Ultimul Siemens original, respectiv
45-0318-1 a plecat astazi la Constanta cu R681. Din pacate este in 5 motoare, desi tot la 160 e data. Nu stiu daca sa fiu trist pentru soarta ei sau fericit ca inca merge. Oricum, este ULTIMUL mohican al seriei. Restul stau in BC la gard sau in copertina la placa, asteptand "modernizarea" cu ICOL. Singura care ar mai merge cat de cat ar fi 365, dupa o "infuzie" de piese de pe celalalte, care sunt irecuperabile.
Oricum Siemensurile originale au avut o soarta trista. Imi povestea cineva care a lucrat la ele, ca initial proiectul era sa le schimbe si forma, sa o faca in genul seriei 101 sau 120 al DB, iar postul trebuia sa fie pe mijloc. Dar fiindca trebuia redus numarul bucatilor facute, au preferat sa le lase asa, doar sa fie mai multe. In prima instanta, nemtii au refuzat sa mai faca ceva si au vrut sa plece, dar contractul era deja semnat. Cred ca de asta cred ca au pus si tehnologie mai veche pe ele. Daca le puneau si IGBT-uri pe ele erau perfecte, dar nu a fost sa fie