Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Vatmanu076 pe 29 Ian 2013, 09:27

Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe: Guvernul Ponta nu a a destui bani pentru 2013

Lucrările la Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei-Universitate riscă să fie încetinite, sau chiar oprite, pentru că proiectul de buget de investiţii alocat Metrorex pentru anul 2013 nu prevede destui bani pentru acest proiect. Riscurile asociate acestei subfinanţări sunt considerabile: pe lângă întârzierea sau suspendarea lucrărilor şi prelungirea restricţiilor rutiere din Drumul Taberei, "cârtiţele" uriaşe care urmează să sape tunelurile metroului riscă să rămână blocate în subteran, lucru care va duce la creşterea costurilor lucrării.
Pentru anul 2013 au fost alocate de la bugetul de stat 200 de milioane de lei pentru proiectul construcţiei liniei de metrou Drumul Taberei-Universitate, dintre care 100 de milioane de lei arierate aferente plăţii datoriilor din 2012, cand de asemenea bugetul pentru lucrările la metroul din Drumul Taberei a fost redus la 178 milioane lei de la 360 milioane lei, printr-o rectificare bugetară. În plus, cu prilejul acelei rectificări, cheltuielile estimate pentru 2013 creşteau de la 300 la 500 de milioane de lei.

"Nealocarea sumelor de bani necesare dezvoltării reţelei de metrou din Bucureşti pe proiectele care sunt în curs de execuţie pune în pericol activitatea şi creează condiţiile pentru ca sute de oameni care lucrează pe aceste şantiere să rămână fără locuri de muncă (...) în prezent pe şantierul din Drumul Taberei şi cel din Bucureştii Noi lucrează câteva mii de oameni în Bucureşti", a declarat fostul director general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, în cadrul unei conferinţe de presă.

El a precizat că peste 500 de milioane de lei ar fi necesari pentru continuarea în ritmul stabilit a lucrărilor la tronsonul Drumul Taberei - Eroilor şi că a depus un amendament la proiectul de buget referitor la acest fapt.
În proiectul de buget, estimările pentru anul 2014 sunt chiar mai mici decât cele din acest an. Astfel, pentru anul 2014 se estimează a fi alocaţi 65 de milioane de lei, iar pentru anul 2015 se estimează suma de peste 300 de milioane de lei.

"Nu putem discuta nimic în acest moment, trebuie să aşteptăm ca bugetul să fie aprobat. Nu cred că se poate întâmpla aşa ceva, toată lumea cunoaşte importanţa acestui proiect.", a declarat pentru B365.ro Aurel Radu, directorul general al Metrorex. Acesta a refuzat să facă precizări cu privire la felul în care ar evolua lucrările în condiţiile unei eventuale subfinanţări.

Oprirea temporară a lucrărilor va amâna termenul de finalizare anunţat iniţial pentru anul 2015, iar disconfortul şi restricţiile de trafic provocate de şantierele din Drumul Taberei se pot prelungi pe o perioadă nedeterminată.

Lipsa de finanţare a lucrărilor aduce după sine nu doar sistarea lucrărilor, ci şi posibilitatea creşterii costurilor acestora. Astfel, începerea săpăturilor pentru tunelurile traseului de metrou dintre Valea Ialomiţei şi Eroilor nu vor putea începe până când structura staţiilor nu va fi finalizată. Astfel, cârtiţele care vor săpa aceste tunele, botezate Filofteia şi Varvara de Patriarhul Daniel, nu pot fi puse în funcţiune şi riscă să stea "parcate" în subteran, pe o chirie considerabilă, ca şi alte utilaje necesare lucrării.

"Sustin cu toata convingerea trecerea metroului de la Ministerul Transporturilor la Primaria Capitalei, guvernul asigurand in continuare subventia si finantarea proiectelor deja incepute" a declarat premierul Victor Ponta în cursul zilei de vineri, 25 ianuarie, cu privire la subfinanţarea în bugetul pe 2013 a lucrărilor la noua reţea de metrou din Drumul Taberei.

Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat în cursul zilei de luni, 28 ianuarie, că bugetul Metrorex, va fi suplimentat la rectificare daca sumele alocate prin buget vor fi cheltuite. "Daca vom cheltui toate sumele alocate prin acest buget, respectiv 266 milioane lei, pentru magistrala Drumul Taberei - Universitate - Panteliom, magistrala catre Otopeni si magistrala Parc Bazilescu - Straulesti, am primit promisiuni din partea premierului si a domnului Voinea (ministrul pentru buget - n.r.) ca vom primi sume suplimentare la rectificare astfel incat lucrarile sa nu fie stopate", a spus Fenechiu, care a prezentat bugetul Ministerului în fața comisiilor reunite ale Parlamentului.

Bugetul alocat Ministerului Transporturilor în 2013 a fost avizat în forma transmisă inițial de Guvern, niciun amendament nu a fost adoptat.

În proiectul de buget pentru anul 2013, pentru Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon este prevăzută finalizarea lucrărilor de structură la staţia şi depoul Valea Ialomiţei şi finalizarea documentaţiilor de proiectare şi achiziţie pentru lucrările de structură al esecţiunii Eroilor-Piaţa Iancului. De asemenea, este prevăzută finalizarea documentaţiilor de proiectare şi achiziţie pentru lucrările de structură ale M6 - legătura cu Aeroportul Henri Coandă, dar şi "lucrări de structura, echipare si dotare pentru punerea în funcţiune cu călători pe tronsonul Parc Bazilescu – Lac Straulesti".

sursa b365.realitatea.net
metrou.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2442
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: R.A.T.B.

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Daniel pe 29 Ian 2013, 13:23

Apai de unde sa mai scoata bani cand nu mai exista locuri de munca, urmeaza sa mai dispara alte cateva zeci de mii de locuri de munca, si uite asa Guvernul nu va mai incasa mai nimic din impozite. Numai sa fii nebun sa crezi ca mai exista bani si pentru altcineva decat jmenuri. :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Marian Andrei pe 10 Apr 2013, 19:05

Momentan fondurile disponibile sunt folosite exclusiv pentru zona depoului si statiei Valea Ialomitei precum si a racordului cu Romancierilor, unde sunt lucrari cu sapatura deschisa care implica anumite riscuri pentru cladirile din zona daca nu se lucreaza conform graficului.

Cateva imagini cu zona depoului si prima imagine cu planseul superior al racordului spre Romancierilor.

DSC_0954.JPG


DSC_0953.JPG


DSC_0952.JPG
Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Daniel pe 11 Apr 2013, 11:56

Ar fi de dorit ca aceasta magistrala sa se realizeze. Nu de alta, dar tot traficul din zona Drumul Taberei a fost dat peste cap si acest lucru va ramane o mare problema in urmatorii ani. Felicitari Mariane pentru imagini! Astept cu nerabdare si altele! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Marian Andrei pe 09 Iul 2013, 19:18

Un update ca vad ca nu prea se scrie pe acest subiect - inafara de zona depoului Valea Ialomitei, a racordului Valea Ialomitei - Romancierilor si a statiei Favorit, in restul punctelor de lucru se lucreaza in regim de criza, lucrari foarte lente cu numar redus de muncitori, bugetul este foarte redus iar autoritatile abia se misca in realizarea documentatiei pentru inceperea finantarii cu fonduri POS-T.

Zona depoului Valea Ialomitei si a racordului cu Romancierilor azi...

DSC_6825.JPG


DSC_6837.JPG


DSC_6843.JPG
Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Marian Andrei pe 09 Iul 2013, 19:20

Si tot de azi, statia Favorit unde se excaveaza si se pregateste planseul secundar al statiei. Este a doua statie a magistralei unde se excaveaza, desi in mod normal cu finantarea programata initial, TBMul trebuia sa fie deja trecut de aceasta statie.

DSC_6891.JPG


DSC_6880.JPG
Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Daniel pe 10 Iul 2013, 13:45

Apropos de problema finantarii, pentru ca tu esti mai in masura sa-mi raspunzi: cam cu cat timp sunt decalate lucrarile din acest motiv? Adica, daca lucrarea ar fi fost finantata corespunzator in cat timp ar fi fost gata acest tronson, si in cat timp se preconizeaza terminarea lucrarilor cu actuala finantare?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Marian Andrei pe 10 Iul 2013, 14:56

In mod normal lucrarea actuala (structura M5 Eroilor 2 - Drumul Taberei) trebuia finalizata in vara anului 2014. In situatia din prezent mai devreme de vara anului 2015 este greu ca lucrarile sa fie finalizate. Acum TBMurile trebuiau sa depaseasca deja statia Favorit. Dupa finalizarea lucrarilor de structura va fi un nou contract - licitatie pentru punerea in functiune (adica montarea sinelor, alimentare electrica, finisaje statii) care nici nu a fost atribuit inca, deci ca o parere personala mai repede de vara anului 2017 nu cred ca vom merge cu metroul pe acest tronson.
Sunt sanse ca lucrarile sa se mai dezmorteasca in ultimele 5 luni ale acestui an.
Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Daniel pe 12 Iul 2013, 22:33

Si de restul magistralei catre Pantelimon se mai stie ceva? Presupun ca va fi gata prin 2027, daca in 2017 e gata jumatatea vestica a viitoarei M5.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Daniel pe 25 Sep 2013, 19:59

Conform unei stiri publicate azi pe Mediafax.ro:

"Tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate va fi pus în funcţiune în 2016, cu o întârziere de un an, a anunţat premierul Ponta, adăugând că îi pare "groaznic de rău" pentru locuitorii din cartierul Drumul Taberei, dar spunând că probleme de trafic la construcţia metroului apar în toate ţările."

Detalii pe Mediafax.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Marian Andrei pe 25 Sep 2013, 22:59

Primul TBM lucreaza de aproximativ o saptamana, urmeaza ca din weekend sa inceapa lucrul la capacitate maxima.
Problema este ca lucrarile actuale vizeaza doar structura si tunelele, pentru punerea in functiune a magistralei mai este nevoie de o licitatie pentru linii, automatizari si finisaje dar si de o licitatie pentru trenuri, pana nu au loc acestea nu poate exista in termen clar de punere in functiune, mai ales ca ambele sunt de lunga durata.

Un montaj cu filme realizate in ultima saptamana cu utilajul in lucru.

Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou riscă să înghețe

Mesajde Marian Andrei pe 08 Noi 2013, 14:22

Primul TBM a finalizat tunelul dintre Academia Militara si Orizont (530m), astazi ajungand in statia Orizont. Al doilea porneste in scurt timp. TBMul de la Orizont va pleca spre Favorit in aproximativ doua saptamani.

DSC_7191.JPG


DSC_7176.JPG


DSC_7132.JPG


Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 09 Noi 2013, 16:41

Felicitari Mariane! :clap: :clap: :clap: Ce inseamna tehnologia frate. O chestie extraordinara cu masinariile astea. Am citit intr-o stire de pe Adevarul.ro cum ca actualul director al Metrorex e suparat pe Astaldi pentru ca nu ar fi pornit si celalalt TBM.

Citez: "Deşi mai există un alt utilaj TBM care ar putea fora, Sfânta Filofteia, acesta nu a fost pus încă în funcţiune, dar se preconizează că va fi pornit în următoarea perioadă. Aurel Radu, directorul Metrorex, a declarat că nu cunoaşte motivele pentru care cea de-a doua cârtiţă nu funcţionează şi că este nemulţumit de faptul că pe şantier nu sunt mai mulţi oameni. Totodată, acesta a precizat că nu doar constructorii sunt de vină, ci că vina se împarte pe jumătate: o parte la Metrorex, o parte la constructori. Mario Masci, manager de TBM al Astaldi, a explicat că cele două utilaje nu pot fora simultan la o distanţă mică între ele, precizând că cea de-a doua cârtiţă va porni după ce primul utilaj se va îndepărta suficient." Sursa: Adevarul.ro

Din ce stii tu, cam care e adevarul?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Marian Andrei pe 09 Noi 2013, 19:27

Nu poti sa ceri prea multe de la cei care vorbesc doar ca sa mai bage o incendiara prin presa.
Ca sa mearga simultan trebuie sa existe o distanta de minim 150 m intre cele doua utilaje, pentru ca in timp ce lucreaza exista inevitabil tasari ale solului si vibratii, care conteaza, chiar daca sunt infime si in limitele normale. Astfel inca de la inceputul proiectului planificarea a spus sa nu lucreze in paralel utilajele, astfel mereu Varvara va fi la o statie distanta fata de Filofteia.
Acum avem cei 539m ai primului tunel intre AM - Orizont finalizati de Varvara care se translateaza prin statia Orizont pentru a pleca spre Favorit in aproximativ 2-3 saptamani. Filofteia urmeaza sa porneasca de la AM in maxim doua saptamani.

De asemenea la ora actuala inafara de AM, structura este finalizata la Orizont si Favorit urmand ca luna viitoare sa fie gata si Tudor Vladimirescu unde se excaveaza intens la nivelul peronului.
O imagine de ieri de la Favorit, partea dinspre Orizont, unde echipele betonau o portiune de radier, in fundal se observa si zona care va fi patrunsa de Varvara la mijlocul lunii decembrie.

DSC_7233.JPG
Avatar utilizator
Marian Andrei


Mesaje: 59
Membru din: 11 Mar 2013, 19:46

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 29 Sep 2015, 20:37

De ceva vreme nu s-a mai scris pe la acest subiect, si ne-am multumit mai mult cu ceea ce s-a scris prin presa. Dupa cum stiti, lucrarile la M5 sunt in toi, multe din statiile viitoarei linii fiind inca in constructie. Poate cea mai spectaculoasa din punctul meu de vedere este viitoarea statie Eroilor 2.

Din ce am observat s-au executat si peretii mulati, se sapa intr-o veselie si cu mai putin de doua saptamani in urma s-au forat si ultimii piloti de diametru mare de catre firma portugheza Terratest.

Utilaj de forat piloti in tehnologie CFA la Eroilor 2.jpg
Foto: Daniel


Insa, putini dintre voi stiu ca noua statie de metrou va veni oarecum perpendicular pe sub actuala statie Eroilor. Ei bine, pentru ca celebrul TBM sa intre pe sub Eroilor si sa continue tunelul catre viitorul tronson ce va continua catre Pantelimon, proiectantul si constructorii s-au lovit de o problema destul de mare: depozitele cuaternare pleistocen – holocene ale Platformei Moesice. Printre ele, marne, argile intermediare si mult loess. Ori asta inseamna un sol instabil... Asadar, trebuia gasita o solutie pentru consolidarea terenului prin care se va sapa tunelul de metrou, mai ales ca pe malul Dambovitei avem de-a face cu terenuri destul de slabe de fundare, care necesita o solutie de consolidare.

Instalatie a firmei Sonaco pentru injectii de consolidare la Eroilor.jpg
Foto: Daniel


Asadar in urma cu ceva vreme, o echipa a unei companii straine, a decis sa aleaga solutia injectarii cu un lapte de ciment special cu silicon. Mai precis, un fel de "apa" cu nanoparticule de Siliciu, furnizata de catre compania germana BASF. Zis si facut... S-a folosit o instalatie pentru injectii de consolidare, a firmei Sonaco, dotata cu un agitator si cam toate cele necesare. Tehnica folosita a fost cea de "grouting" cu tuburi cu manseta sau TAM. Nu intru in detalii tehnice, deoarece multi nu le cunosc si nu are rost sa intru aici in probleme de geotehnica. Presupun ca solutia folosita a fost ce similara cu celebrul SILACSOL folosita de Trevi, si care a dat rezultate bune in tufuri.

Se pare ca la ultimele teste, consolidarea terenului prin injectie cu aceasta solutie de la BASF nu a dat roade. Undeva in zona stratelor de Mostistea (nisipuri) solutia respectiva nu a facut priza, deci consolidarea nu a reusit... Sunt curios ce alte solutii se vor gasi pentru rezolvarea acestei probleme. Ramane de vazut... :whistle:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Mihai Nicolae pe 12 Dec 2016, 21:28

Tunelul de legatura intre M1 si M5 a fost spart!!! :)

15390731_1789506607968904_4826754030519244427_n.jpg
Mihai Nicolae


Mesaje: 458
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 16 Dec 2016, 17:44

Alte imagini din zona mai ai?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Mihai Nicolae pe 16 Dec 2016, 22:23

Nu!
Mihai Nicolae


Mesaje: 458
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Vatmanu076 pe 25 Noi 2017, 22:47

Noutăți de pe Magistrala Drumul Taberei - Eroilor !
23795119_1511678488887768_5269534386180659513_n.jpg

23795738_1511678492221101_6213760613431857950_n.jpg

23905558_1511678495554434_623358190908472050_n.jpg


Sursa - București 21
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2442
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: R.A.T.B.

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 30 Noi 2017, 22:01

Va spun eu care sunt "noutatile"... racordul M5 Taberei are restante vreo doua CV interstatie la care nu se lucreaza. Este vorba de CV Eroilor-Academia Militara la nivel de coloane forate finalizate si CV DT34-Parc DT la nivelul vreo 5 coloane forate si lucru suspendat pana isi muta cablurile Romtrollicom (adica probabil never).
Mai este si CV Romancierilor-Valea Argesului unde au fost ceva probleme cu panza freatica si s-a stagnat vreo luna pana s-au mai facut doua epuismente.

Sunt curios daca se vor apuca sa monteze cale de rulare prin portiunile de tunel care trebuiesc "dezvirginate" cu cele 3 centrale de ventilare. :twisted:
133 313


Mesaje: 37
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 02 Dec 2017, 17:10

Despre calitatea proasta a lucarilor geotehnice la aceasta magistrala am mai vorbit si eu cu multa vreme in urma. In opinia mea din multe puncte de vedere este cel mai mare fiasco din istoria metroului bucurestean.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 03 Dec 2017, 00:15

Nu, sa nu exageram, per ansablu executia tunelelor a fost cu mult peste ce dezastru facea scutul semimecanizat de pe vremea ailalta (cine vrea sa analizeze dezastrul de la scutul semimecanizat pe viu mai are la dispozitie un loc in Bucuresti unde nu s-a facut corectie la suprafata dupa trecerea scutului, e vorba de Sos. Garii Catelu, mai exact toata soseaua este perfect plana mai putin zona subtraversata de metrou, vizibila si din satelit). Tasarile la M5 sunt neglijabile, cu exceptia incidentului de la Eroilor, unde s-a facut un compromis tampit (adica nesuspendarea circulatiei de suprafata desi lucrarile cam necesitau si spatiul respectiv).
Si fata de galerie in sapatura continua deschisa nu mai vorbesc.

Strict referitor la M5, unde s-a vrut s-a lucrat foarte frumos, au fost coloane forate impecabile, au fost panouri PM perfecte, cand a intrat raca politica si austeritatea pe fir a scazut instant calitatea. Dupa aia s-a dus tot intr-o lalaiala, ca fiecare a vrut sa lipeasca cinuga in parul celuilalt. Singura magarie este risipa mare de bani pe solutia "tramvai subteran" si prostia aia cu derivatia spre depou executata in galerie denivelat cu tunelele, la VI trebuia sa fie depou si atat, cu acces in cale simpla, nu dubla, solutie clasica perfect functionala la Pantelimon . A mai fost si manareala cu PSS si toata statia RD care trebuia sa fie sub bulevard, nu sub strada RD, ca doar nu ne intoarcem cu metroul pe sub Ghencea pana la Unirii.
133 313


Mesaje: 37
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 03 Dec 2017, 01:28

Hai ca mai aiurea decat la Eroilor unde au incercat un jet grouting esuat lamentabil, nu am mai auzit. Mai bine inghetau solul cum au facutara ai nostri acum vreo 40 de ani.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 04 Dec 2017, 22:52

Poi tocmai am specificat mai sus, la Eroilor s-a facut un compromis cu toata lumea si evident a iesit un spanac. Nu s-a dat avizul pentru inchiderea suprafetei de tot, s-a deviat traficul succesiv pentru toate lucrarile de mutare edilitare, jetgrouting s-a facut absolut insuficient, ca n-a fost loc. Era spanacul ala de parcare plina de masini de politie in "buzunarul" ala de pe dreapta cum te duci spre intersectia cu Elefterie si probabil ca aia nici n-au vrut sa auda de inchiderea strazii. :evil: Iete ca strada tot s-a inchis pana la urma si cu deranj suplimentar inutil. :evil:
Acolo la intrarea in Eroilor e si ca dreaq, ca tunele se apropie unul de altul si un TBM a intrat cumva la unghi pe peretele mulat, ca nu prea avea altfel cum. S-au forat doua siruri de piloti plastici (adica numai beton, fara fier) lipit de peretele fronton in exterior tocmai in ideea sa faca etansare, dar n-a functionat.
Apoi la al doilea au facut ce trebuia de la inceput, "camera barica", dar fara camera si fara barica. :mrgreen: Adica o incinta speciala de primire/receptie a TBM in interiorurl galeriei, compusa din... un imens bloc de beton.

Altele sunt pacatele la M5, nu micile esecuri rezolvate in timp util. Sunt pacate mari, soldate cu moartea unor imm-uri. Si partea cea mai grava este ca din tot spanacul n-a castigat nimeni exact, cam toata lumea doar a pierdut, bani, timp mai ales, nervi si... iar bani.. :evil:
Ca s-o spun pe sleau... a fost un "plan" cam pe un deceniu, toata suflarea din constructii trebuia sa lucreze numai pe la autostrazi si metrou, numai la anumite firme, fara scrupule ce firme mici se inchid si ce s-a investit in ele, bani, ani din viata, economii de o viata, generatii... Well... s-a ignorat vointa omului simplu. Mess people's s*it up and they will do the same to you.
133 313


Mesaje: 37
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 05 Dec 2017, 11:35

Oke. Intrebarea e cand se va termina Magistrala 5?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9581
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Următorul

Înapoi la METROU

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki