In mare parte discutiile vor fi despre masini, orase, transporturile urbane si interurbane, obiceiuri, meseriile de altadata si altele!

Spre exemplu, incepem cu anii '30. CFR-ul in acea perioada a pus la punct un sistem paralel de transport cu autobuze si autocamioane, pentru a contracara concurenta facuta cu "dubarii" din epoca. Iata unul dintre modernele autobuze CFR in autogara Bucuresti, posibil pe Calea Victoriei.

In fotografie, un model de autobuz... Buessing! avand numarul de inmatriculare 5901 B si numar parc 171.
Din cate am inteles caroseria era romaneasca, doar sasiul si motorul erau importate. Observati ca, de mai bine de 70 de ani (!) autobuzele pentru transportul interurban aveau numere de parc, programul era unul fix, facut public si respectat. Iar firmele care asigurau transportul calatorilor in acea perioada erau numarate pe degete, astazi sunt cu sutele detinute de diversi patroni iar fiecare firma are cursele sale, anumite contracte facute pe anumite rute, fabrici etc.