Pai FAUR a scos pe piata in anii 1988/1989 un model de LDH/LDE 1100/1200 cp pentru ambele tipuri de locomotive DH sau DE, insa cum atunci treburile erau pe duca, nu s-a continuat productia, ulterior cand sa facut pachetul pentru modernizarea LDH 1250CP de la CFR Calatori, tot la FAUR,acestia au adoptat noua linie a caroseriei,in linii mari ,apoi la a doua serie de modernizari,care este in curs( sau era in curs de desfasurare) contractul a fost atribuit Remarul 16 Feb. Cluj,care au adoptat si ei aproximativ aceeasi linii ale caroseriei,practic ambele tipuri fiind recarosari complete ale locomotivei,fiecare in stilul ei; ca diferente, sunt puterile motoarelor diesel LDH 1500 CP -040 DHE modernizat la FAUR,conducere in echipa completa, iar varianta Remarul are 1360 CP tot aceasi clasa 040 DHE,insa cabina este construita pentru deservire si conducere in sistem simplificat a locomotivei
Ca fapt divers, turbotransmisia este de acelasi tip ca la locomotiva de origine,preluand tot maxim 1160 CP ,restul de cai sunt pentru servicii