De la Depoul Dej (pentru care am o supriza in curand - mai precis pentru domnul Nan), am sa va trec in revista cateva masini ale Clasei 40 ale diferitilor operatori de marfa din Romania. Voi incepe cu masina
40-0254-9 a
CTV, ce tocmai isi facea aparitia in statia Craiova dinspre Filiasi, pe data de 3 august 2015:
- Masina 40-0254-9 a CTV cu un marfar la linia III cap Y din Craiova / Foto: Daniel
Urmatoarea in linie, este o alta "clasica" (din punct de vedere al schemei de vopsire) a operatorului privat
Unicom Tranzit. Masina sosise cu o naveta de cereale dinspre Filiasi, urmand a se gara la linia V cap Y a statiei c.f. Craiova:
- La linia V cap Y Craiova soseste dinspre Filiasi un marfar al Unicom Tranzit. / Foto: Daniel
Asadar este vorba de masina
40-0224-2, si in acelasi timp este o dedicatie pentru Catalin Coroiu si colegii sai de la Unicom (unii din putinii mecanici tineri care stiu meserie cu adevarat, deoarece in opinia multor specialisti din calea ferata, un mecanic bun este cel care lucreaza pe trenuri de mare tonaj, cum sunt cele de marfa):
- Trenul este remorcat de masina 40-0224-2 / Foto: Daniel
Si pentru cei curiosi, doua imagini cu vagoanele acestui tren, vagoane in majoritate de tip
Uagpps inmatriculate in Spania:
- Vagoanele trenului Unicom. / Foto: Daniel
- Majoritatea sunt vagoane Uagpps ale operatorului spaniol C.T.C. / Foto: Daniel
Am sa inchei cu masina
40-0399-9 aflata in proprietatea
Constantin Grup si inchiriata de catre operatorul
TFG, suprinsa in aceeasi zi pe una din liniile statiei c.f. Rosiori:
- Masina 40-0399-9 a Constantin Grup inchiriata la TFG garata cu un marfar in statia Rosiori. / Foto: Daniel
Fiti cu ochii pe Railnet, deoarece voi veni cu cateva suprize doar pentru pasionatii adevarati!