Locomotive clasa 47 seriile 1000/3000/8000 (Phoenix)
Scris: 26 Feb 2010, 17:00
Locomotiva Pheonix a fost realizata de softronic craiova si incadrata in una din clasele 40, 47 respectiv 41.
Realizarea noii locomotive electrice cu convertizoare electronice de tractiune si convertizoare statice pt toate serviciile auxiliare consta in:
1) Implementarea convertizoarelor de tractiune pt indus ( CET-I) si pentru excitatie (CET-E) obtinandu-se numeroase avantaje.
2)Eliminarea ansamblului selector graduator , a rezistentei de comutare si a rezistentelor de slabire camp;
3)Simplitatea constructiva si cresterea fiabilitatii prin eliminarea aparatelor electro-pneumatice
4)Reglarea continua a fortei de tractiune
5)Cresterea puterii de tractiune si franare electrica
6)Ondulatie redusa a curentului prin motorul de tractiune.
7)Implemetarea instalatiei de comanda locomotiva (ICOL) un program destinat realizarii comenzilor din circuitele de forta si ale serviciilor auxiliare in sistemul logicii programate.
8)Realizarea postului de conducere in sensul cresterii confortului prin acoperirea peretilor cu mocheta pt reducerea zgomotului , prin climatizare de tip PTC si aer conditionat.
9)Fabricarea unei cutii cu design modificat .
10)Faruri cu led si GPS pe bord.
In ce consta modernizarea locomotivei:
1)Bord modernizat.
2)Control tip mansa.
3)Instalatie de masura si inregistrare a vitezei.
4)Convertizor elicoidal cu motor asincron.
5)Blocuri de comanda S7 si S8.
6)Instalatie tip ICOL.
7)Viteza maxima: 200km/h
Iata celebra locomotiva PHEONIX:
Sursa: http://www.softronic.ro
http://www.cfr.stfp.net
Realizarea noii locomotive electrice cu convertizoare electronice de tractiune si convertizoare statice pt toate serviciile auxiliare consta in:
1) Implementarea convertizoarelor de tractiune pt indus ( CET-I) si pentru excitatie (CET-E) obtinandu-se numeroase avantaje.
2)Eliminarea ansamblului selector graduator , a rezistentei de comutare si a rezistentelor de slabire camp;
3)Simplitatea constructiva si cresterea fiabilitatii prin eliminarea aparatelor electro-pneumatice
4)Reglarea continua a fortei de tractiune
5)Cresterea puterii de tractiune si franare electrica
6)Ondulatie redusa a curentului prin motorul de tractiune.
7)Implemetarea instalatiei de comanda locomotiva (ICOL) un program destinat realizarii comenzilor din circuitele de forta si ale serviciilor auxiliare in sistemul logicii programate.
8)Realizarea postului de conducere in sensul cresterii confortului prin acoperirea peretilor cu mocheta pt reducerea zgomotului , prin climatizare de tip PTC si aer conditionat.
9)Fabricarea unei cutii cu design modificat .
10)Faruri cu led si GPS pe bord.
In ce consta modernizarea locomotivei:
1)Bord modernizat.
2)Control tip mansa.
3)Instalatie de masura si inregistrare a vitezei.
4)Convertizor elicoidal cu motor asincron.
5)Blocuri de comanda S7 si S8.
6)Instalatie tip ICOL.
7)Viteza maxima: 200km/h
Iata celebra locomotiva PHEONIX:
Sursa: http://www.softronic.ro
http://www.cfr.stfp.net