Pagina 1 din 2

Fosta 40-2004-6 cu un nou aspect (47-3004-6)

MesajScris: 27 Apr 2010, 16:00
de Trifu22
Imagine

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 16:04
de 1nt3rpol_106
ce tare arata... :dance: macar atat dak nu se investeste in infrastructura

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 17:16
de Dj_Jorj2007
Salut.

Masina arata bine vad ca are si acea priza ca la vechile 45 si cele doua noi 45 in rest e tot aceeasi cutie pe roti care prinde in visele lor 200km/h.
Stai linistiti ca aceste masini constructie nou tot la 160km/h sunt limitate , ca sa circule cu viteza de 200km/h trebuie sa fie autorizate de AFER si sa aibe frane pe disc nu pe saboti.
In concluzie avem bani de locomotive si vagoane dar de infrastructura nu.

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 17:44
de Vlad0012
da masina nu era cumva 40-2003-2?:S iau schimbat numaru ?

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 17:55
de Dj_Jorj2007
Vlad0012 scrie:da masina nu era cumva 40-2003-2?:S iau schimbat numaru ?


Masina asta e 40-2004-6 si e constructie noua 2010 iar 40-2003-2 e cea rosie complet fabricatie 2009.

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 18:22
de danny96
Sincer sa fiu nu am stiut ca exista si masina 2004......o stiam doar pe 2003....Si asta prinde tot 200 km/h ?

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 19:04
de Dj_Jorj2007
Citit postul meu anterior , o sa va lamuriti cu viteza locmotivelor Phoenix.

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 20:31
de EA1clony106
frumoasa masina 2004 ..im place schema de vopsire a ei :) ..e frum.. da num place ca si Regina :D chiar dak are stilu vechi de EA-uri arata mult mai bn EA1-106 .asta e parerea mea :D

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 20:57
de Vlad0012
AHA deci este una noua arata bn cu schema asta chiar ma gandeam si eu la o astfel de schema tricolora pt pheonixuri
da tot mai frumoasa e regina :D


cateva observatii cum ar fi trebuit sa arate dupa mintea ma aceasta masina :
schma trebuia sa fie asa rosu/galben/albastru (deci inclinarea sa fie in aceasi directie)
pe partile laterale sa apara desenata tara noastra cu orasele si magistrale importante si in fata un tricolor aparent fluturand
si albastrule ala trebuia mai inches ca asta ii complet aiurea

astea sunt ideiile mele din minte mea de 16 ani la unii o sa le placa la altii nu fiecare cu parerile lui
A si inca ceva interesant locomotiva e limitata la 200 nu la 160 cum e in prezent 2003

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 21:10
de Vladyz
SUNT O PROSTIE!!!!! CA DE OBICEI CLASICELE SUNT CELE MAI BUNE!!!!

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 22:33
de fzcsm
Foarte faina schema de vopsire.

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 27 Apr 2010, 23:24
de Trifu22
astia de aerograf nu au auzit ?
au vopsit-o in pete cu bidineaua. mai bine o faceau in schema coca-cola

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 28 Apr 2010, 00:44
de Daniel
Eu cred ca este autocolant. In fine. Ma uitam la trenurile italienilor: au ceva din culorile lor nationale, usor nuantate, dar parca schema noastra de culori este prea tare ca tonalitati si poate de aceea nu prea merge pusa pe locomotive. Poate ceva nuante apropiate, mai discrete, ar trebui consultati si niste designeri ceva...

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 28 Apr 2010, 08:19
de Dj_Jorj2007
@Vlad0012 O locomotiva de orice tip ca sa poate circula cu 200km/h trebuie sa fie autorzata de AFER si sa aibe frana pe disc , daca tu vezi frana pe disc la una din locomotivele CFR el le mananc cu osi cu tot.
Deci 2004 ca si 2003 pot atinge 200km/h dar nu sunt autorizate de AFER si nu au frana pe disc , asa ca tot la 160km/h sunt limitate.

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 28 Apr 2010, 10:10
de Vlad0012
George am vazut poze din cabina locomotivei si acea sageata rosie care indica la cat este limitata era la 200KM/h asta probabil pt putina vreme pana termina testele

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 28 Apr 2010, 10:47
de Dj_Jorj2007
Eu te cred ca ai vazut acea sageata rosie ca e limitata la 200km/h dar sincer asa mi a spus un inginer de la remarul cluj napoca ca nici un vehicol feroviar nu poate merge cu 200km/h daca nu are frane pe disc si nu este autorizata de AFER sa circule cu 200km/h asa si Regina daca ii monteaza boghie de 200km/h poate sa mearga cu 200 si orice EA EA1 poate sa meraga cu aceea viteza.

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 28 Apr 2010, 11:35
de Vlad0012
asta stiam ca trebe sa fie licentiata de AFER dar na eu am spus ca momentan e limitata la 200 chiar dak nu are unde sa mearga cu viteza asta si cel mai sigur dupa cele 3saptamani petrecute la craiova va fi limitata la 160 la fel ca restu

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 28 Apr 2010, 23:29
de Trifu22
degeaba fuge ca n-are pe unde
tre sa fi bolnav la cap sa crezi ca se va circula cu 200 pe Constanta
la Baneasa e restrictie de 30 apoi de 15 pe X.
la fel ni s-a promis ca se va circula cu 200 pe campina-bucuresti. cu cat se circula acum? 100 Chitila, 70 Buciumeni din cazua unui ac de macaz, 70 Buftea din cauza unei inimi de incrucisare fisurate (sensul x), in rest, pe sensl Y se circula cu 120, exceptie fac 5 trenuri rapide care vin cu 140 (sensul y)
indiferent de rangul trenului pe sensul x se pastreaza restrictiile cu 70

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 29 Apr 2010, 10:45
de Daniel
Trifu22 scrie:degeaba fuge ca n-are pe unde
tre sa fi bolnav la cap sa crezi ca se va circula cu 200 pe Constanta
la Baneasa e restrictie de 30 apoi de 15 pe X.
la fel ni s-a promis ca se va circula cu 200 pe campina-bucuresti. cu cat se circula acum? 100 Chitila, 70 Buciumeni din cazua unui ac de macaz, 70 Buftea din cauza unei inimi de incrucisare fisurate (sensul x), in rest, pe sensl Y se circula cu 120, exceptie fac 5 trenuri rapide care vin cu 140 (sensul y)
indiferent de rangul trenului pe sensul x se pastreaza restrictiile cu 70


In plus, pentru ca un tren sa poata circula cu mai mult de 140, magistrala respectiva trebuia sa fie dotata cu: semnalizare pentru viteze superioare, sa fie imprejmuita cu garduri de protectie si nu in ultimul rand, trecerile la nivel cu calea ferata sa dispara - poduri rutiere de traversarea a liniilor. Pe nici o linie din Romana nu exista asa ceva - concluzia?

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 30 Apr 2010, 11:13
de Trifu22
N-avem

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 29 Iul 2010, 00:37
de Trifu22
Mai adaug acum cateva poze cu aceasta locomotiva in schema sa "noua" de vopsire:

IMG_1605.jpg


IMG_1607.JPG


IMG_1609.JPG


p.s. moshule, cauta-l pe Bubu pe la Craiova, el mi-a dat pozele, hai pa pa pa pa pa pa !

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 29 Iul 2010, 13:39
de Vlad0012
acum e in constructie si 2005 cu motoare asincron si uimitoare viteza maxima de 160km/h cei de la softronic au spus ca au lucrat la coeficientul aerodinamic deci cel mai probabil va avea forma putin schimbata

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 25 Mai 2011, 19:44
de Daniel
Hai ca pun si eu niste poze cu acesta masina (40-2004-6), din pacate conform cerintelor UE declasata de la Clasa 47 la Clasa 40 (asta pentru ca Romania oficial nu mai are dreptul de a mai fabrica locomotive noi - globalizarea, deh). Asadar sa urmarim intr-o dupa amiaza de mai 2011 aceasta masina trecand cu viteza prin Gara Chitila.

2004 la Chitila Mai 2011.jpg
Foto: Daniel


Masina 40 2004-6 in viteza pe M300.jpg
Foto: Daniel


Masina 40-2004-6 a Depoului Bucuresti Calatori fosta 47-2004-6....jpg
Foto: Daniel


40-2004-6.jpg
Foto: Daniel

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 25 Mai 2011, 20:03
de Andrei Irimescu
Interesant faptul ca ati reusit sa o surprindeti pe 2004(locomotiva comunista,dupa cum ar spune prietenul meu) din mai multe pozitii,chiar daca avea o viteza considerabila!Modul folosit a fost cel de tip ,,rafala``? :D

Re: 40-2004-6 cu un nou aspect

MesajScris: 25 Mai 2011, 20:19
de Daniel
Nu am folosit "rafala" pentru ca asta iti cam strica shutter-ul. Am mers pe manual chiar si cu focusul (sharf-ul). Secretul este timpul de expunere: 1/500 si o diafragma adecvata. ;)