Locomotive abandonate

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 15 Apr 2010, 23:24

totusi astept sa raspunzi la intrbarea mea. ai cam ocolit-o!
p.s. si eu pot citi din carti!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 16 Apr 2010, 16:28

Trifu22 scrie:totusi astept sa raspunzi la intrbarea mea. ai cam ocolit-o!
p.s. si eu pot citi din carti!

Din pacate, macar de stiai sa fi citit din carti ai fi raspuns la intrebari,eu zic ca fiecare pasionat de domeniul feroviar,mai ales cei pasionati de mijloace de tractiune,ar trebui sa stie un minim de cunostinte de semnalizare,e doar o parere,dara nah,noua ne este mai bine sa admiram ,"oau ce fain ii masina aia", dara sa puna mana sa citeasca cineva ceva despre ea,canci,nimeni,cati dintre voi aveti curajul sa va expuneti situatia de pasionati prin gari,stiti sa raspundeti doar cu aceasi moneda cu care va trateaza un cioncanar care daca va vede cu apartul foto in mana se ia de viata voastra,dar voi nu stiti sa va aparati,sa va expuneti (aveti pretentia ca stiti ,tipic romanesc),e pacat ca inca mai este timp sa se faca ceva,dar timpul nu asteapta.
Eu am invatat cand a trebuit si acum ma pot bucura de locomotiva de fiecare data cand vreau, :dance: ,dar toate au pret, un sacrificiu, eu daca vreti va pot invata,ajuta cu orice vreti voi,ca si eu am fost ca voi,dara vazand ca nu am alta cale de acces la ceea ce voiam sa fac,am luat singur si am cautat mijloace si materiale ,insa mai trebuie si vointa,ceva ce in ziua de azi ,poporului nostru ii cam zgarie pe ureche,asa e romanul smecher si muritor de foame :idea:
Eu nu fac servici la stat ci la privat la Regiotrans ,pentru ca la stat sa dus de rapa tot,iar ce a ramas ... :whistle: :violin: :think: ,,e jale, si nici nu se stie cu ce va mai ramane,nici la privat nui mai bine,dara... :P , am vazut prea bine topicul si parerea voastra despre Regiotrans, nu vreau sa v-o schimb,pentru ca ati ajuns la niste concluzii ,care nu sunt departe de ceea ce ii,dar ele sunt valabile DOAR pentru zonele in care ati fost,au fost acum ceva vreme control pe toata tara,si intradevar acolo au fost cele mai mari neregului( Banat, Arad, Brasov Tg Mures) dara aici la Iasi au fost doar cateva minore :mrgreen: ,si nu mint cu nimic,dar asa a fost,va invit oricand vreti voi sa faceti o vizita in zona, pe oricare dintre liniile luate ,si veti constata singuri;
Ce conteaza cu ce material rulant se face servici atata timp cat acesta ofera conditii bune de calatorie,legaturi bune( numai de nu si-ar schimba CFR Calatori trasele pentru a strica iara legaturile),iar siguranta circulatiei crede-ma este in conditii depline( si nu cred ca are nimeni de aici calitatea , competenta si calificarea de a o pune la indoiala,cerceta ,califica si taxa) :idea: :!:
Intradevar nici mie nu imi plac automotoarele alea cu 3 geamuri( autobuzele),dar sunt dintre alea, care sunt modernizate ,si arata la interior mult mai bine decat multe vagone de R ale cfr calatori :mrgreen: ,dar nah astai viatza ,si mie miar fi placut sa duc un tren de 400 500t cu 100 sau 120, sau 95 la panta , :mrgreen: , dar nah ,cati dintre voi credeti ca ati fi avut curajul sa fiti in cabina unui as tren fara morcov,iepuri si padurar ?si mai aveti inca curajul sa fiti cu pretentii,pai daca de pe net nu au fost in stare sa ia cateva date corecte despre locomotive diesel,ce sa ma zic despre alte informatii.
Eu stiu prea bine sa raspund la intrebarile pe care mi le-ai pus ,dar tu stii unde sa cauti sa le dai raspuns?
Raspunzandu-ti la intrebare la care ai zis ca-i alb lunar, daca stii ce indicatie a dat alaltu stii sigur ce indicatie nu poate da asta, astfel: "verde galben"- liber cu viteza redusa semnalul urmator este pe liber cu viteza redusa sau cu viteza stabilita.trage singur concluzia.
Ori nu stii cei indicatia,si cei semnificatia.Care ,ce si cum ?
Semnificatia culorilor urmatoare,si ce indicatii dau semnalele care le afiseaza, galben, verde si albastru.
PS ar ar fi cred totusi cazul sa mai mutam din topicu asta si pe la semnalizare,ca nu mai vorbim de multe sectoare despre locomotive diesel :lol:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde nemesiss pe 16 Apr 2010, 21:31

@ndrey scrie:
Trifu22 scrie:Totusi nu ai raspuns la intrebarea mea despre semnalul de AV.
eu raspund la a ta:
Daca semnalul are indicatie dubioasa sau e stins ne asiguram ca lampa alba este aprinsa, iar in acest caz, continuam sa mergem pana la semnalul urmator fara a depasi viteza de 20 km/h indiferent de indicatia acestuia.
mai sus sunt doua posibilitati. nu vorbesc de semnalul de avarie de la pasaj (S)

Tu ai vazut vreun semnal de trece al BLA care sa aiba vreo unitate de culoare alba? Eu nu cred.
Prima oara se face identificarea tipului de semnal,pe baza reperului acestuia,care la semnale de trece ale BLA este de culoare alba si forma dreptunghiulara,montat pe catarg,acela este un semnal permisiv( adica permite circulatia ,in anumite conditii si daca el ordona oprirea,indiferent cum,prin culoarea rosie,stins sau indicatie dubioasa), celelalte semnale care au reperul dreptunghiular vopsit cu alb in partea de sus si jos iar la mijloc rosu sunt semnale principale,nepermisive,care pot fi depasite daca au indicatie de liber,normal, iar daca este stins ,pe rosu ,sau dubios( alte alte situatii) se depaseste pe baza luminii de chemare,iar daca nu este dotat cu unitate luminoasa alba,pentru chemare se depaseste in baza conditiilor prevazute in ordinului de circulatie intocmit conform reglementarilor in vigoare si inmanat mecanicului de locomotiva de catre IDM sau alt agent autorizat al statiei de primire in aceste situatii.
Iti mai pun inca o intrebare,
Ce indicatie nu poate da un semnal ce a fost prevestit de catre un semnal care afisa Verde-Galben? :lol:

Dupa "Verde-Galben" in functie de pozitionarea acestuia, la intrare sau Iesire, ai variante: Verde, Verde-Galben, Galben, Galben-Galben eventual si cu indicatiile specifice la TMV. La semnalul de avarie nu ai raspuns, ci doar te-ai complicat degeaba. Ai 2 variante. Ce faci ?
Avatar utilizator
nemesiss
Feroviar


Mesaje: 54
Membru din: 06 Noi 2009, 22:08
Localitate: BUCURESTI

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 16 Apr 2010, 21:48

Quizz intre mecanici - tare treaba ;))
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde adycfrbv pe 16 Apr 2010, 22:11

@ndrey scrie:Ce indicatie nu poate da un semnal ce a fost prevestit de catre un semnal care afisa Verde-Galben? :lol:


ROSU
Avatar utilizator
adycfrbv


Mesaje: 42
Membru din: 23 Oct 2009, 00:08
Localitate: Brasov 21

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 16 Apr 2010, 23:50

e la mintea cocosului.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 16 Apr 2010, 23:54

@ndrey, o sa iti arat ca exista aici in p.o.mac. Buciumeni, BLA de trecere cu lampa alba. totusi nemesiss a intrebat ceva (aceeasi intrebare ti-am pus-o si eu) si tot eviti sa raspunzi. si nu citi din carti ca asa poate sa citeasca si sa pozteze orice dobitoc!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde ionutz72 pe 17 Apr 2010, 00:01

După verde-galben poţi avea orice indicaţie(vezi 004 pag 174 ), chiar şi roşu daca următorul semnal se anulează din varii motive după depăşirea celui cu verde-galben. Indicaţia de alb lunar,este una şi singură(nu am specificat clipitor sau cu fanta) la un semnal de circulaţie. Şi îţi şi justific de ce e imposibil să o poţi avea în situaţia asta: la o instalaţie CED sau CE parcursul comandat se "înzăvoreste" la apropierea trenului(prin depăşirea semnalului verde-galben), şi prin anularea semnalului următor, parcursul după el rămâne înzăvorat pentru a i se asigura parcurs de alunecare la depăşirea semnalului pe roşu. Peste acest parcurs anulat pentru a face o manevră,îţi trebuie ceva timp,numa dezavorarea artificială din instalaţie durează 3minute..
Deci varianta scurtă a ideii mele e că, chiar daca nu e normal,nu e imposibil să ai şi roşu, pe când alb lunar e total imposibil :)
PS: daca vrei să discutăm despre "semnificaţia" culorilor de baza, verde-galben împreună nu este o culoare de baza,separate poate lol
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde ionutz72 pe 17 Apr 2010, 00:22

Trifu22 scrie:@ndrey, o sa iti arat ca exista aici in p.o.mac. Buciumeni, BLA de trecere cu lampa alba...

Trifule nu ai ambiţie daca nu îi faci o poza la semnalul ăla. Sunt curios şi eu ce ai văzut:)
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 17 Apr 2010, 00:47

e de trecere bla. lampa e bicolora are si alb si rosu. l-am vazut aprins odata pe alb odata pe rosu lampa de AV. palaria mea, oi fi trepanat. ce am vazut eu nu e normal stiu ca nu exista asa ceva. o sa ii fac poza.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 19 Apr 2010, 17:44

Adi a raspuns ce trebuia , ionut a completat bine ,se poate sa ai si rosu( situatie anormala),dar alb nu are cum,si apoi pentru culoare se folosesc filtre de culoare .si nu becuri colorate,nu este prevazut cu asemenea lumina,nefiind necesara la darea,sau completarea vreunei indicatii,din aceasta cauza semnale au forma,pozitia si numarul de unitati luminoase,din cauza necesitatii,la fel cum foarte bine ai sa vezi semnale la care sa luat o unitate luminoasa.
Trifu22, nu citesc din carti,am citit cand a fost nevoie;
Revenind la intrebare care tot tii sa afli raspunsul, se opreste trenul in fata semnalului de avarie ce afiseaza lumina rosie spre tren, dupa care mecanicul de locomotiva se convinge (vizual) ca pasajul este liber dupa care pune trenul in miscare si va circula cu cel mult 20km/h pina dupa pasajul la nivel si deosebita atentie,fiind gata sa opreasca daca observa obstacole la pasaj.Dupa ce trece cu tot trenul de pasaj mecanicul va conduce trenul conform indicatiilor date de semnale.
Pe baza a ceea ce am spus acum si mai sus, mai lansez o intrebare,daca un semnal de trecere BLA face si functie de semnal de avarie,cum se procedeaza daca acesta afiseaza culoarea rosie? :whistle:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Dj_Jorj2007 pe 19 Apr 2010, 20:16

Salut am si eu 2 intrebari pentru @ndrey.

1 Ce este graduatorul.
2 Cate trepte de tensiune are graduatorul (daca are).

Numai bine. P.s. Nu citi din carti ca nu e frumos.
Eu sunt docotorul care iti pune pe suflet copci.
Avatar utilizator
Dj_Jorj2007


Mesaje: 205
Membru din: 31 Ian 2010, 14:16
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 20 Apr 2010, 03:47

vad ca tu confunzi notatiile AV cu S
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 20 Apr 2010, 09:34

La cine te-ai referit ca a facut confuzie intre notatii,la ce?
George dupa cum prea bine cred ca stiii si tu,ansamblul graduator selector are rolul de a culege de pe barele de tensiune alte traf de tractiune T1.3 tensiune maxima din catenara impartita la numarul de spire corespunzatoare sectiunii date de treapta de tensiune(0-1, 0-2,0-3 etc,pina la maxim 40 ,cate bare de tensiune sunt in selector-adica trepte ale graduatorului).
George am o intrebare pentru tine, S7 are mai multe casete cu relee ,cate relee de semnalizare sunt in acea caseta si ce numar poarta ea in schemele electrice?
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 20 Apr 2010, 13:27

@ANDREY: are 20 de bare si doua culegatoare. un culegator la Trafu' principal, iar intre al doilea culegator si traf mai exista un autotransformator. intre cele doua culegatoare exista o rezistenta de fonta pentru ca atunci cand amandoua culegatoare se afla pe aceeasi bara de tensiune sa nu smuceasca...
47 V in prima treapta iar ultima 47V*20bare=940V
subiectul a devenit off-topic!!!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 20 Apr 2010, 13:31

Asa este. Dupa rasounsul lui Jorj, @ndrey te rog sa creezi un nou topic daca vrei la "Discutii generale despre trenuri". Nu se supara nimeni. Bafta!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Dj_Jorj2007 pe 20 Apr 2010, 14:52

Salut

S7 are mai multe casete de relee defapt toate releele sunt montate in casete .S7 varianta STANDARD (Suedeza) are pr usa din partea stanga in partea de sus caseta 43 cu relee de semnalizare a protectiilor ce declanseaza in exploatare in urma unor defectiuni care pot fi in diferite circuite usurand astfel personalul de exploatare in a gasi defectul ce a intervenit .Unele protectii sunt cu deconectare ,blocare si semnalizare a disjunctorului .aceasta caseta contine 29 sau 30 de astfel de relee .Celelalte casete contin relee in functie de destinatia lor

Si cateava exemple :

CASETA 35-Relee pt. graduator;
CASETA 36-Relee de comutare;
Caseta 37- Relee de blocare si comutare in sistemul trifazat+ amplificatorul de relee S7.37:1 sensibil la tensiune
Caseta 38-Relee maximale de curent:
Caseta 39-Relee auxiliare pt. releele de presiune ventilatie MT+RF;
Caseta 40-Relee de pornire servicii auxiliare;
Caseta 41-Aparatul de retea (alimentatorul) pt.S7.37:1 si diferite relee;
Caseta 42 -relee auxiliare ale releelor de presiune S7.18 pt.pornire automata a compresorului si S7.19 pt.presiunea aparatelor electropneumatice,soneria dsv ,etc
In functie de cum au evoluat lucrurile casetele STAS au cam disparut dar sau inlocuit cu casete mai mici de ex caseta 35 A sau 35 B-doua casete fac cat una STAS.Tot datorita evolutiei tehnicii pe unele electrice blocul este modificat asfel incat casetele de relee sunt eliminate iar in usa din stanga a blocului este plasat un geam mare din plexiglas iar releele se vad prin acel geam fiind si de alt tip
Locomotivele dotate cu instalatie de diagnoza au suprimata caseta 43 ,ea fiind inlcuita cu unitatea centrala ce afisaza pe display-uri parmetri de functionare de ex.:IPCS-LE,EPS-01,ICOL etc.

Nu cred ca nu mai are rost sa dau si alte exemple s au sa mai pun si alte intrebari.
Numai Bine
Eu sunt docotorul care iti pune pe suflet copci.
Avatar utilizator
Dj_Jorj2007


Mesaje: 205
Membru din: 31 Ian 2010, 14:16
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 20 Apr 2010, 15:14

A raspuns ca la carte,asta inseamna ca ai copiat din carte? :think:
Dap mai sus, am scris total anapoda,intradevar sunt 20 de bare si 2 culegatoarele T2.1 si T2.2, T 2.1 mai aduna la curentul din traf de tractiune si curentul din T 1.2 care ridica tensiunea cu 25 V :doh: .
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde ANDU2100CP pe 20 Apr 2010, 16:03

FZCSM FELICITARI SI DE LA MINE PENTU POZELE SI TOPICUL CU ACEST SULZER ABANDONAT CARE ESTE O ADEVARATA COMOARA CU VALOARE ISTORICA PENTRU CUNOSCATORI, ASEMENEA VOM MAI PIERDE MULTE COMORI DIN ACESTEA DE 2100 CP , SI NE VOM OPRI CU BATAIA DE JOC FATA DE SULZERE CAND VA FI DEJA PREA TARZIU SI NU VOM MAI AVEA CE SALVA ...... :!: :!: :!: :!:
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 20 Apr 2010, 18:04

Haideti sa mutam discutia la "Discutii diverse despre locomotive electrice in general". Ce ziceti? Sa deschida acolo careva dintre voi un nou topic, si sa vedem acolo cum sta treaba cu treptele si alte minuni ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 20 Apr 2010, 18:34

eu zic sa mutam la discutii diverse despre trenuri
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Locomotive abandonate

Mesajde ANDU2100CP pe 25 Apr 2010, 10:15

Daniel scrie:Haideti sa mutam discutia la "Discutii diverse despre locomotive electrice in general". Ce ziceti? Sa deschida acolo careva dintre voi un nou topic, si sa vedem acolo cum sta treaba cu treptele si alte minuni ;)

EU ZIC SA MUTAM ACEST TOPIC LA DISCUTII GENERALE DESPRE DIESEL-ELECTRICE , NU LA LOCOMOTIE ELECTRICE , PAREREA MEA ! CA SUNT MULTE DATE FOARTE IMPORTANTE NUMAI DESPRE SULZERE SI LDE-URI 2100 CP SI CALITATILE LOR ! :dance:
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Locomotive abandonate

Mesajde cfr fan pe 24 Dec 2017, 21:26

Una dintre cele mai distruse locomotive Sulzer

5212d7db-42a9-4bd1-be74-89d2db4b7f1a_l.jpg
cfr fan


Mesaje: 208
Membru din: 06 Aug 2017, 20:26
Localitate: București,Sector 2,lângă Depoul Colentina

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 26 Dec 2017, 16:05

Unde ai mai gasit si jaful asta spatial? :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde cfr fan pe 26 Dec 2017, 17:55

Daniel scrie:Unde ai mai gasit si jaful asta spatial? :lol: :lol: :lol:

De pe google
cfr fan


Mesaje: 208
Membru din: 06 Aug 2017, 20:26
Localitate: București,Sector 2,lângă Depoul Colentina

AnteriorUrmătorul

ÃŽnapoi la Clasa 60 / Class 60

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki