LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde VeV pe 31 Mar 2010, 20:37

ND2

nd2-0172.jpg
ND 2


Date istorice:
-Electroputere Craiova a exportat LDE 2100 în China între 1971 şi 1990.
-Aceste locomotive au fost numite ND2.
-Au fost construite 285 ND2 până în 1989.

-După 2000, 20 locomotive ND2 s-au întors în România, achiziţionate de operatorul privat de transport GFR.


Date tehnice:
-Putere: 1546 kW ~ 2100 CP
-Tracţiune maximă: 314 kN
-Greutate: 120 t


nd2-gfr.jpg
ND 2




Imagini RailfanEurope.net



ND 3




Date istorice:
-Spre sfârşitul anilor 1960 Electroputere Craiova a început să exporte LDE 2100 în China.
These locomotives were the ND2 - similar to LDE 2100 but with some changes at the cab.
-Pornind de la experienţa bună avută cu ND2, din 1984 a fost construită şi exportată în China o versiune
foarte diferită a LDE 2100: ND3, o locomotivă de manevră.
-Locomotiva ND3 este utilizată în triaje pentru manevre ale trenurilor, împingerea trenurilor pe cocoaşa de triere,
coborârea trenurilor de pe cocoaşa de triere prin frânarea trenului ce se îndreaptă spre linia de compunere
şi pentru tracţiunea trenurilor.
-Până în 1989 au fost construite 88 ND3.


134_3434-2.jpg
ND 3



Date tehnice:
-Putere: 1546 kW ~ 2100 CP
-Lungime: 18,34 m
-Tracţiune maximă: 326 kN
-Greutate: 126 t
-Greutate pe ax: 21 t





Imagini preluate de pe RailPictures.net


O zi buna !
Avatar utilizator
VeV


Mesaje: 56
Membru din: 24 Mar 2010, 20:48

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Daniel pe 01 Apr 2010, 11:26

Foarte frumoasa prezentarea ta! Felicitari! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde ANDU2100CP pe 04 Iun 2010, 18:34

TIN SA PRECIZEZ CA LOCOMOTIVE SULZER A TIP ND1 ( CA ALE NOASTRE ) AU FOST EXPORTATE SI IN URMATOARELE TARI :

POLONIA , UNGARIA , BULGARIA ( CU FLUIER ) , IRAN (CLASA 62 PT CLIMA CALDA) ,GERMANIA SI SPANIA ,CELE ND2 AU FOST NUMAI PT CHINA
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Trifu22 pe 05 Iun 2010, 02:27

Indicativul ND vine de la chinezi. ale noastre se numesc LDE2100
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Vladyz pe 05 Iun 2010, 10:01

Si cam cate bucatele sunt in Romania?
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde ANDU2100CP pe 05 Iun 2010, 10:19

GRESIT TRIFU- LOCOMOTIVELE NOASTRE NU SE NUMESC LDE2100 CI 060-DA ''DA'' :mrgreen:
LDE 2100 SUNT SPECIFICATII TEHNICE : LOCOMOTIVA DIESEL ELCTRICA 2100 CAI PUTERE ,
NICI SULZER NU SE NUMESC - SULZER E PRODUCATORUL MOTORULUI ,
NICI 12DLA28 NU SE NUMESC CA ASTA E TIPUL MOTORULUI ,
060-DA INSEAMNA 060- SE REFERA LA NR DE OSII ''MOARTE'' SI DE TRACTIUNE -- SI ''DA'' - DIESEL SERIA '' A ''
DECI CA SA SPUNEM CAT MAI APROAPE DE ADEVAR NUMELE LOR ADEVARAT AR FI ''DA'' -uri :lol: !!
ULTERIOR SAU MAI FABRICAT SI MODELELE DA1 = CLASA 62 , SI ALTE SERII DE LOCOMOTIVE ULTERIOARE 060-DB ,060-DD ,..



VLADE - IN ROMANIA IN PREZENT MAI EXISTA APROXIMATIV 800 DE DA-uri , RESTU PANA LA 1407 BUCATI AU FOST CASATE , DECI CAM 600
IN ANUL 2003 SAU CASAT CELE MAI MULTE DIN ISTORIE CAM 500 DE BUCATI..
:(
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Trifu22 pe 05 Iun 2010, 13:47

:lol: zi merci ca de la mine ai invatat!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Opptur pe 17 Aug 2011, 19:33

Foarte frumoase locomotivele. Cu un paintjob arata ca noi. Totusi, chinezii inca mai folosesc ND2-urile noastre?

Romanii ar trebui sa deschida ochii si sa creeze locomotive care sa ramana la noi, sa fie frumoase si puternice, si sa nu fie exportate, numai ca sa fie in ciuda altor tari. Pheonix-ul ar fi fost asa ceva.. dar a fost data la maghiari (ma rog.. numai modernizarea, dar totusi, e o parte data).
Prostului nu-i lipseste mintea, ci doar instructiunile de utilizare.
Avatar utilizator
Opptur


Mesaje: 114
Membru din: 15 Aug 2011, 14:36
Localitate: Brasov

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Vlad0012 pe 17 Aug 2011, 19:57

MrDaddY scrie:Foarte frumoase locomotivele. Cu un paintjob arata ca noi. Totusi, chinezii inca mai folosesc ND2-urile noastre?

Romanii ar trebui sa deschida ochii si sa creeze locomotive care sa ramana la noi, sa fie frumoase si puternice, si sa nu fie exportate, numai ca sa fie in ciuda altor tari. Pheonix-ul ar fi fost asa ceva.. dar a fost data la maghiari (ma rog.. numai modernizarea, dar totusi, e o parte data).


Mai folosesc ND3 ND2 nu stiu. Si de ce sa nu vindem locomotive dincolo? Sa sti ca avem locomotive foarte bune pentru regiuni montane. La austrieci un tren RoLa destul de lung este tras cu 3 Taurus daca ar fi avut EA-uri romanesti ar fi fost nevoie de 1 maxim 2.
ImagineImagine

Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
Vlad0012


Mesaje: 539
Membru din: 04 Feb 2010, 22:28
Localitate: Timisoara

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Opptur pe 17 Aug 2011, 20:06

Vlad0012 scrie:
MrDaddY scrie:Foarte frumoase locomotivele. Cu un paintjob arata ca noi. Totusi, chinezii inca mai folosesc ND2-urile noastre?

Romanii ar trebui sa deschida ochii si sa creeze locomotive care sa ramana la noi, sa fie frumoase si puternice, si sa nu fie exportate, numai ca sa fie in ciuda altor tari. Pheonix-ul ar fi fost asa ceva.. dar a fost data la maghiari (ma rog.. numai modernizarea, dar totusi, e o parte data).


Mai folosesc ND3 ND2 nu stiu. Si de ce sa nu vindem locomotive dincolo? Sa sti ca avem locomotive foarte bune pentru regiuni montane. La austrieci un tren RoLa destul de lung este tras cu 3 Taurus daca ar fi avut EA-uri romanesti ar fi fost nevoie de 1 maxim 2.


Sunt trase de 3 Taurus pentru ca acolo au ceva viteza. Din cate stiu, un Taurus are 6400kW, pe cand un EA normal are 5100kW. Singurele locomotive care ar bate Taurus sunt Pheonixurile.

Eu ziceam sa nu fie exportate pentru ca romanii sa aiba ceva unic. Oricum, ce e al romanilor, ramane al romanilor, si ne mandrim cu EA-urile si noile achizitii facute.

Nu am prea auzit de RoLa. Din cate am cautat, sunt trenuri care transporta tiruri. E adevarat?
Prostului nu-i lipseste mintea, ci doar instructiunile de utilizare.
Avatar utilizator
Opptur


Mesaje: 114
Membru din: 15 Aug 2011, 14:36
Localitate: Brasov

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Andrei Irimescu pe 17 Aug 2011, 20:47

Si locomotivele clasa 47 pot invinge locomotivele de tip Taurus.Clasa 47 are 6600KW.Din cate am auzit,si un EA normal poate intrece un Taurus,pentru ca Taurus-ul patineaza mai mult decat o locomotiva electrica made in Romania :)
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: LDE 2100 versiunea de export ND2 & ND3

Mesajde Vlad0012 pe 17 Aug 2011, 21:11

Nu e vorba de patinat pentru ca au sisteme moderne pe ele. Dar BoBo sunt facute pentru viteza nu pentru greutate cum sunt EA-urile.
ImagineImagine

Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
Vlad0012


Mesaje: 539
Membru din: 04 Feb 2010, 22:28
Localitate: Timisoara


ÃŽnapoi la Locomotive romanesti de orice tip fabricate pentru export / Exported romanian locomotives, of all type

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki