Crearea obiectelor 3d pentru RW.

Crearea obiectelor 3d pentru RW.

Mesajde kdlehel pe 18 Noi 2011, 13:43

As dori sa sparg gheata, ca e culmea cum oamenii modelist cu tin in secret unele lucruri si nu au chef sa duvulge secretul asta.

Totusi eu am aflat si eu divulg si ma doare de la bratul meu de 2 metrii ce zic ei dar asta cred ca mertia sa vada cei care sunt cu simulatoare.

in zilele astea se cere dupa un model lde locomotiva 30 euro foarte bine, dar asta nu stiu cum se poate face cu program crack ca max photoshos si altele si daca mai ales si rw ul este un crack. Si cum poate sa ceara bani pe ceva ce a fost creat pe program pirat? Intreaba un modelist din ungaria care a foacut ea urile in msts la fel si sulzerele.

Cu ce am lucrat eu este totul original si eu asa cred ca ce este original ala e functional mai bine dacat unul pirat si in 2 in 2 minute apare moartea albastra pe ecran. Nu am lucrat in 3d dar am vazut altii cum lucreaza. Comunitatea romanesca si chiar maghiara tine in secret chestia cu se exporteaza on model la railworks foarte bine poate sa manance chiar.


povestea Incepe de aici. Aveti 3d mag sau g max google sketchup si asa ceva este ok. deja stiti sa faceti ceva o rota o cana sau ceva patrate ce arata similar ca un canton tip cfr aflat la statii mai mari. foarte bine. la creare daca umul face scara in metri atunci merge pe drumul bun.


Ce solicita rw ul un format special ce trebuie exportat. acest format este IGS sau Intermediate Geometry Shape, sau format intermediar de geometrie. Maxurile astea nu poate sa exporte acest format SI IMPORTANT CA SE POATE REZOLVA CA SA FIE!
de aici la art plugins se poate descarca pluginurile http://railsimulator.com/support.php

pluginurile trebuie instalate la locul lor in programe 3D Studio Max versiuni: 5, 6, 7, 8, 9, 2008, 2009, 2010
si pluginuri pentru manipularea imaginilor ca Photoshop dela 6 in sus.


Faza urmatoare ca dupa exportare trebuie creat cu Photoshop skinul si la plugins se poate gasi si pluginul Photoshop ului ce face formatul ace-TGPCDX.

dupa ce este format se paote baga in railworks.

formateul ce trebuie jocului este IGS file -> GEOPCDX file
ACE file -> TGPCDX file

de retinut este ca daca aceste formate ce este nevoie sa fie igs, ace la exportare railworksul creaza formatele geopcdx si tgpcdx.

cateva referinte de urmat:
http://www.railsimdownloads.com/wiki/ti ... e%20Manual

trebuie creat blueprint specific modelului ca obict in ruta sau locomotiva tren wagon sau astea.
Cum este creat blueprint ul este compatibil la Asset Editor ce creaza modelul final si pune in joc.

de ce pubilc datele astea? din cauza ca mam saturat de oamenic are creza modele care dupa creare cere bani ca cerul si vor sa imbogatesca.
un scop cine are plan sa creeze material pentru rw astfel poate sa faca. Si chiar incurajez sa faca. Nui mare lucru tinand cont ca astefel se poate face daca are ceva stiinta de max sau grafica.
Avatar utilizator
kdlehel


Mesaje: 614
Membru din: 01 Noi 2009, 19:09
Localitate: Sandominic

ÃŽnapoi la MSTS - RAILWORKS - TRAINZ

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki