Vagoane parasite / scoase din uz / defecte.

Vagoane parasite / scoase din uz / defecte.

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 06 Mar 2012, 22:43

In Basarab am descoperit un vagon parasit foarte vechi. Iata cum arata atat in exterior cat si in interior:




Imagine


Imagine


Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde Daniel pe 06 Mar 2012, 23:04

Dupa cum arata, la viata lui vagonul asta ar fi fost un vechi Ganz. De asemenea (sa nu gresesc) ar putea sa fi fost Astra Arad sau Unio. Teoretic itputile de vagoane erau similare, cu mici diferente de la un producator la altul. Este interesant ca si-a pastrat o parte din mobilierul original si aici ma refer la usile si geamurile dintre cupeu si coridor. Ai ceva detalii cu placutele de fabricant?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 07 Mar 2012, 00:37

Nu am mai descoperit nici o placuta, cu toate ca mi-am aruncat ochii in mai multe locuri! As fi fost si eu interesat!
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 07 Mar 2012, 00:46

Si in Craiova am pozat un vagon parasit:

Imagine


Imagine
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 08 Mar 2012, 07:53

Tot in Craiova am mai descoperit si un vagon de posta/bagaje construit la Astra cam prin 1935

Imagine


Imagine
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 09 Mar 2012, 22:00

Vagon de posta parasit in Sighisoara

Imagine
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde Daniel pe 09 Mar 2012, 22:19

Le stiu si pe astea. Pe cel de la Sighisoara l-am vazut prima data acum vreo 4 ani cred. Din cele de la Isalnita am prins prin 2009 o imagine ce-i drept din mersul masinii...

MH.CS 002.jpg
Foto: Daniel


In stanga imaginii un vechi Zs (cisterna aia).
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite

Mesajde zimbrulcarpatin pe 10 Mar 2012, 14:06

Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde nenuandrei pe 24 Apr 2012, 19:12

Un vagon BAR din seria 85-47 care se afla in Bucuresti Tiraj.

IMG_1930.JPG
Avatar utilizator
nenuandrei


Mesaje: 141
Membru din: 14 Feb 2012, 19:08
Localitate: Bucursti Nord

Re: Vagoane parasite

Mesajde zimbrulcarpatin pe 24 Apr 2012, 22:52

Felicitari pentru captura. Nu am mai vazut demult un astfel de vagon. :mrgreen:
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite

Mesajde Daniel pe 25 Apr 2012, 00:40

Stiu de acel vagon care sta de ani de zile acolo. Cred ca este cam ultimul de acest tip ramas intreg. :)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite

Mesajde nenuandrei pe 25 Apr 2012, 19:05

Eu cred ca acel vagon este in conservare desi nu ar fi rau ca acest vagon sa fie expus undeva.
Avatar utilizator
nenuandrei


Mesaje: 141
Membru din: 14 Feb 2012, 19:08
Localitate: Bucursti Nord

Re: Vagoane parasite

Mesajde Trifu22 pe 26 Apr 2012, 23:21

Multe vagoane sunt in "conservare" dar nu se face nimic pentru o eventuala expunere tocmai pentru ca este mult fier vechi de valorificat
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2743
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Vagoane parasite

Mesajde electrica170 pe 17 Feb 2013, 21:56

Un vagon parasit in Revizia Pascani:
Imagine
Si seria:
Imagine
:dance:
Avatar utilizator
electrica170


Mesaje: 308
Membru din: 15 Apr 2012, 07:23
Localitate: Pascani
Avertismente: 3

Re: Vagoane parasite

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2013, 23:04

Un fost vagon de posta. Cred ca este folosit ca anexa in zona atelierului.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite

Mesajde Daniel pe 04 Apr 2013, 19:27

Ei bine, cu totii stim de vagoanele de calatori scoase din uz (a caror revizie a fost scadenta probabil in urma ce ceva ani) aruncate in gara Obor din Bucuresti. Multe din ele sunt de tip B70 de clasa 1, 2 si 1/2, precum si vagoane tip RK si IVA de clasa a doua. Ele stateau de cativa ani pe liniile remizei de vagoane de la Bucuresti Obor si pareau sortite taierii...

Vagoane scoase din uz la Bucuresti Obor (septembrie 2011).jpg
Vagoane scoase din uz la Bucuresti Obor (septembrie 2011). / Foto arhiva: Daniel


Conform unor surse, acum cateva nopti o locomotiva electrica a Bc-ului a fost trimisa la Bucuresti Obor pentru a prelua de acolo o garnitura de peste 20 de vagoane de calatori, ce au fost aduse in incinta Grivita S.A. din cate am inteles pentru reconditionare sau modernizare. Sunt si eu curios daca este asa si cum vor arata dupa modernizare.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite

Mesajde electrica023 pe 04 Apr 2013, 20:29

electrica170 scrie:Un vagon parasit in Revizia Pascani:
Imagine
:dance:

Acest vagon e folosit pe post de vidanja pentru golirea WC-urilor din vagoane.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Vagoane parasite

Mesajde Daniel pe 05 Apr 2013, 01:01

Imi vine greu a crede chestia asta. Poate ne si explici cum se efectueaza vidanjarea altor vagoane prin intermediul astuia... :?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite

Mesajde electrica023 pe 05 Apr 2013, 12:12

Nu prin intermediul lui. Acolo sunt depozitate "materialele" extrase din vagoane pana cand vine un vehicul rutier sa le preia.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Vagoane parasite

Mesajde LDH450HP pe 05 Apr 2013, 14:20

Pacat de vagoanele alea. Are grija Fenechiu sa le vanda la fier vechi.
"Să zicem: poate Dumnezeu există, poate nu există... Să cântărim câştigul sau paguba pe care le-am avea dacă spunem că Dumnezeu există. Sunt două posibilităţi: dacă câştigi, câştigi totul, dacă pierzi, nu pierzi nimic. Deci nu mai şovăi, pariază că El există!"
Blog: http://exitwebphoto.blogspot.ro/
Avatar utilizator
LDH450HP


Mesaje: 185
Membru din: 20 Ian 2011, 14:55
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite / scoase din uz / RK expirat.

Mesajde Daniel pe 08 Apr 2013, 13:15

Ei bine, hai sa ne intoarcem la vagoanele aduse din Bucuresti Obor. Le-am suprins impreuna cu cativa membri ai forumului nostru sambata trecuta la vreo trei zile dupa ce au fost aduse din Obor. In total sunt aproximativ 19 bucati vagoane tip B70 - A, B, A/B (Clasa 1a seriile 19-50, Clasa a 2-a seriile 20-50 si Clasa 1/2a seriile 39-50) si patru vagoane tip IVA de Clasa a 2a seriile 20-59. Asadar avem un total estimat la 23 de vagoane. Initial aflasem de vreo 20 de bucati.

Cele sapte vagoane tip B70 remizate in dreptul Haltei Basarab.JPG
Cele sapte vagoane tip B70 remizate in dreptul Haltei Basarab. / Foto: Vatmanu076


Cele patru vagoane tip IVA sunt garate in interiorul remizei Grivita, catre capatul X al acesteia, in dreptul Griro. Acestea au fost introduse intr-un sir mai mare de vagoane care cel putin teoretic ar trebui sa intre la reparatii capitale sau modernizare in Atelierele Grivita SA. Cele patru vagoane sunt atasate la coada convoiului, intre un vagon tip AVA200 salon de Clasa 1 si un vagon dormitor de tip U-Hansa (T2s).

Vagoanele tip IVA sunt deja trase intr-un convoi pe liniile remizei Grivita.JPG
Vagoanele tip IVA sunt deja trase intr-un convoi pe liniile remizei Grivita. / Foto: LDH450HP


Panorama a vagoanelor de la Grivita. In stanga doua vagoane tip IVA de la Obor si in dreapta celelalte doua.JPG
Panorama a vagoanelor de la Grivita. In stanga doua vagoane tip IVA de la Obor si in dreapta celelalte doua. / Foto: LDH450HP


In dreptul haleor Griro doua vagoane tip IVA.JPG
In dreptul haleor Griro doua vagoane tip IVA. / Foto: LDH450HP


Cele doua vagoane IVA din capatul sirului.JPG
Cele doua vagoane IVA din capatul sirului. / Foto: LDH450HP


Pe una din liniile abatute ale Haltei Basarab mai sunt sapte vagoane tip B70, dintre care o bucata AB (clasa 1/2), una A (clasa 1) si cinci bucati B (clasa 2a). Dupa cum au fost aranjate se pare ca au fost oarecum sortate in functie de tip. In definitiv nu am reusit sa aflam daca aceste vagoane vor fi reparate sau trimise in dreptul ISAF-ului in zona Podului Grant, unde se taie vagoane... Acolo am observat ca au mai aparut un sir de vagoane tip Komfortwagen (seriiile 19-80 - Clasa 1a si 21-80 - Clasa 2a). Despre acestea din urma se zvoneste ca CFR-ul ar vrea sa le taie pentru ca nu ar fi bani de reparatii... :think:

Acelasi sir de  vagoane tip B70 vazute de pe peronul Haltei Basarab.JPG
Acelasi sir de vagoane tip B70 vazute de pe peronul Haltei Basarab. / Foto: Vatmanu076


Am "inventariat" pentru posteritate numerele de parc ale celor sapte vagoane din acest convoi stationat in dreptul Haltei Barasab. Ele sunt:

20-50 095-9 cu statia domiciliu Bucuresti Obor si cu ultima revizie la Grivita pe 16.04.2008 autorizat sa circule pana la (?);

DSCF4545.JPG
Foto: LDH450HP


DSCF4546.JPG
Foto: LDH450HP


20-50 057-9 cu statia domiciliu Bucuresti Basarab si cu ultima revizie la Grivita pe 08.07.2009 autorizat sa circule pana la 05.01.2012 (?);

DSCF4547.JPG
Foto: LDH450HP


39-50 016-4 cu statia domiciliu Bucuresti Obor si cu ultima revizie la Grivita pe 05.02.2009 autorizat sa circule pana la 05.08.2011;

DSCF4548.JPG
Foto: LDH450HP


DSCF4549.JPG
Foto: LDH450HP


20-50 179-1 cu statia domiciliu Bucuresti Basarab si cu ultima revizie la Grivita pe 29.01.09 autorizat sa circule pana la 29.01.2011;

DSCF4551.JPG
Foto: LDH450HP


DSCF4552.JPG
Foto: LDH450HP


19-50 010-1 cu statia domiciliu Bucuresti Basarab si cu ultima revizie la Grivita pe 13.02.2009 autorizat sa circule pana la 13.08.2010;

DSCF4554.JPG
Foto: LDH450HP


DSCF4553.JPG
Foto: LDH450HP


20-50 041-3 cu statia domiciliu Bucuresti Basarab si cu ultima revizie la Grivita pe 28.03.2009 autorizat sa circule pana la 23.09.2010;

DSCF4556.JPG
Foto: LDH450HP


20-50 048-8 cu statia domiciliu Bucuresti Obor si cu ultima revizie la Grivita pe 30.05.2008 autorizat sa circule pana la 30.11.2010.

DSCF4557.JPG
Foto: LDH450HP


DSCF4558.JPG
Foto: LDH450HP


Dupa cum se observa si in imagini, pe patratul negru (inscriptie) al scadentei la RK (revizie capitala) nu este imprimata nicio data anume, ceea ce duce la concluzia ca vagoanele inca nu si-au indeplinit norma de casare. Mai mult, surse din interiorul CFR Calatori afirma ca mai nou reviziile vagoanelor, care inainte se faceau la doi ani, acum se fac la sase luni. In acest caz, este posibil ca nici vagoanele Komfortwagen sa nu fie taiate.

In alta zona a remizei de vagoane Basarab, se mai afla un sir de circa 12 vagoane tip B70, plasate in directia Y a liniilor (catre Bucuresti Basarab), asadar in interiorul remizei. Nu am putut ajunge langa ele pentru a consemna ce numere de parc poarta, insa compunerea este similara cu a celor sapte din Halta Basarab (A, B, A/B).

Un numar de 12 vagoane tip B70 in remiza Basarab catre Bucuresti Basarab .JPG
Un numar de 12 vagoane tip B70 in remiza Basarab catre Bucuresti Basarab. / Foto: LDH450HP


In stanga lor un sir de vagoane tip Komfortwagen.JPG
In stanga lor un sir de vagoane tip Komfortwagen. / Foto: LDH450HP


Asadar, cel putin teoretic aceste vagoane vor fi reparate sau modernizate. Depinde probabil de ceea ce vor hotara cei care le inspecteaza. Probabil unele vor fi doar reparate, pe cand altele vor fi modernizate. Imi aduc aminte de un plan pe care fostul Director CFR Calatori, Stefan Roseanu incepuse sa-l puna in aplicare acum ceva vreme, prin care vagoanele societatii urmau a fi reparate/reconditionate in unitatile proprii. Cel mai probabil, daca nu vor intra la Grivita S.A. vor ajunge la S.I.R.V. Titu. Cine stie... ?! :think:

Tin sa le multumesc pentru imaginile furnizate prietenilor mei LDH450HP, Vatmanu076 si bitter care imi va trimite sau va completa si el acest subiect cu imaginile sale.

In rest, mai avem o "multumire speciala" catre un revizor tehnic de vagoane din remiza Basarab, care a parasit locul de munca pentru a urca pe pasarela pietonala Prunariu si a ne lovi cu ciocanul din dotare... "Posteritatea" ii va multumi pentru acest "gest dragut". Un CFR-ist "adevarat"! :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite / scoase din uz / RK expirat.

Mesajde LDH450HP pe 08 Apr 2013, 20:05

Superb articol, Daniel! Felicitari!
"Să zicem: poate Dumnezeu există, poate nu există... Să cântărim câştigul sau paguba pe care le-am avea dacă spunem că Dumnezeu există. Sunt două posibilităţi: dacă câştigi, câştigi totul, dacă pierzi, nu pierzi nimic. Deci nu mai şovăi, pariază că El există!"
Blog: http://exitwebphoto.blogspot.ro/
Avatar utilizator
LDH450HP


Mesaje: 185
Membru din: 20 Ian 2011, 14:55
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite / scoase din uz / RK expirat.

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 08 Apr 2013, 20:24

In Obor au mai ramas cateva vagoane . Nu stiu ce soarta vor avea, dar in afara de acestea si de plugul de zapada gri, pe liniile ferate sufla vantul si la propriu si la figurat. Niciodata nu a fost atat de pustiu cum este acum!!!
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane parasite / scoase din uz / RK expirat.

Mesajde Daniel pe 09 Apr 2013, 14:21

Nu am mai fost demult pe la Obor, insa imi imaginez ca remiza de vagoane a ramas aproape goala. Daca aceste vagoane nu se vor taia, si vor fi doar reparate sau modernizate (in cel mai bun caz posibil) atunci vei vedea si alte vagoane acolo. E posibil, dupa cum au fost deja "sortate" vagoanele remizei Basarab, ca in locul acestora Basarabul sa cedeze catre Obor toate vagoanele tip Komfortwagen care sunt deja legate in garnituri separate pe liniile din Basarab. Ramane de vazut daca in locul celor retrase saptamana trecuta vor veni acestea. Asta daca nu cumva cineva s-a apucat iarasi de afaceri cu fier vechi de la CFR Calatori...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane parasite / scoase din uz / RK expirat.

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 09 Apr 2013, 23:10

Mie mi-a spus unu' din gara ca revizia din Obor s-a desfiintat. De aceea au fost prelungite trenurile Regio pana la Constanta. M-am uitat la vagoane si toate au modificata statia de domiciliu. La toate scrie Constanta. Ba mai nou, au fost introduse si etajatele 26-16 pe trenurile Bucuresti Obor si Constanta.
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Următorul

Înapoi la Discutii diverse / Various discussions

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki