Pagina 1 din 13

Accident la o trecere la nivel cu calea ferată

MesajScris: 30 Ian 2012, 15:23
de zofei.2006
Accident la o trecere la nivel cu calea ferată, in judetul Covasna

Astăzi, în jurul orei 05.00, un tir nu a respectat semnalele luminoase şi acustice la trecerea la nivel cu calea ferată dintre staţiile Malnaş şi Bixad din judeţul Covasna şi a fost acroşat de trenul IR 1648 (Bistriţa Nord - Bucureşti Nord).

La faţa locului s-au deplasat echipe de intervenţie pentru realizarea demersurilor necesare într-o asemenea situaţie.

Cei aproximativ 50 de călători din tren nu au fost afectaţi şi nici alte victime nu s-au înregistrat.

Trenul afectat a fost retras în staţia Malnaş Băi, iar până la reluarea traficului feroviar următoarele trenuri staţionează:
• Regio 4502 (Siculeni – Braşov), Regio 4504 (Topliţa – Braşov) în staţia Bixad
• IR 407-2 (Budapesta- Braşov) în Băile Tuşnad
• Regio 4503 şi Regio 4505 (Braşov –Topliţa) în staţia Bodoc

Aproximăm că la ora 09 circulaţia va fi reluată.


Companiile feroviare cer scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de producerea acestui accident.

Re: Accident la o trecere la nivel cu calea ferată

MesajScris: 01 Feb 2012, 13:39
de Trifu22
Cred ca solutia ar fi bariere tip gard (ca la englezi) care sa nu mai permita trecerea vehiculelor de nici un fel sau a pietonilor. Acestea impreuna cu o zona de refugiu (amplasarea lor la 20 de metri de la calea ferata) cred ca ne-ar sapa de astfel de evenimente, dar... nu sunt bani, mai ales pentru siguranta!

Sustragere a unor componente din sistemul de dirijare trafic

MesajScris: 09 Mai 2012, 23:03
de zofei.2006
La data de 09.05.2012 incepand cu orele 20 trenurile care circula in directia Bucuresti Nord - Racordare Pajura (linia cf 800) si retur au intarziere din cauza acţiunilor de sustragere a unor componente din sistemul de dirijare a traficului, acţiuni săvârşite de persoane necunoscute.
Trenurile circula pe baza intelegeri telefonice cale libera, depasire semnal YB (racordare Pajura) in pozitie de oprire, se circula cu viteza de cel mult 30 km/h pana la semnalu urmator, inductori activi .

Transportul călătorilor cu trenul afectat de furturile

MesajScris: 19 Iun 2012, 13:38
de zofei.2006
Transportul călătorilor cu trenul afectat de furturile de elemente de cale ferată

CFR Călători informează că în urma furturilor unor elemente de cale ferată dintre stațiile Buftea şi Periș din cursul serii de ieri – 18 iunie 2012, circulația trenurilor de călători a fost grav afectată: 31 de trenuri au înregistrat întârzieri în parcurs între 20 și 100 minute.

Din cauza unor astfel de incidente, petrecute în principal în zona de intrare-ieșire a stației cu cel mai mare trafic de pe rețeaua feroviară din România, pot fi afectați cei aprx 11000 de pasageri care tranzitează în cursul unei zile cu cele 240 de trenuri care sosesc și pleacă din Bucureşti - Gara de Nord.
Toate aceste acţiuni de sustragere a materialelor de la calea ferată pun în pericol siguranţa circulaţiei feroviare şi creează perturbaţii majore în circulaţia trenurilor.

CFR Călători face eforturi ca aceste incidente să afecteze cât mai puțin posibil traficul și cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de asemenea acţiuni de sustragere a componentelor feroviare. Măsurile operative întreprinse au ca principal scop deservirea călătorilor în condiţii de siguranţă şi cu şi întârzieri cât mai mici.


Despre Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A.:
CFR Călătorieste operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. Prin natura sa reprezintă un sector strategic de interes naţional contribuind la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, cu atu-uri de necontestat: gradul cel mai înalt de siguranţă şi gradul cel mai scăzut de poluare.
Politica pe care managementul companiei o promovează şi o susţine este asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul accesibilității pentru toate categoriile de vârstă.

Re: Transportul călătorilor cu trenul afectat de furturile

MesajScris: 19 Iun 2012, 18:28
de Trifu22
Pai ce sa facem, traiasca comunitatea din Buciumeni si din Otetarie din Buftea!

Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 18 Ian 2013, 16:13
de TonyGFR
Astazi a avut loc, in localitatea Fetesti, un accident feroviar.Trenul R 8202 a lovit o betonieră la trecerea peste calea ferată. În urma accidentului, şoferul betonierei a fost grav rănit şi transportat la spital, iar conductorul de tren şi un pasager au fost accidentaţi.

Trenul Regio 8202, care circula pe ruta Feteşti - Buzău, a lovit o betonieră care s-a angajat în trecerea la nivel cu calea ferată dintre staţiile Feteşti şi Movila, prevăzută cu indicator rutier "Crucea Sfântului Andrei".

Şoferul betonierei, un bărbat de 41 de ani, din Constanţa, nu s-a asigurat la trecerea peste calea ferată şi trenul l-a lovit în plin, a declarat Alina Predescu, purtător de cuvânt al CFR Călători. În urma impactului, şoferul betonierei a rămas încarcerat, pentru scoaterea lui din maşină intervenind un echipaj de descarcerare de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă.

Circulaţia trenurilor între Feteşti şi Movila a fost reluată, joi după-amiază, pe un fir în ambele sensuri, celălalt fir rămânând închis pentru repunerea pe şine a locomotivei şi pentru remedierea defecţiunilor.

Sursa: http://www.rtv.net/tren-deraiat-in-urma ... 62313.html

Se pare ca locomotiva este de tipul 040-EC, posibil EC 108 sau EC 077, sau EC1 092 .

Un tren a deraiat dupa ce a lovit o autobetoniera

MesajScris: 18 Ian 2013, 16:14
de Trifu22
Un tren de calatori care circula pe ruta Fetesti-Buzau a deraiat, joi, in orasul Fetesti, judetul Ialomita, dupa ce a lovit o autobetoniera, la trecerea peste calea ferata. Soferul masinii a decedat in urma accidentului, a declarat, joi, pentru Mediafax, Oana Branzan, purtatorul de cuvant al CFR.

Aceasta a precizat ca betoniera a lovit trenul Regio 8202, iar in urma impactului locomotiva a deraiat, fiind afectata linia de contact, iar un stalp de inalta tensiune a fost rupt.

Purtatorul de cuvant de la CFR a mai spus ca circulatia feroviara pe ambele fire este afectata intre Fetesti si Movila.

"Reprezentantii CFR au plecat sa intervina la fata locului. Accidentul s-a produs la iesirea din Fetesti spre Movila. Nu este afectata circulatia pe ruta Bucuresti - Constanta. Accidentul este la bucla Fetesti - Movila - Tandarei", a mai spus Oana Branzan.

Trenul transporta 60 de pasageri.

UDPATE Traficul feroviar intre statiile Fetesti si Movila a fost reluat, la ora 13.15, in conditii de siguranta pe firul II de circulatie, in timp ce firul I ramane in continuare inchis pentru operatiuni de repunere pe sina a locomotivei si pentru remedierea defectiunilor produse la linia de contact, informeaza, joi, CFR SA.

Potrivit sursei citate, circulatia feroviara pe ruta Fetesti - Tandarei a fost blocata pe ambele fire in intervalul orar 11.30-13.15 din cauza unui accident rutier produs la iesire din statia Fetesti, la trecerea la nivel cu calea ferata semnalizata cu indicator rutier Crucea Sf. Andrei.

In urma impactului, locomotiva trenului a deraiat pe doua osii, primul vagon a fost avariat, iar stalpul de inalta tensiune a fost rupt, fiind astfel intrerupta alimentarea cu energie a firului de contact.

Din cauza accidentului rutier, au intervenit modificari in circulatia feroviara. Astfel, trenul Regio 8575 Slobozia - Fetesti a fost anulat pe distanta Movila - Fetesti, iar trenul Regio 8574 Fetesti - Slobozia a fost anulat pe distanta Fetesti - Movila.

Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora- ... -murit.htm

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 18 Ian 2013, 16:18
de TonyGFR
EC-ul implicat este 128, conform AFER

Imagine

foto: Andrei Birsan / stfp

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 18 Ian 2013, 16:20
de TonyGFR
Traficul feroviar între staţiile Feteşti şi Movila a fost reluat la ora 13.15 în condiţii de siguranţă pe firul II de circulaţie.Firul I rămâne în continuare închis pentru operaţiuni de repunere pe şină a locomotivei şi pentru remedierea defecţiunilor produse la linia de contact.
Circulaţia feroviară pe ruta Feteşti - Ţăndărei a fost blocată pe ambele fire în intervalul orar 11.15-13.15 din cauza unui accident rutier produs la ieşire din staţia Feteşti, la trecerea la nivel cu calea ferată semnalizată cu indicator rutier Crucea Sf Andrei, cand trenul 8202 a surprins in gabarit si lovit un camion ce transporta ciment.
În urma impactului, locomotiva trenului a deraiat de trei osii, primul vagon a fost avariat, iar un stâlp de înaltă tensiune a fost rupt, fiind astfel întreruptă alimentarea cu energie a firului de contact.
Modificări în circulaţia feroviară care au intervenit în grafic din cauza accidentului rutier:
- Trenul Regio 8575 Slobozia - Fetesti a fost anulat pe distanţa Movila - Feteşti.
- Trenul Regio 8574 Feteşti - Slobozia a fost anulat pe distanţa Feteşti - Movila.

Sursa: Facebook.com

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 18 Ian 2013, 16:50
de Daniel
Interesanta informatia, insa prefer sursa directa, respectiv AFER-ul nu un cont fake de pe Facebook (acela din cate am aflat nu ar fi contul AFER). Dupa cum vezi pe situl AFER la sectiunea News Alert inca nu apare nimic de genul: http://www.afer.ro/rom/index.html. Sursa informatiilor de pe contul fals de Facebook al AFER este chiar pagina CFR Calatori: http://www.cfrcalatori.ro/8865. :dance:

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 13:11
de Trifu22
Şoferul betonierei lovite de un tren la Feteşti, cercetat pentru distrugere şi semnalizare falsă

Imagine

Şoferul betonierei lovite de un tren la Feteşti, cercetat pentru distrugere şi semnalizare falsă
de Deprtamentul Corespondenţi Publicat la: 18.01.2013 17:37 Ultima actualizare: 18.01.2013 17:38

ADRIAN BOIOGLU / MEDIAFAX FOTO

Şoferul betonierei lovite joi de un tren la Feteşti, judeţul Ialomiţa, internat în prezent într-un spital din Capitală, este cercetat pentru distrugere şi semnalizare falsă, transmite corespondentul MEDIAFAX.

"În urma cercetărilor făcute de o echipă formată din poliţişti ai Biroului Rutier Feteşti şi un tehnician criminalist s-a stabilit că în timp ce un bărbat în vârstă de 41 de ani din judeţul Constanţa se deplasa la volanul unei betoniere s-a angajat în traversarea la nivel cu calea ferată dublă semnalizată, iar din cauza ceţii dense autovehiculul a fost lovit un tren care circula pe ruta Feteşti-Buzău. În urma accidentului, şoferul betonierei a fost rănit grav, fiind transportat şi internat la Spitalul «Bagdasar-Arseni» din Capitală. Circulaţia feroviară, în urma accidentului, a fost afectată timp de trei ore, iar în cauză a fost întocmit dosar penal pentru distrugere şi semnalizare falsă", se arată într-un comunicat al Poliţiei Judeţene Ialomiţa.

Sursa: http://www.gandul.info/news/soferul-bet ... a-10493024

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 13:18
de Alex Avram
Vin si eu cu niste poze:

Imagine

Oare unde este plugul? :?:
Imagine

Imagine

Imagine

A Ramas si fara un tampon: :o
Imagine

Imagine

Si fara pantografe: :x
Imagine

Imagine

Vagonul dupa Locomotiva:
Imagine

Ma intrebam de pantografe si le-am gasit la revizia tehnica:
Imagine

Si tot aici am gasit si plugul de pe postu 1
Imagine

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 13:51
de Andrei Irimescu
Felicitari Alex pentru aceste poze foarte foarte interesante :clap: :clap:

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 13:58
de ANDU2100CP
asta no mai repara la cat de indoita e ... sa sa la cfr se conserva locomotive pe rupte .... acu au si motiv so conserve :x

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 13:58
de Alex Avram
Andrei Irimescu scrie:Felicitari Alex pentru aceste poze foarte foarte interesante :clap: :clap:

Mersi frumos.....pt apreciere... ;) ;)

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 13:59
de Alex Avram
ANDU2100CP scrie:asta no mai repara la cat de indoita e ... sa sa la cfr se conserva locomotive pe rupte .... acu au si motiv so conserve :x

poate o repara.....ca si EA 769 a patit aceeasi chestie si vad ca circula....

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 14:10
de Ramona - Dark Queen
Banuiesc ca locomotiva e in remiza Fetesti, si de asemenea banuiesc ca la felul in care arata nu cred ca o va mai repara cineva, mai ales ca CFR se bucura sa scape de ele din diverse motive, macar de ar inlocui parcul cu ceva modern dar asta i alt topic tinand cont de gravitatea accidentului putea fi si mai rau

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 14:32
de NF1-800
Cred ca depinde de starea sasiului...

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 19 Ian 2013, 19:00
de Alex Avram
Ramona - Dark Queen scrie:Banuiesc ca locomotiva e in remiza Fetesti, si de asemenea banuiesc ca la felul in care arata nu cred ca o va mai repara cineva, mai ales ca CFR se bucura sa scape de ele din diverse motive, macar de ar inlocui parcul cu ceva modern dar asta i alt topic tinand cont de gravitatea accidentului putea fi si mai rau

Locomotiva se afla in zona depoului.....cu alte 4 locomotive conservate...2 EC-URI+2 DHC-URI(toate de la CFR MARFA)

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 23 Ian 2013, 01:53
de Daniel
Cred ca va fi reparata. Nu cred ca daunele sunt chiar asa de mari. Tabla se poate reface. Insa, as vrea sa revin asupra unui aspect: imbecilii de la volan din Romania. Din ce am inteles eu (si trebuie sa ma interesez mai mult), mecanicii au obligatia de a feri masinile care traverseaza neregulamentar pe la trecerile la nivel cu calea. In acest sens ar exista dispozitii de reducere a vitezei la 30km/h in zona acestor treceri. Cred ca cine nu respecta regulile de circulatie isi merita soarta. In acest caz ma intreb: cine va plati pagubele pe bune???

P.S. Acest tip de locomotiva nu este balastata - era normal sa se "sifoneze" in halul asta la impact.

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 23 Ian 2013, 10:49
de electrica023
Pagubele cu siguranta le va plati CFR Calatori(ca suntem in Romania). La cum arata locomotiva nu poate fi indreptata. Doar reconstruita in fata dar costa prea mult. Unde mai punem toate distrugerile din cabina si pantografe,... Imi pare rau pentru ea.

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 23 Ian 2013, 12:25
de Daniel
Este evident ca soferul a fost vinovatul. Insa, in conditiile in care in Romania permisele se dau cum se dau si multi "soferi" nu respecta regulile de circulatie, conditii care nu vor disparea niciodata, solutia este una singura, scumpa si radicala: construirea unor pasaje rutiere de subtraversare a liniilor. Barierele si trecerile la nivel semnalizate se pare ca sunt numai pentru "fraieri".

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 23 Ian 2013, 13:36
de electrica023
Da si ajung in evenimente masini bune ale CFR-ului(spre exemplu acest EC era modernizat Promat).

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 23 Ian 2013, 14:17
de Daniel
Pacat de masina asta. Imi aduc aminte si de cazul masinii 060-EA-001 "Regina", care a disparut intr-un impact cu un LDH in august 1990. De atunci si pana acum fel de fel de alte masini au purtat impropriu denumirea de "Regina"...

Re: Ultima oră: Accident feroviar la Fetești

MesajScris: 23 Ian 2013, 14:27
de electrica023
Mda. Pacat de ea ca era cap de serie. Cu siguranta era la Dej expusa daca mai exista acum.