Vladyz scrie:Imi pare rau sa te dezamagesc dar nu exista 3003 sau 3004. Seria este 47 si urmatorul numar dupa 47 depinde de viteza maxima : 1, 2, 4, 5, 6 = 120 ; 3 = 200 ; 7, 8, 9 = 160. Cam asa ar fi. Deci nu exista nici o serie 3000.
Nu ma dezamagesti deloc, insa te rog sa retii ca este vorba de
Clasa 47 nu "
seria" cum in mod
eronat este raspandita aceasta clasificare. In al doilea rand, cum altfel ai vrea sa fie denumit un grup de locomotive al aceleiasi clase, cu incaltari pentru viteze de 200 (in acest caz)?
Categoria 3000??? Acel "numar" care indica viteza maxima reprezinta clar o departajare pe criterii de viteza intre masinile aceleiasi clase. In plus acel numar are rol si de
serie de fabricatie Vlade, asta deoarece actuala
"3004" sa zicem, provine dintr-o cotoarba de marfa de prin Depoul Craiova, transformata in altceva. Este clar ca seria originala de fabricatie nu se mai regaseste in noua serie. Nu poti spune doar "4". Este intr-adevar a patra ca numar de fabricatie, dintr-un tip de locomotiva cu incaltari de 200 km/h. In cel mai rau caz acest prefix "3000" ar putea desemna un
tip de masina din aceeasi Clasa... IN alta ordine de idei. termenul de "2004" sau mai nou "3004" este unul acordat de catre pasionatii de trenuri, la fel ca si "delfin" /"cozonac" /"torpila"/"gogosar" etc.
Profit de ocazie pentru a va mai prezenta cateva imagini si de deasupra acestei masini:
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel