Pentru ca vara aceasta am fost in trecere si prin
gara Brad, am suprins niste imagini cu doua automotoare din
Clasa 77, ce efectuau serviciul ca tren personal pe relatia
Brad - Gurahont. Este vroba despre masinile:
77-0930-6 si
77-0963-7 apartinand
Remizei de Automotoare a
Depoului Arad (daca nu ma insel). Ele au fost construite in perioada anilor 1935-1936 si au suferit mai multe modificari de-a lungul timpului. Se pare ca prima reparatie au suferit-o in anul 1963, urman ca reparatia capitala (RK-ul) sa-l primeasca in anul 1970, la
Uzina Mecanica de Material Rulant, Brasov. Ultima reconstructie a avut loc in anul 2003 la
S.C. Marub S.A. Brasov.
Hai sa vedem imaginile cu cele doua automotoare
Malaxa Clasa 77:
- Foto: Daniel
Voi incepe cu explorarea interioarelor lui
77-0930-6. Dupa cum veti observa, postul 2 al masinii a fost acoperit cu o masca de lemn (temporar), pentru a proteja aparatele de bord impotriva caltorilor "curiosi", probabil in momentul acuplarii cu masina
936.
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
Interiorul este impartit in doua saloane similare ca dotari si capacitate de locuri. Practic pe partea stanga se afla un sir de 6 scaune orientate cu spatele catre fereastra (in primul salon) si 9 in cel de-al doilea salon, iar in dreapta, un numar de 19 locuri impartite (cu exceptia celor din capatul primului salon care sunt 4 la numar) in linii de cate 3 scaune asezate fata in fata. Intre cele doua saloane, exista un hol intermediar, care pe peretele dinspre sala motoarelor are fixate un numar de 3 strapontine (scaune rabatabile). Undeva in capatul celui de-al doilea salon, pe partea dreapta in spatele postului 1 de conducere, se afla un grup sanitar de dimensiuni mici. Din pacate nu am intrat sa-l fotografiez... Oricum, haideti sa vedem imaginile.
- Foto: Daniel
- Panoramic al primului salon (al lui 930) Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
Sa exploram si al doilea salon:
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
Inainte de a parasi interiorul lui 930, mai iau cateva detalii ale postului 2 devenit hol de acces in automotor.
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
E timpul sa exploram putin si exterioarele acestuia:
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
La final va mai ofer cateva imagini si cu
963, celalalt automotor ce formeaza un cuplu cu
930.
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
- Foto: Daniel
Imi pare rau ca nu am avut suficient timp sa explorez si cel de-al doilea automotor, insa, cred eu ca prea multe diferente intre ele nu exista. Intre timp, din cate am inteles, aceasta linie a fost oferita pe tava ce lor de la Regiotrans aka
Regiotomberon sub pretextul ca e nerentabila, iar aceste imagini in scurt timp vor intra in Istorie... IN locu Malaxelor vor aparea din tomberoanele Frantei fel de fel de jeguri care vor fi laudate de tot felul de pitipoance care o sug bine pe la Pro(st)TV in reportaje de doi bani, cum s-a intimplat aseara la postul "teve" manelistic, iertat de datorii de Baselu ca sa pupe in
pe cei care distrug calea ferata in scopul imbogatirii cu orice pret de pe urma CFR-ului...
RUSINE!!!