STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Stiri, noutati, evenimente!

Re: Comisia Europeană iniţiază o procedură împotriva DB

Mesajde Ramona - Dark Queen pe 24 Iun 2012, 22:58

Se spune ca orice padure are uscaturile ei, nici la ei in ograda nu i perfect nici la noi, dar asta i situatia, oricum mi se par partinitorii baietii de la comisia de ancheta. Nu consider ca DB divizia de energie face abuz de putere, e dreptul lor sa stabileasca ce si cum si mai ales la ce pret livreaza si cui livreaza energie electrica.
Stimati cetateni romani, luptati pentru tara voastra, dragi pasionati feroviari luptati pentru pastrarea patrimoniului feroviar, nu permitet ca acesta sa ajunga fier vechi!
Imagine
Avatar utilizator
Ramona - Dark Queen


Mesaje: 144
Membru din: 03 Iun 2012, 14:34
Localitate: Sibiu.Brasov M 200; Braila M 700; Constanta

Re: Comisia Europeană iniţiază o procedură împotriva DB

Mesajde zofei.2006 pe 24 Iun 2012, 22:59

Ramona - Dark Queen scrie:Se spune ca orice padure are uscaturile ei, nici la ei in ograda nu i perfect nici la noi, dar asta i situatia, oricum mi se par partinitorii baietii de la comisia de ancheta. Nu consider ca DB divizia de energie face abuz de putere, e dreptul lor sa stabileasca ce si cum si mai ales la ce pret livreaza si cui livreaza energie electrica.


Ce mie comunismu ce imi e ce face DB, aceasi marie cu alta palarie .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Comisia Europeană iniţiază o procedură împotriva DB

Mesajde cclaudiu pe 24 Iun 2012, 23:06

Daca stai sa te gandesti are logica treaba asta. DB-ul poate sa ofere un tarif mai mic la transport pentru ca cumpara curentul ieftin. Deci are costuri de exploatare mai mici si un castig mai mare. Este o pozitie dominanta cred eu
cclaudiu


Mesaje: 3
Membru din: 13 Oct 2011, 21:10

Re: Comisia Europeană iniţiază o procedură împotriva DB

Mesajde zofei.2006 pe 24 Iun 2012, 23:09

cclaudiu scrie:Daca stai sa te gandesti are logica treaba asta. DB-ul poate sa ofere un tarif mai mic la transport pentru ca cumpara curentul ieftin. Deci are costuri de exploatare mai mici si un castig mai mare. Este o pozitie dominanta cred eu


Aici e vorba de privati de marfa ca incearca sa ii falimenteze .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Comisia Europeană iniţiază o procedură împotriva DB

Mesajde Trifu22 pe 27 Iun 2012, 14:19

Daca cei de la DB erau asa tari de ce nu au bagat o Taxa de Utilizare a Infrastructurii (TUI) pentru companiile private?
Pana la urma liniile sunt ale DB, ei le modernizeaza, ei le intretin, de ce ar plati ei TUI :))
S-ar putea implementa asta si la CFR, dar ar trebui ca toate companiile (CFR Infrastructura, CFR Marfa etc) sa fie unite sub o singura companie, CFR sa nu mai plateasca TUI si sa ii rupa pe privati, mai ales GFR si Regiocaca
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Pentru extinderea metroului, Moscova ar putea investi 33

Mesajde Trifu22 pe 27 Iun 2012, 14:39

Presimt ca Siemens isi baga nasu' pe undeva pe aici!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Pentru extinderea metroului, Moscova ar putea investi 33

Mesajde Daniel pe 27 Iun 2012, 14:56

Ne aflam intr-o perioada tulbure pe plan international, iar expansiunea economica a Germaniei si Austriei care au transformat Europa de Est intr-o colonie germana deranjeaza foarte mult S.U.A. Din cate am inteles nemtii au avut intenia de a cumpara cateva insule din Grecia, ca tot statul grec a ajuns la faliment. Nu intamplator presedintele Obama i-a felicitat recent pe greci, probabil si pentru ca nu au acceptat cererea germana de a le ceda pe 99 de ani anumite insule cu potential maxim turistic. Grecii le-au oferit doar managementul pentru acele zone turistice. In Romania austriecii au pus mana pe petrolul si gazul romanesc si au ajuns dintr-o tara care acu' cativa ani suferea de saracie, printre primele ca nivel de trai in E.U. Romania se duce la fund... Asadar, Trifule, sper ca ti-am oferit raspunsurile dorite. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Un tren din Bulgaria, deturnat de pasageri furioşi

Mesajde zofei.2006 pe 10 Sep 2012, 16:31

Un tren din Bulgaria, deturnat de pasageri furioşi

Un tren din Bulgaria a fost deturnat de pasageri furioşi.jpg


Mai mulţi pasageri furioşi au deturnat, pe 6 septembrie, în Bulgaria, un tren care aparţine companiei de stat de căi ferate BDZ, însă incidentul a fost păstrat sub tăcere.

Incidentul a avut loc pe 6 septembrie, însă BDZ nu l-a făcut public, a relatat luni publicaţia Bulgarian Klassa, citând angajaţi ai căilor ferate care au postat informaţia pe site-ul lor profesional bgrail.eu, relatează Outraged Passengers Abduct Bulgarian Train .

Totul a început după ce pasagerii dintr-un tren local care făcea legătura dintre capitala Sofia şi oraşul Mezdra (nord-vest) au fost obligaţi să coboare la staţia Iliyantsi din cauza unei defecţiuni tehnice, o problemă tot mai frecventă.

Mulţimea furioasă a blocat calea ferată, fapt ce a condus la oprirea unui tren expres de la Sofia la Gorna Oriahoviţa (centru). Oamenii s-au urcat în trenul expres şi au forţat personalul să meargă la Mezdra şi să oprească în fiecare staţie.



Trenurile cu motoare electrice din seria 33, precum cel care a suferit pe 6 septembrie o defecţiune tehnică, au fost scoase din circulaţie în 2009, după izbucnirea unui incendiu care a dus la periclitarea unor vieţi.

În ciuda acestui fapt, BDZ încă le foloseşte şi pune vieţile pasagerilor în pericol, scrie Klassa, citată de novinite.com, subliniind că în luna ianuarie a avut loc un alt incident, când frânele unui astfel de tren au cedat.

Sursa: http://www.mediafax.ro
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Un tren din Bulgaria, deturnat de pasageri furioşi

Mesajde Daniel pe 10 Sep 2012, 17:19

Foarte tare frate! Nu am cuvinte! Asa se procedeaza daca te doare cu adevarat ceva! BRAVO LOR!!! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

RZD şi Metroul din Moscova vor crea o nouă companie

Mesajde zofei.2006 pe 14 Sep 2012, 13:32

RZD şi Metroul din Moscova vor crea o nouă companie

Moscow_Metro1.jpg


RZD şi Metroul din Moscova vor înfiinţa o societate, arată Moskva-24, cu numele OAO RV-Metro, care va construi legături de transfer pentru staţiile din reţeaua de metrou din Moscova care nu au acces la calea ferată.

Noua societate va fi deţinută în proporţii egale de cei doi parteneri. În prima fază, OAO RV-Metro va construi infrastructură în staţiile Bibirevo, Medvedkovo, Molodezhnaya, Domodedovskaya, Bulvar Dmitriya Donskogo, Yasenevo, Polezhaevskaya şi viitoarea staţie Pyatnitskaya. Compania va avea şi dreptul de a reconstrui staţii de metrou.

Pentru proiect, care va dura 7-15 ani, vor fi atraşi co-investitori.

Sursa: russianrailconsulting.com
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 25 Aug 2013, 11:52

Bulgarii încep reabilitarea Gării din Sofia. - conform Gandul.info

Imagine

Gara Centrală din Sofia se va transforma în următorii doi ani într-o "clădire europeană modernă cu un design contemporan", după ce ministrul Transporturilor, Danail Papazov, a semnat contractele cuprinse în proiectul de reabilitare a celei mai mari gări din Bulgaria, se explică într-un comunicat de presă emis de autorităţile vecine.

Reparaţiile vor fi realizate de către un consorţiu alcătuit din trei companii care vor primi pentru realizarea acestor lucrări suma de 28,6 milioane de euro, fără TVA. Proiectul va fi co-finanţat din fonduri europene, prin intermediul Programului Operaţional "Transport" 2007 - 2013.

Imagine

"Potrivit contractului semnat, 11.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale - magazine, restaurante, cafenele, dar şi un Centru de Coordonare a întregului sistem de trafic feroviar din ţară urmează să fie construite", a declarat ministrul bulgar al Transporturilor, informează Novinite.

Din punctul său de vedere, importanţa acestui proiect este dată, în principal, de locul unde este amplasată gara în sistemul european de cale ferată, trei coridoare Pan-Europene trecând prin Gara Centrală a Sofiei.

Imagine

Papazov a dat, totodată, asigurări că lucrările de construcţie nu vor îngreuna fluxul zilnic de călători şi că traficul feroviar nu va fi oprit pentru că programul de muncă va fi sincronizat cu orarele de mers ale trenurilor.

Clădirea celei mai mari gări bulgare a fost inaugurată în anul 1888 şi reabilitată în anul 1974. De atunci, ea nu a mai trecut prin lucrări majore de modernizare.

Sursa si mai multe detalii: Gandul.info
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 25 Aug 2013, 18:17

ACCIDENT FEROVIAR IN MEXIC!

Un tren de persoane a deraiat în Mexic. Din primele informaţii, patru persoane au murit.Un număr de 35 de călători au fost răniţi în accident.

Imagine - Imagine cu titlu de ilustratie (arhiva India). Sursa: droidforums.net

Accidentul s-a produs pe teritoriul statului mexican Tabasco. Trenul avea 300 de pasageri, in mare parte imigranti ilegali.

Zona Tabasco.JPG
Zona statului Tabasco (Mexic) / Sursa: Wikipedia


UPDATE: Conform abcnews.go.com se pare ca numarul mortilor este de 5. Acelasi site confirma faptul ca este vorba de un tren plin cu imigranti ilegali din zona frontierei cu Guatemala.

Conform lui Cesar Burelo, seful Protectiei Civile a statului Tabasco, accidentul a avut loc astazi, in jurul orelor 3 dimineata (ora locala) intr-o zona inconjurata de lacuri si paduri in care nu exista semnal pentru telefonia mobila. Acesta a mai adaugat ca sute de imigranti se aflau in trenul care se deplasa la nord de granita cu Guatemala.

Guvernul federal a mentionat ca din dei 35 de raniti, 16 sunt in stare grava. 15 dintre acestia, au fost adusi de urgenta in spitalele din statul Veracruz aflat la granita cu regiunea Tabasco.

Crucea Rosie afirma ca zeci de soldati si angajati ai serviciilor civile de salvare incearca sa ajunga in acest moment in zona unde accesul ambulantelor este extrem de greu. Oficialitatile incearca sa stabileasca o legatura pe apa sau aeriana cu locul accidentului pentru a putea acorda ajutor victimelor acestui grav accident feroviar.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 26 Aug 2013, 10:49

PRECIZARE: Trenul cu pricina era un marfar care se indrepta catre SUA, un tren al "infamiei" asa cum l-au numit jurnalistii americani, plin cu imigranti din America Centrala care sperau sa ajunga in Statele Unite.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 28 Aug 2013, 14:23

Doi ani de la accidentul din Jesenice (Slovenia): anchetatorii nu au reusit sa stabileasca vinovatul pentru coliziunea celor doua trenuri!

Imagine

Conform sit-ului EuroCityCard: Mecanicul a vazut verde, investigatorii sustin ca era rosu!

Conform aceluiasi site, la doi ani dupa acest accident, nu este clar cine anume este vinovat de coliziunea celor doua trenuri din statia Jesenice, chiar daca oficial, ramane mecanicul trenului de calatori...

Cu fix doi ani in urma (la 28 august 2011), in aceasta statie s-a auzit o explozie de proportii. Un tren de pasageri ce pleca de la peronul 4 al garii, a fost lovit frontal de catre un tren de marfa ce intra in statie pe aceeasi linie.

Teoretic, trenul de calatori ar fi trebuit sa astepte trecerea celui de marfa, insa o schimbare de macaz eronata, a dus la altceva. Impactul a fost destul de grav, chiar daca cele doua trenuri nu au avut viteze mari: circa 34 de raniti, dintre care 9 grav. Patru dintre victime au suferit traume la nivelul oaselor faciale si au necesitat internarea de urgenta la clinica Universitara de profil din Ljubliana (capitala tarii). In urma impactului locomotivele celor doua trenuri au fost avariate grav si circulatia in zona a fost restrictionata pentru cateva ore.

Mecanicul sustine ca a vazut culoarea verde.

La data respectiva a inceput o ancheta pentru a stabili daca este vorba de o defectiune tehnic a sau eroare umana de operare. La o luna dupa, comisia de anchetare a realizat o reconstituire la fata locului, in zona denumita "aleea ingusta" in urma acestui accident. Comisia presupune ca ar fi vina mecanicului din trenul de pasageri care ar fi nesocotit culoarea semnalului, insa inregistrarile tehnice din statia Jesenice nu confirma acest lucru. Acesta a sustinut ca a vazut culoarea verde a semaforului. Se pare ca in acel moment, dispecerul de trafic ar fi stabilit cale libera pentru trenul de marfa si nu pentru cel de pasageri, pe acelasi parcurs.

Se pare ca in timpul coliziunii cutia neagra a locomotivei trenului de pasageri a fost distrusa, aceasta continand informatii referioare la posibila nesocotire a indicatiilor semnalului de catre mecanic precum si alte actiuni ale acestuia. Neoficial, angajati ai statiei Jesenice afirma ca dispozitivul ar fi fost defect inainte de producerea accidentului. Astfel anchetatorii nu pot determina daca mecanicul ar fi actionat frana de urgenta.

La cateva luni de la aceasta prima investigatie, a aparut o alta problema: dispozitivul special care franeaza trenul in cazul trecerii pe rosu, la trenul de calatori, are montat senzorul undeva pe la mijlocul garniturii, si nu in locomotiva, fiind activat numai dupa ce prima parte a trenului trece de culoarea rosie a semnalului. De asemenea inregistrarile audio ale convorbirii dintre mecanic si impiegat sunt de proasta calitate si in consecinta nu au putut ajuta la elucidarea cauzelor acestui accident.

Cu toate acestea, comisia de ancheta a Cailor Ferate Slovene, a concluzionat ca vina apartine mecanicului trenului de calatori, care ar fi ignorat culoarea rosie a semnalului. Cu toate acestea, mecanicul invinuit sustine ca a avut liber.

O ancheta penala din 2012, stabileste ca vinovat mecanicul trenului de pasageri

Imagine

Departamentul de Investigatii Criminale al Politiei din Kranj ne Bojan Kos, l-a gasit vinovat pe mecanicul trenului de calatori in varsta de 40 de ani. Acestia ar fi descoperit ca mecanicul a incalcat regulile de circulatie pe caea ferata, nesocotind normele de siguranta ale circulatiei. Insa, persista multe semne de intrebare in privinta anchetei penale demarate de catre Politie, in urma unei plangeri penale. O hotarare de Tribunal din 23 Iunie 2012, dispunea inceperea unei anchete extrem de laborioase si totodata controversata, a Procuraturii.

Asadar, este posibil sa fi fost o eroare de sistem, insa, vinovatul si la ei, in acest caz, este "acarul Paun".

Valoarea totala a pagubelor produse in urma acestui accident, a fost evaluata la 158 milioane de euro in 2011. De asemenea 21 de pasageri au cerut in instanta despagubiri in valoare de 101.981 de euro, o parte din suma provenind si din asigurarea in caz de accident, obligatorie pentru orice pasager al SZ (caile Ferate Slovene).

Sursa: EuroCityCard
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 18 Sep 2013, 22:41

ACCIDENT TRAGIC IN OTTAWA, CANADA! SASE MORTI SI 30 DE RANITI!!!

Imagine

Conform publicatiei canadiene National Post, luni dimineata (18.09.2013) la o ora de varf pentru transportul de navetisti ai orasului Ottawa, un autobuz etajat al regiei locale de transport, a nescototit semnalele luminoase ale unei bariere de cale ferata. Autobuzul a taiat calea unui tren de calatori al companiei Via Trains, ucigand sase persoane si ranind alte 30, conform martorilor.

Imagine

Cinci dintre victime au fost declarate decedate la fata locului iar un al saselea a decedat la spital, dupa ce autobuzul regiei locale de transport din Ottawa a lovit trenul de pasageri ce se indrepta spre statia Fallowfield din Barrhaven, suburbie din sud-vestul orasului Ottawa. Zece persoane au fost duse de urgenta la spital cu rani grave.

Imagine

Locomotiva si primul vagon al trenului au deraiat in urma impactului, insa toate vitcimele au fost in autobuz. Cei aproximativ 100 de pasageri ai trenului nu au suferit niciun fel de rani. Trenul a reusit sa franeze la o distanta de circa 100 de metri la vest fata de locul impactului, conform aceleiasi publicatii.

Autobuzele etajate de acest tip au o capacitate de 82 de locuri. Imaginile postate pe contul de Flickr al Directiei de Siguranta a Transporturilor, arata ca autobuzul a lovit locomotiva trenului din lateral, sub cabina suprainaltata a acesteia, la mai putin de un metru din capatul acesteia.

Pasagerii autobuzului ar fi tipat la sofer sa opreasca, insa acesta a continuat sa mearga ingorand semnalele acustice si luminoase ale barierei. Soferul se afla printre morti, si avea o experienta de 10 ani in domeniu.

Imagine

Capatul din fata al autobuzului a fost avariat serios, dupa cum se observa in imaginile din zona Bd. Woodroffe si Calea Fallowfield. Martorii afrma ca partea din fata a autobuzului ce circula pe linia expres 76 a fost pur si simplu smulsa la momentul impactului, in jurul orelor 08:50 dimineata (ora Canadei).

John Manconi, directorul general al OC Transpo, a declarat ca inca nu cunoaste cauzele accidentului si ca se fac investigatii in acest sens. De asemenea, o comisie de specialisti aTSB (autoritatea de transport) va confrunta inregistrarile din cele doua vechicule implicate in accident pentru stabilirea cauzelor precise ale accidentului. Oficialii au mai declarat ca inca nu se stie viteza celor doua vechicule din momentul impactului.

Imagine

Unul din pasagerii autobuzului care au supravietuiti acestei tragedii, aflat la etajul acestuia, afirma ca soferul nu ar fi avut intentia de a opri nici macar in momentul cand trenul se apropia de bariera. Acesta a fost azvarlit pe fereastra si si-a luxat un picior, insa nu a suferit alte traume severe.

Imagine

In urma acestui accident, autoritatile din domeniu (TSB) avertizeaza autoritatile locale, ca trebuiesc implementate cele mai multe dintre recomadarile sale in materie de treceri la nivel cu calea ferata.

Sursa informatiilor si fotografiilor, unde puteti gasi si filme ale tragediei: nationalpost.com
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 23 Sep 2013, 00:10

Romania va fi tranzitata de trenurile de mare viteza tip Velaro (Clasa 407) ale Siemens!

In luna iulie 2013, compania nationala feroviara turca (TCDD) a contractat o comanda pentru sapte trenuri de mare viteza tip Velaro fabricate de compania germana Siemens. Contractul este in valoare de 285 milioane euro si prevede sapte ani de garantie din partea fabricantului.

Imagine

Jochen Eickholt. CEO al Siemens Rail Systems Division, a declarat cu acest prilej ca prezentul contract cu Turcia, reprezinta intrarea companiei intr-o piata noua si promitatoare, aflata in crestere.

Imagine Jochen Eickolt (stanga). Sursa: siemens.com

Trenurile Velaro vor circula pe liniile de mare viteza Ankara - Konya si Ankara - Istanbul, ce au fost reconstruite (pe noi aliniamente) si modernizate pentru trenurile de acest tip.

In prezent, aceste servicii de mare viteza ala TCDD sunt realizate cu o flota de 12 trenuri a cate sase vagoane frunizate de compania spaniola CAF (cea care va livra si pentru Metrorex noile trenuri de metrou), livrate in anul 2009 catre TCDD de a caror mentenanta se ocupa compania Alstom. Sursa informatiilor si articolul original: railwaygazette.com

Primul tren de acest tip, tractat din germania pana in Turcia, a fost deja suprins ieri dupa amiaza pe teritoriul Ungariei si este asteptat sa tranziteze Romania in cursul zilei de maine, pe o ruta directa catre Turcia, ce va ocoli Bucurestiul.

Imagine Sursa foto: Facebook.com / Foto: Márk Fekete

Imagine Sursa foto: Facebook.com / Foto: Márk Fekete


Asadar, cu putin noroc, puteti prinde in aceasta dimineata primul Velaro pentru Turcia! Succes! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 24 Sep 2013, 00:00

Se pare ca in acest moment, convoiul se afla in zona Petrosani. Exista anumite informatii conform carora trenul ar fi intarziat pe teritoriul Romaniei cu aproximativ 500 de minute din cauza unei ruperi de catenara pe la Curtici. Daca totul este in grafic, ar trebui sa se afle la Videle in jurul orelor 05:00, daca nu chiar mai devreme, deoarece pe timpul noptii sunt foarte putine trenuri de calatori, iar acest convoi este unul special cu prioritate fata de celelalte marfare mai ales ca a acumulat intarzierea asta. Daca mai apar intarzieri pe traseu, trenul DB cu numarul 30674 va intarzia pana in jurul orelor 07:00.

Insa, repet acestea sunt deocamdata zvonuri inca neconfirmate. Astazi dupa amiaza erau voci care sustineau ca trenul va veni pe Pasul Predeal via Ploiesti, insa acest traseu nu avea cum sa fie ales din cauza lucrarilor in zona Sighisoara.

Ramane de vazut care din variante este si cea corecta!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 24 Sep 2013, 01:22

Pentru cei care n-au somn, trenul special circula in regim de Regio fara oprire cu viteza maxima admisa. Mai mult de 5 ore nu face pana la Videle. Cred ca ajunge inainte de ora 5 dimineata.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Cornel Grigore pe 24 Sep 2013, 02:58

Mi-ar fi placut sa treaca pe la Ploiesti ,mai ma delectam si eu ceva nou ca m-am saturat de harchiile astea de la noi . :mrgreen:
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 24 Sep 2013, 10:42

Asta este, acum e demult prin Bulgaria, cine stie, poate aproape de Turcia.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 24 Sep 2013, 19:21

INCREDIBIL! Conform unor surse, care doresc sa-si pastreze anonimatul, acest convoi special ar fi intarziat atat de mult, incat in urma cu aproape doua ore de abia ar fi iesit din Craiova. Daca este adevarat, ma intreb si eu niste chestii: oare cei de la TCDD sau Siemens, daca au cumparat o trasa preferentiala de la CFR Infrastructura care ar fi trebuit sa le scurteze timpii de tranzitare a Romaniei, vor cere daune pentru aceasta intarziere uriasa?

Nu cred ca cele doua companii nu au avut bani suficienti si ar fi ales o trasa obisnuita, asteptand astfel dupa toate marfarele si personalele intarziate in noapte... Daca e adevarata povestea cu ruperea catenarei ce a intarziat convoiul cu aproape 500 de minute, atunci e si mai de porc.

Va reamintim faptul ca ieri seara acest tren se afla deja pe teritoriul Romaniei, la Curtici.

:mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 30 Sep 2013, 22:53

SOCANT! SEX SI MOARTE PE CALEA FERATA IN UCRAINA!!!

szerelemvonat.jpg
Sursa foto: haon.hu


O femeie a murit iar partenerul acesteia şi-a pierdut ambele picioare, în urma unui accident petrecut în timp ce cei doi iubiți, aflați în stare de ebrietate, făceau sex pe șinele de cale ferată. Evenimentul a avut loc în localitatea ucraineană Zaporoje, notează evz.ro. Bărbatul are 41 de ani, iar femeia era mai tânără cu zece ani. Nu este pentru prima oară când se petrece un accident de acest fel. În 2008, două persoane au murit în Africa de Sud în circumstanţe similare. - conform A.M. Press
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 31 Oct 2013, 02:37

Turcia a inaugurat Marmaray, primul tunel între Asia şi Europa pe sub Bosfor! / Panică în tunelul submarin al turcilor, la nici 24 de ore de la inaugurare!

Liderii turci au inaugurat, marţi, la Istanbul, în prezenţa premierului român Victor Ponta, un prim tunel feroviar pe sub Bosfor, Marmaray, unul dintre contestatele mega-proiecte urbane ale premierul islamo-conservator turc, Recep Tayyip Erdogan, relatează France Presse.

Botezat “Şantierul secolului” de către autorităţile turce, Marmaray, un tunel de 14 kilometri, care are o porţiune de 1.400 de metri sub apă, face legătura în numai patru minute între cele două continente separate de strâmtoarea Bosforului.

Evenimentul a fost marcat prin traversarea tunelului între staţiile de plecare Uskudar (malul asiatic) şi staţia de destinaţie, respectiv Yenikapi (malul european).



Lucrările la tunelul feroviar Marmaray, începute în 2004, au fost încredinţate unui consorţiu de companii turceşti şi japoneze, costul final al proiectului fiind estimat la trei miliarde de euro, scrie agerpres.ro.

Monumentala lucrare a fost începută în 2004 în cadrul unui proiect care a beneficiat de finanţare externă din partea Băncii Japoniei pentru Cooperare Internaţională şi BEI.

Tunelul, un tub dublu scufundat la o adâncime mai mare de 50 de metri sub strâmtoarea Bosfor, este proiectat să reziste unui cutremur de 9 grade pe scara Richter şi va avea la final 75 de km.

Sursa: jurnalul.ro.

PANICA IN TUNEL LA 24 DE ORE DE LA INAUGURARE:

A fost panică în tunelul submarin din Turcia miercuri după ce, din cauza unor probleme tehnice, călătorii au rămas blocaţi în trenul Marmaray, care face legătura între Asia şi Europa, scrie Hurriyet Daily News.

Compania feroviară turcă a declarat ulterior că blocarea trenului pe linie s-a datorat apăsării butonului de urgenţă de către călătorii curioşi.

Potrivit Hurriyet Daily News, călătoriile prin tunelul submarin au fost întrerupte şi din cauza unor pene de curent, pasagerii fiind nevoiţi să parcurgă pe jos drumul până la suprafaţă.

"Există o atracţie extraordinară faţă de Marmaray, care a început să funcţioneze ieri. (...) Ne aşteptăm ca cetăţenii noştri să evite utilizarea inutilă a trenului Marmaray ", au spus reprezentanţii companiei, care au subliniat că au existat persoane care s-au urcat în tren fără să coboare la destinaţie.

Inaugurarea Marmaray a avut loc ieri, în prezenţa preşedintelui Turciei, Abdullah Gul, iar la eveniment au participat şi invitati straini, între care premierul României, Victor Ponta.

Sursa: antena3.ro
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Daniel pe 07 Mar 2015, 20:13

EURASIA RAIL 2015!

eurasiarail-2015-eng.jpg
Sursa: eurasiarail.eu


Ei bine, astazi 7 martie, s-au inchis portile celui de-al doilea targ feroviar al Europei, organizat la Istanbul. Sub titulatura "Expozitie Internationala de Material Rulant, Infrastructura si Logistica" targul este organizat anual incepand cu anul 2011 de catre Turkel Fair Organization Inc. si reuneste cei mai mari producatori de material rulant, cai ferate, piese si componente precum si intreaga industrie colaterala.

Locatie expozitie.jpg
Sursa: Google Maps


Cu o medie anuala de circa 25.000 de vizitatori in cele trei zile de expozitie, si o participare ce numara cateva sute de companii, ramane unul din cele mai importante manifestari de profil din lume.

istanbul_fuar_merkezi_kroki_en.jpg
Sursa: eurasiarail.eu


Anul acesta, la cea de-a cincea editie, intre 4 si 7 martie, targul s-a desfasurat pe o suprafata de 18.000 m2, in zona de sud a Istanbulului european, pe doua sectiuni: Indoor (interior - standuri) si Outdoor (exterior - exponate feroviare). Pentru partea de interior au fost amenajate special trei hale cu suprafete generoase, astfel: Hala 9, un foaier intre ele si Halele 10 si 11 in aceeasi cladire, Hala 10 aflata la parter si Hala 11 la etaj. Puteti urmari in premiera si exlusivitate in Romania schema halelor cu expozanti ai acestui eveniment:

Hala 9.jpg
Hala 9 - Sursa: eurasiarail.eu

Foaier-ul.jpg
Foaierul. Sursa: eurasiarail.eu

Hala 10.jpg
Halla 10 Sursa: eurasiarail.eu

Hala 11.jpg
Hala 11 Sursa: eurasiarail.eu


Multumiri domnului Oğuz KILINÇ - Research Development& Sales Representative, Turkel Fuarcılık A.Ş. / Türkel Fair Organizations Inc. pentru schitele furnizate.

Printre participanti, nume sonore din domeniu de pe tot mapamondul, s-au aflat si cateva companii romanesti concentrate in zona Halei 11: Grivita S.A., RAAL, Telecomponenti Romania SRL, Organizatia Club Feroviar, Prismian Group si Astra Rail. O apartitie total suprinzatoare a fost a companiei Niesky din Germania, continuatoarea fostelor uzine Est Germane DWA Niesky, cele care au proiectat celebrele etajate seriile 26-26 (modernizate ca seriile 26-26 si 36-16) existente si la CFR. Totodata compania italiana MAE, leader in tehnologie Georadar a fost prezenta printre cele mai mari nume ale lumii: Bombardier, Siemens, Ansaldo STS, SKF, DB, Vossloh, ArcelorMittal, Talgo, Voith, Atlas Copco, Huawei, Alstom, Skoda, Schneider Electrik, ABB, etc.

Iata si un film de prezentare al evenimentului.

Compania nationala feroviara turca, TCDD a beneficiat de un stand generos in foaierul acestui targ, practic poarta de intrare in expozitie. A existat si intentia CFR S.A. de a participa la manifestare, insa decizia nu s-a concretizat. Evenimentul a grupat si o serie de conferinte importante structurate pe cele trei zile de expozitie. Pentru cei ce doresc detaii, pot accesa acest link.

Imagine

Urmatoarea editie a targului se va desfasura in perioada 3-5 martie 2016.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE EXTERNE!

Mesajde Drakkar electric pe 08 Mar 2015, 20:01

Pacat ca nu aveti si niste poze de la eveniment. Ne mai clateam ochii cu ceva trenuri moderne ca la Innotrans. :(
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la NEWS FLASH / ANUNTURI DIN DOMENIUL FEROVIAR

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki