Locomotiva Electrica C.F.R seria 46 :
De asemenea se lucreaza la moderizarea acestei locomotive dorind sa adauge in plus urmatoarele componente dar si schimband numarul seriei din 44 respectiv 43 in seria 46 :
· Sistem de reglare continua a tensiunii pe motoarele de tractiune cu punti semicomandate in montaj economic cu parametrii energetici ridicati
· Convertizoare statice de tensiune si frecventa pentru alimentarea serviciilor auxiliare
· Sistem informatic integrat de monitorizare functionare si comanda regimuri tractiune - frinare
· Compresor elicoidal pentru producere aer comprimta
· Controler tip mansa pentru impunerea continua a vitezei si curentului de tractiune
· Sistem performant de de protectie la patinare si blocare osii
· Bord de conducere modernizat
· Ferestre laterale culisante din termopan
· Sistem de climatizare pentru cabina mecanic
· Rezistente de frinare separate galvanic
· Izolarea oricarui motor de tractiune in caz de defect
· Statie de incarcare baterii de acumulatori, in comutatie, cu limitare incarcare dupa curent, tensiune si temperatura mediu ambiant
· Functionare in regim automat cu viteza si curent impus
· Constructie modulara
· Avantaje:
o cresterea fiabilitatii in exploatare
o optimizarea regimurilor de mers si de functionare a echipamentului de tractiune
o reducerea consumului specific de energie
o simplificarea schemelor de tractiune si comanda
o reducerea timpilor de mentenanta prin mentenanta rapide de tip softwer
o imbunatatirea conditiilor de conducere pentru personalul conductor
o cresterea gradului de disponibilitate a locomotivei
o extinderea ciclului de revizii si reparatii
Dezavantaje:
-Nu sunt
.
Boghiurile , Pantograful sunt asemenatoare modelelor precedente ( adica LE 43/44 )
REMOVED BY USERCu respect :
Vlady