Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Stiri, noutati, evenimente!

RATB si METROREX - NONSTOP

Mesajde Trifu22 pe 08 Iun 2010, 02:07

Aproximativ 16.000 de tineri au semnat o petiţie on-line pentru ca mijloacele de transport în comun să circule şi pe timp de noapte. Cei mai mulţi se plâng de preţul piperat al taxiurilor. Autorităţile spun că, din păcate, pe praful acesta, nici vorbă de aşa ceva.

„Chiar dacă ar veni o dată la o jumătate de oră... ar fi perfect”. Aceasta este dorinţa a mii de tineri care cred că funcţionarea mijloacelor de transport în comun toată noaptea este o soluţie ideală. „În plus, dacă cei de la RATB şi Metrorex vor fi de acord (şi noi putem să îi convingem să fie), vor exista noi locuri de muncă pentru cei rămaşi şomeri din cauza crizei.

Gândiţi-vă bine! Nu aveţi nimic de pierdut”, afirmă iniţiatorul petiţiei pe un site de socializare. Metrorex vine însă şi cu un răspuns, nu tocmai îmbucurător: „Nu putem face acest lucru din motive strict tehnice. Între orele 0.00 şi 4.00 se fac lucrări de revizie în tunel, aşa că ar fi imposibil ca trenurile să funcţioneze non-stop“, ne-a spus directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.

„Este posibil, dar nu cu autobuze, ci cu microbuze”
“În 2009, am făcut un sondaj pe un eşantion pe 1.200 de bucureşteni şi concluziile au fost că se doreşte transport urban de noapte doar în zonele studenţeşti. Acest lucru este posibil, dar nu cu autobuze, ci cu microbuze, pentru că altfel s-ar pierde prea mulţi bani. Deocamdată, bugetul de austeritate nu permite primăriei să achiziţioneze astfel de maşini”, ne-a explicat purtătorul de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău.

16.825 de oameni au semnat petiţia on-line de a funcţiona mijloacele de transport în comun toată noaptea.

ring.ro
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2709
Membru din: 28 Oct 2009, 00:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

O femeie s-a aruncat în faţa metroului, la staţia Unirii.

Mesajde Trifu22 pe 23 Iun 2010, 20:14

"În jurul orei 15:10, o femeie a căzut în calea de rulare, a fost lovită de garnitura de metrou. Medicii de la Institutul de Medicină Legală au ajuns la faţa locului",a spus directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, conform realitatea.net.

Medicii au reuşit să scoată femeia de sub garnitua de metrou abia 30 de minute mai târziu, sub privirile a câteva sute de persoane. Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei, Christian Ciocan, a declarat că este vorba despre o fată în vârstă de 18-19 ani, care s-a aruncat în faţa trenului, când acesta a intrat în staţie.

"A avut mare noroc pentru că a căzut exact între şine. Femeia este în viaţă , nu are nicio plagă ci numai câteva vânătăi", a spus purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Servicii de Urgenţă, Anca Onofrei.

Circulaţia metroului este oprită pe Magistrala 2, care face legătura între Berceni şi Pipera şi aşa va rămâne până când vor fi terminate toate cercetările şi corpul femeii va fi luat de pe şine.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2709
Membru din: 28 Oct 2009, 00:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: O femeie s-a aruncat în faţa metroului, la staţia Unirii

Mesajde Daniel pe 23 Iun 2010, 20:18

Dupa cate stiu circulatia a fost limitata la statia Universitate dinspre Pipera la momentul respectiv. Oricum la aceasta ora circulatia a fost reluata pe ambele sensuri de mers ale acestei magistrale.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9501
Membru din: 28 Oct 2009, 22:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 21 Feb 2011, 17:59

RATB va fabrica tramvaie de 2 milioane de euro

Uzina RATB va produce tramvaie Imperio de două milioane de euro. Vehiculele vor fi produse în cadrul unui acord cu Astra Vagoane Arad și Siemens. Pentru a putea beneficia și bucureștenii de tramvaiele de ultimă generație, RATB va trebui să le cumpere după ce le-a produs în propria uzină. Prototipul noului tramvai va fi realizat până la sfârșitul anului.

Uzina RATB va fabrica tramvaie Imperio

Imagine
(Foto: B365.ro)

Regia Autonomă de Transport București a încheiat un acord cadru cu Astra Vagoane Arad și Siemens pentru fabricarea de tramvaie Imperio cu podea joasă, complet coborâtă. Potrivit contractului, Astra Vagoane Arad vine cu banii, iar RATB cu spațiile de producție și forța de muncă. Astfel, Astra se va ocupa de amenajarea spațiilor de la Uzina de Reparații Atelierele Centrale a RATB, de retehnologizarea liniei de producție tramvaie, de proiectarea prototipului, de construcția seriei 0, de producția de serie și de asigurarea serviciilor de întreținere și mentenanță.

“Investiția va fi din fonduri proprii și va fi amortizată din cota de profit. Unul din motivele pentru care am ales să investim la RATB este și personalul numeros de care dispune Regia”, a declarat Valer Blidar, directorul Grupului Astra.

Primele rezultate ale acordului sunt așteptate în acest an. “Până la sfârșitul anului va fi retehnologizată hala și realizat prototipul. Anul viitor va fi gata seria 0, aproximativ 4-5 tramvaie. După modernizarea halei vom fabrica 30-40 de tramvaie pe an. Costul unui tramvai va fi două milioane de euro, faţă de 2,5 milioane, cât costă în general un astfel de vehicul de transport public”, a precizat directorul RATB, Adrian Criț.

Directorul RATB estimează că în zece ani vor fi fabricate cel puțin 300 de unități. Nu se știe însă câte dintre aceste tramvaie vor ajunge efectiv să circule prin București. Asta pentru că, după ce vor fi fabricate în Uzina proprie, RATB va trebui să le cumpere. “RATB le va cumpăra la prețul stabilit, minus cota de profit ce revine Regiei din vânzarea acestora. Noi ne dorim să cumpărăm cât mai multe, dar asta depinde de bugetul local”, a explicat Adrian Criț.

Toate tramvaiele vor fi fabricate pentru a fi vândute atât pe piața din România, cât și pe cea din străinătate. La fabricarea tramvaielor vor fi utilizate materiale românești, dar și componente fabricate de Siemens.

Termenii financiari ai contractului sunt “confidențiali”

Cei trei parteneri au refuzat să divulge informații concrete privind termenii financiari ai acordului. “Sunt date confidențale”, a spus Valer Blidaru.

“Este vorba de o investiție de câteva milioane de euro. Fiecare partener va avea o cotă egală de profit, de câteva zeci de procente. Este un acord în favoarea RATB”, a spus Adrian Criț.

Halele de la Uzina RATB nu au mai fost reabilitate sau modernizate de cel puțin 20 de ani. În urma acordului cu Siemens și Astra Vagoane Arad, doar una din secțiile RATB va fi modernizată.

B365.ro
Ultima oară modificat de zofei.2006 pe 21 Feb 2011, 18:02, modificat 1 dată în total.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportu public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 21 Feb 2011, 18:00

RATB în 2011: călătorii vor afla în cât timp vine autobuzul în staţie

Regia Autonomă de Transport București are planuri mari pentru 2011. Începând cu acest an, bucureștenii ar putea fi informați în stații, prin panouri electronice, în cât timp ajung mijloacele de transport. Pentru confortul călătorilor pe timpul verii, conducerea RATB vrea să doteze toate autobuzele cu aparate de aer condiționat.
0Share
Autobuzele RATB ar putea fi urmărite prin GPS din acest an

Pe primul loc în planul de investiții al RATB este introducerea tuturor mijloacelor de transport în Sistemul de Management al Traficului din Capitală. În acest moment, doar 300 dintre cele 1500 de vehicule aflate în parcul circulant al RATB au fost integrate în acest sistem.

“Introducerea tuturor mijloacelor în Sistemul de Management al Traficului m-ar ajuta să monitorizez toate autovehiculele din București vizavi de respectarea programului de lucru. Nu ar trebui să mai am la capăt de linii niște angajați care ar putea fi redistribuiți. În acest moment la toate capetele de linii am niște angajați care verifică și pontează dacă autobuzul sau tramvaiul a ajuns. Cu noul sistem le-aș vedea pe toate prin GPS, nu mai am nevoie de personalul respectiv”, a precizat pentru B365.ro, Adrian Criț, director general al RATB, adăugând că această investiție ar costa câteva milioane de euro.

Reprezentanții Regiei intenționează să monteze în stații panouri electronice de informare astfel încât călătorul să știe cât mai are de așteptat până la sosirea mijlocului de transport în comun.

“Pe viitor am în strategie și o hartă a mijloacelor de transport în comun ca omul să vadă din casă, de pe internet sau să verifice printr-un sms când ajunge mijlocul de transport în stație”, a mai spus Adrian Criț.

În planul de buget pentru acest an, directorul RATB a introdus și un proiect privind dotarea tututor autobuzelor cu aparate de aer condiționat. Când au fost cumpărate cele o mie de noi autobuze, doar jumătate dintre ele avea instalate aparate de aer condiționat. Între timp încă 13 autobuze au mai fost îmbunătățite. “Mai avem 487 de autobuze care nu au aer condiționat. În funcție de buget, în acest an le vom dota și pe acestea cu aer condiționat”, a mai precizat directorul RATB.

Tot în acest an, conducerea RATB intenționează să instaleze în București automate de eliberat și încărcat carduri Activ. “Bucureștenii vor avea astfel tot timpul posibilitatea să achiziționeze carduri. Renunț la punctele de vânzare. De exemplu acum, duminica, doar anumite centre de vânzare sunt deschise”, a explicat Adrian Criț.

20% din liniile de tramvai ale RATB au nevoie de modernizare urgentă. Infrastructura în anumite zone nu a mai fost refăcută de aproximativ 30 de ani devenind un adevărat pericol public. “Am cerut modernizarea infrastructurii pe bulevardul Gloriei, pe Camil Ressu și Nicolae Teclu. Acestea întră într-un program multianual”, a precizat directorul RATB.

Pe lista de investiții pentru 2011 se mai regăsesc și modernizarea Uzinei RATB și a unui depou al Regiei. Toate aceste proiecte de investiții depind însă de Consiliul General al Municipiului București care va trebui să aprobe bugetul RATB.

B365.ro
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 21 Feb 2011, 18:03

Autobuzele şi tramvaiele RATB ar putea circula şi noaptea VEZI DE CÂND

Regia Autonomă de Tranport Bucureşti (RATB) vrea să introducă linii de transport şi pe timp de noapte. Propunerea se regăseşte în proiectul de buget pe acest an, iar dacă acesta va fi aprobat de municipalitate, bucureştenii vor putea circula cu mijloacele de transport în comun din acest an. Măsura nu se va aplica şi la metrou însă, conducerea considerând că nu ar fi eicientă.
6Share
Bucureştenii ar putea beneficia din acest an de transport public şi pe timp de noapte (Foto: Grup RC)

RATB a solicitat deja achiziţionarea mai multor autobuze de mică capacitate care ar urma să asigure transportul pe timp de noapte.

“Am proiectat deja programul de transport pe timp de noapte. Va fi o linie de tramvai care va circula circular şi 20 de linii radiale pentru autobuze, care pleacă din centru, zona cea mai intens populată către periferie”, a declarat pentru B365.ro, Adrian Criţ, director general RATB.

Perioada de timp la care vor opri autobuzele în staţii va fi însă mult mai mare decât cea din programul de zi. Potrivit directorului RATB, autobuzele vor opri în staţii din oră în oră.

“Numărul călătorilor va fi mai mic şi atunci trebuie să limităm consumul. De aceea vom şi opta pentru autobuze de mică capacitate”, a mai spus directorul RATB.

Concretizarea planului RATB depinde însă de Consiliul General al Municipiului Bucureşti care va trebui să aprobe bugetul Regiei pe acest an. “Să vedem ce se întâmplă cu bugetul şi promit că, dacă îmi permit, anul acesta dăm drumul la transportul pe timp de noapte”, a spus Adrian Criţ.

Udrişte: Circulaţia metrourilor pe timp de noapte nu ar rezolva vreo problemă pentru bucureşteni

Bucureştenii nu vor beneficia prea curând şi de transport subteran pe timp de noapte. Conducerea Metrorex susţine că nu ar fi o măsură eficientă.

“Nu se poate. N-ar fi deloc eficient pentru noi, pe de o parte pentru că noaptea ar circula mai mult gol trenul decât cu oameni în el. Prima condiție este însă aceea că se fac revizii și verificări, reparații la instalațiile din tunel de la ora 12 la 4 dimineața”, a motivat pentru B365.ro Gheorghe Udriște, directorul general al Metrorex SA care a adăugat că exploatarea metrourilor pe timpul nopții ar presupune costuri de trei ori mai mari decât cele actuale.

„În al doilea rând, circulația metrourilor noaptea nu ar rezolva vreo problemă pentru bucureșteni pentru că atinge doar câteva zone, respectiv cartierele Balta Albă, Militari, Berceni, Pipera, Gara de Nord. Eu l-aș duce pe om până la Eroii Revoluției, dar dacă el trebuie să ajungă în Ferentari, metroul nu-l ajută cu nimic. Opțiunea mea este către mijloacele de suprafață și nici aici toate, nu troleibuzele, nu tramvaiele, ci doar autobuzele. Cea mai bună soluție ar fi RATB să-și facă o rețea de noapte, așa cum a existat, cu mijloace de mai mică capacitate”, a opinat Udriște

B365.ro
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 21 Feb 2011, 18:04

RATB, afectat de criză: 10% din autobuze au fost scoase de pe trasee din cauza cererii scăzute
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a redus numărul autobuzelor care ies pe trasee. Măsura a fost luată ca urmare a reducerii cererii pentru transportul public. În ultimii trei ani, numărul călătorilor RATB a scăzut cu 30%.

Bucureştenii nu mai vor să se deplaseze cu mijloacele de transport în comun. Din 2008 şi până în prezent numărul celor carre aleg mijloacele de transport în comun ale RATB a scăzut cu 30%. Cererea tot mai mică a determinat conducerea RATB să reducă din parcul circulant.

“Cel mai mult s-a redus la autobuze, 10%. La tramvaie şi troleibuze s-a redus foarte puţin. Nu se justifică să merg cu autobuzul aproape gol. Când o să fie cerere mai mare o să creştem parcul circulant. Principala cauză care a dus la cererea mică este şomajul. Majoritatea celor care circulau cu mijloacele RATB proveneau din clasa medie, acum puternic afectată de şomaj”, a precizat pentru B365.ro, directorul RATB, Adrian Criţ.

Trasee speciale pentru corporatişti

Pentru a câştiga noi clienţi RATB va crea noi trasee către marile centre comerciale şi clădiri de birouri. La sfârşitul anului trecut a fost înfiinţată linia 331bis, o modificare a liniei 331, care circulă însă până la sediul Petrom City.

“Era cerere mare în condiţiile în care la sediul Petrom lucrează aproximativ 2.500 de persoane. De asemenea, mai am cereri pentru o clădire la Podul Otopeni, care o să fie gata în aproximativ trei luni de zile unde o să lucreze 11.000 de angajaţi. Am cereri şi pentru prelungirea liniei de pe Şoseaua Pipera astfel încât să trec podul în Voluntari, pentru că sunt multe clădiri de birouri acolo”, a precizat directorul RATB.

Parcul circulant al RATB cuprinde 1.500 de vehicule.

http://b365.realitatea.net/news/ratb-af ... i-scazute/
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 30 Mar 2011, 19:20

Site-ul ratb se afla in reconstructie :lol: :lol: .
ratb.ro.JPG
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Chev Celios pe 30 Mar 2011, 23:15

De fapt site-ul sa mutat la adresa: http://siteratb.ratb.ro
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 23:30

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 31 Mar 2011, 12:58

Nu e ala siteul regiei, tot www.ratb.ro va ramane . Nu stiu cine a facut acel site da nu este al ratb.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Chev Celios pe 01 Apr 2011, 21:38

Ala e tot al RATB-ului si probabil ca e un beta facut sa fie pana il fac ce cel principal.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 23:30

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Daniel pe 02 Apr 2011, 21:34

Ramane de vazut ce si cum cand o fi din nou functional. Poate se pregatesc oamenii de ceva interesant. Cine stie. :?:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9501
Membru din: 28 Oct 2009, 22:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 21 Apr 2011, 23:57

17 autobuze RATB, vandalizate...cu carioca


Un tânăr de 21 de ani a fost prins în flagrant în timp ce picta un vehicul Mercedes

Aşa arăta autobuzul liniei 135, pictat de tânărul de 21 de ani.jpg


Şaptesprezece autobuze marca Mercedes Citaro au fost pictate în două zile, spun reprezentanţii Regiei de transport. Ieri după-amiază, unul dintre pictorii de ocazie a fost prins de şofer în timp ce îşi exersa talentul pe autobuzul liniei 135.

Conducerea Regiei spune că alte 16 autobuze au fost mâzgălite la fel zilele trecute, iar toate suspiciunile planează asupra tânărului de 21 de ani prins în zona Unirii ieri. Potrivit Biroului de presă al RATB, persoana care se face vinovată de vandalizarea autobuzelor va suporta toate cheltuielile de curăţire a acestora, pe lângă sancţiunea aplicată conform legii.

click.ro
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 13 Iul 2011, 22:30

Regia Autonomă de Transport Bucureşti a anunţat astăzi că, începând cu noaptea de 15 spre 16 iulie, introduce 23 de trasee de noapte cu autobuze.

Noiile linii vor avea terminalul central la Piaţa Unirii şi vor circula, între orele 23.00-01.00 şi 05.00-06.00, la un interval de 30 minute şi între orele 01.00-05.00, la 60 de minute.
Pe Aceeaşi Temă
Bucureștenii nu mai pot circula decat cu carduri RATB
PAGUBĂ Cardurile RATB pot „înghiţi” bani. Vezi ce probleme au avut bucureştenii cu "portofelele electronice"
Bucureștenii nu mai pot circula decat cu carduri RATB
Efectele eliminării biletelor RATB de hârtie. Controlorii au amendat peste 8.300 de călători bucureşteni

Preţul unei călătorii va fi cel existent în reţeaua de transport public, respectiv 1,3 lei.

„Transportul public de noapte în Bucureşti aduce avantaje în rândul călătorilor, din punct de vedere social, prin costurile scăzute, precum şi prin prisma dezvoltării turistice a Capitalei, luând în considerare faptul că centrul vechi al oraşului este foarte vizitat în ultima perioadă. Trebuie luată în calcul şi componenta de dezvoltare a municipiului, ţinând cont atât de beneficiile de ordin economic ale societăţilor deschise pe perioada nopţii, cât şi de faptul că anumite persoane care muncesc în acest interval orar vor avea posibilitatea să circule între periferia oraşului şi centru. Bucureştiul intră, prin acest proiect, în rândul marilor metropole europene”, a declarat Adrian Criţ, directorul general al RATB.

Liniile de noapte vor funcţiona pe următoarele trasee:

Linia N101 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasaj Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Cal. Moşilor, Şos. Colentina.

Linia N102 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Granitul, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon.

Linia N103 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudeşti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.

Linia N104 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Barajul Dunării, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.

Linia N105 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Turnu Măgurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piaţa Sudului, Bd. Obregia.

Linia N106 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Apărătorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Şos. Berceni.

Linia N107 va funcţiona între Piaţa Unirii şi CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Giurgiului.

Linia N108 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasajul Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade între Vii, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina.

Linia N109 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Republica, pe traseul Cal. Călăraşilor, Bd. Basarabia.

Linia N110 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Cartier 16 Februarie, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independenţei, Str. Virtuţii, Şos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giuleşti.

Linia N111 va funcţiona între Bd. Unirii şi Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.

Linia N112 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Reşiţa, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Bd. Brâncoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Reşiţa.

Linia N113 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ţa. Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanţilor, Bd. Mareşal C-tin. Prezan, Bd. Mărăşti.

Linia N114 va funcţiona între Depoul Alexandria şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.

Linia N115 va funcţiona între Master şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Splaiul Independenţei.

Linia N116 va funcţiona între Valea Ialomiţei şi Piaţa Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militară, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piaţa Universităţii, Bd. Brătianu.

Linia N117 va funcţiona între Laromet şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N118 va funcţiona între Mezeş şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Piaţa Romană.

Linia N119 va funcţiona între CFR Constanţa şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobanţilor, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N120 va funcţiona între Apusului şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timişoara, Str. Răzoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei.

Linia N121 va funcţiona între Zeţarilor şi Piaţa Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Şos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Str. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei.

Linia N122 va funcţiona între Valea Oltului şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii.

Linia N123 va funcţiona între Lacul Tei şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Calea Moşilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.

Harta traseelor de noapte .
http://www.ratb.ro/maps1/Trasee_noapte.pdf

#4171, 25.06.2011.jpg
#4171 linia 304


http://www.ratb.ro
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Chev Celios pe 14 Iul 2011, 17:45

Acum sa va dau bomba. Liniile de noapte nu sunt operate de catre RATB. Ele sunt operate de catre o firma privata(nu mai trebuie sa zic a cui este firma) care o sa inchirieze autobuzele regiei. Aaaaaa si o sa se scoata liniile de serviciu de noapte. In loc sa le comaseze ei le scot de tot. Ore ce facem cu soferi din Voluntari,Ganeasa,Moara Vlasiei, Balotesti, etc.Dobitocire,manipulare,si mancatorie mare cu aceste lini de noapte.



Presiunea buboiului creste tot mai muuuuult.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 23:30

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Daniel pe 15 Iul 2011, 13:28

Interesanta informatia ta. Dar a cui firma o fi? Macar sa stim si noi cui da RATB o afacere la cheie, ca e tare misto sa devii om de afaceri cu ceva dat de-a gata de catre unii. Investitori seriosi domle! NIci masini nu au. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9501
Membru din: 28 Oct 2009, 22:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Vlad0012 pe 15 Iul 2011, 16:22

Se pare ca soferii nu sunt de acord cu aceste schimbari si protesteaza :whistle:
ImagineImagine

Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
Vlad0012


Mesaje: 539
Membru din: 04 Feb 2010, 23:28
Localitate: Timisoara

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 15 Iul 2011, 18:33

Crit este o mare javra vrea sa vanda RATB-ul pe bucati deja se incerca privatizarea SDDC-ului, intretinerea linilor de tramvai nu va mai aprtine de regiei ci de o firma privata.
Va ajunge Ratb-ul istorie ca SNCFR :? .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16


Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde zofei.2006 pe 15 Iul 2011, 19:20

Daniel scrie:Cine este acest Crit??? :?:


Actualu director general al RATB :x :x .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Chev Celios pe 16 Iul 2011, 14:35

Si finul lui Udrea.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 23:30

Re: Stiri, noutati din transportul public Bucurestean

Mesajde Daniel pe 16 Iul 2011, 15:31

Ai dreptate. Uite ce am gasit despre acest "onorabil" domn Crit...

:think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9501
Membru din: 28 Oct 2009, 22:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti

Mesajde zofei.2006 pe 27 Iul 2011, 18:29

Înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti a fost lansată în dezbatere publică

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a lansat în dezbatere publică, la 27 iulie, propunerea unui act normativ de Ordonanţă de Guvern privind înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti.
“În lipsa unei coordonări unitare şi a unei strategii de întegrare a serviciilor de transport public la nivelul întregii zone, fiecare operator actionează independent pentru fundamentarea programelor de dezvoltare, stabilirea şi realizarea proiectelor de extindere şi de modernizare a infrastructurii şi stabilirea politicii tarifare. În multe situaţii se ajunge la paralelisme în dezvoltarea reţelelor de transport şi alocarea de resurse fără o coordonare unică şi o maximizare a eficienţei oricărei investiţii în contextul general al teritoriului deservit”, se arată în expunerea de motive înaintată de către ministerul de resort.
“În acest context, prezentul proiect de act normativ propune înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport la nivelul capitalei şi al judetului Ilfov, care să funcţioneze ca un organism de reglementare şi coordonare a transportului public suprateran şi subteran în corelaţie cu transportul zonal pe calea ferată şi punctele de acces auto spre şi dinspre oraş. AMTBva fi finanţată de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, din venituri proprii, fonduri externe şi din alte surse legal constituite”, se precizează în nota de fundamentare.
AMTB va fi instituţia publică desemnată să asigure politica privind planificarea strategică, monitorizarea şi avizarea activităţilor privind autorizarea, organizarea şi controlul functionării serviciilor de transport public de călători în zona metropolitană, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze, trenuri regionale şi transport naval. Astfel, AMTB va funcţiona ca ordonator terţiar de credite.
Mai multe informaţii puteţi afla accesând http://www.mt.ro/transparenta/2011/iulie/1_27.07.html
Propunerile şi observaţiile vor putea fi trimise pe adresa de e-mail dialog.social@mt.ro până la data de 6 august.

IMG_1169.jpg
#306 V3A Chppc
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucur

Mesajde Daniel pe 27 Iul 2011, 22:52

Cred ca o aberatie mai mare nu am auzit. :lol: Cand in toate tarile civilizate membre ale U.E. transportul in comun apartine exclusiv primariilor, la noi se trece din nou la Ministerul Transporturilor ca pe vremea lu' Ceausescu. Bai da buna idee mai au baietii astia... :think: In loc sa treaca Metrorex de la M.T. la P.M.B. asa cum este normal, se vrea exact pe dos. De ce? Pentru ca cel putin R.A.T.B.-ul aduce multi bani la buget, si de ce nu, cineva are nevoie mare de ei prin licitatii de tot felul si alte strumferii din seria Hocus Pocus - unde-s banii? Aaaaa... Nicaieri! :) Cred ca nu este altceva decat un razboi impotriva lui Oprescu. Trenurile regionale si alte abureli de genul asta sunt praf in ochii fraierilor doar sa fie de acord cu aceasta porcarie! :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9501
Membru din: 28 Oct 2009, 22:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucur

Mesajde zofei.2006 pe 06 Aug 2011, 16:54

MTI măreşte integrarea transporturilor publice din zona metropolitană a Bucureştiului

Pentru o coordonare unitară şi stabilirea clară strategiilor privind proiectele de investiţii în infrastructură şi material rulant, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a propus înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti (AMTB).
Autoritatea ar putea funcţiona ca organism de reglementare şi coordonare a transportului public de suprafaţă şi subteran, în corelare cu transportul zonal pe calea ferată şi punctele de acces auto spre şi dinspre oraş.
Însă, Ordonanţa Guvernului privind înfiinţarea Autorităţii Metropolitane nu stabileşte în mod clar instrumentele de colaborare ale organizaţiei cu operatorii de transport public. De asemenea, legislaţia nu include transportul cu taxiul şi cursele speciale care execută transport public, acestea putând furniza servicii de transport nereglementate la nivelul autorităţii. Spre exemplu, există posibilitatea de creare a unui conflict cu rutele stabilite de Autoritatea Metropolitană, rute pentru care se plătesc subvenţii.
O altă problemă este legată de conducerea AMTB. Conform Art. 10 (1) “Consiliul de Conducere este format din 7 membri: Preşedintele Director General al AMTB, doi reprezentanţi ai MTI şi câte un reprezentant al Ministerului Finanţelor Publice, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Consiliul judeţean Ilfov şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti”. În primul rând, faptul că autoritatea este subordonată Ministerului Transporturilor, contravine legii 51/2006 (conform căreia coordonarea, monitorizarea şi planificarea la nivel central pentru domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice este încredinţată Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, în calitate de autoritate a administraţiei publice centrale de specialitate-Art. 12). În al doilea rând, faptul că la nivelul conducerii AMTB vor fi doar două persoane din consiliile locale (două din şapte) Ordonanţa intră în conflict cu Legea 92/2007 conform căreia consiliile locale şi consiliile judeţene au atribuţii de a înfiinţa, de a moderniza şi extinde o parte sau întreg sistemul de transport public local, aflat în proprietatea publică sau privată a unităţilor administrativ-teritoriale ori în administrarea autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi a asociaţiilor de dezvoltare comunitară – Art 17, alin 1, litera e). În acest context, în mod legal, votul ar trebui să îl aibă companiile de transport public şi reprezentanţii Consiliului Bucureşti şi Ilfov.
În acest fel, aşa cum Ordonanţa reglementează, numirea conducerii din respectivele ministere ar putea declanşa acţiuni de interes la nivel local.
Astfel, un sistem nereglementat va permite operatorilor rutieri (care, conform comunicatelor emise de-alungul timpului de către autorităţi, nu deţin licenţă pentru efectuarea serviciilor de transport) să nu se alăture unui sistem de transport reglementat, care să funcţioneze pe principii corecte faţă de stat şi cetăţenii care beneficiază de serviciile de transport pulbic.
AMTB trebuie să fie o organizaţie care să asigure o politică bine stabilită privind planificarea strategiilor şi a activităţilor de transport şi nu o instituţie care să distrugă transportul public în detrimentul altor interese.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 22:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Următorul

Înapoi la NEWS FLASH / ANUNTURI DIN DOMENIUL FEROVIAR

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki