Descriere LDE GM seria 65

Descriere LDE GM seria 65

Mesajde Vladyz pe 02 Ian 2010, 17:06

Salut. Azi am decis sa imi iau mai in serios treaba si sa modific acest topic cam saracacios dpdv al descrierii. Asa ca sa incepem cu descriere GM-ului concret!

Imagine

Viteza maxima: 100km/h
Boghiu :6 osii tip CO’CO
Diametrul rotii (nou) – 1100 mm;
Masa cu 2/3 provizii – 114 t;
Sarcina pe osie – 19 t;
Lungime totala - 17.000mm
Inaltima maxima - 4500mm
Latime totala - 3090mm
Angrenaj: 15:69
Forta de tractiune maxima: 324kN
Motor: 8-710G3 Diesel
Tip motor: 2 timpi supraalimentat
Turatie nominala 904rpm

Conditii climatice:
• temperatura maxima +35º C
• temperatura minima -30º C
• umiditate maxima 80 %
• altitudine maxima 1054 m

Alimentari
• rezervor de combustibil 4090 l
• rezervor de apa 1420 l
• rezervor de ulei 840 l
• rezervor principal de aer 970 l
• rezervor de nisip 0,8 m3

Descriere Generala, Constructia Locomotivei:
Locomotiva Diesel Electrica EGM este o locomotiva tip Co'-Co', adica este echipata cu 2 boghiuri care au, fiecare, cate 3 osii actionate individual de cate un motor de tractiune (MT). Cutia locomotivei este autoportanta, cu cabina de conducere in ambele capete.

Plan LDE GM.jpg


Aceasta locomotiva este rezutlatul transformarii si modernizarii LDE 2100CP existanta in parcul CFR (cunoscuta ca 060DA respectiv 060DA1). Transformarile si modernizarile de baza sunt urmatoarele:
-Inlocuirea motorului 12LDA28 tip SULZER si generatorului de curent continuu cu motorul Diesel tip 8-710G3 - GENERAL MOTORS si generator de curent alternativ cu redresor incoporat inclusiv instalatiile de racire, ungere si de comanda aferente noului grup Diesel-generator.
-Dotarea locomotivei cu instalatie de incalzire electrica a trenului.
-Dotarea locomotivei cu instalatie de comanda, reglare si diagnoza cu microprocesor.
-Cabina de conducere reproiectata complet cu design modern, conditii superioare de confort si conducere, aer conditionat etc..
Amplasarea echipamentelor sunt prezente in figurile 2 si 3 iar locurile de umplere si golire sun prezentate in figura 4.

Locuri de umplere si golire.jpg


Bord.png


Bord 2.jpg


1.Controler de comanda
2.Robinet frana automata
3.Robinet frana directa
4.Panou stanga
5.Panou dreapta
6.Panou central
7.Panou iluminat
8.Panou comanda INDUSI/DSV
9.Panou de comanda frana electropneumatica.
10.Portoar
11.Panou claxoane dreapta
12.Buton DSV
13.Panou de claxoane stanga
14.Supapa comanda stergator geam
15.Radiotelefon
16.Microfon pentru radiotelefon
17.Difuzor pentru radiotelefon
18.Maneta actionare frana de mana
19.Resou
20.Intrerupator resou
21.Claxon DSV
22.Priza pentru lampa de mana
23.Incalzitor auxiliar
24.Instalatie aer conditionat
25.Lampa iluminat cabina
26. Lampa iluminat local
27.stergator geam
28.Incalzire cabina
29.Pedala DSV
30.Robinet de alarma
31.Claxon alarma
32.Claxon INDUSI
33.Scaun mecanic
34.Scaun ajutor mecanic
35.Singator incediu.

Transmisia de putere

Sursa de putere a locomotivei o constituie motorul diesel care furnizeaza la arbore o putere de 2100 CP in conditii standard de functionare. Motorul diesel antreneaza direct un grup de generatoare format din:
-generator principal
-generatorul de incalzire a trenului
-generator auxiliar 2 (Companion)
Toate cele 3 generatoare constituie o constructie unitara fiind montatpe pe ax comun si in aceeas carcasa.

Cuplul fiecarui motor de tractiune se transmite la osia motoare un anumit angrenaj care asigura la turatia maxima a motorului de 2300 rot/min, viteza maxima a locomotivei de 100km/h. Modificarea vitezei locomotivei pe intreg domeniul de functionara (de la demaraj la viteza maxima si invers) se obtine prin reglarea corespunzatoare a tensiunii de alimentare a motoarelor de tractiune apoi prin slabirea fluxului de excitatie a motoarelor de tractiune in 2 trepte.


Comanda multipla
Locomotiva este dotata cu sistem de comanda multipla (2 unitati de acelasi tip) In acest caz, comenzile de functionare se se dau in cabina locomotivei conducatoare. Circuitele de comanda intre locomotiva de comada si cea condusa se realizeaza prin intermediul unei priza de comanda multipla amplasata pe fata frontala a locomotivei si un cablu care face legatura intre ele.

Va urma...
Ultima oară modificat de Vladyz pe 05 Apr 2011, 13:19, modificat 1 dată în total.
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

ÃŽnapoi la Clasele 65 si 66 / Classes 65 and 66

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki