe M700 se aude un zgomot... / Foto: Daniel


Cam atat din primul episod al acestei noi explorari marca Railnet.ro.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde electrica023 pe 03 Noi 2012, 21:13

Nenorocitii au spart inductorii ca sa le ia bobina. Nu se candesc ca acea bobina costa de 10000 mai mult decat scot ei pe ea.Asta este tara in care traim.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 13 Noi 2012, 23:56

Stai asa sa vezi continuarea expeditiei noastre pe linie. Vei ramane uimit de ceea ce vei vedea atat in acest nou episod cat si in celelalte... Asadar sa ne reluam drumul spre Otopeni.

Trifu si Zofei se abat de la traseu.JPG
Trifu si Zofei se abat de la traseu / Foto: Daniel


Undeva in stanga noastra, pe Magistrala 700, trece un personal (la acea vreme inca nu erau denumite "regio") dinspre Urziceni.

In departare un personal de la Urziceni.JPG
In departare un personal de la Urziceni / Foto: Daniel


Trenul a intrerupt pentru cateva momente "linistea" nepasarii asternuta peste aceste linii abandonate si jefuite de amatorii de fier vechi...

Am suprins trenul care a intrerupt 'somnul' nepasarii...JPG
Am suprins trenul care a intrerupt 'somnul' nepasarii... / Foto: Daniel


Ne continuam aventura de explorare a acestei linii, printre inductori sparti si catenara devastata...

Un alt inductor spart.JPG
Un alt inductor spart / Foto: Daniel


Ne continuam drumul.JPG
Ne continuam drumul / Foto: Daniel


O constatare interesanta asupra celor doua fire de circulatie: cel dinspre Otopeni (directia Y a liniei) este alcatuit din cupoane de sina tip 65 iar cel dinspre Mogosoaia catre Otopeni (directia X a liniei) contine cupoane de sina tip 49.

Pe firul dinspre Otopeni cupoane tip 65.JPG
Pe firul dinspre Otopeni cupoane tip 65 / Foto: Daniel


Alt cupon tip 65.JPG
Alt cupon tip 65 / Foto: Daniel


Pe firul de la Mogosoaia la Otopeni cupoane tip 49.JPG
Pe firul de la Mogosoaia la Otopeni cupoane tip 49 / Foto: Daniel


Detaliu inscripite tip cupon sina 49.JPG
Detaliu inscripite tip cupon sina 49 / Foto: Daniel


Cupoanele de aici sunt marca BRITISH STEEL.JPG
Cupoanele de aici sunt marca BRITISH STEEL / Foto: Daniel


Mai departe in directia X a liniei de Centura, pe firul din sens opus, descoperim un fost semnal prevestitor al carui catarg pare lovit de o "furtuna" care l-a lasat inclinat pentru totdeauna... Prin "vegetatia feroviara" abundenta, cum o denumeste Trifu, gasim resturile altui semnal doborat la pamant...

Un fost semnal repetitor al firului dinspre Otopeni, devastat.JPG
Un fost semnal repetitor al firului dinspre Otopeni, devastat / Foto: Daniel


Detaliu semnal.JPG
Detaliu semnal / Foto: Daniel


Trifu inspecteaza acest fost semnal.JPG
Trifu inspecteaza acest fost semnal / Foto: Daniel


Totul e praf si pulbere...JPG
Totul e praf si pulbere... / Foto: Daniel


Catargul este inclinat. Semnalul dadea candva indicatii in directia Y a liniei de centura.JPG
Catargul este inclinat. Semnalul dadea candva indicatii in directia Y a liniei de centura / Foto: Daniel


O cutie din baza catargului unui alt semnal cazuta prin tufe.JPG
O cutie din baza catargului unui alt semnal cazuta prin tufe / Foto: Daniel


Aceeasi cutie victima a distrugerii.JPG
Aceeasi cutie victima a distrugerii / Foto: Daniel


Focurile vechiului semnal mai au cateva becuri arse.JPG
Focurile vechiului semnal mai au cateva becuri arse / Foto: Daniel


De aici, Trifu profita de ocazie si ia o imagine de la "inaltime" de pe catargul fostului semnal catre Otopeni:

Catre Otopeni.JPG
Catre Otopeni / Foto: Trifu22


Ne continuam drumul, gasind aceleasi lucruri interesante. E drept ca intilnim cupoane tip 49 marca ZENICA, nu numai BRITISH STEEL sau KRUPP ca pana acum.

Tot pe firul catre Otopeni (directia X) cupon tip 49 marca ZENICA.JPG
Tot pe firul catre Otopeni (directia X) cupon tip 49 marca ZENICA / Foto: Daniel


Detaliu al aceluiasi cupon.JPG
Detaliu al aceluiasi cupon / Foto: Daniel


Catenara devastata la tot pasul.JPG
Catenara devastata la tot pasul / Foto: Daniel


La finalul acestui episod al incursiunii noastre, va prezint o mica "ciudatenie" as putea spune. Aici nu cunosc intru totul treaba celor de la Infrastructura si am sa va prezint un tip special de "cuie" sau marcaje, infipte pe traversele de lemn ale liniei. Este interesant faptul ca aceste piese sunt marcate "67" iar dispunerea lor nu este identica pe fiecare traversa.

Un cui mai ciudat de dimensiuni mici marcat '67' pe traversele de lemn.JPG
Un cui mai ciudat de dimensiuni mici marcat '67' pe traversele de lemn / Foto: Daniel


Amplasamentul unuia din cuie.JPG
Amplasamentul unuia din cuie / Foto: Daniel


Dimensiuni comparative ale cuiului cu pricina.JPG
Dimensiuni comparative ale cuiului cu pricina / Foto: Daniel


Detaliu cui STAS batut in mai toate traversele firului catre Otopeni.JPG
Detaliu cui STAS batut in mai toate traversele firului catre Otopeni / Foto: Daniel


In drumul nostru, apar balize avertizoare ale unei zone neutre. Primele sunt cele de tipul: "Atentie, indicatorul de deconectare a disjunctorului este la 300 m." Asadar, mai sunt 300 de metri si vom ajunge la acea zona neutra, pe care v-a prezentat-o Zofei la inceputul acestui subiect. Insa, ce vom mai vedea spectaculos fata de imaginile lui Zofei, ramane de vazut in episodul urmator. ;)

La numai 300 de m o zona neutra conform balizelor avertizoare de pe stalpi.JPG
La numai 300 de m o zona neutra conform balizelor avertizoare de pe stalpi / Foto: Daniel
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Trifu22 pe 14 Noi 2012, 01:47

Am mai trecut prin acea zona si mai nou au inceput sa lipseasca suruburile de prindere a liniei impreuna cu eclise si tirfoane
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde zofei.2006 pe 14 Noi 2012, 02:32

Ce iti mai place sa minti, tu si umblatu pe la Mogosoaia ce gluma buna :))) =))), nu ai fost in stare sa vii cu poze cu furtu de catenara de la buciumeni, dar nu tu ai mers pe racordul Mogosoaia - Otpeni :))) =))) .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 21 Dec 2012, 02:02

Iata ca aventura noastra pe aceasta sectie continua. In aceasta noua parte vom vedea in ce hal a ajuns zona neutra dintre Mogosoaia si Otopeni. In fata noastra pe niste stalpi dezgoliti apar balizele avertiozoare, ruginite... Peisajul este dezolant, la fel ca si pana acum. Suporti devastati, cablul de alimentare furat, ceva ramasite ale cablului portant ramas suspendat.

'Atentie, indicatorul de deconectare a disjunctorului este la 300 m'....JPG
'Atentie, indicatorul de deconectare a disjunctorului este la 300 m'... / Foto: Daniel


Baliza avertizoare de 300m de pe partea opusa.JPG
Baliza avertizoare de 300m de pe partea opusa / Foto: Daniel


Suporti de catenara avariati.JPG
Suporti de catenara avariati / Foto: Daniel


Candva stalp de ancorare a retelei.JPG
Candva stalp de ancorare a retelei / Foto: Daniel


Detaliu cupon de sina tip 49.JPG
Detaliu cupon de sina tip 49 / Foto: Daniel


Linia pare necirculata de multa vreme.JPG
Linia pare necirculata de multa vreme / Foto: Daniel


Ne apropiem de fosta zona neutra spre Otopeni.JPG
Ne apropiem de fosta zona neutra spre Otopeni / Foto: Daniel


'Atentie, indicatorul de deconectare a disjunctorului este la 100 m'....JPG
'Atentie, indicatorul de deconectare a disjunctorului este la 100 m'... / Foto: Daniel


Indicatorul similar de pe firul 1 (catre Otopeni).JPG
Indicatorul similar de pe firul 1 (catre Otopeni) / Foto: Daniel


Stalp cu ancora a unei foste zone de intindere.JPG
Stalp cu ancora a unei foste zone de intindere / Foto: Daniel


Stalp de acelasi tip, pe partea opusa.JPG
Stalp de acelasi tip, pe partea opusa / Foto: Daniel


Iata-ne ajunsi si in fosta zona neutra. Un indicator de conectare a disjunctorului "privind" catre un viitor incert, ne introduce in atmosfera apocaliptica de aici...

Intram in 'zona neutra'.JPG
Intram in 'zona neutra' / Foto: Daniel


Primele semne ale devastarii.JPG
Primele semne ale devastarii. / Foto: Daniel


Detaliu indicator de conectare a disjunctorului.JPG
Detaliu indicator de conectare a disjunctorului / Foto: Daniel


Stalpul cu indicator avariat grav.JPG
Stalpul cu indicator avariat grav / Foto: Daniel


A ramas numai portanta.JPG
A ramas numai portanta / Foto: Daniel


Stalpul cu suportii deplasati.JPG
Stalpul cu suportii deplasati / Foto: Daniel


Vom explora si sit-ul ce adapostea candva aparatura de control a zonei neutre, precum si sistemul de cleme epntru punere a masa a acesteia, in cazul in care, vreun mecanic neatent nu reusea sa treaca de zona neutra. In acest caz, trebuia sa actioneze acest sistem pentru a putea iesi cu locomotiva din "pana prostului". In interiorul sit-ului parca a trecut uraganul. Imaginile vorbesc de la sine...

Sit-ul ce adapostea candva aparatura de control a zonei neutre.JPG
Sit-ul ce adapostea candva aparatura de control a zonei neutre / Foto: Daniel


Imagine a ramasitelor zonei neutre pe firul 1.JPG
Imagine a ramasitelor zonei neutre pe firul 1 / Foto: Daniel


Sistemul de anclemare pentru punerea la masa a zonei neutre e devastat.JPG
Sistemul de anclemare pentru punerea la masa a zonei neutre e devastat. / Foto: Daniel


Panorama a consolei devastate.jpg
Panorama a consolei devastate. / Foto: Daniel


Imagine de ansamblu a fostei zone neutre....JPG
Imagine de ansamblu a fostei zone neutre... / Foto: Daniel


Detaliu izolatori si cleme punere la masa.JPG
Detaliu izolatori si cleme punere la masa / Foto: Daniel


Mecanism deconectare distrus.JPG
Mecanism deconectare distrus / Foto: Daniel


Sa aruncam o privire in interiorul sit-ului.jpg
Sa aruncam o privire in interiorul sit-ului... / Foto: Daniel


Sa intram putin si in acest sit.

In interior, un panou electric facut zob.JPG
In interior, un panou electric facut zob / Foto: Daniel


Panorama a interiorului devastat.jpg
Panorama a interiorului devastat. / Foto: Daniel


Resturi ale unor temporizatoare presupun.JPG
Resturi ale unor temporizatoare presupun. / Foto: Daniel


Posibil foste diode.JPG
Posibil foste diode. / Foto: Daniel


Un intreg panou electric distrus.JPG
Un intreg panou electric distrus. / Foto: Daniel


Se pare ca resturile sistemului de enclemare pentru punere la masa a zonei neutre, devine de un real interes pentru Trifu pe teren. E drept, ca in cazul acestui reportaj, contribuitia sa este zero, contrar asteptarilor. Insa, ne descurcam cum putem.

Mecanismul stalpului de punere la masa.JPG
Mecanismul stalpului de punere la masa. / Foto: Daniel


Detaliu angrenaje.JPG
Detaliu angrenaje / Foto: Daniel


Partea superioara a unui stalp de punere la masa a zonei neutre.JPG
Partea superioara a unui stalp de punere la masa a zonei neutre. / Foto: Daniel


Trifu admira un astfel de sistem de anclemare.JPG
Trifu admira un astfel de sistem de anclemare / Foto: Daniel


Aici lipsesc multe componente.JPG
Aici lipsesc multe componente / Foto: Daniel


Detaliu izolatori si sistem de acnlemare devastat.JPG
Detaliu izolatori si sistem de acnlemare devastat / Foto: Daniel


Iesirea catre Otopeni din zona neutra.JPG
Iesirea catre Otopeni din zona neutra / Foto: Daniel


Incet, incet, iesim si noi din zona neutra. Ne continuam drumul pe mai departe. Firul "2" (cel din dreapta imaginii) ce vine de la Otopeni pare necirculat de ani buni. Trifu mai zaboveste pe la sistemul de punere la masa. Din cea imi aduc eu aminte l-am filmat cand exemplifica modul de folosire si functionare al acestuia. Insa, e posibil ca filmarea cu pricina sa se fi pierdut... De undeva din "vegetatia feroviara" ce a napadit si aceasat sectie, mai apare un indicator, ce parca se chinuie din rasputeri, sufocat de frunze, sa mai anunte unor trenuri fantoma, ca trebuie conectat disjunctorul...

Firul 2 (cel din stanga) este nefolosit.JPG
Firul 2 (cel din stanga) este nefolosit / Foto: Daniel


Sufocat de frunze, un alt indicator....JPG
Sufocat de frunze, un alt indicator... / Foto: Daniel


'Conecteaza disjunctorul locomotivei electrice'.JPG
'Conecteaza disjunctorul locomotivei electrice' / Foto: Daniel


Atinge daca mai ai ce....JPG
Atinge daca mai ai ce... / Foto: Daniel


Pe drum, strivit pe un cupon de sina ruginit si nefolosit, zace o bucata din firul purtator. Probabil aceasta a fost folosit de hoti intr-o incercare de taiere a bucatii de linie si ulterior ridicare a ei. Mai ramanem putin in spatiul fostei zone neutre pentru cateva detalii.

Capatul unui cablu portant cazut pe linie si strivit sub rotile vreunui tren.JPG
Capatul unui cablu portant cazut pe linie si strivit sub rotile vreunui tren / Foto: Daniel


Probabil a fost folosit in incercarea de a ridica acest cupon de sina.JPG
Probabil a fost folosit in incercarea de a ridica acest cupon de sina / Foto: Daniel


Detaliu capat cablu de otel pentru portanta.JPG
Detaliu capat cablu de otel pentru portanta. / Foto: Daniel


Detaliu suport sigurante .JPG
Detaliu suport sigurante / Foto: Daniel


Capacele unor foste rezistente.JPG
Capacele unor foste rezistente. / Foto: Daniel


Toate acestea provin din acest mecanism dsitrus.JPG
Toate acestea provin din acest mecanism dsitrus / Foto: Daniel


Posibil un fost rastel pentru componente electrice.JPG
Posibil un fost rastel pentru componente electrice / Foto: Daniel


Inainte de a merge mai departe, Trifu insista in prezentarea unor componente electronice, despre care la vremea respectiva a avut ambitia de a scrie un material separat la "Minitehnicus". Din pacate initiativa nu s-a concretizat deloc in mai bine de un an de zile de la efectuarea acestei incursiuni, care nu putea astepta sa fie prezentata peste vreun deceniu. Asadar, am inclus si aceste imagini, cu explicatiile generaliste pe care le pot oferi eu...

Detaliu al unei placute electronice.JPG
Detaliu al unei placute electronice / Foto: Daniel


Detaliu cu foste puncte de fixare a unor punti, condensatori, etc.JPG
Detaliu cu foste puncte de fixare a unor punti, condensatori, etc. / Foto: Daniel


Partea pe care au fost fixate piesele electronice.JPG
Partea pe care au fost fixate piesele electronice / Foto: Daniel


Alte placute electronice, relicve ale unor timpuri recent apuse....JPG
Alte placute electronice, relicve ale unor timpuri recent apuse... / Foto: Daniel


Inaintam catre "necunoscut"...

Mai departe spre 'necunoscut'.JPG
Mai departe spre 'necunoscut'. / Foto: Daniel


Alte urme de 'civilizatie'.JPG
Alte urme de 'civilizatie'. / Foto: Daniel


Inainte ca linia sa descrie o curba la dreapta, semnale de trecere. Cel de pe stanga este desfiintat..JPG
Inainte ca linia sa descrie o curba la dreapta, semnale de trecere. Cel de pe stanga este desfiintat... / Foto: Daniel


Cam atat din aceasta parte a explorarii noastre. Pot spune ca azi, 21 decembrie 2012, unii asteapta "Sfaristul Lumii"... Se pare ca la CFR acesta a sosit cu cativa ani mai devreme... :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde electrica170 pe 21 Dec 2012, 13:16

Cate nepasare din partea celor de sus pt. aceasta linie :naughty: :naughty:
Avatar utilizator
electrica170


Mesaje: 308
Membru din: 15 Apr 2012, 07:23
Localitate: Pascani
Avertismente: 3

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 23 Dec 2012, 16:16

Ai dreptate. Hai sa vedem si ultima parte a acestei descrieri. Asadar, ne continuam drumul in directia X a liniilor, catre Otopeni. Treuie mentionat faptul ca noi am strabatut la pas aceasta sectie numai pana la intersectia liniilor cu soseaua de centura in apropiere de Otopeni.

Pe stanga semnal de trecere catre Otopeni si dulapuri.JPG
Pe stanga semnal de trecere catre Otopeni si dulapuri / Foto: Daniel


In fata noastra apar doua semnale de trecere BLA si cu functie de semnal prevestitor. Cele de pe firul 1 (directia X catre Otopeni) inca mai sunt functionale. Cred ca acest fir mai este circulat ocazional, o alta dovada in acest sens fiind luciul liniilor si faptul ca linia parea burata la data cand am trecut noi prin zona (prisma de balast parea proaspat reasezata). Langa catargul celor doua semnale se afla si doua dulapuri ale instalatiei SCB inca in stare buna. Semnalele de pe firul 2 (dinspre Otopeni catre Mogosoaia) se observa clar ca sunt desfiintate, avand fixate cele doua scanduri incrucisate, si fiind scoase de sub tensiune. Posibil ca lampile sa fie arse, insa toate semnalele de pe acest fir pareau a fi deconectate de la alimentarea electrica.

Acelasi semnal Bl de trecere al firului 1.JPG
Acelasi semnal Bl de trecere al firului 1 / Foto: Daniel


Pe partea opusa semnalul este desfiintat.JPG
Pe partea opusa semnalul este desfiintat / Foto: Daniel


Pe firul 2 nu se mai circula demult.JPG
Pe firul 2 nu se mai circula demult / Foto: Daniel


Detaliu semnal scos din uz (directia X).JPG
Detaliu semnal scos din uz (directia X) / Foto: Daniel


Semnalul de pe firul 1 si cele doua dulapuri inca intregi.JPG
Semnalul de pe firul 1 si cele doua dulapuri inca intregi / Foto: Daniel


Catre apus de soare....JPG
Catre apus de soare... / Foto: Daniel


Semnalul dezafectat de pe firul 2 inca in picioare.JPG
Semnalul dezafectat de pe firul 2 inca in picioare. / Foto: Daniel


Acelasi semnal prevestitor candva.JPG
Acelasi semnal prevestitor candva / Foto: Daniel


Un inductor spart.JPG
Un inductor spart / Foto: Daniel


Inductor spart alaturi de un sistem similar pentru semafoare mecanice.JPG
Inductor spart alaturi de un sistem similar pentru semafoare mecanice. / Foto: Daniel


Detaliu semnal dezafectat firul 2 (directia Y).JPG
Detaliu semnal dezafectat firul 2 (directia Y) / Foto: Daniel


Lampile par arse.JPG
Lampile par arse / Foto: Daniel


Candva... reperul semnalelor luminoase de trecere ale blocului de linie automat cu functie si de semnale prevestitoare.JPG
Candva... reperul semnalelor luminoase de trecere ale blocului de linie automat cu functie si de semnale prevestitoare / Foto: Daniel


De aici mergem mai departe. Pe drum, Trifu gaseste tot felul de componente de la automatizarile liniei. In fata noastra pe forul 1 apare un sir de stalpi de catenara dezgolitit de suporti si de coliere, practic doar niste relicve a ceea ce a fost candva un fir de linie electrificat. Pe unul din acesti stalpi inca mai sta desenat cu vopsea un semn care dovedeste ca aici au avut loc in urma cu ani buni, lucrari de reparatie a liniei. Din cate stiu acest semn care de obicei apare pe balize, are ca rol acoperirea echipelor de muncitori care executa lucrari in timpul circulatiei, si se amplaseaza in ambele sensuri la o distanta de 1000 de metri de locul lucrarii. NU intru in prea multe detalii, insa, este o descoperire interesanta.

Relicva a unui sistem de automatizare.JPG
Relicva a unui sistem de automatizare / Foto: Daniel


In directia X catre Otopeni.JPG
In directia X catre Otopeni / Foto: Daniel


Stalpi goliti de suporti....JPG
Stalpi goliti de suporti... / Foto: Daniel


Pe baza stalpului o urma a unor lucrari efectuate candva pe linia curenta.JPG
Pe baza stalpului o urma a unor lucrari efectuate candva pe linia curenta. / Foto: Daniel


Pe firul 2....JPG
Pe firul 2... / Foto: Daniel


Mai departe pe firul 2 care arata necirculat, apar fel de fel de "minuni":

Traverse sparte..JPG
Traverse sparte. / Foto: Daniel


O panza groasa testuta pe inima cuponului de sina.JPG
O panza groasa testuta pe inima cuponului de sina. / Foto: Daniel


Un adevarat vartej de panza a nepasarii.JPG
Un adevarat vartej de panza a nepasarii / Foto: Daniel


Aici si-a croit adapost un gandac.JPG
Aici si-a croit adapost un gandac / Foto: Daniel


Lasam in urma cele doua semnale de trecere si prevestitoare.JPG
Lasam in urma cele doua semnale de trecere si prevestitoare / Foto: Daniel


Mai departe catre Otopeni.JPG
Mai departe catre Otopeni. / Foto: Daniel


Pana la intilnirea noastra cu soseaua de centura, mai avem de strabatut o portiune interesanta de linie, ce intra printr-o mica padure. Si aici reteaua aeriana de alimentare este distrusa. Am gasit si ramasitele unei zone de intindere. Inainte de a merge paralel cu soseaua de centura, linia mai descrie o curba la stanga ce taie lizera padurii.

Catenara avariata grav.JPG
Catenara avariata grav / Foto: Daniel


Candva si o zona de intindere.JPG
Candva si o zona de intindere / Foto: Daniel


Resturi ale portantei pe suportii unui stalp.JPG
Resturi ale portantei pe suportii unui stalp / Foto: Daniel


Stalpul cu ancore de tensiune al zonei de intindere.JPG
Stalpul cu ancore de tensiune al zonei de intindere / Foto: Daniel


Trfiu dezamagit de 'peisaj'.JPG
Trfiu dezamagit de 'peisaj' / Foto: Daniel


Ne oprim sa studiem putin zona.JPG
Ne oprim sa studiem putin zona / Foto: Daniel


Zofei devine fascinat de ceea ce vedem.JPG
Zofei devine fascinat de ceea ce vedem / Foto: Daniel


Detaliu de retea devastata.JPG
Detaliu de retea devastata / Foto: Daniel


Pe aici 'a batut vantul'.JPG
Pe aici 'a batut vantul' / Foto: Daniel


Nici pe partea opusa nu e cu mult mai bine .JPG
Nici pe partea opusa nu e cu mult mai bine / Foto: Daniel


Reteaua pare ca ar fi fost pliata de cei de la Electrificare.JPG
Reteaua pare ca ar fi fost pliata de cei de la Electrificare / Foto: Daniel


Spre apus, inaintam cu greu pe firul 1.JPG
Spre apus, inaintam cu greu pe firul 1 / Foto: Daniel


Trfiu ne cam lasa in urma.JPG
Trfiu ne cam lasa in urma / Foto: Daniel


Linia descrie o curba la stanga ce taie liziera unei padurici.JPG
Linia descrie o curba la stanga ce taie liziera unei padurici / Foto: Daniel


Nu mai e mult pana la sosea.JPG
Nu mai e mult pana la sosea / Foto: Daniel


Orele 19.35. Ne apropiem de finalul calatoriei noastre.JPG
Orele 19.35. Ne apropiem de finalul calatoriei noastre / Foto: Daniel


Ajungem si noi la capatul acestei incursiuni, obositi si cu gandul la ceea ce a fost odinioara aceasta linie... Soseaua de centura, cosntruita recent, pare ca va inlocui incet linia ferata si o va trimite in neant...

In dreapta liniei se gaseste soseaua de centura.JPG
In dreapta liniei se gaseste soseaua de centura / Foto: Daniel


Aici se incheie si 'povestea' noastra.JPG
Aici se incheie si 'povestea' noastra / Foto: Daniel


Lasam linia si povestile sale in urma, cu gandul la vremuri mai bune...

O raza de speranta....JPG
O raza de speranta... / Foto: Daniel


:shhh:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde electrica023 pe 23 Dec 2012, 16:20

Aproape toata catenara este furata. Felicitari celor din minister ca nu se mai ocupa de ea. Acum cateva miliarde de euro ca sa o punem la loc. Tziganii au luat maxim 10 bastoane pe ea
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 23 Dec 2012, 16:35

Poate gasesc zilele acestea si imagini cu catenara de dincolo de Otopeni cam pana la Voluntari. Sa vezi si acolo ce varza este...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde electrica023 pe 23 Dec 2012, 19:32

Eu stiu de la depou de la Pascani cum sta treaba. Si la noi sar tiganii si fura de pe locomotivele conservate(numai Diesel-e DA pana acum).
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 23 Dec 2012, 21:21

Din pacate se fura de peste tot. Nu ma mai mira nimica... Acum cativa ani unii au pus in vaznare Casa Poporului pe Ebay. Asadar, cand vor fura si Ministerul cu totul? :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde zofei.2006 pe 23 Dec 2012, 21:23

Ii lasa sa fura de pe DA-uri ca le poate vinde mai repede la privati :)) .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde electrica023 pe 23 Dec 2012, 22:27

Mai nu e vorba de dat la privati. Ei smulg si taie cablurile alea. La cum am vazut nu mai pot fi folosite. Au spart intr-o zi 3 DA-uri si de la 2 au uitat cablurile. M-am uitat la ele si erau distruse. Problema e alta. Hotii cunosc la perfectie locomotiva si cand scot cablurile le taie de unde incep si unde se termina fara sa demonteze alte dulapuri.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde zofei.2006 pe 23 Dec 2012, 23:14

electrica023 scrie:Mai nu e vorba de dat la privati. Ei smulg si taie cablurile alea. La cum am vazut nu mai pot fi folosite. Au spart intr-o zi 3 DA-uri si de la 2 au uitat cablurile. M-am uitat la ele si erau distruse. Problema e alta. Hotii cunosc la perfectie locomotiva si cand scot cablurile le taie de unde incep si unde se termina fara sa demonteze alte dulapuri.


Politia Transporturi Feroviare ce face ?
Doarme in post nu e asa !!!
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde electrica023 pe 23 Dec 2012, 23:18

La depou exista un dezavantaj: In spate este Remarul(50-60% din gard) iar restul camp. La 1-2 km este un sat Lunca Pascani unde sunt niste tigani. Acei tigani dau lovitura.Gardul este ciuruit la propriu. L-au taiat,l-au reparat,iar l-au taiat,iar au reparat,...,...,........... .Ei actioneaza doar in noptile cu ceata sau viscol,ploaie,vant(contii meteo nefavorabile) cand e greu de auzit. Au fost vazuti de cateva ori, oparte chiar prinsi de politie in flagrant.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde kid72 pe 01 Iul 2013, 05:36

Unde intorci privirea in tzara asta, numai distrugeri. Materialul de fatza e o alta exemplificare din contextul generalizat.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde LctMF pe 25 Dec 2016, 13:56

Totusi, am o intrebare (s-ar putea ca raspunsul sa fie ascuns printre poze si sa nu-l fi observat eu ).

De ce s-a inchis aceasta linie ? Parea bine pusa la punct cand probabil era utilizata.
LctMF


Mesaje: 8
Membru din: 17 Dec 2016, 11:17

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Daniel pe 25 Dec 2016, 15:27

O intrebare usoara cu un rapuns greu de tot... Cam toate liniile erau bine puse la punct inainte de 1989. Stiu ca centura de nord mai era folosita in vremurile bune pentru a devia traficul de calatori catre Constanta pe timpul lucrarilor efectuate la M800. Stiu ca si in anii '80 cand s-a lucrat la metrou pe sub M800 si s-a subtraversat salba de lacuri din nordul Bucurestiului, a mai fost deviata circulatia pe aceasta varianta. Pe ea puteau circula direct trenurile de marfa de la Buftea via Mogosoaia catre M800, racordarea aflandu-se undeva intre statiile Pantelimon si Pasarea. Aveai si avantajul unor grupe de primire - expediere in statia Constantin David (actuala Voluntari) si uite asa ar fi fost in continuare o linie buna pentru marfa.

De ce a fost abandonata? Asta nu pot sa-ti raspund. Pur si simplu imi scapa. Or fi fost interese, o fi fost delasare sau pur si simplu subfinantarea voita a caii ferate...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9755
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde LctMF pe 07 Ian 2017, 01:52

Ma intreb oare cum si-au dat ei seama ca prin firele alea nu mai trece curentu.

Adica, ma rog, avand in vedere ca sub acel pod (nu am idee cum se cheama), au avut "mila" sa schimbe stalpul cu unul "nou" dupa ce si-au terminat treaba.

Si stai...toate firele alea, toti suportii aia, toate intinzatoarele alea (daca asa se cheama), le-au furat tiganii ? Sau au venit sefii mari si au incalcit ei acolo ?

Si daca le-au furat tiganii, cum naiba le-au rupt asa rau fara sa ii vada nimeni ? Adica mai rupi acolo o bucatica intre 2-3-5 catenare dar chiar toata linia ? + ca e si langa o sosea destul de circulata...
LctMF


Mesaje: 8
Membru din: 17 Dec 2016, 11:17

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde Trifu22 pe 07 Ian 2017, 02:18

toata linia aia se afla in camp.
A fost scoasa de sub tensiune prin punerea la masa sau deschiderea separatorilor.
Au aruncat greutatile pe jos si au taiat cablul cu foarfeca.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Aspecte ale liniei de centura a Capitalei

Mesajde nenuandrei pe 07 Ian 2017, 16:02

Din cate am observat din poze mai exista vreo sansa ca pe aceasta linie sa se mai poata circula cu locomotive electrice?
Avatar utilizator
nenuandrei


Mesaje: 141
Membru din: 14 Feb 2012, 19:08
Localitate: Bucursti Nord

Următorul

Înapoi la COMPLEXE FEROVIARE DIN ROMÂNIA / ROMANIAN RAIL COMPLEXES

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki