Da... o locomotiva foarte draga mie si nu numai. Aceasta locomotiva a fost de-a lungul timpului un etalon de calitate si o emblema a depoului Brasov, unde si-a inceput si isi continua serviciul si astazi. In anii '80, mecanicii titulari au denumit-o
"Nichelina", dotand-o cu lampi si trompete americane. Alte locomotive care au avut astfel de echipamente au fost 004, 013, 023 si 030. Reparatia care o infatiseaza acum asa, este realizata la Electroputere in anul 2004, fiind de altfel prima locomotiva modernizata in sistem ICOL pentru CFR Calatori, dimpreuna cu EA-122.
A remorcat primul tren electric pe relatia Brasov-Sighisoara. A remorcat trenul prezidential de doua ori in anul 1981. A suferit un accident grav in anul 1985 dar a fost reparata si a revenit in scurt timp la drum. Placuta de fabricatie insa, nu este a ei, in realitate fiind construita in anul 1969. In '75, deja se construiau locomotivele din seria EA-200
Avem aici alte cateva imagini din istoria ei recenta, urmand ca pe viitor sa posez si unele mai vechi :
0029c.jpg
0029a.jpg
0029b.jpg
029b.jpg
Eu zic ca este o locomotiva cu o adevarata personalitate si ma bucur mult ca te-ai gandit la un subiect despre ea. Felicitari !