Descriere LDE 1500

Descriere LDE 1500

Mesajde Vladyz pe 07 Apr 2010, 13:21

Au fost şaptesprezece clasa 64 construitE pentru CFR cu motor ALCO. Dar alte locomotive de acest tip au fost, de asemenea, construite pentru companiile industriale, şi au fost LDE150 clasa (denumirea comercială Faur pentru aceasta loco). LDE 150.020 a fost buna de luncru încă de lucru din vara 1999, pentru compania SUDAREC (compania feroviară de sudura), şi ar putea fi văzuta atât de pe reţeaua CFR remorcarea trenurilor de lucrări. Aceasta a fost pictat la fel ca CFR-ul 64. 64.0011 şi 64.0012 au fost echipate pentru multiple şi operarea push-pull. 64.0007 a fost echipat în depozitul Dej cu un cuplaj transversal între boghiuri, dar niciodată testate, din cauza lipsei de baterii, a fost retrasă ulterior. 64 a fost dotat cu licenţă ALCO, 6 R 251 FLO, 6 cilindri in linie. Putere: 1521 CP. Viteza maxima: 100 km / h. Unul a fost vândut în Italia în anul 2003 ca o loco contactoare!
64.0007 este văzută la Oradea, cu trenul mixt 3192 pentru a lucra la sucursala Ceresig , linia a fost circulata de multe ori de aceste Locomotive . 8 octombrie 1992. Linia este acum închisa.

cfr640007a.jpg


cfr640007b.jpg


DATE GENERALE




Date de rulare

ecartament : 1435 mm
raza curbei minime : 100 m


Conditii climatice

zonă climatică temperată

temperatură maximă : +40º C
temperatură minimă :-35º C
umiditate maximă :95 %
altitudine maximă :1200 m



DATE TEHNICE PRINCIPALE

Alimentări

rezervor de combustibil :3500 l
rezervor de apă :1600 l
rezervor de ulei :1200 l
rezervor de aer :1200 l
nisip :0,45 m3


Performanţe de tracţiune

Tipul motorului: Diesel ALCO 16R 251

putere de ieÅŸire : 1500 HP
efort maxim la demaraj :345 kN
efort continu la tractare :212,2 kN
viteză maximă :100 km/h
viteză continuă (UIC) :38 km/h


Greutatea totală a locomotivei şi distribuţia ei pe osie

greutatea locomotivei (cu 2/3 combustibil, ulei, nisip) : 123 t
greutatea pe osie (cu 2/3 combustibil, ulei, nisip) :20,5 t


Dotări

frâna pneumatică directă si indirectă

frână electrodinamică

frână de mână

echipament de antipatinare şi antiblocare cu acţiune selectivă

regulator ÅŸi unitate de control electronic

sistem de semnalizare a opririi

echipament de avertizare incendii



Date geometrice formula osiilorCo-Co
diametrul roţilor :1100 mm
lungime totală :20200 mm
lăţime maximă :3100 mm
înălţime maximă :4438 mm
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde Trifu22 pe 07 Apr 2010, 14:37

pozele sunt facute de tine?
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde ANDU2100CP pe 07 Apr 2010, 14:58

SUNT PRELUATE DE PE SITEUL http://www.locopage.net/cfr-alcos.htm
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde Vladyz pe 07 Apr 2010, 18:15

Trifu eu sunt nascut in 1996 iar poza e facuta pe undeva prin 92' :lol: :lol:
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde helium pe 04 Mar 2011, 01:54

Superbe si aceste "Mula", s-ar spune ca exista o Mula reconditionata in depoul Craiova.
Salut! http://www.youtube.com/watch?v=Vorkkk1q7Dc

cui pe cui se scoate...
Avatar utilizator
helium


Mesaje: 13
Membru din: 02 Mar 2011, 13:06

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde electrica023 pe 23 Dec 2012, 16:32

LDE150-022 a Petrotel Ploiesti asteapta sa fie casat in curte la Remar Pascani:
Imagine
DSCN3544 by electrica023, on Flickr
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde electrica023 pe 25 Feb 2013, 12:20

DSCN9982.JPG

O poza noua cu 003
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde V3R pe 25 Feb 2013, 22:04

O mica precizare.. motorul diesel este ALCo de tip 6-251, nu 16R-251 cum scrie mai sus.
Golden times..

Imagine
Avatar utilizator
V3R


Mesaje: 41
Membru din: 30 Mar 2010, 20:26

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde electrica023 pe 26 Feb 2013, 08:56

Din asta mai e doar cutia :!: . Au demontat tot ce se putea de pe ea.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde electrica023 pe 25 Mar 2013, 22:03

Pozele nu imi apartin. Au fost gasite intamplator pe flickr:
Imagine
2012_06_10 Tortona RFI by alcoalbe, on Flickr
Imagine
2012_06_10 Tortona RFI by alcoalbe, on Flickr
Imagine
2012_06_10 Tortona RFI. Ex CFR class 64 by alcoalbe, on Flickr
Imagine
2012_06_10 Tortona RFI. Ex CFR class 64 by alcoalbe, on Flickr
Imagine
2012_06_10 Tortona RFI. Ex CFR class 64 by alcoalbe, on Flickr
Poate da cineva detalii? Pare expusa locomotiva. :think:
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde Daniel pe 25 Mar 2013, 22:09

Din cate stiu dupa anul 2000 mai multe locomotive din parcul rece al SAAF au fost vandute inafara Romaniei catre mai multe companii feroviare din Europa. Masinile in mare parte au fost achizitionate pentru trenurile folosite la constructia si intretinerea liniilor. Cea suprinsa aici in localitatea Tortona (nord-vestul Italiei) este una din masinile cumparate pentru trenurile tehnice ale FS.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde electrica023 pe 25 Mar 2013, 22:17

Alte poza cu 003 inainte de casare. Cum naiba a pozat-o?
http://www.flickr.com/photos/71051913@N ... otostream/
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde Daniel pe 25 Mar 2013, 22:22

Am inteles ca ar fi tacsu' mecanic de manevra la Remarul. :mrgreen:

Uite o poza cu aceasta masina din Italia:

Masina 1500.016 ex CFR la Monfalocne, Italia, 21.08.2005.jpg
Masina 1500.016 ex CFR la Monfalcone, Italia, 21.08.2005
Sursa foto

Alte doua instantanee gasite pe Facebook din zona Cervignano. Autor: Stefano Paolini

LDE 1500 ( fosta CFR 64-0001-6 la Cervignano, Italia.jpg
LDE 1500 ( fosta CFR 64-0001-6 la Cervignano, Italia / Foto: Stefano Paolini


Aceeasi masina cu un tren tehnic.jpg
Aceeasi masina cu un tren tehnic. / Foto: Stefano Paolini


;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde electrica023 pe 26 Mar 2013, 08:43

Taicasu e la manevra in Falticeni la un gater, manevra industriala. Nu are autorizatie de manevrat in gara :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Descriere LDE 1500

Mesajde m88 pe 26 Mar 2013, 12:09

Daniel scrie:Am inteles ca ar fi tacsu' mecanic de manevra la Remarul. :mrgreen:

;)


Daniel, ne-am salutat ca oamenii civilizați de-atâtea ori în gară, nu v-am vorbit de rău, am apreciat munca, pozele, clipurile voastre (EA060), ori acum începi să faci supoziții despre unde lucrează tatăl meu?

electrica023 scrie:Taicasu e la manevra in Falticeni la un gater, manevra industriala. Nu are autorizatie de manevrat in gara :lol: :lol: :lol:


Cristi, învață în primul rând să fii om cu sânge-n muștiuc, fii bărbat și urmează o linie proprie de idei și principii în viață. De ce pe kolomotiv mă pupi în fund, iar aici o dai întoarsă? De când știi tu că mai există gater în Fălticeni, de când știi tu că mai există manevră industrială în Fălticeni, de unde știi tu că nu are autorizație de manevrat în gară? (ce formulă-i asta? Un mecanic are permis pentru diferite tipuri de locomotive și rute. Ai văzut vreodată cum arată un permis/o autorizație de mecanic?)

Păcat de informația care există în acest site, că e bruiată în mare chip!!
Angajat la GUNOIUL FEROVIAR ROMAN!
m88


Mesaje: 59
Membru din: 21 Mar 2013, 17:25


ÃŽnapoi la Clasa 64 / Class 64

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki