Ramona - Dark Queen scrie:Strigator la cer!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Asa ceva nu se poate, material rulant de ultima generatie sa stea pe butuci, pentru ca birocratia RATB e in floare. "Exista o procedura de achizitie care a fost contestata....." adevarat sau nu asta e doar o scuza pentru a prelungi achizitionare cauciucurilor, si a si umple cei de la conducerea RATB si altii intermediari buzunarele cu bani din aceasta afacere, intre timp 150 de autobuze ultramoderne zac in autobaze expuse intemperiilor si ruginei. Asa ceva nu se poate
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. bataie de joc.. .
Daniel scrie:Din ce am auzit si nu stiu cat de adevarat este, RATB-ul ar fi reziliat contractele cu firma de curatenie (probabil o fi avut o activitate slaba) pentru a reduce cheltuielile. In contrapartida, soferii si vatmanii sunt obligati sa curete vechicolele la fiecare iesire din cursa. Nu mi se pare corect dupa opt ore de munca, transpiratie abundenta si stari de rau cauzate de caldura, un sofer sa ia matura si sa dea prin autobuz, sau sa stearga scuipatii nesimititilor si semintele de pe jos. Cred ca s-a ajuns intr-o situatie de-a dreptul aberanta. Am inteles ca se vrea economie, insa nu asa.
Cat despre masinile care stau pe butuci, e posibil sa ai dreptate Ramona. Insa, si asta poate fi unul din efectele negative lasate in urma de catre fostul consiliu local al Primariei Bucuresti, dominat pana recent de stim noi cine. Poate se va rezolva pe viitor si aceasta problema. Nu este normal sa zaca aruncate masini bune, ultramoderne, pe care s-au dat o poala de bani, chiar daca a fost smenul lui Videanu cel "preacinstit"... Acum am ramas cu ele, el cu spagile, si cred ca trebuie macar sa beneficiem de aceste masini.
Daniel scrie:Oke. Eliminam tramvaiele in virtutea faptului ca ar fi suficiente reconstructii si cateva bucati noi. Insa la capitolul troleibuze o sa cam fie nevoie. Macar sa se gaseasca bani de cauciucuri la autobuzele alea care zac pe acolo. Sa ne mai gandim si la dotarea lor cu aer conditionat? Stiu ca doar vreo 15 bucati din primele 450 (sosite fara) au fost dotate cu aer. In conditiile actuale, cu veri extrem de calde, va fi nevoie de asa ceva pe cat mai multe masini.
Daniel scrie:Zofei, poate tu stii mai bine ce se petrece pe acolo, insa vad ca nici la Metrorex situatia nu e mai buna. Observ ca multe scari rulante sunt defecte, o parte din lifturile de abia montate dau kix si din ce am inteles lucrarile de amplasare a acestor lifturi au afectat in anumite cazuri structura de rezistenta a unor statii, intervalul de succedare a trenurilor pe anumite magistrale lasa de dorit. Cred ca totul in tara asta de rahat se bazeaza pe comisioane, spagi, licitatii dubioase, etc. Oricum transportul in comun din Bucuresti, este varza incepand cu jumatatea anilor '80 ai secolului deja trecut, odata cu demolarile masive ale lui Ceausescu si reconfigurarea total aiuiristica a unor trasee, desfiintarea altora sau infiintarea unor trasee cam inutile. De atunci si pana acum, la mai bine de 25 de ani, RATB-ul este varza. Nu am inteles nici acum dupa atatia ani de ce nu se pot realiza trasee cu adevarat utile bucurestenilor. Nu stiu pe ce criterii sunt gandite actualele linii si mai ales de ce s-au perpetuat greselile lui Ceausescu din anii '80. Oricum, in acest oras, ca de altfel cam prin toata tara, transportul cu masina personala este in continuare incurajat, in detrimentul celui public, exact pe dos fata de tarile din Uniunea Europeana, din care cica am face parte si noi...
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group