Locomotive clasa 47 seriile 1000/3000/8000 (Phoenix)

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Vladyz pe 17 Aug 2011, 21:27

In primul rand pentru viteze mai mari de 140 km/h Uniunea Europeana (UE) impune montarea unor garduri de protectie si sa nu existe treceri la nivel cu calea ferata. Iar la noi sunt destule...
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Andrei Irimescu pe 17 Aug 2011, 21:44

Vlad0012 scrie:Pa in mare parte se circula cu 140 nu in unele locuri.

Ai dreptate.Se circula in mare parte cu 140km/h.Trenul a ajuns o alternativa foarte buna pentru turisti.
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Opptur pe 17 Aug 2011, 22:01

AndreiCFRBucuresti scrie:
Vlad0012 scrie:Pa in mare parte se circula cu 140 nu in unele locuri.

Ai dreptate.Se circula in mare parte cu 140km/h.Trenul a ajuns o alternativa foarte buna pentru turisti.


Cand se va termina si tronsonul Predeal - Brasov, si poate daca se va moderniza si electrifica linia Brasov - Sibiu via Fagaras (ceea ce nu cred ca o sa se intample), atunci eu zic ca CFR-ul si-a facut bine treaba. Totusi, sunt multe tronsoane frumoase care necesita modernizare.. Valea Jiului de exemplu.
Prostului nu-i lipseste mintea, ci doar instructiunile de utilizare.
Avatar utilizator
Opptur


Mesaje: 114
Membru din: 15 Aug 2011, 14:36
Localitate: Brasov

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Andrei Irimescu pe 22 Aug 2011, 00:21

Am reusit sa le ,,capturez`` si ieri in Gara de Nord :lol:
DSCN2803.JPG
DSCN2828.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Vladyz pe 31 Aug 2011, 10:24

Daniel, revenind la descrierea ta, acela ce ai zis ca este vitezometru digital pentru ajutorul de mecanic este defapt pentru INDUSII MAV.
Imagine
Deci acesta este pentru INDUSII MAV, nu vitezometru digital! El controleaza INDUSII ce se afla imediat in spatele plugului. Uitati-va in poza de mai jos.
DSCN4830.JPG

Pentru asta este acea cutiuta neagra.
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Opptur pe 31 Aug 2011, 16:19

Si pentru ce avem sisteme pentru indusii MAV? Te pomeni ca or vrea sa trimita locomotiva sau locomotivele la unguri, ca sugrum tot CFR-ul.
Prostului nu-i lipseste mintea, ci doar instructiunile de utilizare.
Avatar utilizator
Opptur


Mesaje: 114
Membru din: 15 Aug 2011, 14:36
Localitate: Brasov

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Daniel pe 31 Aug 2011, 16:23

Pai la ora actuala masinile care ies din tara trebuie sa fie compatibile si cu sistemele din tarile pe care le tranziteaza. De asta are si acel sistem. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Opptur pe 31 Aug 2011, 16:28

Aha, multumesc pentru raspuns. Dar cum ies din tara, daca toata ziua buna ziua fac Bucuresti-Craiova? Te pomeni ca vor sa o scoata cu trenurile pe la ei (adica sa nu mai schimbe locomotiva la granita), sau s-o imprumute?
Prostului nu-i lipseste mintea, ci doar instructiunile de utilizare.
Avatar utilizator
Opptur


Mesaje: 114
Membru din: 15 Aug 2011, 14:36
Localitate: Brasov

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Vladyz pe 31 Aug 2011, 22:59

Pai pot fi si Rapide internationale care circula pana dincolo de Curtici de exemplu. Sau locomotivele de marfa care chiar trec granita. Uite o locomotiva de marfa superba, clasica inclusiv cu pantograful simetric, cabina clasica, fara flansa, care are INDUSII MAV.
Imagine

Si uite o poza cu ea dincolo
225468_164351736961764_100001608174635_402422_7090437_n.jpg

Fotografia apartine lui Mark Fekete.
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Opptur pe 01 Sep 2011, 08:05

Doamne, cat de frumoasa e! :shock: :o Multumesc de lamurire.
Prostului nu-i lipseste mintea, ci doar instructiunile de utilizare.
Avatar utilizator
Opptur


Mesaje: 114
Membru din: 15 Aug 2011, 14:36
Localitate: Brasov

Re: Locomotiva Pheonix

Mesajde Oana Valentina pe 01 Sep 2011, 19:56

adycfrbucuresti scrie:91 53 0480 001-3
DSCF8597.jpg

asta parca zambeste :D :lol:
Avatar utilizator
Oana Valentina


Mesaje: 244
Membru din: 01 Iun 2011, 21:02
Localitate: Bucuresti/Craiova
Avertismente: 1

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Andrei Irimescu pe 28 Sep 2011, 20:57

40-2004-6 :D
DSCN3699.JPG
DSCN3700.JPG
DSCN3730.JPG
DSCN3731.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Mariusica pe 02 Oct 2011, 11:54

IMGP0056.JPG

IMGP0066.JPG

IMGP0068.JPG
Avatar utilizator
Mariusica


Mesaje: 96
Membru din: 10 Apr 2010, 15:13
Localitate: Bucuresti

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Mariusica pe 06 Noi 2011, 19:39

6.11.2011=>Bucuresti Nord
003-8 cu R 653 (Bucuresti Nord-Bicaz):
IMGP2476.JPG


004-6 venita cu R 798 (Craiova-Bucuresti Nord):
IMGP2497.JPG
Avatar utilizator
Mariusica


Mesaje: 96
Membru din: 10 Apr 2010, 15:13
Localitate: Bucuresti

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Daniel pe 10 Dec 2011, 01:19

Chiar de 1 decembrie am suprins in zona Reviziei de Vagoane Grivića masina 47-3003-8 e Depoului Bucuresti Calatori pregatita de plecare cu un tren de calatori, tractata de masina 80-0525-8 a Depoului Ploiesti.

Phoenix-ul 47-3003-8 in grupa de vagoane Grivita tractat de masina 80-0525-8 a Depoului Ploiesti.jpg
Foto: Daniel


Aceeasi masina intr-un plan apropiat.jpg
Foto: Daniel


Scuze pentru calitatea slaba a imaginilor, insa era pe inserat si nu puteam sa pierd asa ceva.

:mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Andrei Irimescu pe 30 Dec 2011, 00:00

Phoenix 003 :)
DSCN5952.JPG
DSCN5968.JPG
DSCN5975.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Daniel pe 06 Ian 2012, 09:10

In premiera si in exclusivitate pe Railnet.ro tin sa va prezint primele imagini detaliate de sub cutia masinii 47-3004-6 (fosta "2004") a Depoului Bucuresti Calatori. Pentru ca nu sunt un specialist in locomotive electrice, am incercat sa ofer cateva explicatii mai pe intelesul tuturor. Daca am gresit cu ceva astept corecturile de rigoare din partea voastra. Asadar, haideti sa vedem cam ce se afla pe sub un astfel de monstru de fier. :dance:

Masina 47-3004-6 in noapte.jpg
Foto: Daniel


Panorama sub unul din posturile de conducere ale masinii.jpg
Panorama sub unul din posturile de conducere ale masinii / Foto: Daniel


Bara a dispozitivului hidraulic de inscriere in curba.jpg
Foto: Daniel


Panorama a unuia din motoare.jpg
Panorama a unuia din motoare / Foto: Daniel


Detaliu motor de tractiune.jpg
Detaliu motor de tractiune / Foto: Daniel


Rezervoarele principale de aer si rezervoarele auziliare ale instalatiei de frana a locomotivei.jpg
Foto: Daniel


Componente ale dispozitivului hidraulic de inscriere in curba a masinii.jpg
Foto: Daniel


Osie, roti si motor de tractiune.jpg
Foto: Daniel


Un alt motor de tractiune.jpg
Foto: Daniel


Imagine 'martor' pentru a va face o parere asupra dimensiunilor unui motor de tractiune.jpg
Foto: Daniel


Trebuie sa multumesc mult unui prieten (stie el cine) fara de care aceste imagini nu se puteau realiza! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde zofei.2006 pe 06 Ian 2012, 17:04

91-53-0-473 004-6, in Depoul Bucuresti Calatori pentru revizie , 05.01.2012

91-53-0-473 004-6, in Depoul Bucuresti Calatori, 05.01.2012.jpg
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Daniel pe 06 Ian 2012, 20:34

Inainte de a replica si eu cu o imagine referitoare la masina 3003, tin sa aduc o precizare extrem de importanta: Masinile Phoenix nu fac parte din Clasa 473 o clasa inexistenta. Ele fac parte din Clasa 47, seriile 3000. Asadar toti cei care arunca cu astfel de "informatii" nu fac altceva decat sa induca lumea in eroare, fie din prostie, fie din ignoranta, ori rea intentie. :mrgreen:

3004....jpg
Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Vladyz pe 07 Ian 2012, 22:25

Imi pare rau sa te dezamagesc dar nu exista 3003 sau 3004. Seria este 47 si urmatorul numar dupa 47 depinde de viteza maxima : 1, 2, 4, 5, 6 = 120 ; 3 = 200 ; 7, 8, 9 = 160. Cam asa ar fi. Deci nu exista nici o serie 3000.
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Daniel pe 08 Ian 2012, 19:41

Vladyz scrie:Imi pare rau sa te dezamagesc dar nu exista 3003 sau 3004. Seria este 47 si urmatorul numar dupa 47 depinde de viteza maxima : 1, 2, 4, 5, 6 = 120 ; 3 = 200 ; 7, 8, 9 = 160. Cam asa ar fi. Deci nu exista nici o serie 3000.


Nu ma dezamagesti deloc, insa te rog sa retii ca este vorba de Clasa 47 nu "seria" cum in mod eronat este raspandita aceasta clasificare. In al doilea rand, cum altfel ai vrea sa fie denumit un grup de locomotive al aceleiasi clase, cu incaltari pentru viteze de 200 (in acest caz)? Categoria 3000??? Acel "numar" care indica viteza maxima reprezinta clar o departajare pe criterii de viteza intre masinile aceleiasi clase. In plus acel numar are rol si de serie de fabricatie Vlade, asta deoarece actuala "3004" sa zicem, provine dintr-o cotoarba de marfa de prin Depoul Craiova, transformata in altceva. Este clar ca seria originala de fabricatie nu se mai regaseste in noua serie. Nu poti spune doar "4". Este intr-adevar a patra ca numar de fabricatie, dintr-un tip de locomotiva cu incaltari de 200 km/h. In cel mai rau caz acest prefix "3000" ar putea desemna un tip de masina din aceeasi Clasa... IN alta ordine de idei. termenul de "2004" sau mai nou "3004" este unul acordat de catre pasionatii de trenuri, la fel ca si "delfin" /"cozonac" /"torpila"/"gogosar" etc.

Profit de ocazie pentru a va mai prezenta cateva imagini si de deasupra acestei masini:

Panorama a acoperisului masinii '3004'.jpg
Foto: Daniel


Disjunctor tip BVAC si izolatori.jpg
Foto: Daniel


Detaliu goarne si scafa ale aceleiasi masini.jpg
Foto: Daniel


Pantograf tip Schunk.jpg
Foto: Daniel


;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Clasa 40 poze si cateva date tehnice!

Mesajde adycfrbucuresti pe 14 Ian 2012, 18:41

91-53-0-473 004-6 P.O Carpati 12.1.2012
DSCF9042 (2).jpg
Avatar utilizator
adycfrbucuresti


Mesaje: 257
Membru din: 16 Dec 2009, 00:26
Localitate: Bucuresti

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Andrei Irimescu pe 15 Ian 2012, 18:34

Phoenix-ul 003 a plecat astazi catre Constanta ;)
DSCN6084.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Andrei Irimescu pe 28 Ian 2012, 19:11

Phoenix-ul 003 sosind de la Galati :)
DSCN6297.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Locomotiva Phoenix

Mesajde Daniel pe 26 Mar 2012, 21:07

Iata ca a venit vremea reintalnirii cu masina 47-3003-8 intr-o alta ipostaza decat cea din Gara de Nord - undeva la cateva sute de metri de la intrarea pe Magistrala 900, cu trenul Inter Regio 1895:

Masina 47- 3003-8 cu trenul IR 1895 intrat pe M900 la P.O. Carpati.jpg
Foto: Daniel


'3003' se apropie cu viteza.jpg
Foto: Daniel


Se apleaca usor in curba.jpg
Se apleaca usor in curba / Foto: Daniel


Isi continua drumul catre Craiova, prin Bucurestii Noi (25 martie 2012).jpg
Foto: Daniel


;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

AnteriorUrmătorul

ÃŽnapoi la Clasa 47 / Class 47

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki