Am inteles ca acest sulzer ar fi fost busit de o garnitura de marfa. Ma intreb cu ce viteza o fi intrat vagonul de marfa de l-a strambat in halul asta. E ceva de "photoshop" ce se vede acolo, pare incredibil!
DACA TOT SUNTEM LA CAPITOLUL SULZER SI FLUIEROASE SA POSTEZ O POZA CU PREFERATA LUI IONUT CEFERISTU MASINA 60-0667-0 POZATA DE MINE IN GARA DE NORD IN ANUL 2009 CU OCAZIA EXPOZITIEI FEROVIARE
60-0748-8 a dep.Ploiesti dupa modernizare(2 aprilie 2009)...a primit Mansa CTPA,calculatoare EPSAI-02,suspensii cu perne de cauciuc,si in locul fluierului a primit goarna .Masina se pregatea sa Plece la Maneciu cu P 3463,urmand ca a doua zi sa vina la Poiana slanic cu P 3421.
INCA O SUIERATOARE IN MINUS , ACEASTA LOCOMOTIVA AVEA FLUIER ORIGINAL SI UN FAR CENTRAL , SI CHIAR DACA ERA MAI COJITA VOPSEAUA TOT ERA MULT MAI FRUMOASA INAINTE DE RK , ACUM INTRAND IN RANDUL CELOR MODERNIZATE SI DISPARAND ELEMENTELE ORIGINALE ALE UNUI SULZER ADEVARAT
STIU CA DA-748 A FOST DEFECTA SI A FACUT RK DAR NU STIU DE CE ERA NECESAR SA O LASE FARA FLUIER , MAI SUNT SI EXEMPLE DE RK IN CARE LOCOMOTIVELE AU BENEFICIAT DE 2 FARURI SUS IN LOC DE 1 DAR FLUIERUL A RAMAS PE MASINA EXEMPLU 667 SI 733 A DEPOULUI PLOIESTI