vladyz scrie:Dap. Pacat de ea!! Rusine!!! Oricum mi'a placut mica excursie
Trifu22 scrie:Felicitari, este unul din sulzerele originale
Trifu22 scrie: cu ventilatia o sa iti explic eu cum sta treaba.
daca sunt o prostie asa cum susti tu, am sa te rog sa nu mai postezi la topicurile mele.ri e bine, daca nu iarasi bine
sau tu cauti neaparat scandal pe treaba asta?
4) Ventilatia pentru M.T. este clasica, pe turbina nu pe ventilator
Trifu22adica sunt doua turbine pentru ventilatie actionate de un singur motor deasupra fiecarui boghiu.
am comentat eu ceva despre cupla semiautomata? NU! am comentat STRICT despre sistemul de prindere al cuplei de sasiu!!!
Trifu22 scrie:Totusi nu ai raspuns la intrebarea mea despre semnalul de AV.
eu raspund la a ta:
Daca semnalul are indicatie dubioasa sau e stins ne asiguram ca lampa alba este aprinsa, iar in acest caz, continuam sa mergem pana la semnalul urmator fara a depasi viteza de 20 km/h indiferent de indicatia acestuia.
mai sus sunt doua posibilitati. nu vorbesc de semnalul de avarie de la pasaj (S)
@ndrey scrie: Ce indicatie nu poate da un semnal ce a fost prevestit de catre un semnal care afisa Verde-Galben?
ÃŽnapoi la Clasa 60 / Class 60
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group