LINIE RUPTA LA METROU!!!

LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 17 Iul 2014, 18:33

In urma cu mai putin de 20 de minute (in jurul orelor 19:00) pe Magistrala 2 intre statiile Piata Romana si Universitate, dupa trecerea unei rame de metrou CAF linia a cedat. Incidentul s-a petrecut la iesirea din statia Romana catre Universitate, dupa trecerea trenului. Din primele relatari de la fata locului a unuia dintre pasagerii ce a observat evenimentul in statia Romana, se pare ca o traversa ar fi cedat sub greutatea noilor rame de metrou urmata de desprinderea unui bulon ce a afectat linia pe portiunea mentionata.

Fotografie2741_001.jpg
Imagine de arhiva cu titlu de ilustratie: Vatmanu076


In acest moment o drezina de interventie este prezenta in zona statiei Piata Romana pentru remedierea defectiunii. Metrorex a luat decizia de a circula pe un singur fir in regim "pendul" intre statiile: Universitate si Piata Romana, Piata Romana si Pipera, Piata Unirii 2 si Berceni. Accidentul nu s-a soldat cu victime.

Vom reveni cu amanunte in orele urmatoare.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde vlad pe 17 Iul 2014, 22:14

Acestea nu sunt relatariile unui calator care a vazut, sunt relatariile unui angajat al Metrorex SA
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 17 Iul 2014, 22:36

Informatia o am de la tine in timp ce te aflai in metrou. Trebuia sa imi precizezi ca ai auzit de la cineva.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde vlad pe 18 Iul 2014, 00:23

Mai pe scurt sa se inteleeaga.
Dezastrul a fost produs intre statiile Universitate si Romana, sub greutatea unui metrou CAF* a crapat o traversa, un bulon de sustinere a traversei a "alunecat" iar linia s-a rupt bulonul fiind aproape de joata de despartire. Traficul va fi inarziat pe M2 pana la sfarsitul programului comercial, iar angajatii de la ateliere si infrastructura vor monta o noua linie de metrou pe o portiune de aproximativ 75-100m .

*Greutatea unui BM: Greutatea la plin 400 pers( aprox 80kg/pers=32Tone): 197,5 tone(6 vagoane)216 locuri/scaune,964 locuri/piciare 4pers/mp
*Greutatea unui CAF: Greutatea la Plin 400 pers( Aprox 80KG/pers=32Tone):200.5 tone(6 vagoane)222 locuri/scaune, 978 locuri/picioare 4 pers/mp

Mai pe scurt se intelege, Tonaluj maxim la metrou admis pe traversele de lemn ar fi 200 Tone la viteza de 80 km/h,
Un TEM BM daca depaseste 6pers/mp incepe automat obligarea trenului la reducerea vitezei pana la 60 km/h iar la peste 8 pers/mp se reduce pana la 40 km/h.
La TEM CAF nu exista asemenea limitari de viteza, dupa cum a spus si unul dintre directorii METROREX SA "Am facut aceasta achizitie pentru a servii calatorii prin -mai mult spatiu in tren
-Ne-existenta limitariilor de viteza la supra tonaj deoarece trenurile sunt mai grele deci mai stabile ".

Mai pe scurt, pe acea portiune s-au schimbat sinele dar nu si traversele sau buloanele.


Se pare ca metrorex ajunge pe urmele CFR CALATORI :) ISI FU*& infrastructura dar cumparam trenuri mai noi,scumpe,performante dar suntem asa prosti ca nici nu putem sa oferim tertei *CAF Espana* specificatii pentru metrourile noastre performante facute pentru cea mai performanta magistrala de metrou din bucuresti, din punctul de vedere al infrastructurii, vitezei si sistemului de circulatie.

De aia avem restrictie maxima**/Minima***(**Rulare fara schimbare a firului de mers peste o joctiune simpla sau peste o jonctiune dubla/***Rulare cu schimbare a firului de mers peste o jonctiune simpla sau dubla) peste minima de **50/***5->15 km/h

Defecte ale sistemului ATO(Automatic Train Operation) -> Depasiri ale peroanelor de preluare ale calatoriilor din statii

Vitezele maxime admise sunt exact ca si acelea maxime admise pentru rulare in siguranta. De exemplu pe relatia: Ramificatie Piata victoriei 1(M2)->Piata victoriei 2(M1) un tren a deraiat deoarece a circulat cu mai mult de 15 Km/h. VS-ul fiind de 15. Acolo se circula in MOD DEP15 adica trenul nu mai preia semnalele din calea ferata ci doar mecanicul este oblicat sa respecte limita.



Dar METROREX SA(societate acreditata, adica primeste bani de la stat) cheltuie bani pe rame de metrou performante fara posibilitate de a imbunatatii circulatia aerului in saloane doar prin geamuri de 5.000.000 euro/rama/6 geamuri rabatabile.
Angajatii se plang ca n-au bani sa traiasca dar au salarii in mana in primele luni de munca peste 4.000 ron. :))

Multumiri unui angajat al serviciului de intretinere infrastructura al Pinochio(METROREX) SA[/quote]
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Andrei98 pe 18 Iul 2014, 00:38

Deci rezulta ca achizitia CAF-urilor a cam fost facuta cu picioarele... :animals-dogrun:
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 938
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 18 Iul 2014, 05:08

Din cate am citit pana acum, rezulta ca s-a ajuns la un pas de catastrofa si puteam vedea ceva similar accidentului de la metroul din Moscova
(mai multe informatii AICI)

Stiti foarte bine cum sunt modernizarile facute la Metrorex si CFR, mai intai cumpara materialul rulant dupa care modernizeaza si infrastructura (amintit-va ca la Piata Romana, defapt pe toata M2 ,s-a taiat din peron pentru a face loc gabaritului noilor trenuri)

Prima data cand am vazut metrourile de la Bombardier Transportation, am constatat ca acestea uzeaza sinele, pentru ca infrastructura nu a fost conceputa sa le suporte.
Dupa ani buni, a avut loc o deraiere a unui tren, apoi a venit un expert in material rulant pe la un post de televiziune sa rumege faptul descris de mine mai sus - atat de mult le-a luat "expertilor" sa constate acest fapt cand este vizibil fara ajutorul unor utilaje/aparate de masura!
Am ras de fiecare data cand un tren ramanea pe o traversare, cu captatorii izolati si trenul din coada celui in cauza era nevoit sa il impinga!

Spun inca odata, ma bucur ca nu s-a soldat ca incidentul din Rusia, desi avea toate sanele.
Observ ca in ultimii ani numarul de accidente cresc, nu va dura mult pana vom avea si noi unul soldat cu victime :!: :!: :!: :!:

Imagine
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 18 Iul 2014, 05:19

Intr-un mesaj de informare afisat pe sit-ul Metrorex se precizeaza ca circulatia trenurilor de metrou pe M2 a fost reluata in conditii normale aseara, incepand cu orele 21:30. Asadar incidentul a fost confirmat oficial. Puteti studia situl Metrorex.ro.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 18 Iul 2014, 05:42

Poate vor fi transparenti si vor face publice cauzele acestui incident aproape catastrofal :!:
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Bellita De Dimineata pe 18 Iul 2014, 09:50

Buna dimineata, observ acum ca unii dintre mecanici se simt atacati :lol: :lol: :lol: Bai fratilor, ia lasati-o voi dracului de treaba, cine stie mai bine care este zona afectata? Voi astia care ati stat acasa si ati impins lutul la deal pe 47 de mil. cand altii se chinuie ca prostii sa va faca voua munca mai usoara pe un pumn de bani sa-si hraneasca familia si se roaga la D-zeu sa aiba acolo ceva maruntis in portofel sa cumpere o guma turbo pentru copii.

Zona afectata este de 75 de metrii si sunt cateva crapaturi minuscule remediate. Zona este afectata asa deoarere encartamentul era deviat cu cativa cm.
* Ciorapel <3 Va iubesc <3 Mai ales pe barbateii mei puternici <3 *
Bellita De Dimineata


Mesaje: 5
Membru din: 11 Iul 2014, 00:25

LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 18 Iul 2014, 23:50

Ca sa intelegeti despre ce a fost vorba, am sa vin cu niste fotografii cu defectiunea respectiva:

10320511_595413210572809_1687418988778275108_n.jpg
Sursa: Facebook

10373497_595413307239466_2604092109537928258_n.jpg
Sursa: Facebook



Daca ma uit la imagine, se pare ca o parte semnificativa din fisrua este mai veche, ultima parte care a cedat fiind ciuperca sinei!
Imi dau seama de acest fapt datorita depunerilor de oxizi care intr-un mediu umed cum este un tunel de metrou se depun foarte usor, contribuind si curentii de tractiune. Asadar, fisura macroscopica a aparut in cam trei zile (estimez eu) inaintea cedarii totale!
INSA nu vad linia rupta pe 75 de metri!
Astept pareri!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 19 Iul 2014, 00:02

Hopa ca in poza asta vad altceva decat ne-a relatat Vlad. Nu prea vad cei 75 de metri de linie dislocata conform informatiilor. Sau este o portiune aflata la capatul zonei respective? Oricum in poza vad un cupon de sina din care s-a desprins o bucata serioasa de metal in zona capatului de sina. Teoretic, o astfel de desprindere ar trebui sa fie cauzata de un defect din compozitia chimica a materialului turnat. De fisuri la turnare cred ca e mai putin probabil in conditiile in care cupoanele de sina sunt verificate dupa turnare cu un defectoscop sau ceva similar si nu sunt livrate la beneficiar de catre fabricant. :?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 19 Iul 2014, 00:06

As mai vrea sa subliniez ca mustața (jagon pentru rostul dintre cele doua cupoane de sina) nu se aliniaza central pe placa de suport prinsa pe traversa.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 19 Iul 2014, 00:15

Din ce observ mai atent acolo este o sina fugita, cu rost minim intre cupoane - deci e clar ca a fost smulsa de la stanga spre dreapta imaginii. Pare ca trenul de metrou a "aruncat" in spatele lui cupoanele de sina impreuna (practic le-a impins), deci zona in care zice Vlad ca s-a produs ruperea traversei si desprinderea cupoanelor ar trebui sa fie in alta parte fata de cea din poza.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 19 Iul 2014, 00:38

Eu sunt de parere ca gresesti, deoarece din informatiile pe care le avem in acest moment, trenul circula de la stanga la dreapta in fotografie si am sa explic si de ce:
In primul rand avem informatia ca acest incident s-a produs la iesirea dinspre Piata Romana spre Universitate, si stim ca acolo sina a treia pentru alimentare este pe partea stanga deci putem ajunge la concluzia de mai sus.
Asadar, linia s-a deplasat in directia de mers a trenului, logic, din cauza fortelor de decelerale (franare), care sunt mult mai mari decat fortele de accelerare (demaraj), toti acesti factori depind si de distanta acestui defect de state unde fortele mentionate mai sus sunt exercitate frecvent.
Exista si posibilitatea ca rostul de dilatate dintre cupoanele de sine sa nu fi fost pasat de la inceput (din constructie) in centrul placii de suport.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 19 Iul 2014, 00:48

Oke. In privinta directiei in care a fugit sina mai putem discuta. Insa tind sa cred ca informatia initiala cu cei 75 de metri de sina dislocati ar putea fi reala, atata timp cat portiunea respectiva ar fi fost compusa din trei cupoane cu lungimea normala (standard) de 25 de metri.

Fisura din capatul acela de sina este dubioasa. Nu stiu ce tip de sina si din ce marca de otel din cele 7 folosite actual sunt acelea pentru ca in imagini nu se vede marcarea in relief. In functie de compozitia chimica a otelului, Carbon manganos fara tratament termic, Carbon manganos cu tratament termic, Aliat (1% Cr) si slab aliat cu tratament termic, exista cinci trepte de duritate. Pornind de la compozitia chimica a otelurilor din care sunt turnate cupoanele de sina, coroborat cu greutatea noilor rame CAF, pot deduce ca sinele existente nu sunt adaptate si cele mai potrivite pentru greutatea acestor rame. Trenurile de tip BM erau mai usoare cum zice si Vlad. Asadar, daca luam in calcul tipul de otel (marca) si treptele de duritate aferente, precum si greutatea trenurilor de metrou, se poate conchide ca liniile ar fi trebuit schimbate pentru noile trenuri de metrou.

E o ipoteza de lucru, si cred ca specialistii care ancheteaza incidentul vor gasi si explicatia. Noi doar emitem ipoteze... :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde vlad pe 19 Iul 2014, 01:11

75m de linie afectati.. Am si specificat cum ca linia a fost crapata la traversa/bulon, afectarea consta in ecartament.
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 19 Iul 2014, 01:19

Eu nu vad legatura dintre aceasta ruptura in sina si modificarea ecartamentului si nu vad defectiune pe 75 de metri
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 19 Iul 2014, 01:37

Acum inteleg ce s-a intimplat. In graba cu care mi-ai relatat informatia in seara aia am inteles ca s-a rupt o traversa si s-a desprins un bulon. Deci, informatia corecta este ca acel capat de sina al cuponului aflat in zona unei traverse (din ce vad eu la joanta) a suferit o fisura. Insa nu m-ai lamurit referitor la momentul producerii acelei fisuri: a fost dupa trecerea ultimei osii a ultimului vagon sau altfel?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 19 Iul 2014, 14:09

Cu riscul de a face dublu post, evenimentul cred ca s-a petrecut in felul urmator: s-a fisurat acel capat de sina. Intrebarea ramane de ce s-a produs aceasta fisura? Si aici variantele pot fi mai multe. Eu raman la concluzia ca tipul de sina folosit nu era cel adecvat greutatii noilor rame de metrou CAF. Ar exista si posibilitatea uzurii accentuate, insa poate vom afla si concluziile oficiale ale celor de la Metrorex. Cred ca e mai bine asa, pentru ca ne putem invarti in jurul cozii la infinit si tot sa nu descoperim cauza.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA PE 75 DE METRI LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 20 Iul 2014, 20:53

Bellita De Dimineata scrie:Buna dimineata, observ acum ca unii dintre mecanici se simt atacati :lol: :lol: :lol: Bai fratilor, ia lasati-o voi dracului de treaba, cine stie mai bine care este zona afectata? Voi astia care ati stat acasa si ati impins lutul la deal pe 47 de mil. cand altii se chinuie ca prostii sa va faca voua munca mai usoara pe un pumn de bani sa-si hraneasca familia si se roaga la D-zeu sa aiba acolo ceva maruntis in portofel sa cumpere o guma turbo pentru copii.

Zona afectata este de 75 de metrii si sunt cateva crapaturi minuscule remediate. Zona este afectata asa deoarere encartamentul era deviat cu cativa cm.


Am inteles ca astazi pe un grup secret de Facebook, al unor angajati ai Metrorex, au aparut comentarii cum ca linia nu ar fi fost afectata pe portiunea de 75 de metri. Vad ca si tu Bellita dai aceeasi informatie ca si Vlad si acum observ ca un mecanic de pe acel grup din ce mi s-a transmis sustine ca informatia nu este CORECTA. Bun, daca informatia cu pricina nu este corecta, deoarece pe sit-ul Metrorex nu am gasit vreo referire detaliata la incidentul de zilele trecute, as vrea ca domnul Vlad sa ne precizeze sursa informatiei si sa vina cu dovada ca are dreptate.

Departe de mine sau de alti membri de baza ai acestui forum, dorinta de a dezinforma pe cineva sau a denatura realitatea. E drept, ca pe acel grup din ce am inteles (deoarece eu nu fac parte din el), Trifu a intrat si a fost abordat cam brutal de catre un fost angajat al Metrorex care practic a aprins un intreg scandal, fara a oferi lui Trifu nici macar un argument cum ca informatia legata de cei 75 (si mai nou dupa Vlad 100m) de linie afectata ar fi adevarata. Eu sunt adeptul polemicilor civilizate si constructive, iar daca Trifu s-a aprins mai mult decat trebuie, imi cer eu scuze in mod public pentru atitudinea lui.

Asadar, Vlad te rog sa ne lamuresti pana la urma care este ADEVARUL pentru ca dupa cum spuneam pe sit-ul Metrorex nu este dat niciun detaliu, iar domnii angajati ai societatii respective, nu au facut nicio lamurire in acest sens pe acel grup de Facebook.

Am un mesaj si pentru unul din mecanicii de acolo care ne-a jignit pe toti pasionatii (nu numai de pe Railnet.ro) si care sustinea ca noi toti nu cunoastem tipurile de sine folosite in calea ferata. Noi nu suntem specialisti in domeniu, e adevarat, insa citim cartile specialistilor (cel putin cazul meu si al altor cativa) si daca anumite informatii nu apar pe acolo, atunci ar putea sa ne invete, pentru ca nu e nimeni nascut invatat si nici noi nu respingem vreun sfat pe tema asta. Nu stiu de unde a tras dansul concluzia ca noi nu vrem sa invatam de la cei din domeniu? De multe ori cand am avut nelamuriri am intrebat pe la prietenii mei ingineri, mecanici, RTV-isti, sefi de tren, impiegati, etc, din calea ferata, fie am consultat lucrarile de specialitate (am o biblioteca destul de maricica). Nu inteleg totusi de ce acesti domni angajati ai Metrorex nu si-au facut timp pentru a explica despre ce e vorba. Sau e mai usor sa te dai atotstiutor in fata unora care se presupune ca nu le stiu pe toate? O fi si asta o modalitate de a explica unora, poate ca nu te intereseaza sa-i inveti ceva... :?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 20 Iul 2014, 21:56

Eu nu imi pot cere scuze fata de un individ care ne-a catalogat pe toti de pe acest forum ca fiind idioti, si nu am avocati care trebuie sa isi ceara scuze in numele meu!
L-am ignorat, ca asa e frumos, pana a devenit nesimtit.
Trebuie sa intelegi ceva despre mine: te tratez la fel cum ma tratezi

Am explicat cum sta treaba cu forumul:
Forumul acesta a fost creat pentru ca toti oamenii cu inclinatii tehnice sau pasionati de material rulant sa poata invata unii de la altii si bineinteles sa invete de de la oamenii care lucreaza in domeniu

Inasa, se pare ca pe majoritatea oamenilor din domeniu nu ii pot acuza de inteligenta. Acestora le place sa stea la radio-sant si sa discute teroria exploziei unui rahat turcesc pe fundul Marii Negre in loc sa discute constructiv in cadrul unei comunitati care chiar vrea sa invete ceva de la ei

Am preferat sa facem un forum in loc sa activam pe o retea de socializare, pentru ca nu toata lumea are cont pe freci-buci, aici nu exista elemente care iti distrag atentia cum ar fi reclamele sau altele, se pot gazdui fotografii care nu devin proprietatea freci-buci, ci raman proprietatea ta!

Mi se pare ca voi, pasionatii, nu aveti ce sa invatati de la majoritatea acestor oameni in materie de comportament, mai ales cand veti fi admonestati de acestia pentru nestiinta sau informatii gresite primite de la acesti "angajati"

Continuarea la "loc de dat cu capul"
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 20 Iul 2014, 22:31

In definitiv, nu conteaza ca linia a fost avariata pe 75, 100 sau ZERO metri! Si un "centimetru" de linie daca a suferit avarii, dupa cum arata pozele respective, se putea produce o tragedie de proportii la metroul bucurestean. In defintiv care-i baiu'? Acolo a aparut o problema in urma careia circulatia la metrou a fost perturbata pentru cateva ore. Putea sa fie orice varianta, pana la descoperirea intimplatoare a acestor poze, insa problema la Metrorex este cat se poate de clara: infrastructura are probleme si daca nu se ia in serios treaba asta intr-o zi o sa se lase cu victime. Se pare ca unii angajati ai Metrorex prefera sa se rezume la detalii insiginifiante (de genul "cine esti tu sa comentezi?") in loc sa se concentreze pe adevarata problema de acolo: starea proasta a infrastructurii. Nu trebuie sa fii specialist in domeniu sau cu diploma la Harvard in tehnologii spatiale ca sa vezi ca s-a rupt o buna bucata de sina - si sa vina sa-mi demonstreze oricine ca fisura respectiva (care depasea rostul minim admis de la o posta - ca ma adresez cunoscatorilor aici) nu ar fi putut sa deraieze vreun tren. Altceva nu mai am de comentat si am rugamintea, cat se poate de civilizat, fata de acei oameni de pe grupul cu pricina sa nu mai arunce aiurea cu comentarii la adresa acestui forum. As putea comenta si eu multe lucruri neplacute referitoare la comportamentul sau atitudinea unor angajati ai Metrorex in timpul liber sau in public, insa nu ma intereseaza, e problema lor si nu poti sa generalizezi si sa spui ca toti angajatii Metrorex sunt intr-un fel sau altul. Eu nu am cerut nimanui de acolo diploma de fotograf atunci cand au postat ceva poze pe acel grup, chiar daca sa zicem ca erau toate sub nivelul de "photo a la poubelle" - si chiar sunt in masura sa dau note pentru poze. Nu am dat si nu voi da niciodata "note" mecanicilor de metrou pentru ca nu sunt de meserie. Insa la fotografiat ma pricep si pot dovedi la orice ora si cu acte in regula (pentru curiosi). Asta i-am explicat si fostului meu amic mecanic de metrou, care s-a suparat ca am afirmat despre o poza de-a lui Iasmin Sandu ca nu este prelucrata in Photoshop - el a inteles ca i-as fi dat eu lectii de mecanicie... Pot veni si cu printuri oricand referitor la acel dialog. Chiar nu am jignit in public pe nimeni si am aceeasi pretentie de la domnul Alin (stie el cine este). Exista viata si dupa cearta cu unul sau cu altul si fiecare trebuie sa-si vada de drumul lui pe mai departe intr-un mod cat mai civilizat. Cer oare prea mult? Sunt convins ca daca vreun ziar sau vreo televiziune dadea informatii 100% eronate nu mai iesea atata tam-tam. Daca mai era si televiziunea favorita, cu atat mai mult nimeni nu comenta. In alta ordine de idei, Vlade vreau sa avem o discutie in particular pentru ca prima data la telefon ai mentionat 75 de metri mai apoi ai revenit cu 100 de metri. Din poze nu se vede decat o bucata de sina fisurata. Dupa cum spuneam, asta mai putin conteaza cand o bucata dintr-un cupon de sina s-a fisurat si se putea intimpla orice. O seara placuta tuturor!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Trifu22 pe 20 Iul 2014, 23:39

Priviti ce parere au acesti angajati de la Metrorex despre calatorii lor in conditiile in care siguranta de la metrou este pusa sub semnul intrebarii si calatoriile se scumpesc de la an la an!

prt.jpg


Mai multe la LOC DE DAT CU CAPUL http://www.railnet.ro/viewtopic.php?f=202&t=3910&p=39254#p39254

MetroFlex, zi de zi in reluare!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde Daniel pe 21 Iul 2014, 00:01

Eu nu mai comentez pe tema asta, pentru ca nu ma cobor la acest nivel - chiar sa jignesti calatorii din banii carora traiesti, e deja prea mult... Am treburi mai importante de facut decat sa dau satisfactie unora de care nici nu ma mai intereseaza.

Mai spun doar atat: de nenumarate ori am intarziat din cauza Metrorex cand am avut nevoie sa ajung mai rapid in anumite locuri, asta in ciuda faptului ca se baga foarte multi bani in regia cu pricina si pretul calatoriilor creste mai tot timpul. Nu ma intereseaza din ce cauza, eu stiu ca platesc un ban si de ani de zile treaba merge prost prin ograda lor. Cred ca cea mai buna solutie este trecerea Metrorex la Primaria Municipiului Bucuresti.

Gata. De azi nu mai postez off-topic. Daca mai apar informatii si discutii referitor la incidentul de zilele trecute, mai scriu pe aici strict pe subiect.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LINIE RUPTA LA METROU!!!

Mesajde vlad pe 21 Iul 2014, 01:26

Pe mine ma deranjeaza ca "Dolofanul" cum se mai intituleaza dansul si cu "Sh4tr4'' comenteaza si se iau de calatori.

Ce nu inteleg eu: cum de ei isi mai permit sa faca asta atata timp unii oameni folosesc acest mijloc de transport transport chiar daca stiu ca iau painea de la gura familiei si poate a copiilor in crestere numai pentru urgente sau alte motive importante.

Ma deranjeaza iarasi comentariile lor...Toti suntem constienti ca la momentul de fata fiind ora de varf (erau pe putin 800 pers in orice TEM pe relatia Unirii-Aurel Vlaicu) oamenii puteau sa moara. Vorbind de un tunel dublu patrat, Linia a treia este pe laterale iar spatiul dintre trenuri este de 40/50 cm, repet intre trenuri nu intre linii.

Tot ce mai pot zice "Doamne da-mi rabdare" :angelic-blueglow:
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Următorul

Înapoi la METROU

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki