Locomotive abandonate

Locomotive abandonate

Mesajde fzcsm pe 11 Apr 2010, 20:19

Astazi,am fost cu vladyz la Gara si la Depou si am gasit aceasta locomotiva abandonata 60-0102-8 in spatele Depoului CFR Oradea.
Acest Sulzer clasa 60 este in schema originala de vopsire si a fost o fluieratoare.Iata si pozele cu locomotiva si cu noi in locomotiva si pe locomotiva:
IMG_6504.jpg
60-0802-8-frontal
IMG_6503.jpg
IMG_6514.jpg
IMG_6481.jpg
IMG_6485.jpg
IMG_6495.jpg
IMG_6496.jpg
IMG_6511.jpg
IMG_6512.jpg
IMG_6482.jpg
IMG_6483.jpg
IMG_6484.jpg
IMG_6487.jpg
IMG_6488.jpg
IMG_6490.jpg
IMG_6494.jpg
IMG_6497.jpg
IMG_6499.jpg
IMG_6500.jpg
IMG_6502.jpg
IMG_6509.jpg
IMG_6510.jpg
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Avatar utilizator
fzcsm


Mesaje: 150
Membru din: 31 Oct 2009, 09:04
Localitate: Oradea

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Vladyz pe 11 Apr 2010, 20:29

Dap. Pacat de ea!! Rusine!!! Oricum mi'a placut mica excursie :D
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Locomotive abandonate

Mesajde fzcsm pe 11 Apr 2010, 20:32

vladyz scrie:Dap. Pacat de ea!! Rusine!!! Oricum mi'a placut mica excursie :D

Trebuie spus ca in excursia de azi am ajuns si prin Depou,prin triaj si am facut o mica calatorie de la Oradea la Oradea Est cu P 3076.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Avatar utilizator
fzcsm


Mesaje: 150
Membru din: 31 Oct 2009, 09:04
Localitate: Oradea

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Vlad0012 pe 11 Apr 2010, 20:48

RUSINE RUSINE RUSINE RUSINE cum a ajuns saracu sulzer :((
ImagineImagine

Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
Vlad0012


Mesaje: 539
Membru din: 04 Feb 2010, 22:28
Localitate: Timisoara

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 12 Apr 2010, 21:07

Felicitari, este unul din sulzerele originale
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 13 Apr 2010, 02:29

Asta vroiam sa spun si eu. Trifule se pare ca esti cel mai fin observator al acestui tip de locomotive. :clap: :clap: :clap: Si inca odata felicitari membrilor Railnet.ro care a facut aceste fotografii de exceptie! Bravos baieti! Nu va lasati intimidati de nimeni! O sa venim in numar cat mai mare la Oradea! Suntem alaturi de voi! ;) :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Vladyz pe 13 Apr 2010, 07:53

Multumim pentru sustinere!!! Va asteptam cat de curand la Oradea :dance:
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 13 Apr 2010, 11:09

Trifu22 scrie:Felicitari, este unul din sulzerele originale

Nu este deloc, unul dintre acele sulzere originale, insa este printre primele 100 facute la noi ,probabil in anul 1962 sau 1963( cel mult), ce este de remarcat ,numere de serie mici,pina la 300 au fost probabil printe cele mai bine realizate,nu prea au fost mancate de rugina dupa lasarea la gard a lor, pe cand multe alte masini peste 800 -900 in sus desi sunt mai noi, sunt mai prost realizate,ele desi fiind inca active sunt mancate de rugina pe unele locuri,oricum si in starea aceasta de descompletare ,inca se "tin" bine :mrgreen: :lol:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 13 Apr 2010, 12:38

Salut @ndrey! Care sunt argumentele contra a ceea ce a afirmat Trifu? Chiar vreau sa cunosc mai bine diferenta dintre un sulzer din primele bucati originale si unul din primele produse sub licenta. Poti exemplifica cu ceva? Multam fain! :)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

@@ndrey

Mesajde Trifu22 pe 13 Apr 2010, 19:45

astept sa vad si eu ce dovezi ai in acest sens.
eu afirm ca e original din urmatoarele motive:
1) Culoarea originala data de fabrica din Elvetia (Wintherthur)
2) motorul NU este facut la Resita. la alea de la Resita suruburile care prind chiuloasa se demonteaza in totalitate.
3) era prevazut cu teava pentru incalzitor fluier
4) Ventilatia pentru M.T. este clasica, pe turbina nu pe ventilator
5) Cupla are prindere in 6 suruburi dispuse dreptunghiular
6) are bord clasic cu maciuca (manerul de la maciuca este turnat nu bagat cu forta)
7) are un singur far central si suport pentru far central aditiona.
lista poate continua...
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 14 Apr 2010, 10:23

La punctul 1 nu bag in foc ca nu e asa cum zice trifu, pina la urma culorile au fost folosite ,insa cu anumite tonalitati de albastru din cel original, apoi sau folosit si alte tonuri de culoare, etc, in fine;
2. Cum adica la alea facute la Resita suruburile care prin chiuloasa de blocul motorului se pot desurua si la asta nu..? :? ( eu zic ca la amandoua motoare se demonteaza. si credema ca asa-i); mai e ceva, informeazate pentru cate locomotive au venit echipamente originale din Elvetia, si apoi calculeaza ,de la ce numar de parc sa inceput montarea de echipament termic/electric/pneumatic/mecanic fabricat la noi sub licenta :!: :idea: , oricum alea de la masa de acasa sunt cu inscriptiile originale, probabil ati vazut si voi DA-001 cum arata ,inclusiv lampile de semnalizare, sau sigurantele automate ,nu mai zic de dispozitivul "Om mort" original.
3.toate care au avut fluier au avut si acel dispozitiv,care ulterior sa scos ,demontat, etc..
4.Cred ca ai zis o prostie mai mare decat tine, adica cum ventilatie pentru electromotoarele de tractiune "pe turbina" si nu cu ventilator ,mai studiaza schema de amplasare a echipamentelor in locomotiva, si citeste ,vi vedea ca nu e deloc asa cum zici,sutn curios sami arati si mie carei aia, :mrgreen:
6. normal, inca nu aparuse necesitatea montarii cuplei semiautomate,de aceea si frana de mana e unde e :shhh: ,existau alte masini pe larga atunci ,DA "era prea pretios" pentru asta.
7. sa fiti voi sanatosi ,ca 85 % din parc a avut un singur far central multi ani,si multe masini au avut,si mai au inca acel suport,inca ceva, sunt unele masini care mai au o mica bara de spijin,intre coltare,folosita de mec ajutor sa curete farul central... .
Nu neg ci chiar afirm ca este masina originala DA-102, dar nu masina originala de la Elvetieni,ale au fost doar cateva facute la ei, pentru montarea la noi 10 echipamente complete originale,deci 16 masini elevtiene,restul sunt ceea ce stim cu toti ca sunt...

Alte aspecte ale masinilor originale,pina la ~300,usile exterioare de la blocul electric sunt prevazute cu fante, barele de sustinere de la usa sunt mai jos decat podeua.
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 14 Apr 2010, 10:47

In poza nu se acopera ceea ce susti tu. cu ventilatia o sa iti explic eu cum sta treaba.
daca sunt o prostie asa cum susti tu, am sa te rog sa nu mai postezi la topicurile mele.
sau tu cauti neaparat scandal pe treaba asta?
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 14 Apr 2010, 12:08

Trifu22 scrie: cu ventilatia o sa iti explic eu cum sta treaba.
daca sunt o prostie asa cum susti tu, am sa te rog sa nu mai postezi la topicurile mele.ri e bine, daca nu iarasi bine
sau tu cauti neaparat scandal pe treaba asta?

Poate nu ai facut referire explicita la care ventilatie , postez ca sa rectific si sa fie lumea informata corect, nu ca sa caut scandal :lol: :idea: daca vrei sa iei in consideratie asta e ok, daca nu ,nam ce face ca sa -ti schimb parerea,si nici nu o sa incerc asta :!:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 14 Apr 2010, 14:12

Mai baieti, eu va rog sa nu va certati. E mult mai oke sa va bateti cu argumente tehnice la obiect decat cu jigniri de ambele parti. Si asa suntem singurul forum decicat trenurilor reale din Romania si e pacat sa deviem de la discutii. Eu unul va apreciez pe amandoi in egala masura si astept o disputa constructiva. Felicitari amandurora pentru datele tehnice extrem de interesante postate pe forumul nostru. :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 14 Apr 2010, 15:35

@ndrey, citez:
4) Ventilatia pentru M.T. este clasica, pe turbina nu pe ventilator

adica sunt doua turbine pentru ventilatie actionate de un singur motor deasupra fiecarui boghiu.
am comentat eu ceva despre cupla semiautomata? NU! am comentat STRICT despre sistemul de prindere al cuplei de sasiu!!!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 14 Apr 2010, 17:30

Trifu22adica sunt doua turbine pentru ventilatie actionate de un singur motor deasupra fiecarui boghiu.
am comentat eu ceva despre cupla semiautomata? NU! am comentat STRICT despre sistemul de prindere al cuplei de sasiu!!!

Pai asta e o problema de exprimare, treaba sta astfel: racirea motoarelor electrice pe LDE 2100 Cp -060 DA este asigurata de catre doua grupuri de racire,fiecare pentru un boghiu,unul amplasat in partea de cap a motorului diesel,cel de-al doilea la capatul opus, linga generatorul auxiliar, fiecare se compune dintrun motor electric la cape pina ltele caruaia sunt montate doua ventilatoare,nu turbine, care asigura fluxul de aer sub presiune necesar racirii fortate a masinii electrice ,in intrefierul sau; la capatul opus colectorului pe rotor mai este amplasat inca un ventilator pentru racire suplimentara in longitudinal,de-a lungul axului rotorului; presiunea de aer astfel creata impiedica praful ,apa de ploaie, si zapada sa intre in interiorul motorului electric,de aceea in stationare iarna cand e viscol,sau vara cand ploua si sunt rafale de vant este recomandat sa se porneasca ventilatia fortata.
Oricum nu conteaza asta,ci faptul ca masina nu are flansa la cupla cu surub,nici patrata si nici rotunda, cupla cu surub nu poate fi schimbata cu alt tip de cupla fie ea S3A sau mai stiu ce alt tip,eu asta am vrut sa subliniez ,dar nah intelegi ce stii si ce vrei :violin:
S-a mai fac o adaugare, la masinile de pina la DA 196,inclusiv sau folosit doua trepte de slabire a campului, insa pe DA-080 comanda de intrare/iesire a fost modificata, apoi sa trecut la masini cu 3 trepte si comanda modificata,dupa are sa revenit la sistemul actual ; am o intrebare masinile pot circula si cu doua si cu trei suntari? aici imi pot da seama care si cum stie, si inca ceva, care este scopul si unde se folosesc 2 suntari si unde 3 :twisted:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 14 Apr 2010, 17:50

a se face diferenta dintre ventilator si turbina! vad ca esti priceput, sigur sti la ce ma refer.
alea sunt TURBINE, PUNCT (.)
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 14 Apr 2010, 20:01

In principiu o turbina aspira si comprima aerul,de obicei este folosita ,dupa cum bine stii la tubosuflanta, la fel si la Sulzer,nus daca ai avut ocazia sa observi cum este construita,insa la ventilatia fortata acea pala difera, ea practic ventileaza ,doar creand un presiune un pic mai mare decat cea exterioara, asa ca nu cred ca am putea zice ca este turbina,plus ca ea este denumita altfel,nu am facut eu cartea tehnica :lol: ,sa o denumesc cum vreau eu :roll: ,
Cunosc si eu ceva date ,care poate nu multa lume a avut acces la ele,si nu multi au vrut sa le invete, astept si alte intrebari :mrgreen:
PS cred ca ar fi mai bine daca toata discutia aceasta ar fi mutata la descrierea LDE 2100 CP,este o tema buna :D
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Daniel pe 14 Apr 2010, 20:31

Pai nu are rost sa mutam topicul. Este mult mai interesant ca s-a dezvoltata aicea, mai ales ca si unul si celalalt cautati dovezi referitoare la acea locomotiva veche din depoul Oradea. Oricum puteti continua discutia daca vreti la descrierea LDE 2100 fara probleme. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 14 Apr 2010, 21:52

este ventilatie pe turbina deoarece "ventilatorul" creaza curent de aer turbionar ca sa forteze aerul spre MT. ventilatorul clasic forteaza aerul in mod direct cu paletele.
am vazut turbosuflanta desfacuta :p m-a batut gandu sa fac un motor cu reactie din asa ceva :))
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 14 Apr 2010, 22:59

merg si cu doua suntari. din 3, pe prima sa o ai deja bagata si restul de doua intra in parcurs
prima suntare intra cam pe la 40-45km/h a doua dupa 55-60 si a treia pe la 70
sunt folosite la masinile de viteza sa scada campul curentul pe motoare ( altfel se flameaza motoarele)sa creasca puterea pe MT
3 suntari sunt folosite la calatori
am si eu o intrebare pentru tine: cum se procedeaza cand intalnesti in semnal de avarie rosu (AV)?
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 15 Apr 2010, 07:45

Neata, masinile cu 2 suntari se folosesc pentru marfa, nevoia de curent este mai mare, iar cu 3 suntari se folosesc la calatori,nevoia de tensiune mai mare( implicit viteza mai mare),pe masina ,in blocul electric partea de linga usa de acces in cabina este un comulator cu 2 pozitii ,poz I 2 suntari, poz II 3 suntari.
Masina electrica nu flameaza daca nu are si a treia suntare,in schimb generatorull principal,de nu mai dezvolta puterea pe acelasi grafic, incepand cu viteza de
68-70 km/h el nu mai incarca generatorul principal,astfel incat motorul diesel nu mai este incarcat de catre generator,manifestandu-se astfel tendinta de supraturare a MD catre 800rot/min,fiind nevoie sa se reduca poz controlerului;aceasta se intampla deoarece masina a fost construita pentru serviciul de marfa in principiu,viteza atinsa nefiind mai mare de 70 km/h de obicei; pentru a contracara si a putea folosi toata puterea MD pina la viteza de 95km/h sa inclus a 3- ea suntare, insa daca ati fost atenti nici aceasta nu rezolva in totalitate problema tendintei de supraturare,care tot depaseste 750rot/min in cazul trenurilor de calatori usoare,si viteza mare,ea atingand ~ 760-780rot/min.
Suntarile intra la urmatoarele viteze SC1- 44/45km/h;SC2-55/56km/h si SC3-70/71km/h,cand se inchide controlerul ( poz O) se anuleaza comanda petntru toate trei,dara ele ies in prealabil in ordinea inversa intrarii daca viteza scade ( sub 68km/h, 53km/h si 42km/h).
In fine, eu te inteb asa,si vei sti sa raspunzi si la intrebarea pe care ai pus-o mai sus,numai ca nu vei circula cu aceeasi viteza ca mai jos pe toata distanta ci numai pina dupa pasajul la nivel,intrebarea:
Cum se procedeaza in cazul in care semnalul de trecere al BLA afiseaza culoarea rosie, are indicatie dubioasa,sau este stins :?:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde Trifu22 pe 15 Apr 2010, 09:53

Totusi nu ai raspuns la intrebarea mea despre semnalul de AV.
eu raspund la a ta:
Daca semnalul are indicatie dubioasa sau e stins ne asiguram ca lampa alba este aprinsa, iar in acest caz, continuam sa mergem pana la semnalul urmator fara a depasi viteza de 20 km/h indiferent de indicatia acestuia.
mai sus sunt doua posibilitati. nu vorbesc de semnalul de avarie de la pasaj (S)
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locomotive abandonate

Mesajde @ndrey pe 15 Apr 2010, 10:56

Trifu22 scrie:Totusi nu ai raspuns la intrebarea mea despre semnalul de AV.
eu raspund la a ta:
Daca semnalul are indicatie dubioasa sau e stins ne asiguram ca lampa alba este aprinsa, iar in acest caz, continuam sa mergem pana la semnalul urmator fara a depasi viteza de 20 km/h indiferent de indicatia acestuia.
mai sus sunt doua posibilitati. nu vorbesc de semnalul de avarie de la pasaj (S)

Tu ai vazut vreun semnal de trece al BLA care sa aiba vreo unitate de culoare alba? Eu nu cred.
Prima oara se face identificarea tipului de semnal,pe baza reperului acestuia,care la semnale de trece ale BLA este de culoare alba si forma dreptunghiulara,montat pe catarg,acela este un semnal permisiv( adica permite circulatia ,in anumite conditii si daca el ordona oprirea,indiferent cum,prin culoarea rosie,stins sau indicatie dubioasa), celelalte semnale care au reperul dreptunghiular vopsit cu alb in partea de sus si jos iar la mijloc rosu sunt semnale principale,nepermisive,care pot fi depasite daca au indicatie de liber,normal, iar daca este stins ,pe rosu ,sau dubios( alte alte situatii) se depaseste pe baza luminii de chemare,iar daca nu este dotat cu unitate luminoasa alba,pentru chemare se depaseste in baza conditiilor prevazute in ordinului de circulatie intocmit conform reglementarilor in vigoare si inmanat mecanicului de locomotiva de catre IDM sau alt agent autorizat al statiei de primire in aceste situatii.
Iti mai pun inca o intrebare,
Ce indicatie nu poate da un semnal ce a fost prevestit de catre un semnal care afisa Verde-Galben? :lol:
@ndrey



Re: Locomotive abandonate

Mesajde ionutz72 pe 15 Apr 2010, 20:19

@ndrey scrie: Ce indicatie nu poate da un semnal ce a fost prevestit de catre un semnal care afisa Verde-Galben? :lol:

Alb lunar? :lol:
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Următorul

ÃŽnapoi la Clasa 60 / Class 60

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki