Fosta 40-2004-6 cu un nou aspect (47-3004-6)

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Chev Celios pe 31 Mai 2011, 23:44

40-2004-6 in Bucuresti Nord pe 29.05.2011
40-2004-6, GdN, 29-05-11_13.43.jpg
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Daniel pe 01 Iun 2011, 00:39

Ei bine, in aceeasi zi cu putin timp inainte de a o prinde tu in Gara de Nord, am prins-o si noi in mare viteza prin zona podului peste Raul Colentina pe Magistrala 300 imediat dupa ce a trecut prin statia Buciumeni indreptandu-se catre Bucuresti Nord via Chitila. La un moment dat, din spatele unui convoi de Habis-uri al Trans Vagon apare un pantograf Schunk - oare ce sa fie? 40-2004-6 cu trenul Rapid 826 (Sibiu - Brasov - Bucuresti Nord). Iar in Gara de Nord o astepta Chev... :lol:

In spatele unui convoi de Habis-uri ale TransVagon apare un pantograf....jpg
Foto: Daniel


40-2004-6 cu R826.jpg
Foto: Daniel


2004 si primul vagon al trenului, seria 21-70 (cl2-a).jpg
Foto: Daniel


Trenul se grabeste in directia Chitila.jpg
Foto: Daniel


2004 si R826 dispar in zare....jpg
Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Andrei Irimescu pe 01 Iun 2011, 07:35

Tot in aceeasi zi am surprins-o si eu pe 2004 in Gara de Nord.
DSCN3747.JPG
DSCN3748.JPG
DSCN3750.JPG
DSCN3752.JPG
DSCN3763.JPG
DSCN3764.JPG
:D :dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Daniel pe 01 Iun 2011, 11:22

Felicitari Andrei pentru poze. Ma bucur ca ai invatat ca o masina fara detalii nu are cine stie ce valoare in imagini. :) In alta ordine de idei, iata ca am fost trei oameni de pe acelasi forum, care am prins aceeasi masina in aceeasi zi. Asadar ne putem lauda cu "Operatiunea 2004"! :lol: :handgestures-thumbup:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Andrei Irimescu pe 02 Iul 2011, 14:07

40-2004-6 suprinsa luni :dance:
DSCN6029.JPG
DSCN6030.JPG
DSCN6031.JPG
DSCN6032.JPG
DSCN6033.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Andrei Irimescu pe 02 Iul 2011, 14:10

DSCN6034.JPG
DSCN6035.JPG
DSCN6036.JPG
DSCN6037.JPG
DSCN6038.JPG
DSCN6039.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Andrei Irimescu pe 18 Iul 2011, 11:22

Astept plecarea catre Constanta :)
DSCN6106.JPG
DSCN6108.JPG
DSCN6109.JPG
DSCN6110.JPG
DSCN6112.JPG
DSCN6113.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Andrei Irimescu pe 03 Dec 2011, 20:36

Phoenix-ului 2004 i-a fost schimbat numarul.Am surprins-o astazi in Gara de Nord.Scuzati calitatea ;)
Fotografie0234.jpg
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde kdlehel pe 05 Dec 2011, 13:51

pacat ca nu trec astia pe la noi.

Referitor la frane pe disc un tren automor poate sa merga cu 200 dar acolo trenul cand franeaza poate cauza uzura sabotilor care sa zicem ca nu este asa de mare si la automotor este frana dinamica sau la electrice frane reostatice.

La frane de disc trebuie alt boghiu si osi la fel. de ce zic asta? asa am patit la bicigleta veche ca zic iau o rota cu suport de frane de disc. Zice omul care vindea ca ai si cardu pregatit pentru asta? Eu ma uitam zic ce trebuie zice cadrul si furca trebuie sa aiba suport pentru frane de disc deci un brat cu loc de suruburi si zice la furca nu exista furca rigida numai cu amortizori ce este echipat cu gauri pentru frane de disc si suport.

puteti sa uitati si la vagoanele care au boghiuri cu frane de disc este un alt sasiu total, nu e comparabil cu boghiuri ca minden deutz si görlitz. Un sistem total diferit.
Avatar utilizator
kdlehel


Mesaje: 614
Membru din: 01 Noi 2009, 19:09
Localitate: Sandominic

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Daniel pe 05 Dec 2011, 14:06

Inteleg ideea lui Lehel. Intr-adevar franele pe disc sunt superioare celor clasice pe saboti. Insa, fiind un sistem diferit fata de cel clasic implica modificari drastice si asupra sasiului vagonului, daca vorbim de modernizarea acestuia. Pe de alta parte, stiu ca rotile monobloc ce insotesc majoritatea sistemelor de franare pe disc, au (cel putin in Romania din cauza joantelor si a infrastructurii cu probleme) o viata mai scurta decat rotile cu bandaje si franare pe sabot. Acolo sabotul este cel care se uzeaza mai repede si al carui cost de schimbare nu cred ca este la fel de mare ca schimbarea unei roti monobloc. E doar o parere.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Cornel Grigore pe 06 Dec 2011, 16:48

de ce i-au schimbat nr ? :|
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Andrei Irimescu pe 28 Ian 2012, 19:15

Phoenix-ul 004 retragandu-se....:)
DSCN6255.JPG
DSCN6256.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Vatmanu076 pe 16 Noi 2012, 09:40

Phoenixul 004 in Gara de Nord izolat.
Picture 058 (Large).jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Vatmanu076 pe 16 Noi 2012, 09:44

Phoenix-ul 004 indreptandu-se catre Depou
2004.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

Mesajde Daniel pe 17 Noi 2012, 17:13

Este cumva cu celebrul InterRegio de Iasi care a mai ramas cu vreo patru vagoane tip Blue Hexagon 2 din sase bucati cate avea?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Fosta 40-2004-6 cu un nou aspect (47-2004-6)

Mesajde zofei.2006 pe 17 Noi 2012, 17:46

Chiar nu mai avea rostu sa intrebi ca ala e ;) .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Fosta 40-2004-6 cu un nou aspect (47-3004-6)

Mesajde ANDU2100CP pe 29 Mar 2013, 15:32

Tricolora 47-3004-6 pe M300 cu un IR spre brasov , 28-03-2013

2 0 0 4 FNX.jpg
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Fosta 40-2004-6 cu un nou aspect (47-3004-6)

Mesajde Vatmanu076 pe 23 Iul 2017, 22:31

004 in Gara Constanta
IMG_2261.jpg

IMG_2262.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Fosta 40-2004-6 cu un nou aspect (47-3004-6)

Mesajde Vatmanu076 pe 29 Ian 2018, 00:21

004.
IMG_6826 1.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Anterior

ÃŽnapoi la Clasa 47 / Class 47

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki