Ministerul Transporturilor: SE CAUTA UN MINISTRU!

Stiri, noutati, evenimente!

Re: Ministerul Transporturilor: SE CAUTA UN MINISTRU!

Mesajde Trifu22 pe 03 Ian 2017, 22:47

⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Ministerul Transporturilor: SE CAUTA UN MINISTRU!

Mesajde Daniel pe 08 Ian 2017, 15:07

In cele ce urmeaza am sa pun un fragment din programul de guvernare al PSD "2017 - 2020", respectiv partea referitoare la calea ferata. Va las sa cititi fragmentele apoi astept comentarii. Am observat si lucruri bune, cum ar fi relansarea CFR Marfa, dar si lucruri slabe, chiar proaste, cum ar fi abandonarea a 40% din cei 15.000 de km de cale ferata existenti astazi. Fiecare citeste si judeca dupa cum crede:

MĂSURI

2. Transportul feroviar de călători

Guvernul susține reforma structurală a transportului feroviar prin modernizarea,reabilitarea, implementarea Sistemului Feroviar European de Management al Traficului (ERTMS) care va avea ca rezultat asigurarea unor servicii de calitate, în deplină siguranţă.

De asemenea, se va urmări punerea în aplicare a unui Program naţional pentru modernizarea gărilor şi pentru construcţia de linii de mare viteză, luând în considerare securitatea şi siguranţa utilizatorilor, precum şi creşterea ponderii transportului feroviar faţă de transportul rutier.

Din cei aproximativ 15.000 km de cale ferată desfăşurată, obiectivul Guvernului este ca un procent de 60% să fie adus la standarde europene pentru asigurarea unei viteze adecvate de transport, iar liniile rămase să fie închiriate sau concesionate (în baza unor contracte ferme care să stabilească parametrii tehnici ce trebuie asiguraţi de partenerul privat), trecute în conservare (prin menţinerea terasamentului) sau chiar dezafectate. În vederea dezvoltării transportului rutier (cor. - feroviar), Guvernul susține următoarele investiții:

- Coridorul pan-european IV Feroviar – FEN+BS

o Finalizarea proiectului Reabilitarea podurilor dunărene (situate la km 152+149 și km 165+817) pe linia de cale ferată Bucureşti-Constanţa (9,57 mil. Euro). Perioada: 2017.
o Finalizarea proiectului Reabilitare linie de cale ferată Sighișoara - Coșlariu (357,09mil Euro). Perioada: 2017-2018.
o Finalizarea proiectului Reabilitare lini. de cale ferată Coșlariu - Vințu de Jos –Simeria (412,36 mil. Euro). Perioada: 2017 -2018.
o Reabilitare linie cale ferată Frontieră - Curtici – Radna – Gurasada - Simeria pentru 160 km/h; TRONSON 2 km 614 - Bârzava - Ilteu - Gurasada și TRONSON 3 Gurasada–Simeria (1.800,00 mil. Euro). Perioada: 2017 – 2021.

- Lucrări de reabilitare pentru poduri, podeţe şi tuneluri - FEN+BS

o Regionala Brașov – proiect fazat (2,67 mil Euro) Perioada: 2017-2018.
o Regionala Iași - proiect fazat (9,10 mil. Euro) Perioada: 2017-2018.
o Regionala București - proiect fazat (9, 87 mil Euro) Perioada: 2017-2018.
o Regionala Timișoara - proiect fazat (3,67 mil Euro) Perioada: 2017-2018.
o Regionala Cluj (30,01 mil. Euro) Perioada: 2017-2020.
o Regionala Craiova (21,40 mil. Euro) Perioada: 2017-2020.
o Regionala Galați (35,60 mil. Euro) Perioada: 2017-2020.

- Reînnoirea şi modernizarea materialului rulant (300 mil euro, FEN+BS). Perioada 2017-2018.
- Electrificarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca – Episcopia Bihor (572,88 mil.Euro, FEN+BS).
- Reabilitarea podului de la Grădiștea și îmbunătățirea parametrilor tehnici Buc.Nord - Giurgiu Nord – Frontieră (84 mil Euro, FEN+BS).
- Modernizarea liniei București-Buzău-Focșani–Bacău-Roman-Pașcani-Iași-Frontieră
- Elaborarea documentației tehnico - economice (22,50 mil. Euro, FEN+BS).
- Reabilitare linie Focșani - Roman (588 mil Euro, FEN+BS).
- Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată în vederea îmbunătăţirii siguranţei (42.00 mil. Euro, FEN+BS). Perioada: 2017-2020.

Proiecte de investiții noi în feroviar – FEN+BS

o București - Brașov (29,8 mil Euro)
o Timișoara - Arad (22,8 mil Euro)
o București – Buzău (32,3 mil. Euro)
o București – Craiova (67,95 mil. Euro)
o Pașcani - Iași (25,7 mil. Euro)
o București - Constanța (59,3 mil. Euro)
o București - Pitești (37,9mil. Euro)

- Inelul Feroviar al Bucureştiului:

Printr-o consultare între Primăria Capitalei şi Ministerul Transporturilor se pot găsi soluţii de a transfera fluxul de călători din jurul marilor oraşe din sectorul rutier spre sectorul feroviar. Principalele avantaje ale proiectului Inelul feroviar al Bucureştiului sunt că linia de cale ferată poate fi o bună alternativă pentru transportul urban al zonelor periferice, această linie de cale ferată poate decongestiona traficul de călători de tranzit.

Crearea unor noduri intermodale la capătul liniilor de transport de călători urbane şi suburbane este o soluţie astăzi implementată în mari capitale europene, precum Roma, Paris, Berlin. Introducerea pe aceste segmente de automotoare electrice cu orar cadenţat şi armonizat cu cel al mijloacelor de transport public va conduce la reducerea semnificativă a impactului asupra mediului din oraş. Această cale ferată va fi un avantaj pentru marile centre comerciale şi de depozitare amplasate în zona centurii
Bucureştiului, dar va facilita și circulaţia locuitorilor noilor cartiere care s-au dezvoltat în jurul Bucureştiului.

3. Transportul feroviar de marfă

Guvernul va reconsidera transportul de mărfuri pe calea ferată astfel încât să ofere sustenabilitate transportului multimodal. Dorim dezvoltarea transportului de mărfuri prin măsuri de stimulare, eficientizare şi îmbunătăţire a condiţiilor de exploatare a serviciilor și relansarea activităţii societăţii feroviare româneşti de marfă prin management profesionist, orientat pe obţinerea de profit şi valorificarea la maximum a potenţialului acestei companii. Guvernul susține identificarea de soluţii pentru atragerea de noi contracte în Romania, dar și în Europa şi Asia.

Alte inițiative ale Guvernului pentru modernizarea transportului feroviar de marfă:

Dotarea cu locomotive performante, cu producţie asimilată în România.
Modernizarea şi dotarea cu vagoane pentru mărfuri generale şi vagoane specializate.
Analizarea și optimizarea punctelor de triaj şi reducerea parcursurilor neproductive.
Dezvoltarea reţelei de transport RO-LA şi transport multimodal.
Măsuri pentru atragerea transportului greu şi agabaritic şi a transportului de mărfuri periculoase.

4. Transportul cu metroul

Guvernul susține investițiile în infrastructura de transport cu metroul în vederea creşterii gradului de siguranţă şi confort precum și a gradului pentru transfer şi decongestionarea traficului. Avem în vedere modernizarea magistralelor de metrou, finalizarea proiectelor începute și oferirea unor servicii de calitate şi sigure, ţinând cont de faptul că în ultimii 20 de ani zonele industriale s-au reconfigurat - precum și dezvoltarea altor linii de legătură cu zonele industriale nou create. În vederea atingerii acestor măsuri, Guvernul propune următoarele obiective de investiții:

● Linia de metrou Magistrala 5 – Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor, inclusiv Valea Ialomiței - Proiect fazat (413, 69 mil Euro, FEN +BS). Perioada: 2017-2020.
● Îmbunătățirea serviciilor de transport public de călători cu metroul pe Magistrala 2 Berceni- Pipera – Proiect fazat (125,72 mil. Euro, FEN +BS). Perioada: 2017-2020.
● Magistrala 4 Racordul 2 Secțiunea Parc Bazilescu - Străulești – Proiect fazat (72,69 mil. Euro, FEN +BS). Perioada: 2017.
● Magistrala 6 - 1 Mai - Otopeni (14,2km; 9 statii; 9 trenuri) – (1.084,00 mil Euro, FEN+BS).
● Magistrala 5 - Sectiunea Eroilor (PS Opera) - Universitate - Piata Iancului (4,5km; 5 statii) (423,60 mil Euro, FEN+BS).
● Modernizarea instalatiilor de acces la metrou (21,82 mil Euro, FEN+BS).
● Înnoirea parcului de material rulant.
● Demararea de urgenţă a unor studii pentru găsirea de noi rute de metrou care să creeze inelul interior al Bucureștiului și să lege toate ieşirile aferente autostrăzilor adiacente Bucureştiului, făcând ca traficul auto care intră în Bucureşti să fie diminuat.

Cam atat. Va las sa rumegati bine si apoi mai discutam.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Ministerul Transporturilor: SE CAUTA UN MINISTRU!

Mesajde Drakkar electric pe 08 Ian 2017, 17:25

Programul e la o prima vedere ambitios si vine cu continuarea programelor din guvernul Ponta care au cam inghetat de cand cu tehnocratii. E bine ca se continua niste investitii dar cu alea 40% din linii nu-mi place treaba. Ma asteptam sa nu se mai puna problema de inchis linii, vindut, desfiintat, etc. Nu cred ca firmele private de la noi vor prelua multe din acelel linii propuse practic pentru distrugere. 40% e un procent cam mare si suna foarte rau... O sa ajungem ca in Bulgaria unde aia au ramas cu cateva linii principale ca restul sunt date disparute. Si proiectu ala cu linia de centura suna bine, dar de ani de zile au vrut pana acum vreo 3 ministrii sa-l faca si nu au reusit. Poate astia au mai mult noroc.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Ministerul Transporturilor: SE CAUTA UN MINISTRU!

Mesajde Daniel pe 08 Ian 2017, 17:58

In mare parte ai dreptate, insa nu vad (sau poate nu inteleg eu textul) ceva concret legat de sectia Predeal - Brasov. Asta cand va fi modernizata? De la Brasov la Sighisoara iarasi niciun termen, nimic... Or fi cuprinse undeva in investitiile pentru regionala Brasov pe 2017-2018? In plus eu speram la refacerea liniilor Valcele - Rm. Valcea si Brad - Deva - alea sunt strategice si nu cred eu ca "intimplator" au fost distruse... Oricum fata de ce a fost pana acum, e un inceput promitator, chiar daca incomplet. Poate cine stie, va analiza cineva situatia si din punct de vedere strategic, pentru ca oricate autostrazi ai face, in caz de situatii de urgenta tot calea ferata te scoate din necaz. Sa nu mai spun ca tari precum Austria au construit noi linii secundare in ultimul deceniu sau Franta care a reconstruit vechi linii abandonate d eprin perioada anilor 1960. Cam in toata Europa civilizata publicul calator si companiile care isi expediaza marfurile sunt incurajate sa foloseasca transportul feroviar - e de capacitate mai mare si mai putin poluant. In fine. Noi ne dam cu parerea si e clar ca niciodata nu se va uita vreun oficial din MT prin forumuri, ca dupa aceea sa ia in calcul orice discutie de-a noastra (ar trebui sa fim copii mici sa credem asta). Pan' la urma discutam si noi ca de asta suntem interesati de calea ferata - in niciun caz in speranta ca se va schimba ceva din ceea ce s-a propus la nivel macro. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Ministerul Transporturilor: SE CAUTA UN MINISTRU!

Mesajde Drakkar electric pe 08 Ian 2017, 20:02

Cu exceptia celor 40% linii care se desfiinteaza programul este unul mai bun decat zero din partea guvernului tehnocrat care a zburat la vot masiv direct afara pe geam. Macar sa se tina de cat au promis si tot e ceva.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Anterior

Înapoi la NEWS FLASH / ANUNTURI DIN DOMENIUL FEROVIAR

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki