Printre vagoanele de acolo se afla multe de tip B70, care au cutia in stare foarte buna, fabricate pe la inceputul anilor 1980. Ele se gasesc in spatele Biroului de Miscare, si mai merita o sansa. Undeva in spatele lor pe linia 7B se mai afla un grup de cateva vagoane tip "Komfortwagen" fabricate intre anii 1992 si 1994, deci destul de noi ca ani de fabricatie:
E drept ca printre ele se mai afla si anumite vagoane tip IVA (Zarand) de fabricatie 1988, si vagoane tip Bonanza de fabricatie mult mai veche, unele fiind aproape distruse, insa cu acestea nu cred ca se mai poate face ceva, unele avand si cutiile si sasiurile deformate grav in urma unor accidente sau incendii:
Sunt acolo suficient de multe vagoane care merita repuse in circulatie si sa speram ca actuala conducere a SNTFC CFR Calatori le va salva si pe acestea, fiind utile in acest moment multor trenuri care au ramas in lipsa de material rulant suficient cererii de transport.

La final, un mic bonus: