Locomotiva Pheonix a fost realizata de softronic craiova
si incadrata in una din clasele 40, 47 respectiv 41.
Realizarea noii locomotive electrice cu convertizoare electronice de tractiune si convertizoare statice pt toate serviciile au
xiliare consta in:
1) Implementarea convertizoarelor de trac
tiune pt indus ( CET-I) si pentru excitatie (CET-E) obtinandu-se numeroase avantaje.
2)Elimin
area ansamblului selector graduator , a rezistentei de comutare si a rezistentelor de slabire camp;
3)Simplitatea constructiva si cresterea fiabilitatii prin eliminarea aparatelor electro-pneumatice
4)Reglarea continua a fortei de tractiune
5)Cresterea puterii de tractiune si franare electrica
6)Ondulatie redusa a curentului prin motorul de tractiune.
7)Implemetarea instalatiei de comanda locomotiva (ICOL) un program destinat realizarii comenzilor din circuitele de forta si ale serviciilor auxiliare in sistemul logicii programate.
8)Realizarea postului de conducere in sensul cresterii confortului prin acoperirea peretilor cu mocheta pt reducerea zgomotului , prin climatizare de tip PTC si aer conditionat.
9)Fabricarea unei cutii cu design modificat .
10)Faruri cu led si GPS pe bord.
In ce consta modernizarea locomotivei:
1)Bord modernizat.
2)Control tip mansa.
3)Instalatie de masura si inregistrare a vitezei.
4)Convertizor elico
idal cu motor asinc
ron.
5)Blocuri de comanda S7 si S8.
6)Instalatie tip ICOL.
7)Viteza maxima: 200km/h
Iata celebra locomotiva PHEONIX:
_A915504780023DOO-HM_1.jpg
_A+A915304780017DsO^_1.jpg
Sursa:
http://www.softronic.ro http://www.cfr.stfp.net