Vlad0012 scrie:o clasa 86 surprinsa dp pasarela....se pare ca sta de ceva vreme acolo
foarte interesant, daca descoperi mai multe amanunte, sunt interesat si eu de subiect, adica sunt curios daca motorul Maybach da randament in cazul ca nu este supraalimentatDaniel scrie:Din cate stiu, la primele 20 de bucati din LDH 45 industriale, alimentarea cu aer a motorului se realiza prin aspiratie naturala, fiind simbolizate cu LDH 35-001 - LDH 35-020. De la cea dea 21-a masina produsa, a fost adoptata turbosuflanta, asigurand o putere nominala de 450CP.
poate ma insel, din ce-mi aduc eu aminte din ce-am invatat la scoala despre codificarea locomotivelor, DHA (cod vechi) si 86 este codificarea CFR, LDH45 fiind clasate locomotivele uzinaleDaniel scrie:Este posibil ca cele simbolizate ca "86" sa fi facut serviciu la calatori, iar "45" sa fi fost uzinale.
asta stiu din ce-am vazut si eu doar cu turbosuflanta, dar cum ai scris mai sus ca au fost cateva locomotive construite fara, m-ar fi interesat daca aveau acest motor sau alt modelDaniel scrie:Din ceea ce am aflat, se pare ca acest motor din fabricatie este facut sa lucreze supraalimentat.
este toba de esapamentkid72 scrie:(la toate LDH-urile), acea incinta deasupra cabinei (trec prin ea gazele evacuate), ce rol are, amortizor de zgomot, recuperator de caldura, izolatie termica ?
--vedeti in pozele lui Vlad0012, Stoned, Daniel, kid72(la class 45), doar la unele 45-uri, un al doilea horn, in spatele cabinei, e ornametal ?
nu-i nimic, daca mai afli ceva sau alti colegi forumisti au informatii, rog sa le postatiDaniel scrie: Alte referinte nu am, din pacate.
ÃŽnapoi la Clasa 86 / Class 86
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group