COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Stiri, noutati, evenimente!

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 15 Noi 2013, 20:38

SOCANT! Cadoul CFR Călători pentru Gruia Stoica!

Conform sit-ului Realitatea.net aflam de cea mai noua "isprava" a actualului manager privat de la CFR Calatori, controversatul Valentin Dorobantu. Daca nu am trai in Romania, tara aflata pe continentul Europa si in interiorul Uniunii Europene (organizatie cu pretentia de civilizatie maxima), probabil nu ar fi ceva iesit din comun. Insa, conform aceluiasi site:

Controversatul manager privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, pregăteşte documentele prin care terenul şi clădirile remizei CFR Paşcani urmează să fie înstrăinate la preț de dumping către una dintre firmele controlate de afaceristul Gruia Stoica.

Vagoane 26-26 in fosta Grupa Tehnica din Pascani.jpg
Foto arhiva: Electrica170


După ce a desfiinţat, în ultimele luni, peste 150 de trenuri rentabile ca să facă jocurile operatorilor privați de transport feroviar de persoane, managerul privat de la CFR Călători, Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti directorul "Smart", pregăteşte un tun imobiliar cu iz penal. Ca urmare a anulării trenurilor, în urmă cu două luni, Dorobanțu a decis să închidă remiza CFR Paşcani, iar cei aproximativ 100 de angajați au fost transferaţi la depourile Suceava şi Bacău. Între timp, remiza din Paşcani a fost trecută în conservare, fiind păzită de patru-cinci persoane. Până la închiderea remizei, aici se efectuau zilnic verificări şi reparaţii la 35-40 de vagoane, la care se mai adaugă activităţile de salubrizare şi spălare exterioară a trenurilor. Miza conservării acestei remize CFR este una cu bătaie lungă, fiind, de fapt, o manevră imobiliară regizată pentru controversatul Gruia Stoica.

Sursa: Realitatea.net
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde electrica023 pe 15 Noi 2013, 21:10

Deci de aceea au taiat ei vagoanele? Ca sa o dea goala la GFR...
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 15 Noi 2013, 22:23

:think: Oare de ce s-a desfiintat in primavara si remiza de vagoane de calatori de la Bucuresti Obor??? S-au golit niste hectare... Nu vreau sa ma gandesc la ce vom citi in viitorul apropiat... :(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 15 Dec 2013, 16:04

DE ASTAZI A INTRAT IN VIGOARE NOUL MERS DE TREN 2013 - 2014!!!

Imagine Foto arhiva: Daniel

Noul mers de tren a intrat in vigoare de astazi (15.XII.2013) si este valabil pana pe data de 13.XII.2014! Conform unui comunicat al CFR Calatori:

CFR Călători informează că, începând cu data de 15 decembrie a.c., va intra în vigoare Noul Plan de Mers al Trenurilor 2013-2014, care va fi valabil până la data de 13 decembrie 2014.

Oferta de transport pentru 2014 se bazează pe exploatarea cât mai eficientă a resurselor disponibile în condițiile în care CFR Călători implementează un program de redresare care vizează, în primul rând, echilibrarea bugetului de venituri şi cheltuieli. Aflată într-un proces necesar de limitare a pierderilor operaționale, compania face un efort deosebit ca, în anul următor, să pună la dispoziția zilnică a tuturor categoriilor de călători un număr total de 1169 de trenuri, din care 247 trenuri InterRegio şi 922 trenuri Regio.

CFR Călători mulțumește tuturor pasagerilor care înţeleg să circule în legalitate, dând dovadă de corectitudine și spirit civic. Prin plata călătoriei, pasagerii fac posibilă menținerea în circulație a trenurilor pe care le utilizează pentru a se deplasa către locul de muncă sau către o destinație de vacanță, evitând creşterea preţurilor legitimaţiilor de călătorie prin taxarea suplimentară în tren şi/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Compania derulează, în permanență, activități de control menite să limiteze situațiile de călătorie fără bilet și să descurajeze perpetuarea acestora.

Tarifele CFR Călători reflectă misiunea socială a companiei ca transportul feroviar să fie accesibil tuturor categoriilor de călători, inclusiv acelora cu venituri mici. Site-ul www.cfrcalatori.ro permite achiziția rapidă a biletului de tren și oferă informații detaliate despre toate facilitățile de călătorie și avantajoasele oferte comerciale.

În traficul intern, CFR Călători va asigura și în 2014 serviciul public de navetă între marile oraşe şi localităţile din proximitatea acestora.În plus, se va menţinemersul de tren cadenţatpe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare permit acest lucru şi unde traficul de călători plătitori este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord – Piteşti – Craiova prin Roşiori Nord, Bucureşti Nord – Ploieşti şi Constanţa – Mangalia (în sezonul estival). În ceea ce priveşte zonele turistice precum Valea Prahovei, Vatra Dornei etc., pasagerii vor avea în continuare la dispoziţie un număr suficient de trenuri în funcție de sezon și de trafic.

Sursa: cfrcalatori.ro
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 06 Iul 2014, 15:29

Iata si o veste buna de la CFR Calatori: București Nord – Constanța în 2 ore!

Începând cu data de 4 iulie 2014, distanța dintre București și litoral va putea fi parcursă cu trenul în maxim două ore. CFR Călători anunță că va pune la dispoziția pasagerilor patru trenuri InterRegio suplimentare care vor circula, zilnic, cu o viteză de până la 160 km/h, între București Nord și Constanța.

Cele patru trenuri InterRegio devin parte integrantă din programul de transport estival Trenurile Soarelui 2014, numărul de trenuri din acest program ajungând, astfel, la 44. Trenurile vor avea în compunere șase vagoane de clasa I-a și de clasa a II-a. Pentru remorcare, vor fi folosite cele mai moderne mijloace de tracțiune din parcul de locomotive al companiei. Publicul este invitat să utilizeze acest nou și modern serviciu oferit de CFR Călători în colaborare cu CFR SA.

Tarifele aplicate corespund rangului InterRegio pentru a fi accesibile tuturor categoriilor de călători, inclusiv acelora cu venituri reduse şi au ca scop sporirea atractivităţii transportului feroviar de călători.

Trenurile vor circula, fără opriri intermediare, după următorul program:

· IR 1987 Bucureşti Nord (pl.09.00) – Constanţa (sos. 10.58)
· IR 1986 Constanţa (pl. 13.10) – Bucureşti Nord (sos. 15.10)
· IR 1989 Bucureşti Nord (pl. 16.00) – Constanţa (sos. 17.58)
· IR 1988 Constanţa (pl. 19.20) – Bucureşti Nord (sos. 21.20)


CFR Călători acordă importante reduceri în funcţie de perioada de anticipaţie cu care este achiziţionat biletul. Reducerile pornesc de la 10% pentru o anticipaţie de 6 zile şi ajung până la 25% pentru anticipaţia de peste 21 de zile. Reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie se cumulează cu reducerea de 5% acordată pentru toate biletele cumpărate online. Pentru celelalte tipuri de reduceri comerciale şi pentru facilităţile de călătorie acordate prin acte normative, călătorii sunt rugaţi să consulte website-ul nostru, www.cfrcalatori.ro, secţiunea Tarife şi Oferte Naţionale .
Sursa: CFR Calatori
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Bogdan Costin pe 07 Iul 2014, 10:47

Este de apreciat noua lor initiativa. Dar intrebarea este, cat va rezista? Sa nu uitam faptul ca hotii de fier vechi nu s-au linistit, oare tot sezonul se va pargurge acest timp :lol:
Bogdan Costin


Mesaje: 157
Membru din: 03 Sep 2013, 15:13

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 07 Iul 2014, 11:07

Asta chiar nu stiu. Daaca nu ma insel furturile de pe M800 s-au mai rarit de ceva vreme. Poate s-au lamurit si hotii aia ca la fier vechi nu mai pot fi valorificate componentele moderne pentru ca nu contin ceea ce cauta ei. Oricum sper sa reziste cat mai mult.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Trifu22 pe 08 Iul 2014, 01:11

160 km/h? Nu cred pana nu vad filmare!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde DPS pe 22 Iul 2014, 20:14

Trifu22 scrie:160 km/h? Nu cred pana nu vad filmare!

Avatar utilizator
DPS


Mesaje: 124
Membru din: 09 Dec 2012, 10:59

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Andrei98 pe 22 Iul 2014, 21:04

Felicitari Dragos pentru aceste minunate filmari! :clap: Esti printre putinii care au rabdarea de a sta atata timp in spatele vagonului si sa filmeze in continuu :D
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 898
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 19 Aug 2014, 15:59

Conform unei stiri aparute in urma cu cateva zile pe sit-ul Railwayinsider.eu: CFR Calatori lanseaza in viitorul apropiat o licitatie pentru achizitionarea unui numar de 60 pana la 120 de trenuri electrice sau "hibrid" destinate exclusiv trenurilor Inter Regio. Planul de achizitie al acestor trenuri noi nu este chiar o noutate, anuntul fiind facut inca din aceasta primavara de catre fostul ministru al Transporturilor Dan Sova la Simeria, care a vorbit initial de fonduri europene alocate CFR Calatori pentru vagoane noi (la acea data). Se pare ca in loc de vagoane s-a decis orientarea catre rame electrice si hibrid.

Acestea vor circula conform aceleiasi publicatii, pe anumite sectii modernizate precum si pe cateva linii neelectrificate (Constanţa-Mangalia, Craiova-Calafat, Braşov-Sibiu, Sibiu-Vinţu de Jos).

Caietul de sarcini ai licitatiei (unde vor fi cooptati toti fabricantii mari de material rulant din Europa) va cuprinde urmatoarele cerinte de baza: viteze de croaziera de 120-200 km/h; sisteme: ERTMS / ETCS nivel 2; trenurile sa fie compuse din 4 vagoane pe 5 boghiuri cu doua axe; sistem de control al vitezei cu memorie permanenta; sistem de inregistrare a consumului precum si motoare cu tractiune asincron.

Conform Railwayinsider.eu, contractul acord vizeaza livrarea a 60 de vehicule pana in decembrie 2015 si a urmatoarelor 60 de trenuri, in perioada 2016-2018. De asemenea, CFR Calatori invita companiile doritoare sa participe la aceasta licitatie, in august 2014 la sediul sau in scopul prezentarii produselor.

Sunt curios ce firme vor castiga si ce va alege CFR Calatori. In acest sens, va prezint doar cateva din produsele europene existente astazi pe piata:

Clasa 575 de la Skoda (viteza maxima de 160km/h):

Imagine

Un alt produs de la PESA, denumit DART, ce va fi finalizat in primul trimestru al anului 2015, care conform performantelor cerute de catre CFR Calatori se incadreaza perfect pentru ramele electrice dorite. Compus din cinci unitati, ECTS nivel 2, SHP si ATP. PKP va achizitiona deja 20 de bucati:

Imagine

Cei de la Newag au si ei un produs interesant, automotoarele Diesel tip 220M (Clasa SA137). Insa acesta exista in doar doua variante: una din doua unitati si o adoua din trei unitati. Nu stiu daca la comanda se pot produce si din patru unitati, conform cerintelor CFR Calatori.

Imagine

Tot Newag propune si o versiune electrica, tip Impuls (Clasa 36WEa) compusa in varianta standard, din trei unitati cu o viteza maxima de 140km/h. Trenul poate fi alcatuit si din mai multe vagoane (unitati):

Imagine

Stadler construieste o rama electrica tip EC250 cu care va dota in viitorul apropiat o linie din Elvetia.

Imagine

Siemens si Gruppa Sinara au produs recent in colaborare, o rama electrica denumita Lastochka (Clasa ES2G) la uzinele Verkhnaya Physhma din Rusia pentru RZD. Acestea sunt compuse din cinci unitati in varianta standard. Viteza maxima de croaziera: 200km/h.

Imagine

Spaniolii de la Talgo in colaborare cu Bombardier au venit pe piata in anul 2007 cu ramele electrice tip Talgo 350. Aceste trenuri se bucura inca de apreciere in Spania:

Imagine

O alta companie spaniola, CAF, a scos pe piata recent prototipul unui tren electric de mare viteza denumit Clasa 105 "Oaris" care la testele din anii 2011-2012 a atins un maximum de 350km/h. Trenurile se livreaza pentru ecartamentele de 1.435 si 1.668 mm. Probabil ca pretul unui astfel de tren va ramane prohibit, si in plus, pe infrastructura CFR nu ai unde rula cu astfel de viteze:

Imagine

Tot CAF ofera si versiunea Diesel denumita ATR 365, dotata cu sistemul SIBI licentiat de CAF (sistem inteligent de basculare) format in versiunea standard din trei unitati.

Imagine

Alstom, prin fostele uzine "Fiat Ferroviaria" din Italia, vine cu celebrul "Pendolino" Clasa 237 cu o viteza maxima de 230-250km/h.

Imagine

Tot de la Alstom provine si trenul electric tip "Jazz" in doua versiuni: ETR 425 cu cinci vagoane si ETR 324 cu patru vagoane, livrate catre FS:

Imagine

"Coradia Continental" de la Alstom, un tren electric de tip "low floor" ce poate fi alcatuit dintr-un numar de pana la 13-16 unitati, cu viteza maxima de 160km/h:

Imagine


"Coradia Lint" (54 si 81) automotor Diesel din doua unitati:

Imagine

Bombardier fabrica celebrele automotoare electrice tip Talent (astazi ajungand la versunea 2). Si acestea sunt compuse in varianta standard din cinci unitati si par ceva mai apropiate de realitatile infrastructurii din Romania:

Imagine

Producatorul craiovean Softronic, testeaza celebrul Hyperion, despre care nu mai are rost sa mai fac vreo prezentare, deoarece cam toata lumea cunoaste caracteristicile sale generale.

Imagine

Ei bine, acestea sunt doar o parte din produsele existente pe piata la ora actuala oferite de catre producatorii europeni de material rulant. Poate unii se intreaba de ce nu se achizitioneaza direct, celebrul Hyperion de la Softronic? Habar nu am, insa acum cateva luni bune auzisem de la cineva din domeniu ca CFR Calatori ar intentiona sa achizitioneze vreo opt bucati de acest tip. Ramane de vazut, ce vor decide sortii la licitatie.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Trifu22 pe 19 Aug 2014, 18:38

Singurele cu care am mers d-aici sunt Coradia Lint de la Arriva care sunt pe caile ferate daneze
Orice tip de rame va lua CFR Calatori o sa ii rupa la costurile de intretinere... sa fim seriosi... pe ce infrastructura???
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 19 Aug 2014, 21:53

Trifu22 scrie:[...]
Orice tip de rame va lua CFR Calatori o sa ii rupa la costurile de intretinere... sa fim seriosi... pe ce infrastructura???


Aici te contrazic. Recent, PKP a cumparat de la PESA un numar de 20 de rame electrice tip DART cu o valoare de 313 milioane de euro. Cei de la PESA au oferit mentenanta in banii astia pe o perioada de 15 ani. Asa face orice producator serios, si asa ar trebui sa fie si la noi. Asadar conteaza cum si ce vor cere in caietul de sarcini cei de la Calatori si daca au negociatori buni.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Drakkar electric pe 20 Aug 2014, 12:32

Ma uit la ce a prezentat Daniel si sunt cam toate frumoase si interesante. Mi-ar placea sa fie luat cate ceva de la fiecare producator sa avem din fiecare cate ceva. Ma uit la ele si ma simt ca un copil in fata unui magazin cu jucarii frumoase si nu ma pot decide pe care s-o aleg. Sunt nerabdator sa aflu rezultatul licitatiei si sa vedem cu ce trenuri vom circula. :)
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 26 Aug 2014, 15:49

Foarte putini dintre pasionati stiu cu adevarat ce inseamna un tren hibrid. Multi le confunda cu sistemele de tip dual de pe anumite locomotive (tractiune combinata, electrica si Diesel). Nu. Trenurile hibride sunt cele dotate cu sistemul RESS (rechargeable energy storage system), mai pe intelesul tuturor sisteme de acumulatori electrici reincarcati in timpul functionarii. Din acest sistem face parte si franarea recuperativa. In cazul celor cu tractiune Diesel - electrica, RESS-ul este plasat undeva intre sursa de putere si sistemul de tractiune - transmisie. Pentru mai multe detalii accesati acest LINK.

Sistemul presupune reincarcarea acumulatorilor prin intermediul sistemelor de franare, si daca acesta se va dovedi un succes, este foarte probabil ca in viitor toate trenurile de calatori moderne, indiferent daca sunt propulsate electric sau Diesel - electric, sa devina hibrid. Iata si o schita cu acest sistem la modul general:

Imagine Sursa foto.

Unele din trenurile prezentate de mine anterior sunt dotate si cu acest sistem, considerat pe buna dreptate unul economic. 8-)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Trifu22 pe 08 Noi 2016, 07:55

CFR Călători informează că în perioada 8-16 noiembrie 2016, în intervalul orar 09:00 – 17:00, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară între stațiile Chiajna și Grădinari, trenurile de mai jos vor înregistra întârzieri între 10 și 30 de minute.

IR 1823, IR 1826, IR 1691, IR 1599, IR 1692, IR 1825, IR 1595, IR 1824, IR 1693, R 9004, R 9309 și R 1835.

foto lucrari - nov 2016

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat şi le mulţumeşte pentru înţelegere.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să se adreseze personalului nostru din stații, să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro sau să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Drakkar electric pe 10 Noi 2016, 16:59

Asta e o veste buna. Bine ca macar se mai repara pe liniile importante ca s-a ajuns la niste viteze...
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 11 Noi 2016, 01:20

Uite aici o initiativa interesanta a directorului Iosif Szentes, si ca o reactie la reportajul de acum ceva vreme al unei televiziuni comerciale in care se dadea vina doar pe CFR Calatori pentru anumite neajunsuri. Toata lumea stie ca mizeria din vagoane precum si degradarea inventarului acestora, sunt "capodopera" unor calatori ceva mai "viteji" care se razboiesc zi de zi cu tot ce gasesc prin trenuri. Hai sa vedem reactia Directorului CFR Calatori:



Zic eu ca nu a avut de ales. Ce altceva putea face?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Drakkar electric pe 11 Noi 2016, 09:32

Adevarul e undeva la mijloc. E si vina calatorilor dar e si vina unor angajati de la CFR care nu-si fac treaba. Nu zic de controlorii de bilete ca nu poti sa dai vina pe ei pentru ca unii iau spagi ca nu poti sa afirmi despre toti ca fac asa ceva. E in principal vina unora de la intretinerea vagoanelor care nu fac asa cum trebuie curatenie in ele si acolo sefii trebuie sa raspunda sau firmele angajate. Chiar asa: de ce nu se pot rezilia contractele cu firmele de curatenie daca nu isi fac treaba? E imposibil? Ma gandesc ca de reclamat oricine poate sa reclame si la misto ca un controlor sau altul au luat spaga. Ce daca ai bilet cu serie si toate alea? Ai tu dovada ca reclamatia ta e si adevarata? Daca am boala pe unul imi iau bilet ma urc in tren si bag repede o reclamatie si l-am rezolvat. Pana isi dau seama aia ca am dat la misto mai trece mult si daca isi dau seama pot spune ca mi s-a parut si gata. Dar cineva o sa si-o ia pe cocoasa gratis. :mrgreen:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 11 Noi 2016, 10:35

E adevarat ca pot exista si reclamatii false iar de acel "buton rosu" se poate abuza, insa lucrurile se pot lamuri destul de usor in zona de comercial. Din ce stiu atat la intrarea cat si la iesirea din serviciu, fiecare conductor/sef de tren declara sumele avute asupra sa si se poate verifica oricand prin control ce si cum. Pe de alta parte exista si un procedeu pentru varsarea incasarilor, pentru ca dupa cum unii stiu se vand bilete si in tren (ceea ce nu este ilegal asa cum anumiti pasionati insinueaza in necunostinta de cauza si au impresia ca se ia "spaga"!!!). Nu am sa intru acum in detaliu pe tema asta. Asadar exista posibilitatea verificarii fiecarei reclamatii, doar sa se vrea si sa nu se trateze cu superficialitate. Atata timp cat acel formular este completat cu numele si prenumele si in general datele de identificare personale ale reclamantului, daca ai reclamat aiurea in mod sigur a doua reclamatie iti va fi data la cos pentru ca te tii de glume proaste.

Revenind la problemele sistemului de la CFR, ele sunt multe si probabil am scrie un roman fluviu cu toate cele. Ca o concluzie, cred ca atat publicul calator cat si angajatii caii ferate ar trebui sa-si recunoasca fiecare vina si sa caute sa indrepte situatia. Altfel, ma gandesc la un singur lucru: nu va mai exista CFR Calatori. Imi pare rau s-o spun, dar daca se vor continua anumite politici guvernamentale de "rentabilizare" prin inchidere a unor societati de stat, atunci e clar unde se va ajunge. Cred ca si unii si altii vor trebui sa constientizeze ca au numai de pierdut...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Drakkar electric pe 14 Noi 2016, 22:46

Cred ca vor fi si reclamatii false pentru ca de cativa ani eu nu am mai vazut nashi care sa ia spagi in trenurile cu care am fost si am observat pe trenurile cu care am calatorit o atitudine diferita fata de acum mai multi ani pentru ca niste ani buni nu am mai mers cu trenul. Multi au invatat sa zambeasca si sa fie amabili. Sigur or exista si unii care nu se comporta civilizat dar eu nu i-am intalnit. Dar problema este ca unora le este frica de pasagerii violenti care strica si fac scandal prin trenuri. Cred ca fiecare tren ar trebui sa aiba si politie feroviara si jandarmi ca sa descurajeze pe cei care sunt certati cu legea. Asa cred eu ca ar fi mai bine.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 19 Noi 2016, 22:07

Din ce am inteles deja conducerea SNTFC CFR Calatori a stabilit niste protocoale cu Politia TF pentru sanctionarea calatorilor cu comportamente necivilizate.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Daniel pe 26 Noi 2016, 10:14

CFR CALATORI ANUNTA CALATORII CU TRENUL MAI SCURTE CA DURATA, PE ANUMITE RUTE!

Freccia Rosa (FS - Italia).jpg
Imagine cu titlu de ilustratie. Foto: Daniel (2010)


Conform unei informatii difuzata recent de catre postul TV Digi24, aflam urmatoarele:

În curând, durata unei călătorii din Capitală spre Cluj şi Suceava se va scurta chiar şi cu două ore, promite ministrul Transporturilor, Sorin Buşe. Cel puţin pe hârtie, căci şeful de la Transporturi nu promite şi că trenurile vor ajunge mereu la timp. În paralel, se fac planuri pentru ca CFR Călători să închirieze din primăvară vagoane şi trenuri electrice moderne.

[...]

Sorin Buşe, ministrul Transporturilor: „Pentru Bucureşti - Cluj-Napoca se va parcurge întreaga distanţă în 9 ore şi 7 minute, faţă de 11 ore şi 4 minute, ceea ce este un câştig de două ore. Că pot să fie întârzieri, ştiu asta, dar cel puţin timpul de bază o să încercăm să fie scurtat”.

[...]

Iosif Szentes, director general al CFR Călători: „În mod normal eu ar trebui să închiriez, dacă găsim firme care să aibă în momentul de faţă material rulant de închiriat şi ar fi două firme în Europa identificate în momentul de faţă. Circa 100 de automotoare respectiv şi rame electrice. Un automotor, de exemplu, depinde de lungime, reprezintă două sau trei vagoane. Închirierea respectiva nu ar trebui să dureze mult, nu ştiu, 10-20 de ani. Nu. Eu mă gândesc aşa pentru 2-3 ani de zile până punem la punct parcul nostru”.


Detalii si sursa informatiei: DIGI24
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Drakkar electric pe 02 Dec 2016, 16:59

E bine daca se gandesc la reducerea timpilor. Ar fi o realizare foarte mare daca s-ar si reusi. :clap:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: COMUNICATE SI NOUTATI LA CFR CALATORI!

Mesajde Trifu22 pe 05 Ian 2017, 19:05

Urmare avertizărilor meteo anunțate, circulaţia trenurilor de pasageri pentru perioada următoare se desfășoară în condiții de iarnă.
VEZI LISTA CU TRENURILE ANULATE
Comandamentul de iarnă CFR Călători instituit pe raza Sucursalelor din Sudul și Eestul țării și echipele feroviare din unități (revizii, depouri, etc) sunt pregătite pentru intervenție în vederea asigurării condițiilor necesare desfăşurării în siguranţă a călătoriei cu trenul. De pe ruta Medgidia-Tulcea au fost retrase automotoarele și introduse locomotive diesel cu vagoane și pluguri întărite.

De asemenea, ne-am organizat cu locomotive diesel și în alte locații feroviare, în situația în care circulația cu automotoare va fi dificilă. Depozitele de combustibil sunt asigurate cu combustibilul necesar iar stațiile de preîncălzit vagoane funcționează la parametri normali. Au fost pregătite locomotive Diesel de rezervă, au fost suplimentate echipele de intervenție iar garniturile de tren sunt verificate înainte de plecarea în cursă. În situaţia apariţiei unor defecțiuni la instalația electrică/de încalzire, pe fondul temperaturilor foarte scăzute, personalul de tren va redistribui călătorii, în măsura posibilităţilor, în alte vagoane.

CFR Călători și CFR Infrastructură colaborează operativ şi centralizat astfel încât personalul de serviciu din trenurile aflate în parcurs si cel din gări să poată lua împreună cele mai potrivite măsuri pentru prevenirea situaţiilor neplăcute pentru pasageri. Personalul feroviar este la dispoziţia pasagerilor oferindu-le asistenţă în gări şi la bordul trenurilor.

Anulari 6 ian 2017

Măsurile operative întreprinse în această perioadă de angajaţii feroviari au ca principal scop circulaţia trenurilor în condiţii de siguranţă și menținerea legăturilor feroviare între localitățile mari.

Cu toate că pentru data de 6 ianuarie a.c. s-a luat decizia anulării unor trenuri pe ruta București – Constanța și retur, legătura feroviară este menținută cu celelalte trenuri rămase în graficul de circulație. Mai multe trenuri Regio vor fi anulate în data de 6 ianuarie.
VEZI LISTA CU TRENURILE ANULATE
Modificările vor fi publicate pe toate canalele noastre de comunicare.

Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să se informeze despre condiţiile meteo şi să solicite informaţii despre eventualele întârzieri şi anulări produse în traficul feroviar la staţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, şi la telefon 021/9521.

Informaţii legate de situaţia circulaţiei trenurilor sunt disponibile:

la numerele de telefon din stațiile și agențiile CFR care sunt publicate pe http://www.cfrcalatori.ro, la secțiunea Informații Telefonice
informaţii în timp real despre situaţia circulației trenurilor sunt disponibile pe site-ul companiei de Infrastructură http://www.cfr.ro, apoi Trenul meu http://cfr.ro/index.php/cauta-tren
pasagerii care pornesc în călătorie din gările București Nord, Brașov, Craiova Iași şi Timișoara pot afla ora de plecare sau de sosire a unui tren, precum și întârzierile pe care unele trenuri le înregistrează, prin accesarea link-ului http://www.cfr.ro/index.php/component/c ... camere-web.
Informaţii actualizate pentru starea drumurilor şi a circulaţiei trenurilor sunt disponibile şi în cadrul Comandamentului Central Iarna din Ministerul Transporturilor (Secretariat Comandament Tel: 021 2643333, 021 2643334,021 9360)
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

AnteriorUrmătorul

Înapoi la NEWS FLASH / ANUNTURI DIN DOMENIUL FEROVIAR

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki