kdlehel scrie:Foarte faine pozele. Exista lucruri negative in aceasta locomotiva, cum ar fi economia de motorina. Gm-EMD de unde au iesit multe locomotive ca gp-uri sd 40-2 si restul care lucreaza in america precum si unele din clasa 66 in europa au toate aceasta problema. Are motor in 2 timpi care este un jaf cu economia de carburant.
Se poate zice ca motorul in 4 timpi este cel mai rentabil in europa si in romania. Oare emd ul cand isi va da seama de aceste lucruri? marea problema e ca oricand motorul se poate schimba cu un Caterpillar ca majoritatea CAT urilor care sunt in 4 timpi + turbocharger. Si sulzerul are motor in 4 timpi, de aceea are un sunet exceptional.
ÃŽnapoi la Clasele 65 si 66 / Classes 65 and 66
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group