Troleibuzele
Neoplan sunt fabricate la începutul aniilor
2000 și au circulat în
Lausanne,
Elveția doar câțiva ani, din cauză că
2 troleibuze au avut incidente asemănătoare la un interval destul de scurt
(unul a ars în depou iar celălalt în drum spre depou, din fericire fără călători). Au fost retrase din circulație și puse la licitație, au ajuns și printr-o curte de prin
Germania, tot la licitație, au ajuns și prin
București (!) chiar în depoul
Bujoreni (!) pentru ceva modificări cum ar fi, afișele pentru călători și instalațiile de aer condiționat. După ce au fost în teste pe la
Budapesta dar și
Ploiești, ambele orașe nu dădeau nici-un semn de achiziție. Deșii, ca să înnoiască parcul actual
RATP le-a cumpărat în anul
2010.
5901 actual al
Ploieștiului în teste la
Budapesta în anul
2007.
5908 în depoul
Bujoreni.
Și unul dintre troleibuzele care a ars în depoul din Elveția.transploiești.