Descriere LDE 2100HP Clasa 60

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde Trifu22 pe 06 Iun 2010, 00:02

eu nu vad ca un lucru bun preluarea cfr de alte firme, mai ales straine
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde Vladyz pe 06 Iun 2010, 16:18

V'a fi mare pacat de ele :(
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde fzcsm pe 06 Iun 2010, 19:35

Totusi poate firmele private vor avea mai multa grija de aceste bijuterii.Dar ar fi mare pacat sa fie privatizat CFR Marfa. :( :( :( :( :(
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Avatar utilizator
fzcsm


Mesaje: 150
Membru din: 31 Oct 2009, 09:04
Localitate: Oradea

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde Trifu22 pe 06 Iun 2010, 23:39

Date de rulare
# ecartament
1435 mm
# raza curbei minime
100 m

Conditii climatice
# temperatura maxima
+35º C
# temperatura minima
-30º C
# umiditate maxima
80 %
# altitudine maxima
1054 m

DATE TEHNICE PRINCIPALE

Alimentari
# rezervor de combustibil
4900 l
# rezervor de apa
1420 l
# rezervor de ulei
840 l
# rezervor principal de aer
970 l
# rezervor de nisip
0,8 m3

Performante de tractiune
# tipul motorului Diesel SULZER 12LDA28
# putere de iesire (UIC)
2300 HP
# putere de iesire(LOCAL)
2100 HP
# forta maxima la demaraj
320 kN
# forta în tractiune continua
200 kN
# viteza maxima
120 km/h
# viteza continua
21,5 km/h

Greutatea totala a locomotivei si distributia ei pe osie
# greutatea totala, încarcatura maxima
117 t
# greutatea pe osie
19,5 t

Dotari
# frâna pneumatica directa si indirecta
# frâna de mâna
# dispozitiv de protectie la patinare
# unitate control punctual al vitezei
# dispozitiv de siguranta si vigilenta
# instalatie de uns buza bandaj
# instalatie de masurat viteza cu memorie nevolatila

Date constructive
# formula osiilor
Co-Co
# diametrul rotilor
1100 mm
# lungime totala
17000 mm
# latime
3000 mm
# înaltime maxima
4435 mm
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde ANDU2100CP pe 14 Iun 2010, 13:30

TOCMAI ASTA E BAIUL CA FIRMELE DE PRIVAT NU AU DELOC GRIJA DE LOCOMOTIVE , EI NU O SA LE CASEZE FIINDCA AU DAT BANI PE ELE , DAR DE INGRIJIT MAI RAR VORBIN LA PRIVATI !! UNIFERTRANSUL ARE CELE MAI INGRIJITE LOCOMOTIVE PAREREA MEa !!
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde ANDU2100CP pe 14 Iun 2010, 13:33

ESTE CEA MAI SOLIDA SI MAI FIABILA LOCOMOTIVA A CFR !!
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde Vladyz pe 14 Iun 2010, 14:02

Si electricele sunt frumoase si nepoluante! Dar sulzerul chiar daca e vechi si rablagit e classic si asta conteaza!
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde Trifu22 pe 14 Iun 2010, 16:10

nu au cum sa le ingrijeasca pntru ca locomotivele lor nu stau niciodata. decat la revizii,
Siemensul de la CTV e lustruit de mecanic de cate ori apuca.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde ANDU2100CP pe 14 Iun 2010, 17:31

AICI VORBIM DE SULZERE !! ELECTRICELE SUNT MAI INGRIJITE FIINDCA SUNT PE PLACUL TUTUROR
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde Vladyz pe 14 Iun 2010, 17:32

Exact andu!
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde ANDU2100CP pe 14 Iun 2010, 17:33

SULZERUL E LEGENDAR .. E MULT MAI BATRAN DECAT NOI , ANUL ACESTA A IMPLINIT 51 DE ANI SERIA 060-DA
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde Vladyz pe 14 Iun 2010, 17:35

HAI SULZERUL SI FLUIERUL!!!
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde ANDU2100CP pe 15 Iun 2010, 13:36

SI O SO MAI DUCA INCA CEL PUTIN 20 DE ANI LA CUM STAU TREBURILE LA NOI IN TARA , INSA VOR FI DECAT NISTE HARBURI MISCATOARE .....
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Imbunatatirile aduse locomotivei

Mesajde ANDU2100CP pe 15 Iun 2010, 13:38

AU RK MAI DES PT CAS MAI FOLOSITE DECAT SULZERELE CARE MAI STAU SI CONSERVATE CA NAU DE MUNCA
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Evolutia sulzerului

Mesajde Vladyz pe 16 Iun 2010, 18:32

Pe scurt sulzerul e la putere si va fii mereu!!!
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Evolutia sulzerului

Mesajde ANDU2100CP pe 17 Iun 2010, 23:29

DA SULZERUL RAMANE LA PUTERE CA GM-UL MAI ARE MULTE DE TRECUT CA SA AJUNGA CA SULZERUL :roll: :roll: :roll:
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Descriere LDE 2100HP Seria 60

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 30 Iun 2011, 20:31

Mie nu imi place deloc schema de vopsea albastru cu alb a acestor locomotive. Zici ca au fost luate de maini si de picioara si bagate intr-o galeata cu vopsea albastra. :D Schema de vopsea clasica era nemaipomenita. Dar si acestea ar fi putut fi vopsite albastru in totalitate si traversate cu o dunga alba orizontala pe mijloc. Cred ca ar fi aratat mult mai bine.
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Descriere LDE 2100HP Clasa 60

Mesajde camionagiul pe 22 Aug 2011, 22:00

Totusi de ce s-au inlocuit compresoarele de tip Oerlikon care erau totusi ok ?
camionagiul


Mesaje: 64
Membru din: 15 Aug 2011, 11:13
Localitate: Milova jud. Arad

Re: Descriere LDE 2100HP Clasa 60

Mesajde camionagiul pe 03 Sep 2011, 09:04

Draga Trifu 22 trebuie totusi sa te corectez la mesajul cu caracteristicile tehnice si anume : se face foarte frecvent greseala de a se folosi incorect termenul de "greutate" In locul termenului "masa" care sunt doua marimi fizice diferite. Masa exprima starea de inertie in care se afla un obiect si are ca unitate de masura kilogramul, iar greutatea exprima o miscare si este data de relatia dintre masa x acceleratia gravitationala si se masoara in newtoni.
camionagiul


Mesaje: 64
Membru din: 15 Aug 2011, 11:13
Localitate: Milova jud. Arad

Re: Descriere LDE 2100HP Clasa 60

Mesajde Trifu22 pe 03 Sep 2011, 09:13

pana aici, e corect. Am scris pe intelesu' boului vitel adult ca sa nu mai sada la poarta noului atat de mult, plus ca nu vreau sa fiu snob!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Descriere LDE 2100HP Clasa 60

Mesajde camionagiul pe 03 Sep 2011, 10:04

La faza asta ai fost simpatic, dar nu cred ca putem fi catalogati drept snobi daca folosim denumirile fizice corecte mai ales cand e vorba de tehnica. Cred ca toata lumea care are tangente in viata de zi cu zi cu mecanica sau electrotehnica, teoretic sau practic a invatat candva elemente de fizica de baza.
camionagiul


Mesaje: 64
Membru din: 15 Aug 2011, 11:13
Localitate: Milova jud. Arad

Anterior

ÃŽnapoi la Clasa 60 / Class 60

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki