Locotractorul construit la Reloc S.A. Craiova
- Sursa foto: Reloc SA
Avand o experienta de peste cinci decenii in fabricarea si reparatia de material rulant, Reloc S.A. a construit dispozitivul de manevra electrica tip LOCOTRACTOR echipat conform ultimelor noutati in domeniu.
Fiind conceput ca o alternativa la locomotivele traditionale, locotractorul se adapteaza perfect la nevoile utilizatorilor cu acces la liniile de cale ferata putand fi utilizat pentru actiunile cele mai complicate in depouri, mine, porturi, aeroporturi, combinate siderurgice, metrou, triaje inclusiv pentru tractarea tramvaielor etc.Acest lucru il recomanda ca fiind cel mai versatil dispozitiv de manevra din lume.
Locotractorul este cea mai buna alternativa la locomotivele traditionale avand ca avantaje usurinta acestuia de utilizare (nu necesita operator de inalta calificare), timpul redus pentru efectuarea reviziilor si este usor de transportat.
Este prietenos cu mediul inconjurator, fiind complet nepoluant cu zero emisii CO2 noxe , zgomot redus si zero consum de combustbil.
Echipat cu un sistem de control de la distanță de inalta performanta, are un interval de cel puțin 10 ore de funcționare cu baterii complet încărcate, blocul de baterii putand fi schimbat foarte rapid.
Este prevazut cu un sistem dual de rulare, metal – metal si cauciuc – metal, care permite o larga utilizare a lui atat pe calea ferata cat si pe calea rutiera, avand astfel si un coeficient de aderenta ridicat fata de aderenta conventionala ( fier – fier).
Are costuri de investitie si operationale semnificativ reduse datorita nivelului sau excelent de performanta in operare (timp redus de manipulare) , a diminuarii consumului de energie si a numarului de persoane utilizate la operatiunile de cuplare – decuplare.
Detalii tehnice:
Ecartament(in aliniament): 1435mm
Declivitate maxima a liniei: 3%
Diametru roata in stare noua: 716 + sau - 1mm
Lungime peste tampoane: 4900mm
Latime maxima: 2200mm
Inaltime: 1740mm
Ampatament(roti motoare): 1900mm
Ampatament(roti de ghidare): 2900mm
Forta maxima de tractiune: 55kN
Viteza maxima:
-la functionare in sarcina: 5 km/h
-la functionare izolat: 10 km/h
Beneficiaza de sistem prin comanda radio de la distanta.
Sistem electronic de comanda:
-Display multifunctional cu diagnoza
Baterie cu acid(standard):
-tensiune: 80 Vdc
-capacitate: 930 Ah
Sistem de incarcare baterie pe vehicul 3x 400 Vac.
Capacitate de remorcare: 1100 tone.
Sursa:
Reloc SA