Variantă modernizată a clasei 40, folosită pentru transportul de marfă dar si de calatori. Aceste locomotive au IGBT în tracţiune si dezvolta 6000 kW(8152-CP), avand formula osiilor Co'Co'
Acest tip de locomotiva presupune urmatoarele imbunatatiri:
-Instalatie de comanda tip ICOL ;
-Convertizor static de alimentare tip ICS-LE-1
-Compresor elicoidal cu motor asincron
Instalatie de protectie si semnalizare pe curenti tip IPCS;
-Instalatie gradulator tip AG;
-Instalatie de masura si inregistrare a vitezei si vigilenta tip IVMS;
-Mdul redundanta si actionarea compresorului;
Cabina seria 47 C.F.R Marfa :
kPUIJ-4ce173ee533f29977320f51302f0ab4a-resize.jpg
Caroseria locomotivei 47 C.F.R Marfa:
47-0006-8DEOM 1.jpg
De asemenea C.F.R are seria 47 si la departamentul C.F.R calatori. In poze e prezentata frumoasa "portocala" 91-53-0-477-551-2. Autorul pozelor cu 551 este SorinBv32.
Iata interiorul ICOL:
P1070767.jpg
P1070764.jpg
Iar aici ea este prezenta in toata gloria ei :
P1070254.jpg
Este de mentionat faptul ca 551 dispune de un blog de tractiune transparent:
P1060961.jpg