Daniel scrie:Pacat ca Fabrica de Bere si Moara Violatos, ca si alte cateva cladiri vechi industriale, se afla intr-o stare atat de proasta. Ar fi trebuit renovate si trabsformate poate in caldiri de birouri, hoteluri, sa de ce nu, daca traiam intr-o tara normala, toate acestea puteau fi deservite din nou de caile ferate desfiintate, intr-un complex turistic industrial care ar fi fost asociat si cu magazine, promenade pe Dunare, etc si ar fi adus profit mult mai mare decat sa fie lasate in paragina. Si daca se demoleaza vreodata si se trantesc oaresce complexe imobiliare, tot nu ar fi o afacere, pentru ca domeniul cel putin pentru urmatorii 10 ani ramane unul falit.
Trecand peste aceste aspecte, inca mai avem o bogatie de cladiri si linii industriale de invidiat pentru altii, chiar daca multe s-au distrus. Macar sa apucam sa le inventariem in imagini si istorisiri despre trecutul lor, pentru ca si generatiile viitoare sa revada cu placere o parte din Istoria acestei tari.
Suntem o tzara paralizata, in haos generalizat si distrugere ireversibila. Daca incerci cumva sa intelegi (cu o minte normala, logica) ce se vede in jur, ai toate sansele sa inebunesti. // La Galatzi, s-a vandaut ca FIER VECHI nava istorica (corabie) "Libertatea", iar acum englejii au restaurat-o nou-noutza si scot milioane de euro din croaziere de lux // La Braila este un turn de apa gigantic (monument istoric de aproape un secol), acum parasit, unde era un restaurant rotitor, -pe o platforma, vedeai tot orasul de sus stand la masa -se puteau face baluri si receptii ca la Viena. -Pe Dunare circula un vas de croaziera austriac, s-a pus problema sa faca escala si la Braila (era o chestie grozava turnul acela...), dar cand au vazut o comisie in ce dezastru este orasul... "la revedere, dragilor, ne intoarcem intr-o ...viatza viitoare, cand o sa aveti ce ne arata -ca pasagerii nostri platesc mii de euro pt. o croaziera"