CAF furnizează cele 24 de trenuri pentru Metrorex!!!

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 05 Feb 2016, 20:37

Am sa pun din nou filmul lui Andrei, deoarece se pare ca a existat o eroare undeva pe acel mesaj.



:mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Mihai Nicolae pe 08 Feb 2016, 00:20

Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 08 Feb 2016, 00:40

Felicitari pentru film! :clap: :clap: :clap: Am inteles ca maine vine si 1319 "Cibin" daca nu ma insel. Stii cumva si pe la ce ora? :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 08 Feb 2016, 12:52

1320-2320 Tismana a iesit din Grivita
20160208_124604_wm.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Andrei98 pe 08 Feb 2016, 20:38

Foarte interesant :clap: dar nu era vorba ca 1319 sa iasa azi?
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 08 Feb 2016, 22:56

Andrei98 scrie:Foarte interesant :clap: dar nu era vorba ca 1319 sa iasa azi?

Din cate am inteles, aceasta rama ar trebui sa soseasca din Spania
-----
Livrarea Ramei de Metrou CAF 1320-2320 Tismana
----
In Grivita :
20160208_124346.jpg

20160208_124401.jpg

In Gara de Nord :
20160208_140256.jpg

20160208_140649.jpg

20160208_141615.jpg

In Halta Berceni :
20160208_161037.jpg

In Popesti Leordeni :
CAF.jpg

20160208_165724.jpg

20160208_170403.jpg

Cuplat de LDH-ul Metrorex :
20160208_172117.jpg

20160208_172238.jpg

Boghiul + Placute
20160208_160915.jpg

20160208_160905.jpg

20160208_160859.jpg

Si un video :
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Mihai Nicolae pe 11 Feb 2016, 21:42

Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 11 Feb 2016, 22:45

Iesirea unui nou tren de metrou de la Grivita S.A. - prima parte.

Dupa cum am promis vin si cu un fotoreportaj al acelei dimineti ale zilei de 08.02.2016 cand un nou tren de metrou CAF a fost livrat de la Grivita S.A. catre Metrorex. Deja stiti cu totii ca este vorba de "Tismana" cu numarul de parc 1320 - 2320.

Am ajuns in jurul orelor 09:00 in zona pasarelei pietonale Prunariu ce supratraverseaza liniile grupei de formare a trenurilor de calatori din Grivita. O dimineata frumoasa de iarna, as putea spune chiar linistita. Undeva in capatul dinspre Bucuresti Nord al liniilor grupei de vagoane, stationeaza in asteptare, un tren special.

Masina 80-0317-0 a CFR Calatori si trenul special in grupa de formare de la Grivita.JPG
Masina 80-0317-0 a CFR Calatori si trenul special in grupa de formare de la Grivita. / Foto: Daniel


Masina 80-0317-0 a CFR Calatori (Depoul Ploiesti) are in spate un convoi format din 14 vagoane. Primele 6 sunt de tip Remms ce provin de la SNCF, iar intre ele doua vagoane speciale de transbordare tip Lns, dotate intr-un capat cu cuple automate pentru metrou si in celalalt cu aparate de legare cu carlig, standard. In jurul trenului, manevrantii asteapta semnalul de plecare. Undeva in spate, asteapta masina 60-1566-8 a Constantin Grup inchiriata de catre Rail Cargo Carrier, masina ce va duce trenul mai departe de liniile din Grivita.

Trenul s-a pus in miscare.JPG
Trenul s-a pus in miscare / Foto: Daniel


Este trecut de orele 09:41 si trenul se pune incet in miscare. Masina 80-0317-0 pufaie discret si trage dupa ea intreg convoiul catre poarta deschisa a atelierelor de la Grivita S.A. miscandu-se cu scartait de roti pe macazurile cu geometrii stranse. Vagoanele trenului trec prin fata noastra defiland ca intr-un spectacol al iesirii in scena a unei noi vedete: noul tren CAF pentru Metrorex.

Trenul se misca incet printre macazurile stranse.JPG
Trenul se misca incet printre macazurile stranse / Foto: Daniel


Primele trei vagoane Remms din convoi.JPG
Primele trei vagoane Remms din convoi. / Foto: Daniel


Boghiu Y25 al unui vagon Remms.JPG
Boghiu Y25 al unui vagon Remms / Foto: Daniel


Vagoanele tip Remms intra in "scena" primele. Primele sunt in numar de sase bucati, urmate de cele doua vagoane tip Lns, incadrate mai apoi de inca sase Remms-uri pe care manevrantii stau atenti si supravegheaza bunul mers al garniturii.

Vagon tip Lns pe osii independente pentru transbordare.JPG
Vagon tip Lns pe osii independente pentru transbordare. / Foto: Daniel


Cele doua vagoane Lns de transbordare.JPG
Cele doua vagoane Lns de transbordare. / Foto: Daniel


Cuple speciale automate de metrou.JPG
Cuple speciale automate de metrou. / Foto: Daniel


Este intersant de observat ca pe vagoanele platforma de transbordare tip Lns, au fost fixate niste contragreutati cilindrice (cam de 500mm diametru), probabil pentru echilibrare / balastare. Oricum, treaba devine interesanta si merita observata.

Contragreutati pentru balastarea vagonului.JPG
Contragreutati pentru balastarea vagonului. / Foto: Daniel


Din nou contragreutatile pe vagon.JPG
Din nou contragreutatile pe vagon. / Foto: Daniel


Urmatoarele sase vagoane Remms de dupa cele de transbordare.JPG
Urmatoarele sase vagoane Remms de dupa cele de transbordare / Foto: Daniel


Manevranti de la Grivita pe un vagon tip Remms.JPG
Manevranti de la Grivita pe un vagon tip Remms. / Foto: Daniel


Convoiul aluneca usor catre poarta Grivita S.A..JPG
Convoiul aluneca usor catre poarta Grivita S.A. / Foto: Daniel


Convoiul inainteaza catre Grivita in mai multe etape.jpg
Convoiul inainteaza catre Grivita in mai multe etape. / Foto: Daniel


Si se pierde in departare.JPG
Si se pierde in departare. / Foto: Daniel


Nu trece mult timp, si din spatele acestui tren, vine la fel de incet si masina 60-1566-8 ce urmareste indeaproape convoiul. Aceasta, dupa acelasi traseu sinuos printre macazurile stranse din Grivita, se opreste mai apoi in fata portii de intrare de la Grivita S.A. pentru ca mai apoi sa lase trenul in urma si sa rebruseze catre linia a doua a grupei de vagoane Grivita, undeva va avea de asteptat.

Din spate vine si masina 60-1566-8 a Constantin Grup inchiriata de Rail Cargo.JPG
Din spate vine si masina 60-1566-8 a Constantin Grup inchiriata de Rail Cargo. / Foto: Daniel


Si subtraverseaza celebra pasarela pietonala Prunariu.JPG
Si subtraverseaza celebra pasarela pietonala Prunariu. / Foto: Daniel


Intre timp, trenul este aproape intrat in incinta Grivita S.A. si 60-1566-8 incetineste, pentru a schimba directia de mers.

Aceasta inainteaza lent in urma convoiului.JPG
Aceasta inainteaza lent in urma convoiului. / Foto: Daniel


Trenul intra deja in incinta Grivita S.A. (fostele ateliere IMMR).JPG
Trenul intra deja in incinta Grivita S.A. (fostele ateliere IMMR). / Foto: Daniel


60-1566-8 insa rebruseaza in fata portii de la Grivita.JPG
60-1566-8 insa rebruseaza in fata portii de la Grivita. / Foto: Daniel


Alte etape din manevrarea trenului special.jpg
Alte etape din manevrarea trenului special. / Foto: Daniel


1566 se inscrie incet catre una din primele linii de la "parapet".JPG
1566 se inscrie incet catre una din primele linii de la "parapet". / Foto: Daniel


In jurul orelor 10:00 A.M. masina 60-1566-8 se opreste dincolo de pasarela, orpindu-si motoarele si asteptand iesirea noului metrou pentru a-l putea prelua si duce mai departe. E drept, ca va trebui sa astepte ceva timp. Din anumite informatii pe care le-am primit neoficial in acel moment, din motive independente de cineva anume, se intarziase cu scoaterea acestui tren si ora de plecare din Grivita a trebuit sa fie alta decat cea de care stiam. In plus, conform informatiilor ep care le aveam, din Grivita trebuia sa iasa rama CAF denumita "Cibin" cu numarul de parc 1319 - 2319.

Detaliu companie operatoare transport.JPG
Detaliu companie operatoare transport. / Foto: Daniel


Mecanicul si seful de tren de pe 60-1566-8 la datorie.JPG
Mecanicul si seful de tren de pe 60-1566-8 la datorie. / Foto: Daniel


Este aproape ora 10 fix si masina s-a oprit la a treia linie a grupei de formare.JPG
Este aproape ora 10 fix si masina s-a oprit la a treia linie a grupei de formare. / Foto: Daniel


Se pare ca au fost ceva probleme cu formarea trenului in incinta Grivita S.A. si mai avem de asteptat...

Sfarsitul primei parti.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Drakkar electric pe 13 Feb 2016, 12:35

Foarte frumos reportajul Daniel! Astept cu nerabdare continuarea. Pana acum nu am mai vazut vagoane de transbordare. Pentru mine e o noutate absoluta. :mrgreen:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 13 Feb 2016, 16:34

Multumesc pentru aprecieri. Astazi, vom merge mai departe:

Iesirea unui nou tren de metrou de la Grivita S.A. - ultima parte.

Orele 11:30 A.M. si inca e liniste. Masina 60-1566-8 si echipajul ei se afla in asteptare de ceva vreme.

Pe la orele 11.30 masina 80-0317-0 inca in asteptare.JPG
Pe la orele 11.30 masina 80-0317-0 inca in asteptare / Foto: Daniel


Dupa inca o ora, se pare ca trenul inca "refuza" sa iasa pe poarta fabricii, asta dupa ce in departare in incinta Grivita S.A. ceva manevre se produc si vedem pentru prima oara noul metrou in departare. Insa mai este mult de asteptat...

Pe la orele 12.18 se simte ceva miscare in curtea de la Grivita.JPG
Pe la orele 12.18 se simte ceva miscare in curtea de la Grivita / Foto: Daniel


Metroul apare in departare in incinta Grivita S.A..JPG
Metroul apare in departare in incinta Grivita S.A. / Foto: Daniel


Manevre in curtea Grivita S.A.jpg
Manevre in curtea Grivita S.A. / Foto: Daniel


Impreuna cu vlad, luam decizia de a o lua incet spre metrou, deoarece in mod sigur trenul va iesi catre dupa amiaza si pentur noi, timpul este deja limitat. Pe la orele 12:20, chiar cand sosise metroul nostru catre Basarab, telefonul suna si Vatmanu076 pe care l-am lasat cu Mihai Nicolae si Robert la Prunariu, ne cheama urgent ca iese CAF-ul.

Se fac niste manevre inainte de a fi scos afara.JPG
Se fac niste manevre inainte de a fi scos afara. / Foto: Daniel


In cateva minute, suntem din nou la pod. Iata ca "minunea" s-a produs: CAF-ul chiar iese pe poarta Grivita S.A.:

In sfarsit, iese.jpg
In sfarsit, iese! / Foto: Daniel


Ei bine, incepe spectacolul, deoarece un astfel de eveniment nu poate fi numit decat asa pentru orice pasionat:

12:40 - trenul incepe sa iasa pe poarta de la Grivita S.A. in timp ce noi cei adunati pe pasarela nu ne putem stapani emotia (sunt totusi cateva ore de cand asteptam ca "spectacolul" sa inceapa).

Convoiul se apropie incet.JPG
Convoiul se apropie incet. / Foto: Daniel


La iesire sunt cinci vagoane tip Remms.JPG
La iesire sunt cinci vagoane tip Remms. / Foto: Daniel


Trenul aluneaca usor catre liniile din grupa de fromare de la Grivita.JPG
Trenul aluneca usor catre liniile din grupa de formare de la Grivita. / Foto: Daniel


Vagonul Remms din capatul trenului cu manevrantii.JPG
Vagonul Remms din capatul trenului cu manevrantii. / Foto: Daniel


Primele vagoane ale trenului incep sa treaca pe sub pasarela.JPG
Primele vagoane ale trenului incep sa treaca pe sub pasarela. / Foto: Daniel


Noul metrou se apropie de noi.JPG
Noul metrou se apropie de noi. / Foto: Daniel


Ramanem, insa suprinsi, deoarce trebuia sa iasa, conform informatiilor pe care le aveam, rama "Cibin" cu numarul de parc 1319 - 2319... In locul ei, apare "Tismana" cu numerele de parc 1320 - 2320. Se zvoneste ca "Cibin" s-ar afla aproape gata finisata in incinta Grivita S.A. si isi pregateste aparitia undeva in decursul saptamanii viitoare. Ramane de vazut daca este asa.

Supriza - nu este rama 'Cibin' ci 'Tismana'.JPG
Supriza - nu este rama 'Cibin' ci 'Tismana' / Foto: Daniel


Se apropie si 'Tismana'.JPG
Se apropie si 'Tismana' / Foto: Daniel


Inaintarea e greoaie.JPG
Inaintarea e greoaie... / Foto: Daniel


Se pare ca de data asta trenul e impins de un alt LDH.JPG
Se pare ca de data asta trenul e impins de un alt LDH / Foto: Daniel


Trenul inainteaza catre liniile de dupa pasarela.JPG
Trenul inainteaza catre liniile de dupa pasarela. / Foto: Daniel


In celalalt capat inca sase vagoane Remms si un Lns de transbordare.JPG
In celalalt capat inca sase vagoane Remms si un Lns de transbordare. / Foto: Daniel


In timpul trecerii trenului pe sub pasarela Prunariu, am pus accentul pe anumite detalii, cel putin interesante, avand in vedere ca ocazia de a fotografia mai bine aceste rame de metrou este una destul de rara. Ca o paranteza, trenul special este acum impins de masina 80-0103-4. Probabil in incinta Grivita S.A. primele sase vagoane Remms au mai fost suplimentate cu inca patru de acelasi tip. De aceea se explica de ce la inceput s-a plecat cu masina 80-0317-8 si cu mai putine vagoane de acest tip.

De data aceasta trenul este impins de masina 80-0103-4.JPG
De data aceasta trenul este impins de masina 80-0103-4. / Foto: Daniel


Iata si postul 2 al 'Tismanei'.JPG
Iata si postul 2 al 'Tismanei' / Foto: Daniel


Cuple automate de metrou.JPG
Cuple automate de metrou. / Foto: Daniel


Cupla speciala automata de metrou.JPG
Cupla speciala automata de metrou. / Foto: Daniel


Convoiul trece pe sub pasarela Prunariu cu scartait usor de roti.JPG
Convoiul trece pe sub pasarela Prunariu cu scartait usor de roti. / Foto: Daniel


Usile sunt acoperite cu o folie protectoare pentru a le feri de praf.JPG
Usile sunt acoperite cu o folie protectoare pentru a le feri de praf. / Foto: Daniel


Etichetele producatorului ce insotesc acest tren.JPG
Etichetele producatorului ce insotesc acest tren. / Foto: Daniel


Detaliu boghiu motor.JPG
Detaliu boghiu motor. / Foto: Daniel


Convoiul trece pe sub pasarela Prunariu.JPG
Convoiul trece pe sub pasarela Prunariu. / Foto: Daniel


Un boghiu purtator.JPG
Un boghiu purtator. / Foto: Daniel


Detaliu pantograf.JPG
Detaliu pantograf. / Foto: Daniel


Vagoane din componenta noului metrou.JPG
Vagoane din componenta noului metrou. / Foto: Daniel


Vagonul 1320.JPG
Vagonul 1320. / Foto: Daniel


Un alt detaliu al vagonului 1320.JPG
Un alt detaliu al vagonului 1320. / Foto: Daniel


Si celalalt Lns de transbordare.JPG
Si celalalt Lns de transbordare. / Foto: Daniel


Orele 12:51. Trenul se opreste la linia 2 a grupei de vagoane Grivita. De aici, convoiul va fi legat la masina 80-0317-0 si va ajunge in Gara de Nord, de unde va rebrusa catre Chiajna si mai departe pana la halta Berceni, de unde a facut jonctiunea cu LDH-ul celor de la Metrorex si dupa cum deja ati observat, a intrat in Depoul Berceni, de unde ieri a si iesit in probe. Aici se termina si aceasta cronica ilustrata a orelor pe parcursul carora, cel mai nou tren de metrou din acest moment al Metrorex, a vazut "lumina zilei" si a fost vazut de obiectivele noastre foto.

Trenul intra in linie dreapta.JPG
Trenul intra in linie dreapta. / Foto: Daniel


Postul 1 al Tismanei.JPG
Postul 1 al Tismanei. / Foto: Daniel


Convoiul se opreste la linia 2. Pe linia vecina 3, 60-1566-8 asteapta sa se cupleze la tren.JPG
Convoiul se opreste la linia 2. Pe linia vecina 3, 60-1566-8 asteapta sa se cupleze la tren. / Foto: Daniel


La orele 12.51 trenul s-a oprit in Grivita si asteapta sa se cupleze cu 60-1566-8 pentru a ajunge in Gara de Nord, mai apoi in Berceni.JPG
La orele 12.51 trenul s-a oprit in Grivita si asteapta sa se cupleze cu 60-1566-8 pentru a ajunge in Gara de Nord, mai apoi in Berceni. / Foto: Daniel


Aici se incheie si aceasta scurta poveste care sper ca v-a placut. ;)

Sfarsitul ultimei parti.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 13 Feb 2016, 17:50

1319-2319 Cibin in urma cu cateva ore
Sursa - Facebook
12699196_568338700002183_1414161163_o_wm.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2016, 20:23

Iata ca luni, 15 februarie 2016, si-a facut aparitia la linina 2 din statia terminus Bucuresti Nord si mult asteptata "Cibin" cu numarul de parc 1319 - 2319. Imi cer scuze ca nu am putut posta imaginile pana astazi, dar am avut si alte treburi de facut. Enjoy! ;)

Rama 'Cibin' 1319 2319.jpg
Foto: Daniel


'Cibin' la linia 2 a Bucuresti Nord pe 15 februarie 2016.jpg
Foto: Daniel


Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor - sunt luate cu telefonul. M-am nimerit intimplator prin Nord si nu am avut aparatul foto cu mine. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 29 Feb 2016, 08:41

1321-2321 Nera se pregateste sa plece din Atelierele Grivita, zilele urmatoare
Sursa - FACEBOOK.COM
FB_IMG_1456727815892.jpg

FB_IMG_1456727799307.jpg

FB_IMG_1456727801891.jpg

FB_IMG_1456727811145.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 03 Mar 2016, 14:36

Astăzi a iesit 1321-2321 Nera, mai multe poze pe seara
20160303_135608_38259_wm.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 03 Mar 2016, 17:30

Vin si eu cu niste poze de astazi. In zilele urmatoare si un filmulet. In jurul orelor 14:00 un tren de marfa impins de masina 60-1564-8 a o.t.f. Railcargo Romania, aduce la peroanele statiei Bucuresti Nord (Gr. A) cel mai nou tren de metrou CAF asamblat la Grivita S.A. pentru Metrorex. Fara prea multe comentarii, va las sa urmariti sper eu in premiera, imagini proaspete cu rama 1321 - 1321 "Nera" sosita la Bucuresti Nord, de unde a plecat mai departe catre statia c.f. Berceni pentru a fi introdusa mai departe in Depoul Berceni al Metrorex.

Dinspre Grivita soseste 1321 Nera.JPG
Foto: Daniel


Intra in Bucuresti Nord Gr. A.JPG
Foto: Daniel


Nera se indreapta catre peroanele Garii de Nord.JPG
Foto: Daniel


Trenul e remorcat de masina 60-1546-8.JPG
Foto: Daniel


60-1546-8 a Constantin Grup la linia 6 Bucuresti Nord.JPG
Foto: Daniel


1321 Nera la linia 6.JPG
Foto: Daniel


Convoiul asteapta semnal de iesire din Nord.JPG
Foto: Daniel


1321 2321 la linia 6 Bucuresti Nord.JPG
Foto: Daniel


Vagonul de transbordare tip Lfls.JPG
Foto: Daniel


Cuple automate metrou.JPG
Foto: Daniel


Detaliu cupla automata.JPG
Foto: Daniel


Detaliu sistem cuplare vagon de transbordare.JPG
Foto: Daniel


Detaliu cabluri electrice si cupla automata.JPG
Foto: Daniel


Detaliu boghiu rama CAF.JPG
Foto: Daniel


Detaliu roata a unei osii extreme boghiu.JPG
Foto: Daniel
.

Detaliu cutie de osie, cilindru de aer, suspensii.JPG
Foto: Daniel


Cabluri electrice si de comanda.JPG
Foto: Daniel


Placuta fabricant.JPG
Foto: Daniel


Placuta operator de transport.JPG
Foto: Daniel


Panorama a unui boghiu.JPG
Foto: Daniel


Detaliu instalatii electrice.JPG
Foto: Daniel


Cutii pentru bateriile de acumulatori.JPG
Foto: Daniel


Burudfuri de intercomunicatie.JPG
Foto: Daniel


Etichete tren.JPG
Foto: Daniel
3

Patru din unitatile ramei Nera.JPG
Foto: Daniel


Trenul depaseste semnalul de iesire catre linia de centura.JPG
Foto: Daniel


Pasionati si experti 'vaneaza' trenul.JPG
Foto: Daniel


La final, un instantaneu cu amicul nostru Mihai Nicolae si Nera care se duce incet, incet catre Berceni.

...Mihai Nicolae alearga dupa Nera.JPG
Foto: Daniel


;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 16 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 03 Mar 2016, 19:05

Alte poze cu 1321-2321 Nera
20160303_135608_82686_wm.jpg

20160303_140051_wm.jpg

20160303_140644_wm.jpg

20160303_141025_44697_wm.jpg

Boghiul
20160303_140442_wm.jpg

20160303_140952_wm.jpg

Pe acest tren a fost montată o camera de supraveghere, ca sa numai fie vandalizat
20160303_140158_wm.jpg

20160303_140153_wm.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 03 Mar 2016, 22:36

Am observat si eu ca s-au montat camere Go Pro pe ele si am inteles ca s-a facut asta pentru ca domnul "Hust" sau "Freyutz" aka George Alexandru, are si el un fix: sa dea cu spray-ul pe CAF-urile noi-noute. Se mai si lauda pe diferite sit-uri dupa "grozaviile" pe care le face. Va oferim in premiera si in exclusivitate niste imagini in acest sens:

1.jpg

2.jpg

3.jpg


Si marele artist ce semneaza "Hust" - o fi vreun Salvador Dali contemporan dar nu-i vad mustatile. :lol:

Freyutz.jpg
Sursa: Facebook.com


Macar de azi inainte nu vom mai vedea asemena capodopere horror pe CAF-uri. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 04 Mar 2016, 08:14

Două filmări cu CAF-ul 1321-2321 Nera

Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Mihai Nicolae pe 04 Mar 2016, 09:07

Trenul 1321-2321 NERA

IMG_4947_wm.jpg
Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Andrei98 pe 04 Mar 2016, 09:38

Iata si de la mine cateva imagini de ieri din Gara de Nord cu rama de metrou CAF 1321-2321 "Nera"
IMG_20160303_135642.jpg

IMG_20160303_135644.jpg

IMG_20160303_135731.jpg

IMG_20160303_135734.jpg

IMG_20160303_140121_20160303171908877.jpg

IMG_20160303_135922.jpg
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Mihai Nicolae pe 04 Mar 2016, 20:24

Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 04 Mar 2016, 21:56

Astazi in mare "taina" a mai iesit din Grivita S.A. si rama "Putna" cu numarul de parc 1322 - 2322. Va reproduc o imagine urcata azi pe Facebook. Autor: Stefan Dache.

1322 - 2322 Putna.jpg
Sursa: Facebook


Din alte informatii in Depoul Berceni al Metrorex nu ar fi intrat insa acest tren. Oficial inca nu a intrat in incinta Berceniului si nici in teste la Metrorex. Se poate sa fi fost scos doar pentru ceva probe si retras apoi in Grivita S.A. Ramane de vazut. :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Vatmanu076 pe 04 Mar 2016, 22:58

Informatie de ultima ora : 1322-2322 Putna a ajuns in jurul orei 18 in Depoul Berceni
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde DolTu pe 05 Mar 2016, 00:40

Vad ca la-ti deconspirat pe Hust,pot face si eu o deconspirare pe acest forum?Multumesc frumos!
DolTu


Mesaje: 4
Membru din: 08 Mar 2015, 16:42

Re: CAF furnizează cele 24 metrouri pentru Metrorex

Mesajde Daniel pe 05 Mar 2016, 01:10

Bre, nu stiu cine esti si ce hram porti, insa dupa cum vezi la ora asta nu dorm. :mrgreen: Stai calm ca nu te banez. Ti-ai luat-o mai demult, insa cel pe care-l deconspiri, pentru ca are niste carente de educatie destul de mari, nu mai merita sa fie "acoperit" de mine. Si ca sa vobesc pe limba lui de "localist" sau ce-o mai fi (ca prin balariile de la fabrica de zahar cam sufla vantul si "Dispozitor" presupun ca nu mai e), impotriva si in ciuda "Regulamentului" am terminat compunerea trenului, dar refuz sa-l mai acopar in ambele capete. :lol: Un singur "disc" ajunge! :mrgreen: Sorry dar nu am mai asteptat personalul de vagoane si am ridicat unul. De data asta nu mai respect nicio prevedere din PTE. ;)

Eu zic sa astepti cu "deconspirarea" ca aici suntem la alt subiect, nu la "idemei" deghizati pe forumuri. Ca sa-ti fac pe plac si sa nu crezi ca te voi arunca de pe forum (ca pana la urma nu ai omorat pe nimeni) iti dau si eu un semnal de "imbrancire" pentru vagonul tau cu cashcheta rosie si "polonic" de culoare verde, ca sa te simti bine. Am sa ti-l prezint pe "novice" si fac pariu ca nu stiai cum isi mai zice acum. Daca vrei continuam pe PM ca nu sunt "novice" si la noi pe forum "te lasa sistemul". :lol:

TOR is for deep web only Boss!.jpg


"Gata, eu m-am oprit. :obscene-drinkingcheers: " - revenim la metroaiele noastre, ce zici? :shhh: :orcs-cheers:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

AnteriorUrmătorul

ÃŽnapoi la METROU

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki