Toate locomotivele clasa 45 originale sunt trase la gard fiind iesite din garantie , mai putin 318 care circula in continuare si primeste piese de la cele defecte. Aceste locomotive si-au indeplinit scopul acela de a furniza tehnologie pentru dezvoltarea ICOL de catre Softronic , deci acuma pot fi remodernizate fara nici o problema.
Aleargă în vănt mănâncă şine Şi electroni zvâcnesc în vene Dar pulsul monstrului titanic, E anonimul, un mecanic.
Superbe fotografiile George. Pacat ca aceste masini nu au fost intretinute. Imi amintesc ca stateam in gara la mine la sat cand eram mic si treceau aceste locomotive cu trenurile Timisoara-Bucuresti in mare viteza pe langa mine aproape doboranduma din picioare si locomotive straluceau sub razele soarelui , probabil de aici mi se trage si pasiunea pentru aceasta clasa de locomotive care si ICOL-izata ramane una foarte buna.
Aleargă în vănt mănâncă şine Şi electroni zvâcnesc în vene Dar pulsul monstrului titanic, E anonimul, un mecanic.
Completez si eu arhiva de imagini cu masini ale acestei clase. Am suprins doua astfel de masini recent pe Magistrala 300 la Chitila si pe Magistrala 900 in dreptul pasarelei Pietonale "Prunariu" din vecinatatea Haltei Basarab.
Prima este 45-0336-3 a Depoului Bucuresti Calatori cu trenul IR 1657 la Chitila:
Foto: Daniel
Foto: Daniel
Foto: Daniel
Foto: Daniel
Cea de-a doua suprinsa de pe pasarela pietonala "Prunariu" in dreptul Haltei Basarab este 45-0318-1 a Depoului Bucuretsi Calatori cu trenul IR 1595, ce se indrepta catre Craiova:
Foto: Daniel
Foto: Daniel
Foto: Daniel
Nota*: Acestea sunt ultimele imagini efectuate pe lumina difuza pe care le mai public. Din pacate acest gen de iluminare nu este indicata fotografierii trenurilor si cladirilor. De aceea imi cer scuze pentru calitatea slaba a unora dintre ele.