!! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Dedicat locomotivelor celebre ale CFR! / Dedicated to all the famous CFR engines!

!! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde EA1clony106 pe 18 Iun 2011, 15:11

Pentru aderarea unei locomotive in topicul Locomotive cu Personalitate exista cateva criterii pe care le voi mentiona in cateva fraze . Locomotivele sunt propuse de userii acestui forum si discutate de acest colectiv , iar acceptarea in acest topic se va face de catre personalul forumului dupa o amanuntire indeaproape a propuneriilor si discutiile despre respectivele Locomotive.

Criteriile sunt urmatoarele :

1. o masina recunoscuta de catre majoritatea pasionatilor , personalului de la cfr etc.
2. o istorie aparte , cu bune si rele
3. o masina cu aspect care sa bata bine ochiului sau cel putin in trecut sa fi aratat bine ( deoarece stim ca sunt multe locomotive parasite sau care nu mai sunt ingrijite ca la inceput)
4. nume de scena in unele cazuri ( nu este obligatoriu)

Cam acestea sunt criteriile de baza pentru o locomotiva cu personalitate . Va asteptam cu propuneri deoarece sunt multe masini frumoase si de renume in Romania.

!!Locomotivele propuse de voi vor intra in alegerile pentru locomotiva anului . Locomotiva care impresioneaza cel mai mult anul acesta va castiga , si nu numai Locomotivele cu Personalitate pot castiga .Pot castiga si restul locomotivelor care impresioneaza ,astfel o locomotiva fara personalitate care castiga concursul ca intra in atentia noastra si va deveni una cu Personalitate . Va Multumim si va asteptam cu propuneri...
Imagine
Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
EA1clony106


Mesaje: 605
Membru din: 04 Feb 2010, 22:31
Localitate: Timisoara

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde sulzerul 0733 pe 18 Iun 2011, 23:33

Eu unul as propune o categorie intreaga de locomotive cu personalitate, si anume locomotivele diesel-electrice cu fluier. Chiar daca unii sustin ca sulzerele sunt perimate, acestea, chiar si dupa 50 de ani de activitate neintrerupta, inca isi fac datoria la fel de bine ca la inceput. Cat despre cele cu fluier(din ce in ce mai rare :( ) consider ca reprezinta o categorie cu personalitate. Hai sa recunoastem, cine n-a auzit in viata lui acel minunat, superb suier specific doar acestui tip de locomotive, dar care a ramas intiparit in memoria fiecarui om, fie el pasionat sau nu. De asemenea, sa nu uitam ca fluierul este recunoscut drept "marca" trenului, sunetul acestuia fiind asociat instantaneu si din reflex cu sunetul trenului ce se apropie. Daca as propune cateva masini pt aceasta categorie, acestea ar fi DA 646 (CFR Marfa) a depoului BCT, care si-a pastrat fluierul si schema clasica chiar si dupa RK, iar de la calatori DA 667, DA 1356, DA 733, dar si DA 1120(toate ale Ploiestiului). Ultima(1120) e unica pe tara prin prisma dotarilor acesteia si anume: INDA, EPSAI, suspensii pe perne de aer, goarna la un post si fluier la celalalt. Momentan cam atat
Recunosc public ca ma droghez. Trenul este drogul meu, pt el traiesc, prin el traiesc :D
www.facebook.com/sulzerul0733
Avatar utilizator
sulzerul 0733


Mesaje: 586
Membru din: 02 Feb 2010, 12:42
Localitate: P.O. Frunzanesti, linia 801
Avertismente: 3

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde EA1clony106 pe 19 Iun 2011, 00:22

Poi te asteptam sa vi cu propuneri care se incadreaza cu criteriile .Ar fi cazul sa vina si un Diesel la Locomotive cu Personalitate
Imagine
Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
EA1clony106


Mesaje: 605
Membru din: 04 Feb 2010, 22:31
Localitate: Timisoara

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Vladyz pe 19 Iun 2011, 10:37

Pe langa acele locomotive mai pot intra si DA 1213 DA 857 DA 657 ( a fost luata de TFG) DA 1230 acestea avand fluiere, deocamdata. Ramane la decizia tuturor sa vedem daca un disel va fi acceptat sau nu la locomotive cu personalitate. ;)
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Daniel pe 19 Iun 2011, 12:08

Orice tip de locomotiva, apartinand oricarui operator, este primita in aceasta categorie, cu conditia sa indeplineasca acele criterii mentionate de Clony. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Dj_Jorj2007 pe 19 Iun 2011, 16:19

Atata timp cat se vor respecta criterile propuse de Clony orice locomotiva poate ajunge o locomotiva cu personalitate.
Eu sunt docotorul care iti pune pe suflet copci.
Avatar utilizator
Dj_Jorj2007


Mesaje: 205
Membru din: 31 Ian 2010, 14:16
Avertismente: 1

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Daniel pe 19 Iun 2011, 18:07

Asa este Jorj. Trebuie sa fim mai atenti cand alegem acele masini pentru aceasta categorie. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Chev Celios pe 19 Iun 2011, 18:41

Ca tot se zicea de un Diesel pentru Locomotive cu personalitate, eu zic ca cea mai mare personalitate o are 65-1248-7, si al ar merita sa intra in randul acestor locomotive.Va rog nu-mi da-ti in cap am facut doar o propunere.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Daniel pe 19 Iun 2011, 18:45

Nu-ti da nimeni in cap. Garantat 100%. Dar va trebui sa vii cu argumente in favoarea acestei masini. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde sulzerul 0733 pe 19 Iun 2011, 18:58

Pai hai sa vin eu cu argumente, tinand cont ca in momentul postarii acestui mesaj chiar 1248 este la tractiunea trenului 8061 in care ma aflu :D
65-1248-7 este singurul sulzer care atinge 140 km/h din tara si inca are schema de vopsire clasica. Locomotiva asta este un prototip si a atins in teste viteza de 175 km/h. De asemenea cand din "n" motive, circulatia locomotivelor electrice pe anumite sectii este perturbata, 1248 este intotdeauna scoasa la traseu si face fata cu succes tractarii oricarui tip de tren existent la ora actuala la noi, facand astfel fata cu succes oricarui eveniment.
Mecanicii cu care am vorbit au avut numai cuvinte de lauda la adresa acestei masini care, chiar daca nu are titulari si nici porecla, merita cu prisosinta prezenta in galeria locomotivelor cu personalitate.
Pe scurt, DA 1248 este super sulzerul si NU ESTE PERIMAT !
Recunosc public ca ma droghez. Trenul este drogul meu, pt el traiesc, prin el traiesc :D
www.facebook.com/sulzerul0733
Avatar utilizator
sulzerul 0733


Mesaje: 586
Membru din: 02 Feb 2010, 12:42
Localitate: P.O. Frunzanesti, linia 801
Avertismente: 3

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde Vladyz pe 19 Iun 2011, 19:23

Perfect deacord cu Mitica!
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: !! Criterii generale, locomotive cu personalitate !!

Mesajde camionagiul pe 01 Oct 2011, 15:05

sulzerul 0733 scrie:Pai hai sa vin eu cu argumente, tinand cont ca in momentul postarii acestui mesaj chiar 1248 este la tractiunea trenului 8061 in care ma aflu :D
65-1248-7 este singurul sulzer care atinge 140 km/h din tara si inca are schema de vopsire clasica. Locomotiva asta este un prototip si a atins in teste viteza de 175 km/h. De asemenea cand din "n" motive, circulatia locomotivelor electrice pe anumite sectii este perturbata, 1248 este intotdeauna scoasa la traseu si face fata cu succes tractarii oricarui tip de tren existent la ora actuala la noi, facand astfel fata cu succes oricarui eveniment.
Mecanicii cu care am vorbit au avut numai cuvinte de lauda la adresa acestei masini care, chiar daca nu are titulari si nici porecla, merita cu prisosinta prezenta in galeria locomotivelor cu personalitate.
Pe scurt, DA 1248 este super sulzerul si NU ESTE PERIM
AT
!


Draga Sulzer 0733 rasfoind paginile pe railnet am dat de mesajul asta al tau, si plin de uimire vin cu rugamintea sa ma dumiresti de cele scrise de tine. Ca un Sulzer poate ajunge la 140 de kilometri pe ora se intelege intrucat cu unele jonglerii tehnice, un mecanic priceput poate sa insele vigilenta aparatelor reusind sa obtina un plus de turatie al motorului, de la 750 de ture pe minut, la un maxim de 830 sau 860 maximum maximorum, suprasarcina suportata cu bine si de grupul generator , deoarece caracteristica sa externa o depaseste cu putin pe cea a motorului. Dar...!? 175 de kilometri pe ora e enorm de mult pentru limitele tehnice impuse ce grupul motor-generator, motoare de tractiune ( de la 060 DA 433 incoace cu trei trpte de reducere a campului ) si raport de transmisie ( modificat si el de la 060 DA 433 incoace, dar fara a altera performantele de tractiune). Cu respect te rog sa nu-mi iei in nume de rau indoiala care se subantelege, dar fiind un om al tehnicii am nevoie de informatii succinte. Cu respect, Bogdan.
camionagiul


Mesaje: 64
Membru din: 15 Aug 2011, 11:13
Localitate: Milova jud. Arad


ÃŽnapoi la LOCOMOTIVE CU PERSONALITATE / ENGINES WITH PERSONALITY

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki