STIRI FEROVIARE INTERNE

Stiri, noutati, evenimente!

Re: Tren deraiat in Calarasi

Mesajde zofei.2006 pe 31 Oct 2011, 11:57

La data de 21.10.2011 s-a decis declansarea investigatiei pentru accidentul feroviar produs la data de 20.10.2011, in circulatia trenului de marfa nr. 93596 (apartinand operatorului de transport feroviar de marfa SNTFM "CFR Marfa" SA), pe raza de activitate a Centrului Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii Constanta, sectia de circulatie Lehliu - Medgidia, in halta de miscare Dragos Voda, prin deraierea celui de al 2-lea boghiu al vagonului cu nr. 84539305320-0, al 2-lea de la siguranta.

Sursa: AFER
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Tren deraiat in Calarasi

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 31 Oct 2011, 21:36

Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Tren deraiat in Calarasi

Mesajde Cornel Grigore pe 02 Noi 2011, 18:22

se stie din ce cauza a deraiat acest marfar? :?:
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: Tren deraiat in Calarasi

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 02 Noi 2011, 20:21

CORNEL96 scrie:se stie din ce cauza a deraiat acest marfar? :?:


Din cauza ca nu s-a manevrat un macaz.
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

CFR SA organizează licitaţie pentru închirierea a 1.600 km

Mesajde zofei.2006 pe 08 Noi 2011, 16:12

CFR SA organizează licitaţie pentru închirierea a 1.600 km de cale ferată neinteroperabilă


CFR SA organizează în data de 10 noiembrie 2011, la Bursa Română de Mărfuri, licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a circa 1.600 de km de cale ferată desfăşurată, din infrastructura feroviară neinteroperabilă.
Participanţii la licitaţie pot depune oferte pentru una sau mai multe din cele 7 grupe de secţii.
Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este de10 noiembrie 2011, ora 09.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi.
CFR SA are posibilitatea să ofere în regim de închiriere, prin licitaţii publice la Bursa Română de Mărfuri, secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile către operatori economici.
Operatorii economici, desemnaţi câştigători, sunt obligaţi să preia şi personalul CFR existent sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii, în conformitate cu prevederile legislative.
Închirierea unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă reprezintă unul din angajamentele incluse în programul de eficientizare a sistemului feroviar, care vizează reducerea cheltuielilor şi a activităţilor neprofitabile.
Prin programul de eficientizare a activităţii, CFR SA urmăreşte respectarea angajamentelor Guvernului României cuprinse în Scrisoarea de Intenţie, semnată cu Fondul Monetar Internaţional şi Memorandumul de Înţelegere cu Uniunea Europeană.

Mai jos găsiţi lista cu liniile ce urmează să fie date spre închiriere:

Grupa I (CREIR Bucureşti): Ploieşti Crâng – Ploieşti Vest; Ploieşti Vest -Târgovişte Nord – Fieni – Pietroşiţa; Diteşti – Gura Palăngii; I.L. Caragiale – Diţeşti – Moreni; Bucureşti Sud Călători -Titan Sud; Bucureşti Sud Călători – Olteniţa; Căciulaţi – Snagov Plaje; Buda – Slănic; Ploiesti Nord – Măneciu.
Grupa II (CREIR Craiova): Cărbuneşti – Albeni; Amaradia – Bârseşti; Băbeni – Berbeşti – Alunu; Argeşelu – Câmpulung – Goleşti; Vâlcele – Curtea de Argeş; Roşiori – Turnu Măgurele Port; Golenţi – Poiana Mare.
Grupa III (CREIR Timişoara): Simeria – Pestiş; Simeria – Hunedoara; Jebel – Liebling; Timişoara Est – Radna; Cărpinis – Ionel; Lupeni – Lupeni Tehnic – Livezeni.
Grupa IV (CREIR Cluj): Oradea Vest – Cheresig, Câmpia Turzii – Turda; Baia Mare – Baia Mare Nord.
Grupa V (CREIR Braşov): Sebeş Alba – Petreştii de Pădure.
Grupa VI (CREIR Iaşi): Dorneşti – Gura Putnei – Putna; Dornişoara – Floreni; Gura Humorului – Dărmăneşti; Crasna – Huşi.
Grupa VII (CREIR Galaţi): Făurei – Tecuci, Mărăşeşti – Panciu, Buzău – Berca; Comăneşti – Moineşti.

http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

CFR SA a semnat contractul privind instalarea ERTMS

Mesajde zofei.2006 pe 15 Noi 2011, 18:45

CFR SA a semnat contractul privind instalarea ERTMS pe secţiunea Chitila-Crivina


corr4.jpg



CFR SA a semnat contractul privind execuţia proiectului de instalare a sistemului ERTMS nivel 2 pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina, co consorţiul Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks care a avut o ofertă în valoare de 38,2 milioane euro.
Valoarea contractului este de cca 162 mil lei, (37 mil euro) fără TVA, iar durată de valabilitate este de 54 de luni, din care 24 luni pentru lucrări de proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţie), la care se adaugă 30 de luni perioadă de garanţie.
În cadrul licitaţiei au mai depus ofertele consorţiul Alstom – Kapsch – Alcatel Lucent, cu suma de 31,8 milioane de euro şi consorţiul Ansaldo – Selex, cu suma de 48,2 milioane euro.
Preţul ofertei depuse constituie 35% din punctajul obţinut de constructor, restul de 65% reprezentând capacitatea tehnică.
Secţiunea Chitila-Crivina este situată pe tronsonul Bucureşti-Câmpina, parte a Coridorului IV pan-european.
Menţionăm că atribuirea contractului a fost contestată de mai multe ori, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.) a avizat favorabil semnarea contractului, însă există încă o contestaţie depusă la Curtea de Apel de către consorţiul condus de Ansaldo.
Sistemul pilot constă în echiparea cu sistemele ETCS şi GSM-R, a instalaţiilor de centralizarea electronică (la Chitila, Periş, Buftea) şi a blocului de linie automat electronic integrat.
Sistemul GSM-R asigură transmisii de date în mod continuu între toate componentele aplicaţiilor de siguranţa circulaţiei, inclusiv OBU (On Board Unit – echipamentele îmbarcate pe locomotivă). Acest lucru oferă posibilitatea informării în mod continuu a OBU asupra stării echipamentelor din cale. Ceea ce trebuie menţionat aici este faptul că factorul uman nu este implicat în acest proces de siguranţă.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Particularii preiau 13 linii ferate publice

Mesajde zofei.2006 pe 15 Noi 2011, 18:47

Companiile Grup Feroviar Român, RCCF Trans şi Viaterra Spedition vor plăti în total 785.000 de lei pe an pentru cei aproape 320 de kilometri de infrastructură.

1.jpg


La sfârşitul săptămânii trecute, Bursa Română de Mărfuri a găzduit trei licitaţii prin care CFR SA, administratorul public al infrastructurii feroviare, a scos la închiriere mai multe linii de cale ferată. De pe urma acestor proceduri, CFR are numai de câştigat, pentru că sumele cu care au fost adjudecate liniile sunt sensibil mai mari decât cele anunţate la pornirea licitaţiilor, dar şi pentru că nu-şi va mai bate capul cu administrarea celor 318,5 kilometri de cale ferată pe care le cedează, pentru patru ani, partenerilor privaţi.

Ei se vor ocupa atât de întreţinerea şi (mai ales) de paza infrastructurii, cât şi de salariaţii pe care sunt obligaţi, prin contractul de închiriere, să-i angajeze.Aşadar, pentru CFR SA închirierea liniilor este o bună afacere. De partea cealaltă, însă, particularii sunt ceva mai prudenţi şi spun că depinde de foarte mulţi factori pentru a vedea dacă vor ieşi pe plus sau nu.

„Principalul avantaj este că, pe aceste linii, noi suntem cei care vor încasa taxa de utilizare a infrastructurii, iar transportatori sunt încă destui. Dezavantajele vin din concurenţa dură pe care o fac transportatorii rutieri pe acele rute", ne-au declarat, în pauzele dintre şedinţele de licitaţie, reprezentanţii companiilor feroviare private.

Până la urmă, de ce este avantajos pentru un particular să administreze şi liniile ferate, nu doar locomotivele şi vagoanele proprii? „În primul rând, o infrastructură degradată este riscantă şi poate dăuna materialului rulant. Dacă ştim că o întreţinem noi, e cu totul altceva. În al doilea rând, scad riscurile de a întârzia distribuţia mărfurilor la clienţi sau de a înregistra întârzieri la călători, şi asta contează mult în relaţiile noastre de afaceri", au explicat transportatorii.

Cine sunt câştigătorii

Grupa III de linii ferate (regiunea Timiş), care cuprinde secţiile neinteroperabile Simeria - Pestiş, Simeria - Hunedoara, Jebel-Liebling, Timişoara Est - Radna, Cărpiniş - Ionel şi Lupeni - Livezeni, a fost adjudecată de RCCF Trans. Operatorul va plăti drept chirie în total 561.000 de lei pe an pentru cei 147,2 kilometri. Grupa IV (regiunea Cluj) cuprinde secţiile Oradea Vest - Cheresig, Câmpia Turzii - Turda şi Baia Mare - Baia Mare Nord. A fost adjudecată de Viaterra Spedition, care s-a angajat să plătească o chirie de 89.000 de lei pentru cei 32,2 kilometri.

Grupa VII (reginea Galaţi) cuprinde secţiile Făurei - Tecuci, Mărăşeşti - Panciu, Buzău - Berca şi Comăneşti - Moineşti şi a fost adjudecată de Grup Feroviar Român. Acesta va plăti o chirie de 135.000 de lei pentru cei 139,4 kilometri. Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de patru ani, iar criteriul de selecţie a celei mai bune oferte a fost chiria cea mai mare şi preluarea în cel mai scurt timp de la adjudecare.

CFR SA are posibilitatea să ofere în regim de închiriere, prin licitaţii publice organizate la Bursa Română de Mărfuri, secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile către operatori economici, conform prevederilor HG 643/2011. Licitaţiile vor avea loc lunar, ne-au spus reprezentanţii Bursei.

http://www.adevarul.ro/financiar/Particularii_preiau_13_linii_ferate_publice_0_590341321.html
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Pregătirea pentru trecerea la noul plan de mers

Mesajde zofei.2006 pe 17 Noi 2011, 13:30

Pregătirea pentru trecerea la noul plan de mers al trenurilor

De la data de 11 decembrie ac, de la intrarea în vigoare a noului Plan de Mers al Trenurilor 2011/2012, rangurile actuale de trenuri de călători vor fi structurate si tarifate (conform OMT 153/2011 şi OUG 56/2011), în funcţie de serviciile oferite, în trei categorii astfel:
- Intercity (IC)

- InterRegio (IR)

- Regio (R)

Având în vedere implicaţiile trecerii la aceste 3 ranguri de tren din punct de vedere al bazelor de date şi al aplicaţiilor de vânzare a biletelor, pentru a asigura deservirea corectă a publicului călător prin intermediul sistemelor electronice de emitere, în conformitate cu noua politică comercială a societăţii, în perioada următoare, până la 10 decembrie 2011 se va reduce perioada de anticipaţie după cum urmează:

până la data de 8 decembrie 2011 inclusiv se vor putea emite legitimaţii de călătorie la ghişeele de emitere din staţii şi agenţii de voiaj şi prin intermediul celorlalte servicii complementare (xSellKiosk sau vânzare online) numai pentru trenurile prevăzute în actualul plan de mers (inclusiv pentru trenurile cu circulaţie în data de 9 decembrie 2011)

trenurile cu circulaţie în data de 10 decembrie vor fi disponibile la vânzare începând cu data de 2 decembrie.

Legitimaţiile de călătorie pentru trenurile prevăzute în planul de mers 2011/2012 se vor putea achiziţiona numai începând cu data de 9 decembrie 2011, astfel:
1. la ghişeele de emitere din staţii şi agenţii de voiaj şi la aparatele automate de vânzare amplasate în staţii:

a) În data de 9 decembrie 2011 – numai pentru trenurile cu plecare în data de 11 decembrie 2011

b) În data de 10 decembrie 2011 pentru trenurile cu plecare în data de 11 şi 12 decembrie 2011

Legitimaţiile emise în zilele de 9 şi 10 decembrie pentru toate trenurile din noul Plan de Mers, vor fi tarifate prin asimilare la rangurile actuale: trenurile Interregio vor fi tarifate ca trenuri Accelerate, iar treurile Regio vor fi tarifate ca trenuri Personale.

2. serviciu vânzare online va fi indisponibil în zilele de 9 şi 10 decembrie 2011, respectiv nu se vor putea achiziţiona online legitimaţii de călătorie pentru trenurile cu circulaţie în zilele de 10 şi 11 decembrie 2011
Începând cu data de 11 decembrie 2011 se revine la funcţionarea normală a tuturor sistemelor electronice de emitere, respectiv la anticipaţia de 30 zile.

http://www.cfrcalatori.ro/3293
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Pregătirea pentru trecerea la noul plan de mers

Mesajde Trifu22 pe 17 Noi 2011, 20:28

platim mai mult pentru servicii mult mai proaste!
mi se pare corect! meritam ceea ce am "muncit"
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Biletele cumpărate înainte de 11 decembrie, valabile şi după

Mesajde zofei.2006 pe 24 Noi 2011, 14:28

Biletele cumpărate înainte de 11 decembrie, valabile şi după trecerea la noul mers de tren, fără plata altor diferenţe tarifare

CFR Călători informează că legitimațiile de călătorie cumpărate înainte de data de 11 decembrie 2011 (trecerea la noul plan de mers), cu perioadă de valabilitate și după această dată, se vor putea utiliza pentru călătoria cu noile trenuri astfel:

- legitimațiile de călătorie eliberate pentru tren Personal vor fi valabile la tren Regio fară plata altor diferențe tarifare.Dacă se dorește efectuarea călătoriei la tren de rang superior, la clasa superioară sau pe altă rută, aceasta se va realiza cu plata integrală a diferențelor tarifare dintre tarifele corespunzătoare noilor condiții de călătorie și tariful la tren Regio;

- legitimațiile de călătorie eliberate pentru tren Accelerat sau Rapid vor fi valabile la tren Interregio fără plata altor diferențe tarifare.În cazul în care se dorește efectuarea călătoriei la tren de rang superior, la clasa superioară sau pe altă rută, aceasta se va realiza cu plata integrală a diferențelor tarifare dintre tarifele corespunzătoare noilor condiții de călătorie și tariful la tren Interregio. Pentru călătoria cu loc rezervat la tren Interregio pe relația și la clasa de valabilitate a legitimației de călătorie inițială se va achita numai tariful de rezervare.

În ceea ce privește legitimațiile de călătorie de tipul:abonamente de călătorie săptămânale, abonamente de călătorie lunare, Cartea VSD, biletele dus-întors, etc. pentru care se solicită ca prima zi de valabilitate să fie data de 13 decembrie 2011 sau după această dată, acestea se vor elibera numai după data de 1 1 decembrie 201 1, ora 0.00.

Informaţii suplimentare legate de oferte, tarife şi circulaţia trenurilor etc. sunt disponibile la staţiile şi agenţiile de voiaj CFR şi pe site-ul http://www.cfrcalatori.ro.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Costul reabilitării celor 11.000 de kilometri de cale ferata

Mesajde zofei.2006 pe 24 Noi 2011, 15:55

Costul minim al reabilitării celor 11.000 de kilometri de cale ferată din România: 20 de miliarde de euro


Reabilitarea celor 10.785 de kilometri de cale ferată publică din România ar putea costa aproape 20 miliarde de euro, echivalentul a 17% din PIB-ul ţării în 2010, potrivit calculelor ZF.

În condiţiile în care Ministerul Transporturilor are în plan investiţii de mi liarde de euro în şosele şi estimează că autostrăzile de pe Coridorul IV pan european vor fi construite până în 2016, în cazul căii ferate, "copilul nedorit" de la Transporturi, aşa cum l-a numit ministrul Anca Boagiu, nu există un termen clar privind finalizarea lucrărilor de reabilitare. Pe de altă parte, tendinţa în Uniunea Europeană este de încurajare a transportului pe cale ferată, mult mai nepoluant şi mai sigur, în defavoarea transportului rutier "În România există doar două coridoare de cale ferată pe care se justifică reconstrucţia sau reabilitarea pentru a se merge pe ele cu 160 kilometri la oră, Coridorul IV (circa 800 kilometri pe teritoriul României - n. red.) şi Coridorul IX (600 km - n. red.). Pentru aceste linii costul mediu de reabilitare se ridică la circa 6-7 milioane de euro, însă pentru celelalte linii nu cred că preţul ar fi mai mare de 1 milion de euro, pentru că vorbim, spre exemplu, şi de linii secundare, pe care se justifică o viteză de 120 de kilometri la oră sau chiar mai mică", a spus Ştefan Roşeanu, secretar general al Asociaţiei Industriei Feroviare din România.

reabilitare.jpg


Analiza privind costul reabilitării celor aproape 11.000 de kilometri de cale ferată pleacă şi de la costul mediu pe kilometru de 7,2 milioane de euro al tronsonului de cale ferată Vinţu de Jos-Simeria (44 kilometri), în cazul căruia CFR SA a anunţat ieri câştigătorii. Astfel, reabilitarea celor 44 de kilometri de cale ferată pe ruta Vinţu de Jos-Simeria, care face parte din tronsonul Simeria-Coşlariu, se va face cu 317,3 milioane. Consorţiul câştigător al acestui tronson este format din trei constructori străini şi trei români: Swietelsky (Austria), Strabag (Austria), Alstom (Franţa), Arcada Company (Spiru Mantu şi Mihai Humă), Euroconstruct Trading 98 (Dan Beşciu, Sorin Vulpescu) şi Transferoviar Grup (Călin Mitică). Unii dintre constructori au o experienţă îndelungată în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură feroviară, aşa cum sunt austriecii de la Swietelsky, însă alţii sunt la primul proiect în acest domeniu, aşa cum este firma Euroconstruct Trading. Reabilitarea tronsonului Vinţu de Jos-Simeria este primul proiect de infrastructură feroviară din ultimii ani finanţat din bani europeni, precum şi primul proiect feroviar finanţat prin programul POS-T pentru exerciţiul 2007-2013.

Ministerul Transporturilor şi-a stabilit ca prioritate pentru următorii ani reabilitarea Coridoului IV paneuropean de căi ferate, din cadrul căruia doar 211 kilometri sunt modernizaţi în prezent şi au linie dublă electrificată (Bucureşti-Câmpina, Bucureşti Nord-Bucureşti Băneasa-Fundulea şi Feteşti-Constanţa). Se mai află în execuţie încă 152 de kilometri de cale ferată, pe rutele Predeal-Câmpina şi Fundulea-Feteşti, cu o valoare contractuală cumulată de peste 542 de milioane de euro şi care au ca termen de finalizare sfârşitul acestui an

http://www.zf.ro/companii/costul-minim-al-reabilitarii-celor-11-000-de-kilometri-de-cale-ferata-din-romania-20-de-miliarde-de-euro-8952330
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Datoriile CFR, cât deficitul bugetar pe 2012

Mesajde zofei.2006 pe 24 Noi 2011, 16:11

Datoriile CFR, cât deficitul bugetar pe 2012

Principalele trei societăţi de cale ferată, anume CFR SA, CFR Marfă şi CFR Călători, au datorii care depăşesc 2% din PIB.


Sumele pe care cele trei societăţi trebuie să le plătească clienţilor şi statului depăşesc deficitul bugetar de anul viitor, respectiv 1,9%. Aceste datorii sunt mai mult decât dublul cifrei de afaceri însumate a celor trei companii. Pierderile celor trei societăţi erau şi ele la finele anului trecut de 1,9 miliarde lei, pierderi acoperite din bani publici.

Pasul I: Spargerea CFR


Societăţile din domeniul feroviar, acum peste 10 la număr, nu au fost dintotdeauna separate. Până în 1998 funcţionau ca o singură firmă, însă Ministerul Transporturilor a decis, la sfatul Băncii Mondiale, spargerea mamutului cu peste 100.000 de angajaţi în 5 societăţi de cale ferată. Pe lângă cele trei companii de stat menţionate mai sus, au apărut şi Societatea de Management Feroviar, precum şi cea de Administrare a Activelor Feroviare. Ulterior au apărut numeroase alte firme deţinute de stat, precum cele de telecomunicaţii, reparaţii material rulant, electrificare etc.

208670-10cfr1.jpg


CFR, scoasă de sub principiile pieţei

Odată separate, fiecare societate trebuia să plătească celorlalte contravaloarea serviciilor prestate de acestea. CFR Călători şi CFR Marfă plăteau către CFR SA, administratorul căii ferate, o taxă de utilizare a infrastructurii (TUI), iar din banii încasaţi, completaţi cu cei primiţi de la stat, CFR SA asigura întreţinerea şi repararea căii ferate.

Totodată, CFR Călători şi CFR SA primeau subvenţii de la buget şi îşi achiziţionau necesarul de carburanţi şi energie electrică. Sistemul a clacat, printre altele, şi pentru că TUI se stabilea administrativ de către stat, şi nu liber, de către CFR SA.

Ce s-a întâmplat de fapt? Pe de o parte, statul a ţinut administrativ nivelul TUI - ce era un important venit al CFR SA sub controlul său şi a micşorat tot mai mult sub­venţiile acordate către CFR SA (reparare căi ferate) şi CFR Călători (pentru compensarea preţurilor la bilete). Potrivit Băncii Mondiale, subvenţiile primite de CFR Călători sunt de 6 ori mai mici decât cele acordate companiilor omoloage în ţările UE15.

Într-o schemă păguboasă gândită de Palatul Victoria, statul dădea mai puţine subvenţii operatorului CFR Călători şi impunea totodată CFR SA să îi perceapă primei societăţi un TUI mai mic, astfel încât prima societate să recupereze banii pe care de altfel trebuia să îi primească drept subvenţie de la stat.

Operatorii privaţi: În 10 ani au crescut la 40% din piaţă

Pe de altă parte şi sub presiunea operatorilor rutieri, statul a dezvoltat un regim relaxat de circulaţie pe drumurile publice a acestora, în care nu se mai verifica tonajul camioanelor, deţinerea autorizaţiilor necesare sau numărul călătorilor transportaţi. În atare condiţii, comenzile CFR Marfă şi CFR Călători au migrat către transportul rutier, mai elastic. Totodată, cele două companii, conduse de manageri politici şi victime ale tunurilor date pe bani publici, au clacat sub presiunea concurenţială a operatorilor feroviari privaţi, de marfă sau călători, majoritatea conduşi de foşti manageri de la stat. Cei 20 de operatori privaţi de marfă au ajuns să deţină, în doar 10 ani de la apariţia lor, o cotă de piaţă de 40%. Cât priveşte operatorii privaţi de transport de călători, dezvoltarea acestora a fost ajutată şi de subvenţiile primite de la stat, nemeritat de mari, spun unii specialişti din transporturile feroviare.

Scandaluri CFR

120 milioane de euro pierduţi.
În 2003, CFR Marfă emitea pe piaţa europeană bonduri în valoare de 120 milioane lei pentru modernizarea parcului rulant. Lucrările de mântuială, printre care montarea unor osii recondiţionate cu sudură, în locul altora noi, au dus la numeroase deraieri ale vagoanelor. Banii s-au risipit, anchetele în Justiţie se tot târâie fără a fi găsiţi vinovaţi de cel puţin cinci ani, iar CFR Marfă nici nu a început bine să plătească împrumutul şi dobânzile aferente.

Cazul Necolaiciuc.Fostul director general, Mihai Necolaiciuc, a prejudicat CFR, în perioada în care Transporturile erau conduse de ministrul PSD Miron Mitrea, de cel puţin 100 de milioane de euro, în urma unor achiziţii supraevaluate. Spre exemplu, CFR a cumpărat la acel moment saci de ciment cu 3,6 milioane ROL pe bucată, faţă de preţul pieţei, de 150.000 ROL, însă lista achiziţiilor asemănătoare e mult mai mare.

Hotelul Astoria.Una dintre societăţile feroviare, cea de turism feroviar, a reuşit în mandatului ministrului liberal al Transporturilor, Ludovic Orban, să piardă un hotel emblematic pentru Capitală, în valoare de zeci de milioane de euro, pentru o datorie de doar 17.000 de euro. Tentative de vânzare au existat şi în privinţa sediului CFR din centrul Braşovului.

Afacerea traverselor crăpate de noi.O bună bucată din traversele de cale ferată montate între Câmpina şi Predeal, asigurate de o firmă privată din Argeş, s-au dovedit a fi proaste, prezentând fisuri, incluziuni lemnoase etc. Compania nici nu a putut stabili numărul total al traverselor defecte deoarece, pentru aceasta, ar fi trebuit dezgropate toate şi inspectate.

Locomotive cu preţ umflat.Alexandru Noapteş, fostul director general al CFR Călători, a fost acuzat că a prejudiciat compania cu 700.000 de euro, împreună cu alţi directori. Şase automotoare au fost aduse din Germania la un preţ de 120.000 de euro iar apoi, ulterior unor vânzări succesive în care au fost implicate şi câteva firme private, au fost cumpărate
de CFR Călători la un preţ de 16 ori mai mare.

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/datoriile-cfr-cat-deficitul-bugetar-pe-2012-244110.html
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Ce a găsit Emil Boc în ograda lui Anca Boagiu?

Mesajde zofei.2006 pe 24 Noi 2011, 16:14

Ce a găsit Emil Boc în ograda lui Anca Boagiu?

Dacă - este evident - că nu pricepe logica multora dintre legile care le adoptă zi de zi şi că acestea sunt făcute de pamplezir şi de hatârul UE, ne-am aştepta măcar ca membrii Guvernului să respecte aceste legi, chiar strângând din dinţi, atunci când ele nu convin.

Intr-o înţelepciune tipic românească, obişnuită să chestioneze nechestionabilul şi ghidată de principiul "legea încălcată e ca şi respectată dacă nu e depistată" conducerea ministerului care ar trebui să ne ajute să ne deplasăm de aici dincolo probabil s-a gândit: "Şi ce dacă ditamai compania de cale ferată n-are cenzori cum cere legea aia a societăţilor comerciale? La ce îi trebuie unui manager asigurări profesionale, atât timp cât oalele sparte i le plătesc eu din bugetul public? Ce dacă mai dau şi eu pentru partid câte o sinecură şi fac 13 membri în consiliul de administraţie, în loc de 7?".
Numai o astfel de gândire poate explica inacţiunea ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, faţă de neregulile găsite de către Corpul de control al primului-ministru, Emil Boc, la CFR SA.
Raportul arată că:
1. CFR avea în primăvară, când s-a făcut controlul, nu mai puţin de 13 administratori, adică aproape dublul numărului de 7 administratori, permis de legea societăţilor comerciale.
2. Membrii Consiliulii de administraţie nu au asigurări de răspundere profesională, cerute prin aceeaşi lege.
3. Nici unul dintre directorii generali de după 2008 nu a avut contract de mandat, fiind încălcate dispoziţiile OUG 79/2008.
4. Nu în ultimul rând, din noiembrie 2010, adică de un an, la CFR SA, firmă în atenţia specialiştilor în tunuri, nu mai există picior de cenzor, deşi statutul companiei de stat spune că aceasta trebuie să aibă 10 cenzori.
Concluziile menţionate de noi nu sunt cele mai grave, ci sunt doar cele care figurează pe două, din cele 59 de pagini ale raportului.
Cu un astfel de management profesionist nu e de mirare dacă, cât de curând, Guvernul va recunoaşte public ce prost administrator este el şi că CFR trebuie privatizat, chiar şi pe nimic.
Intotdeauna în România se va găsi cineva care să cumpere pe mărunţis activele publice. Bănuţii încasaţi, puţini cât sunt, ajung prin mecanismul contractelor oneroase în buzunarele băieţilor deştepţi din zona asfaltului, construcţiilor, energiei, medicamentelor, etc, iar investitorii în active feroviare le vor face profitabile chiar de a doua zi, inclusiv vânzându-le la fier vechi dacă interesul le-o cere. Toată lumea, cu FMI în frunte, va fi fericită că în România se face reformă. Pupat Piaţa Independenţei!

http://www.romanialibera.ro/blog/doru.cireasa/ce-a-gasit-emil-boc-in-ograda-lui-anca-boagiu-244183.html
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Ilegal. Doar unul din cei trei directori de la calea ferată

Mesajde zofei.2006 pe 24 Noi 2011, 16:18

Ilegal. Doar unul din cei trei directori de la calea ferată are contract de mandat, după cum prevede legea


Sabia deasupra capului: principala strategie de management la Transporturi.
Directorii de cale ferată nu îşi doresc contracte de management, pe care oricum ştiu că nu le pot respecta.


Conducerea firmelor publice se face cu nerespectarea principalelor prevederi legale, anume a Legii societăţilor comerciale nr. 31/1990 şi a Ordonanţei de Urgenţă 79/2008, privind adoptarea unor măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici. Scopul celor două legi este, pe de o parte, separarea activităţii curente a unei companii de stat de managementul acesteia şi, pe de altă parte, încurajarea magerilor să aducă performanţă firmelor publice.

Potrivit primei legi, directorul unei societăţi dacă face parte din consiliul de administraţie, el trebuie să îşi suspende contractul de muncă cu societatea sa, deoarece nu poate fi în acelaşi timp şi angajat al societăţii şi reprezentant al managementului. Dacă ar deţine ambele funcţii, ar fi vorba de un conflict de interese. „Pe durata îndeplinirii mandatului, administratorii nu pot încheia cu societatea un contract de muncă. În cazul în care administratorii au fost desemnaţi dintre salariaţii societăţii, contractul individual de muncă este suspendat pe perioada mandatului", spune legea societăţilor comerciale. Logica este separarea activităţii curente a unei firme de conducerea acesteia.

Cea de-a doua prevedere stabileşte că managementul societăţii se face de către directori generali cărora li se întocmesc contracte de mandat. Directorilor li se stabilesc criterii de performanţă ce prevăd creşterea productivităţii, limitarea pierderilor şi a arieratelor. În condiţiile în care ei ating indicatorii stabiliţi, pot obţine în anul următor încă 12 salarii, iar dacă nu îi ating, salariul lor, situat la nivelul celui al unui secretar de stat (4.300 lei), se diminuează cu până la 30%.

Doar un director de cale ferată are mandat

In realitate la cele trei principale societăţi de cale ferată, doar directorul de la CFR Călători, Ioan Maer, este numit definitiv pe post şi are contract de mandat. Directorii generali ai CFR SA şi CFR Marfă, Ion Stoichescu şi, respectiv, George Micu, adică cei ai societăţilor care înregistrează grosul pierderilor la buget, sunt simpli angajaţi ai celor două companii, care îşi încasează în continuare salariul de la acestea. Ei au primit din partea ministrului Transporturilor, delegare de atribuţii pentru funcţia de director ge­neral. Chiar dacă este ilegal, fiind angajaţi ai societăţii, cei doi deţin şi funcţia de preşedinte al Consiliului respectiv de Administraţie.

Directorii care nu au contracte de mandat, nu răspund de nimic şi nu primesc bonusuri dacă obţin performanţă. Spun că îşi fac doar meseria, chiar şi fără vreo stimulare financiară substaţială din partea statului.

Singurul control asupra lor e cel al ministrului Transporturilor care, dacă este supărat de aceştia, îi poate schimba imediat fără multe explicaţii.

Ministerul Transporturilor spune că nu face contracte de management unui număr de 7 şefi de companii cu atribuţii de directori generali (din totalul de 21 de directori generali) deoarece sunt numiţi temporar. Ca­racterul provizoriu al unei funcţii la Transporturi poate dura însă la nesfârşit. Spre
exemplu, Compania de Autos­trăzi e condusă de peste jumă­tate de an de Daniela Drăghia, care nici ea nu are mandat şi este într-un interimat permanent, fără ca ministrul Transporturilor, Anca Boagiu să pară că doreşte găsirea unui director definitiv, căruia să îi poată impune un contract de management.

Directorii, conştienţi că oricând pot fi schimbaţi, oricum nu cred în legea mandatelor. „Cine credeţi că şi-ar dori aşa ceva dacă nu câştigă nimic?", spune un director fără mandat din Transporturi.

„Oricum nici un director de la societăţile de cale fe­rată nu ar putea atinge cri­te­riile de performanţă dintr-un contract de management la aceste societăţi", spune un lider sindical. Legea, de altfel considerată facultativă de către Ministerul Transporturilor, are doar funcţia de a ajuta Guvernul să demonstreze că a introdus principiile managementului privat şi la stat.

30% din directorii generali ai unor companii din Transporturi sunt de azi pe mâine.

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/sabia-deasupra-capului-principala-strategie-de-management-la-transporturi-244111.html
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Programul de masuri al CNCF „CFR” SA pentru incradarea

Mesajde zofei.2006 pe 24 Noi 2011, 16:56

Programul de masuri al CNCF „CFR” SA pentru asigurarea incadrarii in indicatorii bugetari aferenti anului 2011

Directorul general al CNCF „CFR” SA, dl. Ion Stoichescu, a emis dispozitia nr 119 din 9 septembrie 2011, prin care impunea luare de masuri pentru incadrarea in bugetul de salarii alocat anului 2011.

Printre acestea enumeram:

- eliminarea cheltuielilor cu incazarmarea;
- eliminarea utilizarii consemnului si a cheltuielilor aferente;
- eliminarea cheltuielilor cu scoala personalului si analizelor SC prin programarea acestora in timpul programului de lucru;
- reanalizarea timpului efectiv de lucrat in conditi nocive in vederea reduceri cu 50 % a cheltuielilor aferente;
- reanalizarea timpului efectiv de lucrat in conditi ce implica acordarea sporurilor de periculozitate, in vederea reduceri cu 50 % a cheltuielilor aferente;
- eliminarea cheltuielilor aferente orelor festive in cadrul normei pentru intreg personalul SA (Socio - Administrativ) si de conducere;
- reanalizarea oricaror alte situati care implica de acordarea de sporuri astfel incat acestea sa fie platite strict pentru timpul efectiv lucrat in conditii ce intra sub incidenta acestor sporuri;
- orice alte masuri de utilizare judicioasa a personalului care implica reduceri de cheltuieli pentru incadrare in BVC 2011 aprobat (inclusiv acordarea de concediu fara salariu).

Picture 001.jpg
Picture 002.jpg
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Ce a găsit Emil Boc în ograda lui Anca Boagiu?

Mesajde Daniel pe 24 Noi 2011, 20:59

Dupa cate stiu neregulile de tot felul domina CFR-ul inca dinainte de Anca Boagiu. In definitiv, de ce nu ma mai mira nimica? :think: Am intels ca sunt neregulid e tot felul. Insa, vine cineva si cu solutii? :idea:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Ce a găsit Emil Boc în ograda lui Anca Boagiu?

Mesajde kdlehel pe 25 Noi 2011, 13:48

cei care conduce totul ala nu se afla in lumina reflectoarelor. Cei care conduc restul sunt ceva marioneti din teatru.
Avatar utilizator
kdlehel


Mesaje: 614
Membru din: 01 Noi 2009, 19:09
Localitate: Sandominic

Intarziere la plecare din Bucuresti Nord pentru trenul R 873

Mesajde zofei.2006 pe 25 Noi 2011, 19:26

Astazi (25.11.2011) trenu R 873 a plecat cu o intarziere de 15 minute din statia Bucuresti Nord cauza fiind defectarea locomotivei .
80-0171-1.jpg

A fost garat la linia 9 in juru orei 18:05 impreuna cu locomotiva de manevra 80-0171-1, locomotiva 91-53-0-477-784-9 avea ambele pantografe coborate.

Locomotiva de manevra 80-0171-1 impreuna cu locomotiva 91-53-0-477-784-9 au fost decuplate de la trenu 873 si au fost trimise in Depoul Bucuresti Calatori.
Vagoanele trenului 873.jpg


In juru orei 18:15 sa cuplat la trenu 873 locomotiva 45-0328-0, dupa proba de continuitate si legarea acesteia la tren in juru orei 18:22 trenu 873 sa pus in miscare in directia Kitila.
45-0328-0 repartizata la R 873.jpg

Ultima oară modificat de zofei.2006 pe 25 Noi 2011, 23:22, modificat de 2 ori în total.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Intarziere la plecare pentru 873

Mesajde Andrei Irimescu pe 25 Noi 2011, 19:40

Despre care locomotiva este vorba?
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Intarziere la plecare pentru 873

Mesajde zofei.2006 pe 25 Noi 2011, 23:09

Locomotiva 91-53-0-477-784-9
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Intarziere la plecare pentru 873

Mesajde Andrei Irimescu pe 25 Noi 2011, 23:18

zofei.2006 scrie:Locomotiva 91-53-0-477-784-9

Favorita mea :(
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Intarziere la plecare din Bucuresti Nord pentru trenul R

Mesajde zofei.2006 pe 25 Noi 2011, 23:23

Se mai intampla sa pice la datorie .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

CFR vinde prin BRM cinci terenuri de 22.000 mp

Mesajde Trifu22 pe 18 Dec 2011, 23:56

De pe Wall-Street punct ro aflam ca CFR Infrastructura va scoate la licitatie, pe 24 decembrie, prin Bursa Romana de Marfuri, cinci terenuri din Bucuresti si Ploiesti care insumeaza peste 22.000 mp, pretul de pornire fiind de 1.350 euro/mp pentru Bucuresti si 250 euro/mp pentru Ploiesti.

Potrivit unui comunicat remis de Bursa Romana de Marfuri, luni, se pot depune oferte pentru fiecare teren in parte, caietul de sarcini putand fi achizitionat cu 500 lei pana pe 24 decembrie.

Astfel, pe 24 decembrie, incepand cu ora 10.00, se vor derula cinci proceduri de licitatie publica cu strigare prin care CFR Infrastructura va scoate vanzare 22.214 mp de teren in Bucuresti-zona garii Cotroceni si Ploiesti. Primul teren din Bucuresti are o suprafata de 5.738 mp, garantia de participare fiind de 775.000 euro, iar cel de-al doilea 9.741 mp, cu o garantie de 1,3 milioane euro.

Alte doua terenuri vor fi scoase la vanzare in Bucuresti, in zona statiei CFR Cotroceni, unul de 1.954 mp cu o garantie de participare de 264.000 euro si unul de 2.484 mp cu o garantie de participare de 335.000 de euro. Pretul de pornire pentru aceste patru terenuri va fi de 1.350 euro/mp.

Terenul din Ploiesti are o suprafata de 2.497 mp, garantia fiind de 60.000 ero, iar pretul de pornire 240 euro/mp. Preturile nu includ TVA.

In documentatia privind organizarea procedurilor stabileste posibilitatea depunerii de oferte pentru fiecare teren in parte si nu se vor accepta oferte pentru suprafete mai mici decat cele precizate in caietele de sarcini.

CFR Infrastructra a anuntat in luna august ca va scoate la vanzare terenuri cu o suprafata de 140.000 mp situate in Bucuresti, zona fostei gari Cotroceni, in zona Garii de Nord, Giulesti si Orhideea pentru plata datoriilor catre Electrica.

Banii care vor fi obtinuti din vanzarea primelor terenuri vor fi folositi pentru a achita o parte din datoriile catre Electrica acumulate in perioada iunie 2005- mai 2007. Datoria CFR Infrastructura catre Electrica a ajuns la aproximativ 650 milioane lei din care 150 milioane reprezinta penalitatile.

CFR Calatori datoreaza companiei CFR Infrastructura circa 300 milioane lei pentru taxa de utilizare a infrastructurii feroviare si pentru electricitate. Restul datoriei apartine altor 25 de operatori de transport feroviar de marfa si de calatori, printre acestia numarandu-se CFR Marfa.

Ministerul Transporturilor a anuntat pe 14 iunie ca filialele Electrica au pus sechestru asiguratoriu pe o parte a patrimoniului privat al CFR, precum statii de cale ferata, sedii de regionale-birouri, cladiri anexe, mijloace de transport in caz de interventie. De asemenea, Electrica a debransat 196 de gari si locuintele de serviciu din zonele respective, iar pe doua din conturile regionalelor CFR Infrastructura s-a pus sechestru.

Totodata, CEZ Distributie, desprinsa din filiala privatizata Electrica Oltenia, a anuntat, la sfarsitul lunii august, ca CFR SA va fi executata silit din cauza datoriilor de peste 90 de milioane de lei pe care le-a acumulat la plata facturilor de energie electrica din 2004.

CFR S.A. este unul dintre clientii BRM, care, in anul 2007, a organizat, in ringurile bursiere din Bucuresti si de la terminalele din tara, un numar de 170 proceduri care au insumat peste 18 milioane dolari, obtinand imbunatatiri de pret de aproape 2,2 milioane dolari.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: CFR vinde prin BRM cinci terenuri de 22.000 mp

Mesajde Daniel pe 18 Dec 2011, 23:59

Si astfel, clientela PD-L va mai pune mana pe niste terenuri foarte ieftin, si mai apoi le va revinde pe sume mult mai mari in cativa ani buni, cand piata imobiliara isi va reveni. Poate aflam si cine sunt cumparatorii! :doh:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Tibbett Logistics a deschis un terminal în vestul Bucureşti

Mesajde zofei.2006 pe 24 Dec 2011, 18:47

Tibbett Logistics a deschis un terminal în vestul Bucureştiului

Tibbett_Logistics.jpg


Tibbett Logistics a deschis un terminal, care va fi operaţional din ianuarie 2012, pentru asigurarea transportului feroviar de marfă pe ruta Bucureşti-Constanţa, iar la nivel european, acesta va contribui la creşterea fluxului de mărfuri către Germania, Italia şi Austria, urmând ca din 2012 să fie efectuate 9 transporturi pe săptămână din acest terminal către statele menţionate. „Este extrem de importantă locaţia terminalului şi credem că este cea mai bună poziţionare a unui terminal din sudul ţării, care asigură traficul atât la nivel naţional cât şi internaţional”, a declarat David Goldsborough, CEO al Tibbett Logistics.
„Acest terminal va determina creşterea atractivităţii transportului feroviar şi implicit a mediului de afaceri. Transportul feroviar are nevoie de susţinere prin realizarea investiţiilor, iar acest proiect face parte din programul de investiţii al companiei Tibbett Logistics. Acest lucru va determina, pe lângă optimizarea transportului feroviar, şi reducerea emisiilor CO2 cu 16,6 milioane de tone”, a declarat
Martin Harris, Ambasadorul Marii Britanii în România, prezent la eveniment.
Este nevoie de creşterea cotei de piaţă a transportului feroviar, ia “acest terminal va determina mutarea traficului pe calea ferată. Pentru realizarea acestui proiect şi pentru închirierea unor vagoane, am investit 6,5 milioane de euro. Terminalul va fi destinat nnu doar clienţilor noştri, ci şi altor companii care doresc să transporte mărfurile pe calea ferată”, a mai precizat Goldsborough.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

AnteriorUrmătorul

Înapoi la NEWS FLASH / ANUNTURI DIN DOMENIUL FEROVIAR

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki